Tielemansquote:
Amenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:44 schreef Stefkuh het volgende:
briljant vanavond! Werkelijk waar briljant!!
Kloptquote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toots Tielemans...heeft die titelsong van Baantjer gespeeld![]()
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.aspquote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef TheFrankey het volgende:
hij was leuk ..maar niet helemaal kunnen zien. hoop dat ie snel online komt
Iets met een mondharmonica en de tune van Baantjer ofzoiets...quote:
Er gaan best wel 6 man in één celquote:
de muziek op het eind is van Toots Thielemansquote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iets met een mondharmonica en de tune van Baantjer ofzoiets...
uhm... volgens mij was mijn opmerking cynisch... ?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
de muziek op het eind is van Toots Thielemans
Die hoedjes naast de kapstok!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef UFOtje het volgende:
GE-NI-AAL!!![]()
Vooral Baantjer.... zo vreselijk goed gedaan. Alles klopt.... heerlijk!
De koffie reclame.... yacult (?), Asperine!quote:
Ja ik kende de text toevallig (als niet Amsterdammer zijnde) maar denk dat menigeen het als "gewoon quoten" ervoer.. echt geweldigquote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef UFOtje het volgende:
[..]
De koffie reclame.... yacult (?), Asperine!
In het Cafe de tekst van: "Johnny Jordaan - Een pikketanussie"
Een pikketanussie gaat er altijd in
Een pikketanussie maakt je blij van zin
Ik heb geen trek in zo'n Franse Pernod
Dat witte spul krijg je van mij cadeau
En ook die Deense Aquavit
Die drink ik van m'n leven niet
In plaats van vodka, of English gin
Een pikketanussie, een pikketanussie
Een pikketanussie, gaat er altijd in
![]()
![]()
Serieus Sun? haha denk dat het tikkeltje leuker was als je dat wél kentquote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Heb nog nooit 1 aflevering gezien van baantjer maar kan me voorstellen dat t zo gaat.
ik ben geneigd te zeggen: onmogelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vraag me af of ze deze aflevering nog wel kunnen overtreffen.
goh werd dat niet ook gezegd na bijv. geer & goor ?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben geneigd te zeggen: onmogelijk
Dat heb ik niet gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef swentibold het volgende:
[..]
goh werd dat niet ook gezegd na bijv. geer & goor ?![]()
ow jammer, er zaten afgelopen vrijdag wel stukjes van in 'de wereld draait door' , waar Owen en Paul te gast waren (laatste kwartier ong.) http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=114quote:Op zondag 5 maart 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Wel van horen zeggen![]()
Bij de Hofstad-groep? Dat vond ik heel grappig, maar een tikkeltje "over the top".quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef swentibold het volgende:
[..]
Thanxquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef swentibold het volgende:
[..]
ow jammer, er zaten afgelopen vrijdag wel stukjes van in 'de wereld draait door' , waar Owen en Paul te gast waren (laatste kwartier ong.) http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=114
Mee eensch!quote:Op maandag 6 maart 2006 02:12 schreef Troeta het volgende:
Erg leuk gedaan deze aflevering!
Hopen dat het zo goed blijft
ACh ja... zie het als een uitdaging niet als een probleemquote:Op maandag 6 maart 2006 02:04 schreef evert het volgende:
eén probleem: deze uitzending is zo goed, die is eigenlijk nu al niet meer te evenaren, laat staan overtreffen
*Volgens mij stond hier nog iets onder wat ik ook heb gedaanquote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Voor de mensen die aflevering 1 nog steeds niet gezien hebben, die is nu online:
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.asp
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
*Volgens mij stond hier nog iets onder wat ik ook heb gedaan
die staan bij mij vanaf dit weekend op plek 2... ook briljant leuk gedaan was datquote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef swentibold het volgende:
[..]
Nee, het was zelfs: ... SMS dan "ik denk dat ik weet hoevaak deze aflevering al herhaalt is"quote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef C2000 het volgende:
Sublieme aflevering
'SMS nu als je weet hoe vaak deze aflevering al herhaalt is'![]()
Ook te vinden in de nieuwsgroepen op een beetje fatsoenlijk formaatquote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Voor de mensen die aflevering 1 nog steeds niet gezien hebben, die is nu online:
Nieuwsgroepen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook te vinden in de nieuwsgroepen op een beetje fatsoenlijk formaat
http://binaries4all.nl/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:22 schreef Slayage het volgende:
Nieuwsgroepen?
OK thanks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://binaries4all.nl/
Koefnoen zal op de gratis nieuwsgroep van je provider nog wel terug te vinden zijn maar nog maar een dag ofzo
Jammer dat we hier nog geen HDTV hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://binaries4all.nl/
Koefnoen zal op de gratis nieuwsgroep van je provider nog wel terug te vinden zijn maar nog maar een dag ofzo
Was het vorig jaar niet zo dat deze maar korte tijd online staan?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Klopt, ze staan online tot de volgende aflevering, dus ongeveer een dag of 5. Daarna komt de volgende aflevering online te staan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet zo dat deze maar korte tijd online staan?
Dan maar effe een TVP zodat ik niet vergeet te kijken voor de nieuwe aflevering zaterdag
RTLZ zou echt top zijn, hoe ze die geile beursmannetjes dan nadoen en natuurlijk Nico Steenbergenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef pberends het volgende:
Hopelijk gaan ze nu elke week een programma centraal stellen dat ze na gaan doen, Lingo, Koppensnellers en RTLZ enzo.
Criminaliteit zou in deze serie centraal staan. Ik denk dat ze dus eerder komen met een parodie op Opsporing Verzocht. (dat was volgens mij ook al in die oudejaarsuitzending.)quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef pberends het volgende:
Hopelijk gaan ze nu elke week een programma centraal stellen dat ze na gaan doen, Lingo, Koppensnellers en RTLZ enzo.
Jammer, das erg eentonig. Alhoewel Peter R. wel een keer nagedaan mag worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Criminaliteit zou in deze serie centraal staan. Ik denk dat ze dus eerder komen met een parodie op Opsporing Verzocht. (dat was volgens mij ook al in die oudejaarsuitzending.)
Nee, bedoelje Job Cohan ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Heeft iemand de aflevering met Job Coman nog staan ?
Jullie zijn geen Koefnoen fansquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Of bedoel je Job Cohen?
Heb je de aflevering voor me ?quote:
Best mogelijke kwaliteit maar bij voorkeur aviquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:41 schreef Trancelocator het volgende:
Even kijken of ik hem vanavond op een nieuwsgroep kan gooien. Asf of .avi?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Best mogelijke kwaliteit maar bij voorkeur avi
Geniaal was diequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Trancelocator het volgende:
Als .avi (Xvid) is het bestand veel kleiner zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. Nog een voorkeur voor een bepaalde nieuwsgroep?
De toespraak van Balkenende (waarin hij al die feesten opnoemt) zit trouwens ook in die aflevering.![]()
Het zijn overigens allemaal streamrips die ik heb. Ik mis overigens best veel afleveringen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geniaal was die
Mocht je het hele seizoen hebben en mensen een groot plezier willen doen, maar goed dat is misschien wel weer erg brutaal
Voorkeur voor nieuwsgroep niet, zolang het maar een beetje een normaal bereikbare is. Huidige koefnoens zitten in Multimedia en NL en daar kan ik zeker weten gewoon bij
Het draait toch allemaal om Koefnoen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Thnx, ik ga morgen meteen kijken ! Daarnaast heb ik op FTD Forum de hogere kwaliteit rips aangevraagd maar goed nu gaan we te ver offtopic, ik houd je op de hoogte
Het CDA-uitje zit ik nu weer even van te genieten. De echte Donner kwam ook nog langs in die aflevering!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geniaal was die
Mocht je het hele seizoen hebben en mensen een groot plezier willen doen, maar goed dat is misschien wel weer erg brutaalGordon en Joling, Dre66, CDA uitje in de Efteling
We gaan serieus praten over een satirisch programma?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sterke uitzending. Ik zie alleen niet in wat het nut is om iedere grap in de zelfde minuut 3x te herhalen in het topic, nu moet ik meer dan een topic bijlezen waarin eigeniljk niks nuttigs gezegd wordt.
Nou, dat hoeft ook weer niet. Maar ik hoef echt niet om de 2 minuten een post van, laten we eens iemand noemen, pberends te hebben die bestaat uit '_O-'. Aan de andere kant ben ik misschien wel gewoon een stomme zeikerd die uberhaupt niet in dit soort topics zou moeten kijken omdat er toch weinig zinnigs instaat. Maar goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
We gaan serieus praten over een satirisch programma?
Je naam en Icoon doen vermoeden dat dat laatste wel mee valt.. mja... ik vind er weinig ergs aan dat gequotequote:Op donderdag 9 maart 2006 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet. Maar ik hoef echt niet om de 2 minuten een post van, laten we eens iemand noemen, pberends te hebben die bestaat uit '_O-'. Aan de andere kant ben ik misschien wel gewoon een stomme zeikerd die uberhaupt niet in dit soort topics zou moeten kijken omdat er toch weinig zinnigs instaat. Maar goed.
Stream Rip omzetten naar AVI? Beter kan het iig niet worden...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als .avi (Xvid) is het bestand veel kleiner zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. Nog een voorkeur voor een bepaalde nieuwsgroep?
De toespraak van Balkenende (waarin hij al die feesten opnoemt) zit trouwens ook in die aflevering.![]()
Dat zeg ik toch ook niet, dat het er beter van wordt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:15 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Stream Rip omzetten naar AVI? Beter kan het iig niet worden...
Veel kijkplezier!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb m gevonden, download is bezig en ik ben zo vrij geweest om m te spotten op FTD zodat nog meer mensen er van kunnen genieten
Ik dacht precies hetzelfde. Er was zelfs sprake van lichte ergernis.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet. Maar ik hoef echt niet om de 2 minuten een post van, laten we eens iemand noemen, pberends te hebben die bestaat uit '_O-'.
Ik bedoelde meer, kleiner ? Ik krijg juist (voor het oog) betere resultaten door naar .WMV om te zetten.. maar misschien heb ik wel niet genoeg geëxperimenteerdquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat het er beter van wordt?![]()
Uit Koefnoen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef Rainboww het volgende:
Weet misschien iemand of dat stukje waarin Balkenende mediatraining krijgt (en die coach uit wanhoop over de 'houten klaas' uit het raam springt) uit Koefnoen komt of van bij kopspijkers?
Zou deze graag nog eens willen zien maarja... de dvd is er voorlopig nog niet![]()
dan is hij toch niet zo nieuwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:02 schreef Netflier het volgende:
Diederik van Vleuten is nieuw bij het team. De afgelopen keer persifleerde hij Hans Wiegel en dat deed hij heel erg goed moet ik zeggen. Begin dit jaar persifleerde hij Toon Hermans ("Heb je weleens gezien hoe een oliebol kijkt? Die kijkt heel droevig!" Zo'n typische Toon Hermans grap die men voor eersteklas humor houdt maar waar je eigenlijk niet om kan lachen) en dat deed hij ook al zo sterk.
Ga kijken naar Koefnoenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel dat ze Idols na gaan doen bij Koefnoen
Ze moeten gewoon doen waar ze zin in hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef Netflier het volgende:
Ze moeten Hotel Big Brother gaan nadoen. Met:
- Paul Groot als Viola Holt
- Owen Schumacher als John Jones
- Plien van Bennekom als Bonnie St. Claire
- Bianca Krijgsman als Monique Sluyter
- Marjan Luif als Mieke Vogelpoep (zo heet dat mens toch?)
- Erik van Muiswinkel als Ferry Somogyi
- Diederik van Vleuten als Frank Awick
Wie moet Anita Heilker nadoenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef Netflier het volgende:
Ze moeten Hotel Big Brother gaan nadoen. Met:
- Paul Groot als Viola Holt
- Owen Schumacher als John Jones
- Plien van Bennekom als Bonnie St. Claire
- Bianca Krijgsman als Monique Sluyter
- Marjan Luif als Mieke Vogelpoep (zo heet dat mens toch?)
- Erik van Muiswinkel als Ferry Somogyi
- Diederik van Vleuten als Frank Awick
Zo, en nou is het klaar!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik hoop dat de vaste aflevering goed uitpakt, ik twijfel daar wel over. Na een of misschien twee keer is de grootste grap er wel af denk ik. Maar goed, wie weet
Nog geen reactie gekregen op m'n request om voorgaande seizoenen van Koefnoen te postenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Trancelocator het volgende:
Zo, en nou is het klaar!
Eens komt er een dag...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nog geen reactie gekregen op m'n request om voorgaande seizoenen van Koefnoen te posten![]()
Ik houd de downloads van S3 iig bij en als ik dan tijd en zin heb maak ik er wel een echte DVD vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:28 schreef Trancelocator het volgende:
Eens komt er een dag...
Hopelijk komt er snel een DVD uit, hoewel dat eerder een compilatie zal zijn.
op www.paulgrootonline.nl staat al een tijdje dat die dvd waarschijnlijk in het najaar uitkomtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef Lief-visje het volgende:
Er zal vast wel een dvd uitkomen
tief op homoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:15 schreef pekel het volgende:
Tafkahs... ik zie je hier kloten en ook al in het topic van Mooi Weer de Leeuw. Ga lekker een KLB-topic openen en ga daar morren, zou jij moeten weten als mod.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen ik 2 opzette duurde het 10 sec voordat ik doorhad dat het rtl boulevard is.![]()
![]()
Ik had ook eerst geen idee dat het Koefnoen is, ik kijk dat normaal niet zo vaak.quote:
quote:
Tja, voorspelbaar, maar wel aardig.quote:
waar baseer je dat cijfer dan opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Hmm, extreem matig. Een 4,5.
Inge de Bruin kennen we nu wel. Niet echt grappig meer. Wordt erg cliché.
Boulevard was opzich wel grappig, alhoewel dat al tig en tig keer nagedaan is door De Milieuridders van omroep LLink. Niet echt origineel.
Bij figuren die Paul Groot nadoet zie je wel heel erg dat het Paul Groot is.
Idols gedoe was opzich wel aardig, maar ook erg voorspelbaar.
Slecht georganiseerde misdaad was leuk gevonden, maar gewoon niet grappig. Hitlerdrop was wel hilarisch, alhoewel het een beetje Koppensnellers cliché is om Duitsers met het WK te provoceren.
Allemaal net niet helaas. En volgende week geen Koefnoen.
Hoe grappig ik het vondquote:
logisch, geen 4, geen 5, maar een 4,5quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
alhoewel het een beetje Koppensnellers cliché is om Duitsers met het WK te provoceren.
Vorige week zei iedereen dat die aflevering niet te overtreffen was dus wat had je verwacht? Dat ze het toch zouden doen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Vorige week was het leuker !
Nu idd, matig![]()
Was de eerste keer dat ik naar koefnoen keekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Vorige week zei iedereen dat die aflevering niet te overtreffen was dus wat had je verwacht? Dat ze het toch zouden doen?![]()
Dat heeft er toch niks mee te maken? Ik zeg gewoon dat veel mensen (ik weet niet of jij daar ook bij hoorde hoor) de vorige aflevering niet te overtreffen vonden dus het zou heel toevallig zijn als dat dan wel was gebeurd. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik naar koefnoen keekHoe moet ik dat dan weten !!
quote:vrijdag 10 maart 2006 15:38 verstuur
Polarisatie schept duidelijkheid
In De Telegraaf is al te lezen dat men er onder het komende bewind van 'de rooien' beter aan doet onder te duiken.
Als we dus toch teruggaan naar een ouderwets degelijke polarisatie, dan stel ik voor die niet uitsluitend op de politiek los te laten, maar ook duidelijkheid te scheppen in andere maatschappelijke en culturele sectoren.
Zo zou bijvoorbeeld Gerard Joling nooit en te nimmer in een tv-programma van de Publieke Omroep mogen worden uitgenodigd.
Ik vind Gerard ok,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef fantesstic het volgende:
Jep, paar dagen geleden geloof ik... Hij was best grappig. Nou ja eigenlijk was hij gewoon zichzelf of is dat hetzelfde?
Kijk toch gewoon niet joh. Veel beter dan dit wordt het niet hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Hmm, extreem matig. Een 4,5.
quote:Bij figuren die Paul Groot nadoet zie je wel heel erg dat het Paul Groot is.
Tuurlijk niet, dat is toch gewoon een nieuwsfeit met die helmpjes.quote:alhoewel het een beetje Koppensnellers cliché is om Duitsers met het WK te provoceren.
Vorige weekquote:Op zondag 12 maart 2006 10:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kijk toch gewoon niet joh. Veel beter dan dit wordt het niet hoor.
Vorige week was leuker ja, maar ik zou voor de afgelopen aflevering zeker geen 4.5 geven!quote:Op zondag 12 maart 2006 10:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vorige week
Ik vond het nu ook maar mwoah. Zaten leuke dingen tussen (Hitler drop) maar het Boulevard gebeuren vond ik maar zo-zo.
Aubergine wordt courgette!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef pberends het volgende:
Fiona werd goed belachelijk gemaakt. Zo is ze in het echt ook trouwens, nauwelijks verschil. Allerlei bagger kraamt ze uit waar nog niet eens 2% van de bevolking iets van snapt of in meegaat.
maar dan hadden wij wel die heerlijke wust imitatie aan de telefoon gemist!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef pberends het volgende:
Het had hilarischer geweest als ze een man (Gordon ofzo) aan de lijn hadden met de vraag of ie nou wel of niet zwanger was.
Oh?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
Morgen is de nieuwe aflevering pas te downen.
Klopt, net de aflevering van de eerste week gezien. Echt briljantquote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
Morgen is de nieuwe aflevering pas te downen.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 12 maart 2006 01:14 schreef evert het volgende:
zo briljant als vorige week was het niet, maar dat kon ook niet, dat was een uitzonderlijke 9.
maar toch was deze echt wel sterk. je moet het niet alleen met vorige week vergelijken, maar met wat je verder op tv ziet.
boulevard was gewoon qua opzet en uitvoering heel goed. de flauwe grappen, de enorme woordenvloed van fiona, het eindshot, promotie van musical en de items. hitlerdrop was erg gaaf en inge de bruijn..... met die loempia en die enveloptas....
gretta: een blonde antisemiet is zo uit de mode.... heerlijk. bonny blijft gaaf, even die giel beelen en boris dittrich. heerlijk. arty farty moet ik toch ook wel om lachen en de ongeorganiseerde misdaad was heel sterk.
Tegen 24.00 volgens mij na studio voetbalquote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond geen herhaling?
Kijk eens: www.tvgids.nl.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond geen herhaling?
Idd. Ik denk dat Jack Wouterse en Beppe Costa (dikke kerel met bril en gameboy) als eerste doodgaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef Trancelocator het volgende:
Zonet de aflevering gezien. Het was (uiteraard) niet zo leuk als die van vorige week, maar was al met al best vermakelijk. Ik kijk eerlijk gezegd zelden naar RTL Boulevard, dus ik kan ook niet zeggen hoe goed ze het allemaal nadeden.
Trouwens, volgens mij gaat er elke week iemand dood in de "Slecht georganiseerde misdaad".
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is toch de boer van vorig jaar
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef Crudus het volgende:
Mmm. De aflevering van vorige week staat nog steeds online. De nieuwe is nog nergens te bekennen...
Cas Enklaarquote:Op maandag 13 maart 2006 10:06 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat een heerlijke evil acteur is dat trouwens, die man die afgelopen aflevering dood ging.Hoe heet hij ook alweer?
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:00 schreef du_ke het volgende:
Nog niet op internet. De avro site heeft nog steeds die van vorige week staan
.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:27 schreef oZner het volgende:
Wat is dit nu? Nog steeds is de tweede aflevering niet op uitzendinggemist.nl!
Misschien moet je even een emailtje sturen aan de trosquote:
Gaat dat werken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:53 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Misschien moet je even een emailtje sturen aan de tros
www.tvopjepc.nl heeft wel de afl.quote:
Hier heb ik hetzelfde...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:19 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Bij mij thuis en op het werk doet die link het ook nietblijft gewoon een zwart scherm...
Morgen om 12.05quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:04 schreef pberends het volgende:
Vanavond geen Koefnoen ivm schaatsen.
Die grap stond twee jaar geleden ook al in een Fokke&Sukke-strip, maar dan gráppiger.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
www.tvopjepc.nl heeft wel de afl.
Inge de Bruijn: "Ik kreeg een keer een goudkleurig enveloppen tasje kadeau toen wilde ik mijn lippenstift er in doen toen bleek dat het een loempia was."
De herhaling neem ik aan.quote:
WIDM?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nogmaals van WIDM. Geen koefnoen![]()
Terecht, ook al ben ben ik fan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:04 schreef pberends het volgende:
Vanavond geen Koefnoen ivm schaatsen.
Ik kijk morgenavond naar de herhalingquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond weer een aflevering: 21.00, Ned. 2.
quote:Zaterdag 25 maart
Koefnoen op de Huishoudbeurs.
Verder het tweede deel van de serie De Slecht Georganiseerde Misdaad en een knipoog naar het NCRV programma Man bijt Hond
Scherp!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Toen kwamen ze terug met een kartonnendoos. If I remeber correctly zit dat in dezelfde aflevering als Jobcoman die jij me toestuurde
Dat lijkt mij ook leuk jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een parodie op Man Bijt Hond lijkt me geweldig
Me neitherquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:55 schreef martinlutherking het volgende:
Ik kan de tweede aflevering niet zien via internet.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Iemand die de download-link heeft anders?
Geweldige man, deed hij nu ook niet toevallig die reclame voor de belastingdienst?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:49 schreef MrBean het volgende:
Dezelfde acteur die de boer van vorig jaar speelde.
Op Usenet zijn van de tweede aflevering maar liefst drie verschillende versies gepost. Alleen zullen die nu ook wel van de servers verdwenen zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond weer kijken, op usenet staat die wel soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |