Nee, dan moet je goedkopere coureurs nemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Dnl het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan de f1 manager, en heb meteen een vraagje; klopt het dat je niet meteen elke lege plek in je samenstelling kan opvullen? Dat je bijv. maar 1 coureur moet nemen in het begin?
quote:Denk erom dat je een volledig team samenstelt, halve teams tellen niet mee voor de punten!
Nee, je moet een volledig team samenstellen. Je kan alleen in het begin niet meteen de topcoureurs en topteams kopen, omdat het de bedoeling is dat je je team opbouwt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Dnl het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan de f1 manager, en heb meteen een vraagje; klopt het dat je niet meteen elke lege plek in je samenstelling kan opvullen? Dat je bijv. maar 1 coureur moet nemen in het begin?
Nee, je kunt best her en der iets uit de subtop neerzetten.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
Klopt het dat het in het begin alleen mogelijk is om het minste van het minste in elke categorie te kiezen?
Je kunt niet meteen het duurste nemen nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
Klopt het dat het in het begin alleen mogelijk is om het minste van het minste in elke categorie te kiezen?
Doe ik dat ook maarquote:Op zondag 5 maart 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de vreemde gewoonte tvp's te verkappen met leuke plaatjeshierbij
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: familie Grendel
Land van herkomst: Nederland
Datum: 03-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Nee, ik heb gewoon Renault en Ferrari onderdelen + coureurs gekocht, hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
En wat precies dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon Renault en Ferrari onderdelen + coureurs gekocht, hoor.
wow, de hele monocock (schrijf je dat zo?) doormidden... waar is dat gebeurd?quote:
jaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
@Nuongirl; worden die plaatjes nog veranderd van webber en Sato?
Met een glazen bol natuurlijk,quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
fuck sakes hoe de neuk moet je ooit dat geld verdelen...tvp
Ik heb eerst overal het goedkoopste van genomen om te kijken wat ik dan overhield. Van het bedrag dat ik overhield (dikke 30 miljoen) heb ik een paar betere onderdelen gekocht.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ja
Vanmorgen hebben we ze verstuurd naar onze developer dus ik hoop dat ze gauw te zien zijn
Ziet er inderdaad zeer netjes uit. Mijn complimenten aan de maker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen even een plaatje vervangen was op de server. Copy past zeg maar...
update: ik zie net dat alle foto's van de coureurs zijn vervangen met geweldige nieuwe. er is nu zelfs enigzins zichtbaar wie waar rijd...
toppie !!!![]()
![]()
Ik zal t doorgevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad zeer netjes uit. Mijn complimenten aan de maker.![]()
ik gok het irc-kanaal van SPT, het # in aanmerking genomen he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
Wat is het wachtwoord van #SPT ik neem aan dat het deze subforum is![]()
ik dacht hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok het irc-kanaal van SPT, het # in aanmerking genomen he?
En over het algemeen is het zo dat de mensen die een wachtwoord meoten weten, het ook wel weten
Als je de subleague van de F1 Manager bedoeld is het wachtwoord: formule1.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
Wat is het wachtwoord van #SPT ik neem aan dat het deze subforum is![]()
dankje, ik was het ff kwijtquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je de subleague van de F1 Manager bedoeld is het wachtwoord: formule1.
Ik ging inderdaad niet voor de orginaliteitsprijs.
Ik heb nog niet al het beeldmateriaal binnen. Ik hoop zsmquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer komen de prijzen op de voorpagina?
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
ík heb een redelijk team en hou nog 1 mil over ookquote:
Schumacher pakken is met 140.000.000 ONMOGELIJKquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ík heb een redelijk team en hou nog 1 mil over ookkwestie van eens dingen proberen
Kimi die uitviel met nog 1 ronde te gaan, zo te zien.quote:
Dittoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef Chillmeister het volgende:
zo mijn team is klaar, heb geen flauw idee hoe het zal gaan doen.
Die doet het bij mij wel goed. Ik krijg de info van Williams te zien als ik klik op de info van de BMW V8.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:19 schreef wamp1e het volgende:
er zit een fout in de f1 manager.
als je naar de motoren gaat en je klikt op de informatie van de ferrari motor kom je bij bmw sauber uit.
Die fout zit in de ferrari red bull motorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die doet het bij mij wel goed. Ik krijg de info van Williams te zien als ik klik op de info van de BMW V8.
Mijn team is een bijna volledig STR teamquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:24 schreef Arcee het volgende:
* Arcee heeft een volledig STR-team.![]()
Niet ingegeven door 't opgeblazen voordeel van de V10-motor natuurlijk.
Hoe moet je het precies tellen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:18 schreef Googolplexian het volgende:
En? Wie heeft het hoe gedaan deze kwalificatie?
hiero 46 punten gescoord
http://sport.fok.nl/f1/puntentellingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef WeebI het volgende:
hoe reken je het uit?
En? Hoeveel heb je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef WeebI het volgende:
hoe reken je het uit?
Jij neemt tenminste nog de moeite om te tellenquote:
mja tis de eerste keer dat ik meedoe, en ik ben meer van het voetbal (in de crew dan)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/puntentelling
Dat moet je als crew van de sportsite toch wel weten hè
wat heb je voor coureurs en teams dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Sjoem het volgende:
Kan iemand het 1x voor doen voor mij?
Dan snap ik het tenminsteNoem me maar blond
http://sport.fok.nl/f1/profiel/136334quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
wat heb je voor coureurs en teams dan?
Monteiro: 2quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/profiel/136334
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Monteiro: 2
albers: 3
BMW: 10 & 12
MidToy: 2 & 3
Bridgestone: 15 & 10