Nee, dan moet je goedkopere coureurs nemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Dnl het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan de f1 manager, en heb meteen een vraagje; klopt het dat je niet meteen elke lege plek in je samenstelling kan opvullen? Dat je bijv. maar 1 coureur moet nemen in het begin?
quote:Denk erom dat je een volledig team samenstelt, halve teams tellen niet mee voor de punten!
Nee, je moet een volledig team samenstellen. Je kan alleen in het begin niet meteen de topcoureurs en topteams kopen, omdat het de bedoeling is dat je je team opbouwt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Dnl het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan de f1 manager, en heb meteen een vraagje; klopt het dat je niet meteen elke lege plek in je samenstelling kan opvullen? Dat je bijv. maar 1 coureur moet nemen in het begin?
Nee, je kunt best her en der iets uit de subtop neerzetten.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
Klopt het dat het in het begin alleen mogelijk is om het minste van het minste in elke categorie te kiezen?
Je kunt niet meteen het duurste nemen nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
Klopt het dat het in het begin alleen mogelijk is om het minste van het minste in elke categorie te kiezen?
Doe ik dat ook maarquote:Op zondag 5 maart 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de vreemde gewoonte tvp's te verkappen met leuke plaatjeshierbij
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: familie Grendel
Land van herkomst: Nederland
Datum: 03-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Nee, ik heb gewoon Renault en Ferrari onderdelen + coureurs gekocht, hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
En wat precies dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon Renault en Ferrari onderdelen + coureurs gekocht, hoor.
wow, de hele monocock (schrijf je dat zo?) doormidden... waar is dat gebeurd?quote:
jaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
@Nuongirl; worden die plaatjes nog veranderd van webber en Sato?
Met een glazen bol natuurlijk,quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
fuck sakes hoe de neuk moet je ooit dat geld verdelen...tvp
Ik heb eerst overal het goedkoopste van genomen om te kijken wat ik dan overhield. Van het bedrag dat ik overhield (dikke 30 miljoen) heb ik een paar betere onderdelen gekocht.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ja
Vanmorgen hebben we ze verstuurd naar onze developer dus ik hoop dat ze gauw te zien zijn
Ziet er inderdaad zeer netjes uit. Mijn complimenten aan de maker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen even een plaatje vervangen was op de server. Copy past zeg maar...
update: ik zie net dat alle foto's van de coureurs zijn vervangen met geweldige nieuwe. er is nu zelfs enigzins zichtbaar wie waar rijd...
toppie !!!![]()
![]()
Ik zal t doorgevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad zeer netjes uit. Mijn complimenten aan de maker.![]()
ik gok het irc-kanaal van SPT, het # in aanmerking genomen he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
Wat is het wachtwoord van #SPT ik neem aan dat het deze subforum is![]()
ik dacht hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok het irc-kanaal van SPT, het # in aanmerking genomen he?
En over het algemeen is het zo dat de mensen die een wachtwoord meoten weten, het ook wel weten
Als je de subleague van de F1 Manager bedoeld is het wachtwoord: formule1.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
Wat is het wachtwoord van #SPT ik neem aan dat het deze subforum is![]()
dankje, ik was het ff kwijtquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je de subleague van de F1 Manager bedoeld is het wachtwoord: formule1.
Ik ging inderdaad niet voor de orginaliteitsprijs.
Ik heb nog niet al het beeldmateriaal binnen. Ik hoop zsmquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer komen de prijzen op de voorpagina?
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
ík heb een redelijk team en hou nog 1 mil over ookquote:
Schumacher pakken is met 140.000.000 ONMOGELIJKquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ík heb een redelijk team en hou nog 1 mil over ookkwestie van eens dingen proberen
Kimi die uitviel met nog 1 ronde te gaan, zo te zien.quote:
Dittoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef Chillmeister het volgende:
zo mijn team is klaar, heb geen flauw idee hoe het zal gaan doen.
Die doet het bij mij wel goed. Ik krijg de info van Williams te zien als ik klik op de info van de BMW V8.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:19 schreef wamp1e het volgende:
er zit een fout in de f1 manager.
als je naar de motoren gaat en je klikt op de informatie van de ferrari motor kom je bij bmw sauber uit.
Die fout zit in de ferrari red bull motorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die doet het bij mij wel goed. Ik krijg de info van Williams te zien als ik klik op de info van de BMW V8.
Mijn team is een bijna volledig STR teamquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:24 schreef Arcee het volgende:
* Arcee heeft een volledig STR-team.![]()
Niet ingegeven door 't opgeblazen voordeel van de V10-motor natuurlijk.
Hoe moet je het precies tellen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:18 schreef Googolplexian het volgende:
En? Wie heeft het hoe gedaan deze kwalificatie?
hiero 46 punten gescoord
http://sport.fok.nl/f1/puntentellingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef WeebI het volgende:
hoe reken je het uit?
En? Hoeveel heb je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef WeebI het volgende:
hoe reken je het uit?
Jij neemt tenminste nog de moeite om te tellenquote:
mja tis de eerste keer dat ik meedoe, en ik ben meer van het voetbal (in de crew dan)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/puntentelling
Dat moet je als crew van de sportsite toch wel weten hè
wat heb je voor coureurs en teams dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Sjoem het volgende:
Kan iemand het 1x voor doen voor mij?
Dan snap ik het tenminsteNoem me maar blond
http://sport.fok.nl/f1/profiel/136334quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
wat heb je voor coureurs en teams dan?
Monteiro: 2quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/profiel/136334
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Monteiro: 2
albers: 3
BMW: 10 & 12
MidToy: 2 & 3
Bridgestone: 15 & 10
57.
en als je die nu pas aangepast hebt, dan telt die niet mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
en nu heb ik wel een volledig team maar is ie kut
Dan heb je dit weekend 0 punten te pakkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
oeps ik lees net dat halve teams nie meetellen
dat had ik toch al want halve teams telden niet mee voor de punten en deze hele manager is toch verneuktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan heb je dit weekend 0 punten te pakken![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Rover het volgende:
Ik verwacht morgen toch wel 3 michelins in de top3..
Je hebt het zelf verneuktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat had ik toch al want halve teams telden niet mee voor de punten en deze hele manager is toch verneukt
Morgen zijn de punten voor de coureurs zo hoog dat banden niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Rover het volgende:
Ik verwacht morgen toch wel 3 michelins in de top3..
Mwa met een beetje geluk kan je 65 punten scoren met banden, dat zie ik de coureurs uit mijn team nog niet halen morgenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Morgen zijn de punten voor de coureurs zo hoog dat banden niet veel uitmaken
Alleen is het voor bridgestone zo goed als onmogelijk om alle punten te pakken. Een slecht weekend voor Ferrari is automatisch een goed weekend voor michellin.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef Rover het volgende:
[..]
Mwa met een beetje geluk kan je 65 punten scoren met banden, dat zie ik de coureurs uit mijn team nog niet halen morgen![]()
Jij hebt Ide en Albers, zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef Rover het volgende:
[..]
Mwa met een beetje geluk kan je 65 punten scoren met banden, dat zie ik de coureurs uit mijn team nog niet halen morgen![]()
Iets meer dan 20 schat ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/profiel/71721
Hoeveel punten heb ik nu?![]()
Damn als ik weer thusi ben ga ik me er beetr in verdiepen.. maar dan kan ik geen F1 meer kijken
Heidfeld: 12 ptnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/profiel/71721
Hoeveel punten heb ik nu?![]()
Damn als ik weer thusi ben ga ik me er beetr in verdiepen.. maar dan kan ik geen F1 meer kijken
Nou, dat gaat lekker danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heidfeld: 12 ptn
Ide: 0 ptn
Super Aguri F: 1 ptn
Toyota RVX-06 V8 (Midland): 5 ptn (3+2)
Michelin: 5 ptn
Totaal: 23 punten
Rosberg en Liuzziquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij hebt Ide en Albers, zeker
Hier ookquote:
http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
Waar kun je dat zien?
Thanks. Ik heb 223 volgens die site.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://5gtt.com/f1/punten.php
Ik heb 197, kon beter, maar ook veel slechter![]()
elk punt is 20.000 euro waard, tel je punten maal 20.000 plus je huidige budget...quote:Op zondag 12 maart 2006 14:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hoe zit dat nou. Krijg je er nu geld bij, of werk je het hele seizoen met die 140 miljoen ? Wat betekent dat niemand Schumacher of Alonso kopen kan.
Nu krijg je 20.000 per gewonnen punt, geloof ikquote:Op zondag 12 maart 2006 14:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hoe zit dat nou. Krijg je er nu geld bij, of werk je het hele seizoen met die 140 miljoen ? Wat betekent dat niemand Schumacher of Alonso kopen kan.
De calculator is iid niet altijd zo goed, dus het is onder voorbehoudquote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef cappp het volgende:
Klopt het dat die calculator geen straffen geeft? Want ik hoor strafpunten te krijgen voor Ide en de plofmotor van BMW...
Welk team heb jij dan ?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb 223 volgens die site.![]()
Wanneer de betreffende sportmod ook bijgekomen is van de race en het weekend.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef cappp het volgende:
en wanneer krijg ik mn punten/geld btw?
Morgen 20:00.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef cappp het volgende:
en wanneer krijg ik mn punten/geld btw?
yupquote:Op zondag 12 maart 2006 14:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Eei waar staan ergens de spelregels ?
Want als ik een coureur/chassis nu wil verkopen, dan kost me dat 600.000 euro toch ?
Coureur 1 Christian Klienquote:
Jij pakt, vrees ik, ook wat strafpuntjesquote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef 360sjors het volgende:
rosberg, ide, rbr motor, torro rosso chassis, michelin --> 210, dus genoeg om ide er voor komend weekend uit te flikkeren voor liuzzi
En hoeveel budget over?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Atreidez het volgende:
261 puntjes volgens mij![]()
Klien, Rosberg, STR, STR, bridgestone
Klopt, die had ik al verrekendquote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij pakt, vrees ik, ook wat strafpuntjes
jij ook alquote:Op zondag 12 maart 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
85 punten
Die stomme bosmongool van een Ide verkoop ik zo snel mogelijkis ook puur teamvulling
20k per punt, Eén miljoen is 1000/20 = 50 punten ... max score nu zal iets zijn van 262 punten ... verschil met mijn 208 = 54 punten = 1.080.000 $ ... mijn budget was 8000k, iemand die zijn budget helemaal opgemaakt heeft en 262 punten heeft verdiend deze race zou dus 6.920.000 lager moeten staan dan ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik maak het altijd op, met geld op de bank verdien je geen punten
Alleen het duurste hoeft niet altijd het beste te zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik maak het altijd op, met geld op de bank verdien je geen punten
je weet niet of die motor blijft ploffen, met Ide win je denk nooit veel puntenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef cappp het volgende:
[..]
jij ook alIk weet niet, eerst Ide verkopen of eerst die BMW motor...
Ik vrees meer voor het "hardlopers zijn doodlopers" principequote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Alleen het duurste hoeft niet altijd het beste te zijn![]()
Ik heb nog geen geld binnen van vorige race hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef cappp het volgende:
Zo, ff mn BMW motor ingeruild voor een cosworth van toro rosso en een williams chasis gekocht. Nu nog een oplossing voor Ide![]()
Nee, vanavond pas.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld binnen van vorige race hoor![]()
Dat is altijd op maandag na 20:00quote:Op maandag 13 maart 2006 13:09 schreef Martijn85 het volgende:
Dat uitrekending rekent de straffen ook niet mee dus vandaar
Gewoon ff op je persoonlijke pagina kijken dus
Waar blijft dat geld trouwens
Ohwja shit was ik alweer vergetenquote:
quote:Coureur 1 Nico Rosberg 69
Coureur 2 Yuji Ide -5
Chassis Red Bull Racing 56
Motor Cosworth TJ2005-12 V10 (STR) 39
Banden Michelin 40
Totaal 199
Dat valt best wel mee hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb niet echt heel erg veel punten gehaald, 208 maar.
Omdat het nog geen 20:00 is, en 20:00 hoeft er ook nog niks te veranderen, want zover ik weet moet er iemand op een knopje te drukken zodat de punten erbij komen. Maar morgen zullen ze wel binnen zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef yustmenl het volgende:
bij mij is er nog niks bijgewerkt?? waar kan dat aan liggen?
http://sport.fok.nl/f1/profiel/userteams/102466/1quote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef cappp het volgende:
Bij mij staan zelfs de punten er niet, waarom bij anderen wel dan?![]()
Even melden via http://sport.fok.nl/f1/feedback en ze verbeteren het welquote:Op maandag 13 maart 2006 21:09 schreef Atreidez het volgende:
Punten ook op de site nu. Ze hebben alleen wel me naam verkeerd geschreven op de fp van de manager, staat nu Altreidez
Zo te zien heb je pas zaterdag je team samengesteld. Dat zal dus pas per de volgende race meetellen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:24 schreef yustmenl het volgende:
mijn resultaat dus lijkt erop dat het nog draait
ik heb liuzzi eruit gegooit voor klien dat is mijn veranderingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Speed eruit, Liuzzi erin voor mij.
Na dit weekend kan hopelijk die kut motor van Ide en Sato eruit....
mooi ik heb net Midland weg gedaan.. kwam toch niks vanquote:
Same herequote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:16 schreef Googolplexian het volgende:
85 kwali-puntjes, als ik goed reken
wie neemt er nu ook Super Agurkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
61 pnt voor mij. Kut Super Agurken.
Motor he.... Zo van: Geen budgetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef WEST het volgende:
[..]
wie neemt er nu ook Super Agurkenje weet dat die standaard bij de laatste 2 plaatsen dus 0 punten te krijgen zijn
![]()
Ik heb er 61 MET Rosberg!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:32 schreef SimtekF1 het volgende:
61 punten, kut zooi ik had Rosberg moeten nemen.
De officiële FIA uitslag telt geloof ik voor de punten ... dus niet de grid-opstelling.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ga het ff opnieuw berekenen want ik heb alles berekend met de uitslag zoals die op f1racing.nl staat, echter zijn hier de motorwissels nog niet in de stand verwerkt, dus ik mis wat punten.
Je moet de kwali nemen, niet de gridposities. Je hebt alleen eventueel met strafpunten voor motor te maken als je Toyota hebt. Je hebt dus niets te maken met schumi die 10 plaatsen zakt, of massa die achteraan start enzo. dat zijn de gridposities, niet resultaat kwali.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ga het ff opnieuw berekenen want ik heb alles berekend met de uitslag zoals die op f1racing.nl staat, echter zijn hier de motorwissels nog niet in de stand verwerkt, dus ik mis wat punten.
dat wou ik doen, maar kwam net tekort. ach ja heb tenminste Rosberg. Zo te zien is Williams een koopje in de managerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb goed gewisseld met de Cosworth Williams motoren ipv de Ferrari Red Bull motoren
ja rossberg had ik ook willen hebben, maar dat wilde net niet. nu maar hopen dat ik 7 miljoen winst maak deze keer, dan kan ik hem kopen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
dat wou ik doen, maar kwam net tekort. ach ja heb tenminste Rosberg. Zo te zien is Williams een koopje in de manager
Dan is het inderdaad een bagger race voor je geweest. Ik heb nog enigzins punten gescoord.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:49 schreef dennistd het volgende:
Oeh, wat een bagger race voor mijn punten....
Klien
Rosberg
STR
STR
Bridgestone
Ik ben benieuwd hoe je daar nu over denktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef Sally het volgende:
En ik blijf erbij... een goede motor levert meer punten op dan 1 goede coureur. Iig in de qualifying. De puntentelling is hetzelfde bij deze onderdelen. Tijdens de race levert de coureur natuurlijk het meeste op, maar dan nog haal je met bijvoorbeeld een 1e en 3e plaats evenveel punten als met een 1e coureur. Ook een 2e en 4e plek is nog altijd goed voor 111 ptn, bijna net zoveel als plekje 2 bij de coureurs. Oké, tuurlijk heb je nog een tweede coureur, maar in het begin van de manager heb je nog niet genoeg geld om 2 goeie coureurs te kopen, wel voor een béétje goede motor.
Ik heb in de poll voor de teamsamenstelling gekozen voor een goede (dure) motor, terwijl de meerderheid toch koos voor allemaal goedkope onderdelen.
En...
Let's face it: ik heb nu al 93 puntjes verzameld in de qualy!![]()
Lang leve de Williams Cosworth motor!![]()
![]()
>> Ben toch benieuwd naar wat anderen hiervan vinden, keuze voor alles goedkoop, of 1 duur onderdeel. En welk onderdeel dan? <<
Apart forumtopic, misschien?
75quote:Op zondag 19 maart 2006 10:15 schreef WEST het volgende:
65 punten ja
-10 voor klien zijn bandquote:
band was ook lekquote:
maar zal verliespunten opleveren ik beide dingen van STRquote:Op zondag 19 maart 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Het was geen fout in de band, die gast reed gewoon tegen raikonen aanDe koppeling hoort overigens bij chassis en niet bij motor.
Klopt. Met een tijd van 1:34.803.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:56 schreef teigan het volgende:
alonso toch?
Voor de 2e race achter elkaar meer punten gescoord, mijn seizoen kan nu al niet meer stukquote:Op zondag 19 maart 2006 10:13 schreef WEST het volgende:
142 moet ik zien waarmee speed uitgevallen is![]()
Tja, tja, wat kan ik zeggen... Ik hb tenminste nog Michelin banden, die trekken het een klein beetje weer op. Maar verder is het huilen met de pet op...quote:Op zondag 19 maart 2006 09:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je daar nu over denkt
motorpech:quote:Op zondag 19 maart 2006 10:13 schreef WEST het volgende:
142 moet ik zien waarmee speed uitgevallen is![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, tja, wat kan ik zeggen... Ik hb tenminste nog Michelin banden, die trekken het een klein beetje weer op. Maar verder is het huilen met de pet op...![]()
![]()
![]()
Edit: iig nog 177 puntjes bij elkaar gesprokkeld! Michelin: I love you![]()
![]()
![]()
Fout: koppeling = motor, hydraulica = chassisquote:Op zondag 19 maart 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Het was geen fout in de band, die gast reed gewoon tegen raikonen aanDe koppeling hoort overigens bij chassis en niet bij motor.
't lag wel aan z'n chassis:quote:
Dank u, dank uquote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]177 met 2 x -15 voor Cosworth Williams???
netjes!
Daar ging nog 15 punten af, dus Crazy houdt 193 pnt over..quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 uur schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als het goed is 208 punten, kan eventueel nog een paar punten afgaan voor Speed (waarom viel hij uit?). Wel balen dat Heidfeld net uitviel, dat scheelt me een hoop en nu kan ik die ene wissel niet doen![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb goed gewisseld met de Cosworth Williams motoren ipv de Ferrari Red Bull motoren
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Voor de 2e race achter elkaar meer punten gescoord, mijn seizoen kan nu al niet meer stuk![]()
Das bullshit, niemand valt uit met een lekke band. Je zet er gewoon een nieuwe onder.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar issie niet door uitgevallen
[..]
Dus jij vindt het dan wel logisch dat je met uitval voor een kapotte motor -15 krijgt en voor een lekke band -10 als je daar gewoon mee door kunt rijden? Zal wel kut zijn geweest dan vorig jaar met 4 lekke banden in één race voor Ferrari.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef HPoi het volgende:
[..]
Das bullshit, niemand valt uit met een lekke band. Je zet er gewoon een nieuwe onder.
Vorig jaar was het bij wisselen van banden strafpunten. (behalve bij regen) En als je eraf schiet door een lekke band dan rag je meestal gewoon door de grindbak heen. Of je moet de muur geraakt hebben maar dat is door een lekke band een kans van 0,1%.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus jij vindt het dan wel logisch dat je met uitval voor een kapotte motor -15 krijgt en voor een lekke band -10 als je daar gewoon mee door kunt rijden? Zal wel kut zijn geweest dan vorig jaar met 4 lekke banden in één race voor Ferrari.
Lekke band > baan afschieten > uitvallen = -10, dacht ik.
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke bandquote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef HPoi het volgende:
[..]
Vorig jaar was het bij wisselen van banden strafpunten. (behalve bij regen) En als je eraf schiet door een lekke band dan rag je meestal gewoon door de grindbak heen. Of je moet de muur geraakt hebben maar dat is door een lekke band een kans van 0,1%.
Ja klopt. Maar dan is die regel gewoon bullshit.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke band
Klien is niet door een lekke band uitgevallen dus vat ik het zo op dat Michelin daar geen strafpunten voor krijgt. Misschien begrijp ik de regels niet goed maar m'n Nederlands iig wel
Hopelijk komt ziggy of nuon daar binnenkort duidelijkheid over scheppenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan is die regel gewoon bullshit.![]()
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hopelijk komt ziggy of nuon daar binnenkort duidelijkheid over scheppen
ik vind het wel kloppen ... als je door iemand anders z'n rotzooi rijdt en je krijgt een lekke band terwijl je toch de race kunt vervolgen na een bandenwissel (dat mocht ook in 2005) > klets! > meteen -10 ... terwijl het geen constructiefout is... dat zou vaag zijn en heeft niets met je bandenkeuze te maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke band
Klien is niet door een lekke band uitgevallen dus vat ik het zo op dat Michelin daar geen strafpunten voor krijgt. Misschien begrijp ik de regels niet goed maar m'n Nederlands iig wel
Denk eens aan raikkonen vorig jaar op de nurburgring volgens mij.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.![]()
![]()
Kimi was een flatspot op de band geen lek. Door de fibraties brak de wielophanging af. Das heeeeel wat anders.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
[..]
Denk eens aan raikkonen vorig jaar op de nurburgring volgens mij.
Wat was daar de oorzaak van? Juist, de banden.
yeah, right ... hydraulica vonkenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:36 schreef HPoi het volgende:
Ik zie dat de officiele Formula 1 site nu aangeeft dat Mark Webber is uitgevallen met een Hydraulica probleem. Webber zegt dit ook in interviews.
Maarquote:
dat was dus gisteren, vandaag zegt de calculator 193quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef D.Rose het volgende:
178 volgens de calculator.
Niet veel, maar als ik andere scores zie mag ik niet klagen........al doe ik dat wel natuurlijk
en nog 12 dagen te gaan om je cash op te maken ... ze mogen wel opschietenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef OiOiOi het volgende:
Het is al 20.45 maar nog steeds geen punten erbij...
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en nog 12 dagen te gaan om je cash op te maken ... ze mogen wel opschieten
Ikke:quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef OiOiOi het volgende:
309 puntjes in totaal en op plaats 937 in overall. Voor het eerst dat ik meedoe, geen flauw idee of dit goed is
Verstandig ... met het schuiven van materieel en coureurs schiet je nu niets op.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef OiOiOi het volgende:
Ik heb 7.960.000 budget over. Kan alleen niets interessant kopen. Ik wacht op de volgende race om daarna wat behoorlijks te kopen
Dat plus dat ik niet denk dat er grote verschillen zijn in punten nu (in de manager) dus iedereen zit denk ik met hetzelfde probleem: niet genoeg geld om te verbeteren.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef OiOiOi het volgende:
Bij omruilen zit je natuurlijk te kijken met die transfer kosten. Zonde om te veel te wisselen
Ik ben niet een echte fan van formule 1 en ik heb er zeer weinig verstand van. Met een paar vrienden ingeschreven en nu fanatiek met z'n allen kijken. Ik heb een BMW moter gekocht...vette pech dus al twee keer. Heb wel net Rosbergen aangeschaft tussen de kwalificatie en de race. Helaas viel hij tijdens de race uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat plus dat ik niet denk dat er grote verschillen zijn in punten nu (in de manager) dus iedereen zit denk ik met hetzelfde probleem: niet genoeg geld om te verbeteren.
Meesten zitten nu wel met Rosberg en KlienDat zijn verreweg de beste coureurs voor wat ze kostten. Zelfde geldt eigenlijk ook voor chassis en motor. (STR)
Same here!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef OiOiOi het volgende:
Ik heb 7.960.000 budget over. Kan alleen niets interessant kopen. Ik wacht op de volgende race om daarna wat behoorlijks te kopen
Yup ... ik heb ook pech met Rosberg. En vele anderen met onsquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef OiOiOi het volgende:
[..]
Ik ben niet een echte fan van formule 1 en ik heb er zeer weinig verstand van. Met een paar vrienden ingeschreven en nu fanatiek met z'n allen kijken. Ik heb een BMW moter gekocht...vette pech dus al twee keer. Heb wel net Rosbergen aangeschaft tussen de kwalificatie en de race. Helaas viel hij tijdens de race uit.
Dan had je daar dus geen last van want aankopen na de kwali's tellen niet mee voor het weekendquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef OiOiOi het volgende:
Heb wel net Rosbergen aangeschaft tussen de kwalificatie en de race. Helaas viel hij tijdens de race uit.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan had je daar dus geen last van want aankopen na de kwali's tellen niet mee voor het weekend
quote:Het samenstellen van je team en de spelregels
[bla]
Het is mogelijk je team te wijzigen tot elke zaterdag 00:01 uur in een GP-weekeinde. De wijzigingen die je hierna doet, gelden automatisch voor de volgende race. De punten zullen op de maandag na de race om 20:00 uur doorgevoerd worden, op basis van de officiële uitslag van de FIA die op maandag om 20:00 wordt gepubliceerd. Protesten of wijzigingen na maandag 20:00 uur worden niet meegenomen in de puntenberekening.
Bedoel je deze: http://sport.fok.nl/f1/stats/users/1/50/1/2quote:Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
is er ook een soort rondeklassement voor Maleisië?
Ja, dank jequote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bedoel je deze: http://sport.fok.nl/f1/stats/users/1/50/1/2
Ik ook preciesquote:Op zondag 19 maart 2006 16:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar
Ik had er 79
Maar vorige race had ik er wel 223
Same here.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef wamp1e het volgende:
rofl heb ik speed genomen voor albers om wat geld te besparen en omdat midland kut is.
haalt albers 25 ofzo en speed maar 4, UL.
mja 189 punten is niet slecht
Ik zit met hetzelfde in m'n hoofd: gewoon Williams houden. De betrouwbaarheid voor de 2e race is twijfelachtig, dus dan kan ik 'm daarna wel wisselen, vangt-ie nu nog wat puntjes in Ausland!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:49 schreef Atreidez het volgende:
Cossworth Williams rijdt met 2 nieuwe motoren en zijn een stuk sneller..
Michelin lijkt dus de veilige keus te worden dit weekend.quote:During the winter the Bridgestone teams reported that the problem they were having was getting heat into the tyres in cooler temperatures (a problem which affected Toyota even in the heat of Bahrain) and Melbourne will offer us the chance to see whether Bridgestone has come up with a good compound for the European season.
Melbourne is verplaatst omdat deze samen viel met de Gemenebest Spelen en er dus niet genoeg politie op de been gebracht kon worden om deze race als eerste van het seizoen te houden. Dit dus op verzoek van de organisatie zelf en niet van de FIA.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Googolplexian het volgende:
Mijn tip voor deze ronde:
Rosberg,
Klien,
Williams
Cosworth Williams,
Michelin
Zelf heb ik helaas niet de centen voor dit team.
Motivatie: Volgens mij heeft de FIA express met de kalender geknoeid. Vroegàh was Melbourne de eerste en nu dus niet. Nu heeft de FIA eerst de vuilste race op de kalender gezet gevolgd door de warmste race. Het was te verwachten dat veel motoren plof zouden doen (zelfs Ferrari had 3 wissels).
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |