Scherpquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef the_hunter het volgende:
Herinnering: vanavond om half 11 is Floortje bij Jensen![]()
Samen met Raffaela toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef the_hunter het volgende:
Herinnering: vanavond om half 11 is Floortje bij Jensen![]()
Ik snap jequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja, maar dat vond ik niet de moeite waard om erbij te zeggen![]()
Weet jij toevallig of Ellen nog een keer komtquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
dus om het even te verbeteren: Floortje en Raffaëla vanavond bij Jensen om half 11
Morgen wordt de Day Before uitgezonden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:46 schreef LoggedIn het volgende:
morgen komt er toch weer iets van idols? of is dat zaterdag pas?
Dieptepunt voor de Ajax en Sparta supportersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:50 schreef the_hunter het volgende:
Leuk trouwens het hoogtepunt van Floortje: Optreden in de rust bij Ajax-sparta![]()
Hoe de sparta supporters er over dachten weet ik niet, maar ik vond het erg leuk. En getuige het applaus van de Ajax supporters deelden velen dezelfde mening als mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dieptepunt voor de Ajax en Sparta supporters![]()
Wat zong ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hoe de sparta supporters er over dachten weet ik niet, maar ik vond het erg leuk. En getuige het applaus van de Ajax supporters deelden velen dezelfde mening als mij.
Ik weet dat die opmerking van je niet serieus was, maar laat het even gezegt zijn dat het een goed optreden was
1 liedje maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Never Can Say Goodbye. Ik geloof dat dat nummer van Gloria geynor is.
ik had niet gekeken.. had haar eigenlijk wel willen zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:07 schreef the_hunter het volgende:
Wat was Floortje gisteren leuk bij Jensen![]()
Toen die foto's ter sprake kwamen, deed ze er heel laconiek over. En terecht, want er is niets schokkends aan die foto's. Ze had die foto's zelfs nog niet eens gezien. Dat geeft toch aan dat ze er boven staat.
Tsja, hiermee zie je dat Floortje al behoorlijk professioneel is en met beide benen op de grond staat, dit in tegenstelling tot Rafealla die met dit soort dingen absoluut niet kan omgaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:07 schreef the_hunter het volgende:
Wat was Floortje gisteren leuk bij Jensen![]()
Toen die foto's ter sprake kwamen, deed ze er heel laconiek over. En terecht, want er is niets schokkends aan die foto's. Ze had die foto's zelfs nog niet eens gezien. Dat geeft toch aan dat ze er boven staat.
Hoezo kan Raffaëla niet met dit soort dingen omgaan, heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, hiermee zie je dat Floortje al behoorlijk professioneel is en met beide benen op de grond staat, dit in tegenstelling tot Rafealla die met dit soort dingen absoluut niet kan omgaan.
Ik ook. Raffa is gewoon haar maffe zelf, ze heeft een apart karakter, maar dat maakt haar voor mij (naast haar werkelijk fantastische en veelzijdige stem) juist eens te meer een Idol. Floortje gaat voor mij op in de massa en haar gespeelde "ideale schoondochter" houding vind ik niet getuigen van veel eerlijkheid. Tel daarbij op dat praktisch iedere kandidaat Raffa het liefst ziet winnen en het is voor mij duidelijk. Raffa, zet 'm op morgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo kan Raffaëla niet met dit soort dingen omgaan, heb je voorbeelden?
Ik vond haar reactie omtrent haar zwangerschap en Henkjan anders heel volwassen en professioneel overkomen.
Ik vind van niet, ze kwam in dat hele zwangerschapsverhaal juist onvolwassen over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo kan Raffaëla niet met dit soort dingen omgaan, heb je voorbeelden?
Ik vond haar reactie omtrent haar zwangerschap en Henkjan anders heel volwassen en professioneel overkomen.
Omdat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ze kwam in dat hele zwangerschapsverhaal juist onvolwassen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |