Kijk toch gewoon niet joh. Veel beter dan dit wordt het niet hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Hmm, extreem matig. Een 4,5.
quote:Bij figuren die Paul Groot nadoet zie je wel heel erg dat het Paul Groot is.
Tuurlijk niet, dat is toch gewoon een nieuwsfeit met die helmpjes.quote:alhoewel het een beetje Koppensnellers cliché is om Duitsers met het WK te provoceren.
Vorige weekquote:Op zondag 12 maart 2006 10:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kijk toch gewoon niet joh. Veel beter dan dit wordt het niet hoor.
Vorige week was leuker ja, maar ik zou voor de afgelopen aflevering zeker geen 4.5 geven!quote:Op zondag 12 maart 2006 10:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vorige week
Ik vond het nu ook maar mwoah. Zaten leuke dingen tussen (Hitler drop) maar het Boulevard gebeuren vond ik maar zo-zo.
Aubergine wordt courgette!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef pberends het volgende:
Fiona werd goed belachelijk gemaakt. Zo is ze in het echt ook trouwens, nauwelijks verschil. Allerlei bagger kraamt ze uit waar nog niet eens 2% van de bevolking iets van snapt of in meegaat.
maar dan hadden wij wel die heerlijke wust imitatie aan de telefoon gemist!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef pberends het volgende:
Het had hilarischer geweest als ze een man (Gordon ofzo) aan de lijn hadden met de vraag of ie nou wel of niet zwanger was.
Oh?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
Morgen is de nieuwe aflevering pas te downen.
Klopt, net de aflevering van de eerste week gezien. Echt briljantquote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
Morgen is de nieuwe aflevering pas te downen.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 12 maart 2006 01:14 schreef evert het volgende:
zo briljant als vorige week was het niet, maar dat kon ook niet, dat was een uitzonderlijke 9.
maar toch was deze echt wel sterk. je moet het niet alleen met vorige week vergelijken, maar met wat je verder op tv ziet.
boulevard was gewoon qua opzet en uitvoering heel goed. de flauwe grappen, de enorme woordenvloed van fiona, het eindshot, promotie van musical en de items. hitlerdrop was erg gaaf en inge de bruijn..... met die loempia en die enveloptas....
gretta: een blonde antisemiet is zo uit de mode.... heerlijk. bonny blijft gaaf, even die giel beelen en boris dittrich. heerlijk. arty farty moet ik toch ook wel om lachen en de ongeorganiseerde misdaad was heel sterk.
Tegen 24.00 volgens mij na studio voetbalquote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond geen herhaling?
Kijk eens: www.tvgids.nl.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond geen herhaling?
Idd. Ik denk dat Jack Wouterse en Beppe Costa (dikke kerel met bril en gameboy) als eerste doodgaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef Trancelocator het volgende:
Zonet de aflevering gezien. Het was (uiteraard) niet zo leuk als die van vorige week, maar was al met al best vermakelijk. Ik kijk eerlijk gezegd zelden naar RTL Boulevard, dus ik kan ook niet zeggen hoe goed ze het allemaal nadeden.
Trouwens, volgens mij gaat er elke week iemand dood in de "Slecht georganiseerde misdaad".
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is toch de boer van vorig jaar
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef Crudus het volgende:
Mmm. De aflevering van vorige week staat nog steeds online. De nieuwe is nog nergens te bekennen...
Cas Enklaarquote:Op maandag 13 maart 2006 10:06 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat een heerlijke evil acteur is dat trouwens, die man die afgelopen aflevering dood ging.Hoe heet hij ook alweer?
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:00 schreef du_ke het volgende:
Nog niet op internet. De avro site heeft nog steeds die van vorige week staan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |