waar baseer je dat cijfer dan opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Hmm, extreem matig. Een 4,5.
Inge de Bruin kennen we nu wel. Niet echt grappig meer. Wordt erg cliché.
Boulevard was opzich wel grappig, alhoewel dat al tig en tig keer nagedaan is door De Milieuridders van omroep LLink. Niet echt origineel.
Bij figuren die Paul Groot nadoet zie je wel heel erg dat het Paul Groot is.
Idols gedoe was opzich wel aardig, maar ook erg voorspelbaar.
Slecht georganiseerde misdaad was leuk gevonden, maar gewoon niet grappig. Hitlerdrop was wel hilarisch, alhoewel het een beetje Koppensnellers cliché is om Duitsers met het WK te provoceren.
Allemaal net niet helaas. En volgende week geen Koefnoen.
Hoe grappig ik het vondquote:
logisch, geen 4, geen 5, maar een 4,5quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
alhoewel het een beetje Koppensnellers cliché is om Duitsers met het WK te provoceren.
Vorige week zei iedereen dat die aflevering niet te overtreffen was dus wat had je verwacht? Dat ze het toch zouden doen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Vorige week was het leuker !
Nu idd, matig![]()
Was de eerste keer dat ik naar koefnoen keekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Vorige week zei iedereen dat die aflevering niet te overtreffen was dus wat had je verwacht? Dat ze het toch zouden doen?![]()
Dat heeft er toch niks mee te maken? Ik zeg gewoon dat veel mensen (ik weet niet of jij daar ook bij hoorde hoor) de vorige aflevering niet te overtreffen vonden dus het zou heel toevallig zijn als dat dan wel was gebeurd. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik naar koefnoen keekHoe moet ik dat dan weten !!
quote:vrijdag 10 maart 2006 15:38 verstuur
Polarisatie schept duidelijkheid
In De Telegraaf is al te lezen dat men er onder het komende bewind van 'de rooien' beter aan doet onder te duiken.
Als we dus toch teruggaan naar een ouderwets degelijke polarisatie, dan stel ik voor die niet uitsluitend op de politiek los te laten, maar ook duidelijkheid te scheppen in andere maatschappelijke en culturele sectoren.
Zo zou bijvoorbeeld Gerard Joling nooit en te nimmer in een tv-programma van de Publieke Omroep mogen worden uitgenodigd.
Ik vind Gerard ok,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef fantesstic het volgende:
Jep, paar dagen geleden geloof ik... Hij was best grappig. Nou ja eigenlijk was hij gewoon zichzelf of is dat hetzelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |