quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke band
Klien is niet door een lekke band uitgevallen dus vat ik het zo op dat Michelin daar geen strafpunten voor krijgt. Misschien begrijp ik de regels niet goed maar m'n Nederlands iig wel
Denk eens aan raikkonen vorig jaar op de nurburgring volgens mij.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.![]()
![]()
Kimi was een flatspot op de band geen lek. Door de fibraties brak de wielophanging af. Das heeeeel wat anders.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
[..]
Denk eens aan raikkonen vorig jaar op de nurburgring volgens mij.
Wat was daar de oorzaak van? Juist, de banden.
yeah, right ... hydraulica vonkenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:36 schreef HPoi het volgende:
Ik zie dat de officiele Formula 1 site nu aangeeft dat Mark Webber is uitgevallen met een Hydraulica probleem. Webber zegt dit ook in interviews.
Maarquote:
dat was dus gisteren, vandaag zegt de calculator 193quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef D.Rose het volgende:
178 volgens de calculator.
Niet veel, maar als ik andere scores zie mag ik niet klagen........al doe ik dat wel natuurlijk
en nog 12 dagen te gaan om je cash op te maken ... ze mogen wel opschietenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef OiOiOi het volgende:
Het is al 20.45 maar nog steeds geen punten erbij...
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en nog 12 dagen te gaan om je cash op te maken ... ze mogen wel opschieten
Ikke:quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef OiOiOi het volgende:
309 puntjes in totaal en op plaats 937 in overall. Voor het eerst dat ik meedoe, geen flauw idee of dit goed is
Verstandig ... met het schuiven van materieel en coureurs schiet je nu niets op.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef OiOiOi het volgende:
Ik heb 7.960.000 budget over. Kan alleen niets interessant kopen. Ik wacht op de volgende race om daarna wat behoorlijks te kopen
Dat plus dat ik niet denk dat er grote verschillen zijn in punten nu (in de manager) dus iedereen zit denk ik met hetzelfde probleem: niet genoeg geld om te verbeteren.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef OiOiOi het volgende:
Bij omruilen zit je natuurlijk te kijken met die transfer kosten. Zonde om te veel te wisselen
Ik ben niet een echte fan van formule 1 en ik heb er zeer weinig verstand van. Met een paar vrienden ingeschreven en nu fanatiek met z'n allen kijken. Ik heb een BMW moter gekocht...vette pech dus al twee keer. Heb wel net Rosbergen aangeschaft tussen de kwalificatie en de race. Helaas viel hij tijdens de race uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat plus dat ik niet denk dat er grote verschillen zijn in punten nu (in de manager) dus iedereen zit denk ik met hetzelfde probleem: niet genoeg geld om te verbeteren.
Meesten zitten nu wel met Rosberg en KlienDat zijn verreweg de beste coureurs voor wat ze kostten. Zelfde geldt eigenlijk ook voor chassis en motor. (STR)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |