Dan heb jij niet opgelet vanavondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tijd voor een andere avataar dus![]()
Inderdaad, sommigen beschouwen 'huisvrouw' als een bloeiende carierre.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgt nog een bloeiende carriere.
quote:
Ik ben anti-floor jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dacht dat je ook tegen Floortje was, maar het feit dat ik anti-Ellen ben blijft spelen denk ik![]()
Dankjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Over kinderachtig gesproken![]()
Maar verder ben je wel ok hoor![]()
Tegen Floortje, anti-Ellen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dacht dat je ook tegen Floortje was, maar het feit dat ik anti-Ellen ben blijft spelen denk ik![]()
Ik ben niet tegen Floortje hoor, ik ben gewoon iets meer voor Raffaëla. Een beetje spelen met dat feit is gewoon leuk. Ellen vond ik gewoon geen goede idol, meningen kunnen verschillen tochquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tegen Floortje, anti-Ellen...
Wordt jij niet moe van je zelf?
Jij bent zeker ook psv supporter? Altijd maar naar anderen kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Is Floortje dan zó saai dat het nu zelfs hier al over voetbal gaat?
Ow, ik dacht dat je ook tegen Floortje was. Kwam door het woordje 'ook' in je post. Maar verder nog offence. Meningen verschillen (gelukkig) inderdaad. Moet er niet aan denken dat we allemaal dezelfde mening zouden hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Floortje hoor, ik ben gewoon iets meer voor Raffaëla. Een beetje spelen met dat feit is gewoon leuk. Ellen vond ik gewoon geen goede idol, meningen kunnen verschillen toch
En PSV, nee, ik kijk geen voetbal.
Nee, maar ik heb het liever over voetbal, dan dat ik al die onzin moet lezen van die Raffaela fans met hun kansloze one-liners als 'flodder moet verliezen oleee oleee'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Is Floortje dan zó saai dat het nu zelfs hier al over voetbal gaat?
Nou ja, ze hebben wel een heel klein beetje gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het liever over voetbal, dan dat ik al die onzin moet lezen van die Raffaela fans met hun kansloze one-liners als 'flodder moet verliezen oleee oleee'
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben wel een heel klein beetje gelijk natuurlijk.
Thank youquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij dat vind, vind ik allemaal best. Maar kom dan op z'n minst met goede argumenten. En blijf anders lekker in het Raffaela topic. Ik kom daar express niet, omdat ik geen zin heb om daar te gaan schreeuwen dat Raffaela moet verliezen. Dat gun ik haar ook niet, want zij kan ook gewoon goed zingen. Alleen vind ik Floortje veel leuker en ze kan beter zingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen zin in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat jij dat vind, vind ik allemaal best. Maar kom dan op z'n minst met goede argumenten. En blijf anders lekker in het Raffaela topic. Ik kom daar express niet, omdat ik geen zin heb om daar te gaan schreeuwen dat Raffaela moet verliezen. Dat gun ik haar ook niet, want zij kan ook gewoon goed zingen. Alleen vind ik Floortje veel leuker en ze kan beter zingen.
Omdat Floortje kleineren veel leuker isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef Lynx666 het volgende:
Gelijk.
En in hun eigen Raffa-topic gebeurt niks meer.
Dat is ook nodig, want als Floortje niet gekleineerd word, steekt ze met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat Floortje kleineren veel leuker is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |