ik heb het gezien ja, zo liefquote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Cee het volgende:
Nu 'n stukje op SBS6. Floortje op 't podium in d'r woonplaats. "Ooh ik vind het zo ontzettend bijzonderrr!"
En de winnende single gaat 'Right here, right now' heten.
Als ik het fenomeen "Middle of the road" nog 1x hier ga horen, wordt ik serieus knettergek!!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Liene het volgende:
Heb t gezien ja, gaat weer zo'n 'middle of the road' nummer worden!
Laat me raden, ze had d'r emo-gezicht weer uit de kast gehaald, inclusief wapperende handjes?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Cee het volgende:
Nu 'n stukje op SBS6. Floortje op 't podium in d'r woonplaats. "Ooh ik vind het zo ontzettend bijzonderrr!"
Hier staan nog wat meer foto's http://www.patrick.fm/ Ze ziet er wel aardig dronken uit op sommige foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.idolsonline.nl/?ppage=read&id=158
Mag niet ontbreken natuurlijk!
Dit is trouwens dezelfde TT als het topic van Raffaëla![]()
Alleen deze TT kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
Dit is trouwens dezelfde TT als het topic van Raffaëla![]()
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortjequote:
Raffaëla toch stukken leukerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:17 schreef MociN het volgende:
Hmm, heb idols dit jaar totaal niet gevolgd, maar zag d'r zondag bij Carlo & Irene. Was toch wel leuk hoor.
Saaie finale zal ik het niet willen noemen, misschien wat spannender gemaakt door Idols zelf, maar Floortje zal gewoon winnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortje)al bekend is
oh, op een saaie finale zou ik niet rekenen, ik hoop natuurlijk dat Floortje wint, maar denk dat hetverschil erg klein zal zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortje)al bekend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |