In ieder geval moet je je afvragen waarom het juist bij Rafealla gebeurd dat ze zwanger wordt, dit is niet toevallig dat het juist haar overkomt. Bij Floortje, Elllen, Angelique zou dit niet snel gebeuren. Dat is ook professioneel gedrag, serieus bezig zijn met wat je doet.quote:
Wat is daar oneerlijk aan? Zo ís Floortje gewoon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Floortje gaat voor mij op in de massa en haar gespeelde "ideale schoondochter" houding vind ik niet getuigen van veel eerlijkheid.
Dat zeggen haar schoonouders ook alquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat is daar oneerlijk aan? Zo ís Floortje gewoon.
Die discussie hebben wel toch al gehadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef the_hunter het volgende:
+ dat ze al 4 maanden zwanger is, terwijl ze pas 5 maanden bij elkaar zijn. Dat vind ik op z'n zachtst gezegt toch wel erg snel...
Daar heb ik niet aan meegedaan, maar van mij hoeft het daar ook niet over te gaan hoor. Laten we het hier maar gewoon overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die discussie hebben wel toch al gehad![]()
dacht ook wel zo onderhand....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kan best, maar die discussie hebben we wél al gehadquote:
Zit jij er op te wachten om over Raffaëla te discussieren? Ik niet. Laten we het maar lekker over Hét idool van 2006quote:
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan best, maar die discussie hebben we wél al gehad.
Ik ook niet maar die Rafealla aanhangers beginnen er weer over en dan ben ik niet te beroerd om er mijn mening over tegevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zit jij er op te wachten om over Raffaëla te discussieren?
Als je jezelf dan niet in kan houden, doe het dan minstens in het Raffaëla topic.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die Rafealla aanhangers beginnen er weer over en dan ben ik niet te beroerd om er mijn mening over tegeven![]()
Neu, in dat topic staan van die enge foto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je jezelf dan niet in kan houden, doe het dan minstens in het Raffaëla topic.
Rafe allaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die Rafealla aanhangers beginnen er weer over en dan ben ik niet te beroerd om er mijn mening over tegeven![]()
Dan niet zo doorzeuren over "de discussie".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:22 schreef Danzig het volgende:
[..]
Neu, in dat topic staan van die enge foto's![]()
Waarom een felicitatie-topic?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef Danzig het volgende:
On topic: Is er al een felicitatie-topic voor Floortje?
Morgenavond om 23:00.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef Danzig het volgende:
On topic: Is er al een felicitatie-topic voor Floortje?
Er zal historie geschreven wordenquote:
Dat sowieso, want er wint voor de eerste keer een vrouwquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Er zal historie geschreven worden
Ok, hij is flauw maar toch: als een vrouw wint dan is het sowieso Floortjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat sowieso, want er wint voor de eerste keer een vrouw![]()
Floortje![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ok, hij is flauw maar toch: als een vrouw wint dan is het sowieso Floortje
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ok, hij is flauw maar toch: als een vrouw wint dan is het sowieso Floortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |