jaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
@Nuongirl; worden die plaatjes nog veranderd van webber en Sato?
Met een glazen bol natuurlijk,quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
fuck sakes hoe de neuk moet je ooit dat geld verdelen...tvp
Ik heb eerst overal het goedkoopste van genomen om te kijken wat ik dan overhield. Van het bedrag dat ik overhield (dikke 30 miljoen) heb ik een paar betere onderdelen gekocht.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ja
Vanmorgen hebben we ze verstuurd naar onze developer dus ik hoop dat ze gauw te zien zijn
Ziet er inderdaad zeer netjes uit. Mijn complimenten aan de maker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen even een plaatje vervangen was op de server. Copy past zeg maar...
update: ik zie net dat alle foto's van de coureurs zijn vervangen met geweldige nieuwe. er is nu zelfs enigzins zichtbaar wie waar rijd...
toppie !!!![]()
![]()
Ik zal t doorgevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad zeer netjes uit. Mijn complimenten aan de maker.![]()
ik gok het irc-kanaal van SPT, het # in aanmerking genomen he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
Wat is het wachtwoord van #SPT ik neem aan dat het deze subforum is![]()
ik dacht hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok het irc-kanaal van SPT, het # in aanmerking genomen he?
En over het algemeen is het zo dat de mensen die een wachtwoord meoten weten, het ook wel weten
Als je de subleague van de F1 Manager bedoeld is het wachtwoord: formule1.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
Wat is het wachtwoord van #SPT ik neem aan dat het deze subforum is![]()
dankje, ik was het ff kwijtquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je de subleague van de F1 Manager bedoeld is het wachtwoord: formule1.
Ik ging inderdaad niet voor de orginaliteitsprijs.
Ik heb nog niet al het beeldmateriaal binnen. Ik hoop zsmquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer komen de prijzen op de voorpagina?
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
ík heb een redelijk team en hou nog 1 mil over ookquote:
Schumacher pakken is met 140.000.000 ONMOGELIJKquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ík heb een redelijk team en hou nog 1 mil over ookkwestie van eens dingen proberen
Kimi die uitviel met nog 1 ronde te gaan, zo te zien.quote:
Dittoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef Chillmeister het volgende:
zo mijn team is klaar, heb geen flauw idee hoe het zal gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |