Tielemansquote:
Amenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:44 schreef Stefkuh het volgende:
briljant vanavond! Werkelijk waar briljant!!
Kloptquote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toots Tielemans...heeft die titelsong van Baantjer gespeeld![]()
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.aspquote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef TheFrankey het volgende:
hij was leuk ..maar niet helemaal kunnen zien. hoop dat ie snel online komt
Iets met een mondharmonica en de tune van Baantjer ofzoiets...quote:
Er gaan best wel 6 man in één celquote:
de muziek op het eind is van Toots Thielemansquote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iets met een mondharmonica en de tune van Baantjer ofzoiets...
uhm... volgens mij was mijn opmerking cynisch... ?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
de muziek op het eind is van Toots Thielemans
Die hoedjes naast de kapstok!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef UFOtje het volgende:
GE-NI-AAL!!![]()
Vooral Baantjer.... zo vreselijk goed gedaan. Alles klopt.... heerlijk!
De koffie reclame.... yacult (?), Asperine!quote:
Ja ik kende de text toevallig (als niet Amsterdammer zijnde) maar denk dat menigeen het als "gewoon quoten" ervoer.. echt geweldigquote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef UFOtje het volgende:
[..]
De koffie reclame.... yacult (?), Asperine!
In het Cafe de tekst van: "Johnny Jordaan - Een pikketanussie"
Een pikketanussie gaat er altijd in
Een pikketanussie maakt je blij van zin
Ik heb geen trek in zo'n Franse Pernod
Dat witte spul krijg je van mij cadeau
En ook die Deense Aquavit
Die drink ik van m'n leven niet
In plaats van vodka, of English gin
Een pikketanussie, een pikketanussie
Een pikketanussie, gaat er altijd in
![]()
![]()
Serieus Sun? haha denk dat het tikkeltje leuker was als je dat wél kentquote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Heb nog nooit 1 aflevering gezien van baantjer maar kan me voorstellen dat t zo gaat.
ik ben geneigd te zeggen: onmogelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vraag me af of ze deze aflevering nog wel kunnen overtreffen.
goh werd dat niet ook gezegd na bijv. geer & goor ?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben geneigd te zeggen: onmogelijk
Dat heb ik niet gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef swentibold het volgende:
[..]
goh werd dat niet ook gezegd na bijv. geer & goor ?![]()
ow jammer, er zaten afgelopen vrijdag wel stukjes van in 'de wereld draait door' , waar Owen en Paul te gast waren (laatste kwartier ong.) http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=114quote:Op zondag 5 maart 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Wel van horen zeggen![]()
Bij de Hofstad-groep? Dat vond ik heel grappig, maar een tikkeltje "over the top".quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef swentibold het volgende:
[..]
goh werd dat niet ook gezegd na bijv. geer & goor ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |