quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:27 schreef oZner het volgende:
Wat is dit nu? Nog steeds is de tweede aflevering niet op uitzendinggemist.nl!
Misschien moet je even een emailtje sturen aan de trosquote:
Gaat dat werken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:53 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Misschien moet je even een emailtje sturen aan de tros
www.tvopjepc.nl heeft wel de afl.quote:
Hier heb ik hetzelfde...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:19 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Bij mij thuis en op het werk doet die link het ook nietblijft gewoon een zwart scherm...
Morgen om 12.05quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:04 schreef pberends het volgende:
Vanavond geen Koefnoen ivm schaatsen.
Die grap stond twee jaar geleden ook al in een Fokke&Sukke-strip, maar dan gráppiger.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
www.tvopjepc.nl heeft wel de afl.
Inge de Bruijn: "Ik kreeg een keer een goudkleurig enveloppen tasje kadeau toen wilde ik mijn lippenstift er in doen toen bleek dat het een loempia was."
De herhaling neem ik aan.quote:
WIDM?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nogmaals van WIDM. Geen koefnoen![]()
Terecht, ook al ben ben ik fan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:04 schreef pberends het volgende:
Vanavond geen Koefnoen ivm schaatsen.
Ik kijk morgenavond naar de herhalingquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond weer een aflevering: 21.00, Ned. 2.
quote:Zaterdag 25 maart
Koefnoen op de Huishoudbeurs.
Verder het tweede deel van de serie De Slecht Georganiseerde Misdaad en een knipoog naar het NCRV programma Man bijt Hond
Scherp!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Toen kwamen ze terug met een kartonnendoos. If I remeber correctly zit dat in dezelfde aflevering als Jobcoman die jij me toestuurde
Dat lijkt mij ook leuk jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een parodie op Man Bijt Hond lijkt me geweldig
Me neitherquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:55 schreef martinlutherking het volgende:
Ik kan de tweede aflevering niet zien via internet.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Iemand die de download-link heeft anders?
Geweldige man, deed hij nu ook niet toevallig die reclame voor de belastingdienst?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:49 schreef MrBean het volgende:
Dezelfde acteur die de boer van vorig jaar speelde.
Op Usenet zijn van de tweede aflevering maar liefst drie verschillende versies gepost. Alleen zullen die nu ook wel van de servers verdwenen zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond weer kijken, op usenet staat die wel soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |