Raffaanhangers bewaren hun geld voor morgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
Zonde van je geld zeg.
Wat een schattig meiske was ze toen al.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Prondo het volgende:
dat stukje gister bij Jensen van de soundmixshow, wow wat zag ze er toen geweldig uit en ze zong ook fantastisch, misschien wel beter dan nu. zou graag dat optreden van toen en jurycommentaar (jacques d'ancona
willen zien
![]()
Nou, iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat een schattig meiske was ze toen al.![]()
ze zullen het hard nodig hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raffaanhangers bewaren hun geld voor morgen..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raffaanhangers bewaren hun geld voor morgen..
Wat heb jij altijd een eenzijdige bekrompen mening.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ok, hij is flauw maar toch: als een vrouw wint dan is het sowieso Floortje
Hoorde ik vanochtend op Slam Fm.quote:
Ja, als ze het gewoon express zou doen als 'publiciteitsstunt' zou ik dat ook wel doen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:24 schreef Lynx666 het volgende:
Ze praatte ook gewoon heel open en leuk over die foto's.
En daar geloof ik dus nog steeds niet in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, als ze het gewoon express zou doen als 'publiciteitsstunt' zou ik dat ook wel doen ja![]()
Mwah, weet ik niet. Bij Slam Fm lullen ze natuurlijk wel veel onzin, maar toen die foto's vrijkwamen waren ze er ook wel snel bij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus nog steeds niet in.. Wil eerst hun bron wel eens weten
.
Vast gewoon populistisch geblaat
Inderdaad. Bij Slam FM lullen ze veel onzin. En dat ze er snel bij waren toen die foto's vrij kwamen, hoeft niet automatischi in te houden, dat ze er alles over weten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Bij Slam Fm lullen ze natuurlijk wel veel onzin, maar toen die foto's vrijkwamen waren ze er ook wel snel bij.
o gut toch, ga je nu huilen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wat heb jij altijd een eenzijdige bekrompen mening.![]()
![]()
zo, dat moest er ff uit.
Wat moet ik dan ontkennenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer het maar eens te ontkennen als je het zo goed weet.
Niks. Klaar.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Is Floortje een vrouw
Ik dacht zo travo zo dochter
Dat er een slechte grap gemaakt wordt is al triest, maar dat er ook nog iemand om kan lachen is zo mogelijk nóg triesterquote:
Vind je haar moeder op een vrouw lijken dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat er een slechte grap gemaakt wordt is al triest, maar dat er ook nog iemand om kan lachen is zo mogelijk nóg triester![]()
Ik ben wel voor erger uitgemaakt, dus dit doet me eigenlijk vrij weinig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat er een slechte grap gemaakt wordt is al triest, maar dat er ook nog iemand om kan lachen is zo mogelijk nóg triester![]()
Ik ben blij dat je je eigen grap zelf leuk vindtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind je haar moeder op een vrouw lijken dan?
Zo slecht is die grap dan niet hoor![]()
Dat is mn 1e doelstelling altijd met grappen,toch 1 die lachtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:48 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je eigen grap zelf leuk vindt![]()
Dat motto komt mij vrij bekend voorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is mn 1e doelstelling altijd met grappen,toch 1 die lacht
Ach, iemand uitschelden op internet, dat kan iedereen. Daar doe ik dus niet aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben wel voor egrer uitgemaakt, dus dit doet me eigenlijk vrij weinig..
Ik begrijp niet waarom sommige mensen die zwangerschap van Raffaela steeds maar weer onder discussie willen stellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:52 schreef Danzig het volgende:
Ik begrijp nog steeds waarom iedereen die moeder loopt uit te schelden, blijkbaar geen argumenten tegen Floortje zelf of zo.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:52 schreef Danzig het volgende:
Ik begrijp nog steeds waarom iedereen die moeder loopt uit te schelden, blijkbaar geen argumenten tegen Floortje zelf of zo.
Omdat Rafaella een deelneemster is aan Idols en de zwangerschap effect kan hebben op haar verdere carierre bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom sommige mensen die zwangerschap van Raffaela steeds maar weer onder discussie willen stellen..
Zo;ang je die naam fout typt weiger ik om de serieusheid van je posts ook maar in overweging te nemenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Omdat Rafaella een deelneemster is aan Idols en de zwangerschap effect kan hebben op haar verdere carierre bijvoorbeeld.
OK, dus je hebt gewoon geen argumenten, ook goed hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo;ang je die naam fout typt weiger ik om de serieusheid van je posts ook maar in overweging te nemen.
Ik zou over Raffaëla ook wel zo'n lijstje (nog wel langer zelfs) kunnen maken, maar ik zou niet weten waarom. Ik heb namelijk absoluut geen hekel aan haar, ondanks dat het de grote concurrent van Floortje is. Ik ben fan van Floortje, omdat ik het een heel erg leuk meisje vind, die ook nog eens heel erg goed kan zingen en niet omdat ik anti Raffaëla ben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel hoor
1 Haar libelle gehalte is skyhigh
2 ze zingt alleen simpele liedjes
3 altijd het zelfde kapsel
4 logisch want ze heeft amper haar
5 altijd antwoorden wat mensen willen horen
6 ziet er zonder makeup niet uit
![]()
Of je gaat gewoon in op de inhoud?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo;ang je die naam fout typt weiger ik om de serieusheid van je posts ook maar in overweging te nemen.
Mee eens met bovenstaandequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zou over Raffaëla ook wel zo'n lijstje (nog wel langer zelfs) kunnen maken, maar ik zou niet weten waarom. Ik heb namelijk absoluut geen hekel aan haar, ondanks dat het de grote concurrent van Floortje is. Ik ben fan van Floortje, omdat ik het een heel erg leuk meisje vind, die ook nog eens heel erg goed kan zingen en niet omdat ik anti Raffaëla ben.
Ach, laat me toch ook gewoon een keer zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon in op de inhoud?
Een discussie ontwijken om een typfout is al niet zo triest
En nu begin jij erover... in een Floortje-topic.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom sommige mensen die zwangerschap van Raffaela steeds maar weer onder discussie willen stellen..
Het onderwerp was een aantal posts eerder door anderen naar boven gekomen, inlezen is oké.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
En nu begin jij erover... in een Floortje-topic.![]()
Het had niks te maken met hetgeen jij op reageerde.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het onderwerp was een aantal posts eerder door anderen naar boven gekomen, inlezen is oké.
ik dacht dat dat lijstje over Raffaëla gingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zou over Raffaëla ook wel zo'n lijstje (nog wel langer zelfs) kunnen maken, maar ik zou niet weten waarom.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik dacht dat dat lijstje over Raffaëla ging
Waar kom jij vandaan, dat je klasse associeert met saai?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:30 schreef Woelli het volgende:
Als je klasse hebt, betekend meestal saaie doos![]()
Willen wij een saaie doos als idol:![]()
Twentequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, dat je klasse associeert met saai?
Wij willen Floortje als idool
Ow ja, twente was hetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Twente![]()
![]()
Het is toch zo, als je kijkt naar Raffa word ze meteen geadoreert tot argogant![]()
Als je klasse hebt, ben je meestal rustig. Automatisch saai![]()
IK dacht al dat je iets tegen twentenaren hadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow ja, twente was het
Stomme twentenarenKlasse hebben heeft ook al nix met rustig zijn te maken
En dus ook niet saai.
Niks tegen twentenaren hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK dacht al dat je iets tegen twentenaren had![]()
Maar in mijn ogen blijft als ik hoor dat iemand klasse heeft dat die persoon heel rustig is![]()
quote:Maar Floortje is wel degelijk saai en TUTTIG tof, leuk,, stijlvol (klasse
) én wordt het nieuwe Idool van 2006
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Woelli het volgende:
Maar Floortje is wel degelijk saai en TUTTIG![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |