quote:Floortje ontkent dronkenschap
ROTTERDAM - Floortje, de finalist van de populaire talentenjacht Idols, heeft ontkend dat ze op oudejaarsavond van 2003...
stomdronken oud & nieuw heeft gevierd. Volgens Veronica-deejay Patrick Kicken goot de zangeres die bewuste avond bij hem thuis schaamteloos een halve fles Goldstrick (alcoholpercentage van 50%) naar binnen en viel toen na een flinke kotsbui in slaap. Volgens Kicken was Floortje zo lam dat ze de klok die het nieuwe jaar aankondigde niet meer heeft gezien.
Bij Shownieuws van SBS 6 ontkende Floortje dat ze tijdens oudjaar 2003 als een tempelier heeft gedronken. ,,Het was natuurlijk oudejaarsavond. Daar hoort een drankje bij. Maar ik was niet ladderzat'', aldus de 22-jarige apothekersassistente uit Almere. Ze ontkende ook dat het bewuste drankje een halve fles Goldstrick was.
Volgens Floortje zou ze nooit zoveel hebben gedronken. ,,Want dan zou ik niet meer op mijn benen hebben kunnen staan.'' Pikant: volgens Kicken, die foto's en een verslag van de feestpartij op zijn weblog plaatste, was dat precies ook het geval.
Zaterdag staat Floortje in de finale van Idols. Haar 'tegenstander' is Raffaëla.
Inderdaad, tis natuurlijk ook niet geheel ontoevallig dat het net een week voor de finale naar buiten komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Lynx666 het volgende:
Dit zegt denk ik meer over Kicken dan over Floortje.
Dat je pas na 15 weken zo iemand herkend, vraag ik me af wat er met het geheugen van de heer Kicken isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
Inderdaad, tis natuurlijk ook niet geheel ontoevallig dat het net een week voor de finale naar buiten komt.
Briljante actiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
Als je naar de site van Kicken gaat krijg je nu heel groot 'STEM FLOORTJE!' in beeld.![]()
Spamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
Als je naar de site van Kicken gaat krijg je nu heel groot 'STEM FLOORTJE!' in beeld.![]()
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
2003 waar hebben ze het in godsnaam over
Het nieuwsbericht op FP.quote:Kicken zet oude foto's Floortje online
Radio Veronica-dj Patrick Kicken heeft foto's op zijn website gezet van Idols-finaliste Floortje, die twee jaar geleden bij hem thuis zijn genomen tijdens een feestje. Volgens Kicken is Floortje echt niet zo braaf als dat ze op tv overkomt. Op het feestje bij Kicken draagt de dan 20-jarige Floor sexy netkousen en gehaakte handschoenen zonder vingers.
Kicken omschrijft de Idols-finaliste als 'het meisje dat een halve fles Goldstrike (50% alcohol) achterover kiepte, om daarna de weg naar het toilet te vragen'.
De dj zegt niets tegen Floortje te hebben, maar hij gelooft niet dat ze Idols gaat winnen. De redenatie van Kicken luidt: ''Platenmaatschappij BMG gaat zich natuurlijk geen 3e keer in de vingers snijden met een blanke artiest waar ze maar 1 CD plezier van hebben. Jamai, Boris, Jim, Maud.. allemaal naar de achtergrond. Een gekleurde artiest met een dijk van een stem, Hind, daar verkopen ze nog genoeg van. Dus wordt onze Nederlandse Beyoncé, ondanks een zwangere buik, de winnaar van Idols 3. ''
De 'schokkende' foto's staan dus op de site van Kicken. FOK!kers zullen zich overigens waarschijnlijk eerder afvragen wat iemand met zulke spannende kleding als Floortje, op een 'sukkelig feestje' bij Kicken te zoeken had.
Wie nu naar de website van Patrick Kicken surft, krijgt groot 'Stem Floortje, Stem Floortje, Stem Floortje' in beeld. Als je hier vervolgens op klikt, word je doorgelinkt naar de pagina van Floortje op de website van Idols. Wie verantwoordelijk is voor deze actie, is niet bekend.
Sorry Erik, maar Floortje heeft de foto's niet online gezet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dan nu het moment aangebroken dat Floortje ook als aandachtsgeil wordt uitgemaakt.
Ik loop der zo niet bij hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
''Oh jeetje, kijk nou! Floortje heeft/ had gewoon een leven!!"
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
wat een gezeik om die fotos zeg"Oh jeetje, kijk nou! Floortje heeft/ had gewoon een leven!!
"
met "stem floortje" heeftie wel gelijk natuurlijk
Boeiend, die foto's zijn gewoon lelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
wat een gezeik om die fotos zeg"Oh jeetje, kijk nou! Floortje heeft/ had gewoon een leven!!
"
met "stem floortje" heeftie wel gelijk natuurlijk
Ze is nog wel leuker.quote:
Yess, baby, Raf is er gelukkig ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef migebiggie het volgende:
LeukGa zeker kijken ! Is raff der ook ?
Ik ga me dan juist meer vervelen als Raf er ook bij isquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Yess, baby, Raf is er gelukkig ook.![]()
Wat zou Robert zich anders vervelen.![]()
Hoe kán dat nouquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga me dan juist meer vervelen als Raf er ook bij is.
Nee, Raf trekt gewoon dr oude truukjes uit de kast die we allemaal onderhand wel kennenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoe kán dat nou![]()
Raf zit niet stilletjes op de bank met de beentjes over elkaar.![]()
Tis vreemd ja. Raffaela en Floortje schijnen goeie vriendinnen te zijn, maar de fans kunnen elkaar niet luchten of zienquote:
Nou ik ken best met floortje fans om gaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis vreemd ja. Raffaela en Floortje schijnen goeie vriendinnen te zijn, maar de fans kunnen elkaar niet luchten of zien.
Ze bestaan toch!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nou ik ken best met floortje fans om gaan![]()
en ik best mer Raff fans hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nou ik ken best met floortje fans om gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |