dat wou ik doen, maar kwam net tekort. ach ja heb tenminste Rosberg. Zo te zien is Williams een koopje in de managerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb goed gewisseld met de Cosworth Williams motoren ipv de Ferrari Red Bull motoren
ja rossberg had ik ook willen hebben, maar dat wilde net niet. nu maar hopen dat ik 7 miljoen winst maak deze keer, dan kan ik hem kopen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
dat wou ik doen, maar kwam net tekort. ach ja heb tenminste Rosberg. Zo te zien is Williams een koopje in de manager
Dan is het inderdaad een bagger race voor je geweest. Ik heb nog enigzins punten gescoord.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:49 schreef dennistd het volgende:
Oeh, wat een bagger race voor mijn punten....
Klien
Rosberg
STR
STR
Bridgestone
Ik ben benieuwd hoe je daar nu over denktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef Sally het volgende:
En ik blijf erbij... een goede motor levert meer punten op dan 1 goede coureur. Iig in de qualifying. De puntentelling is hetzelfde bij deze onderdelen. Tijdens de race levert de coureur natuurlijk het meeste op, maar dan nog haal je met bijvoorbeeld een 1e en 3e plaats evenveel punten als met een 1e coureur. Ook een 2e en 4e plek is nog altijd goed voor 111 ptn, bijna net zoveel als plekje 2 bij de coureurs. Oké, tuurlijk heb je nog een tweede coureur, maar in het begin van de manager heb je nog niet genoeg geld om 2 goeie coureurs te kopen, wel voor een béétje goede motor.
Ik heb in de poll voor de teamsamenstelling gekozen voor een goede (dure) motor, terwijl de meerderheid toch koos voor allemaal goedkope onderdelen.
En...
Let's face it: ik heb nu al 93 puntjes verzameld in de qualy!![]()
Lang leve de Williams Cosworth motor!![]()
![]()
>> Ben toch benieuwd naar wat anderen hiervan vinden, keuze voor alles goedkoop, of 1 duur onderdeel. En welk onderdeel dan? <<
Apart forumtopic, misschien?
75quote:Op zondag 19 maart 2006 10:15 schreef WEST het volgende:
65 punten ja
-10 voor klien zijn bandquote:
band was ook lekquote:
maar zal verliespunten opleveren ik beide dingen van STRquote:Op zondag 19 maart 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Het was geen fout in de band, die gast reed gewoon tegen raikonen aanDe koppeling hoort overigens bij chassis en niet bij motor.
Klopt. Met een tijd van 1:34.803.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:56 schreef teigan het volgende:
alonso toch?
Voor de 2e race achter elkaar meer punten gescoord, mijn seizoen kan nu al niet meer stukquote:Op zondag 19 maart 2006 10:13 schreef WEST het volgende:
142 moet ik zien waarmee speed uitgevallen is![]()
Tja, tja, wat kan ik zeggen... Ik hb tenminste nog Michelin banden, die trekken het een klein beetje weer op. Maar verder is het huilen met de pet op...quote:Op zondag 19 maart 2006 09:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je daar nu over denkt
motorpech:quote:Op zondag 19 maart 2006 10:13 schreef WEST het volgende:
142 moet ik zien waarmee speed uitgevallen is![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, tja, wat kan ik zeggen... Ik hb tenminste nog Michelin banden, die trekken het een klein beetje weer op. Maar verder is het huilen met de pet op...![]()
![]()
![]()
Edit: iig nog 177 puntjes bij elkaar gesprokkeld! Michelin: I love you![]()
![]()
![]()
Fout: koppeling = motor, hydraulica = chassisquote:Op zondag 19 maart 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Het was geen fout in de band, die gast reed gewoon tegen raikonen aanDe koppeling hoort overigens bij chassis en niet bij motor.
't lag wel aan z'n chassis:quote:
Dank u, dank uquote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]177 met 2 x -15 voor Cosworth Williams???
netjes!
Daar ging nog 15 punten af, dus Crazy houdt 193 pnt over..quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 uur schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als het goed is 208 punten, kan eventueel nog een paar punten afgaan voor Speed (waarom viel hij uit?). Wel balen dat Heidfeld net uitviel, dat scheelt me een hoop en nu kan ik die ene wissel niet doen![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb goed gewisseld met de Cosworth Williams motoren ipv de Ferrari Red Bull motoren
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Voor de 2e race achter elkaar meer punten gescoord, mijn seizoen kan nu al niet meer stuk![]()
Das bullshit, niemand valt uit met een lekke band. Je zet er gewoon een nieuwe onder.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar issie niet door uitgevallen
[..]
Dus jij vindt het dan wel logisch dat je met uitval voor een kapotte motor -15 krijgt en voor een lekke band -10 als je daar gewoon mee door kunt rijden? Zal wel kut zijn geweest dan vorig jaar met 4 lekke banden in één race voor Ferrari.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef HPoi het volgende:
[..]
Das bullshit, niemand valt uit met een lekke band. Je zet er gewoon een nieuwe onder.
Vorig jaar was het bij wisselen van banden strafpunten. (behalve bij regen) En als je eraf schiet door een lekke band dan rag je meestal gewoon door de grindbak heen. Of je moet de muur geraakt hebben maar dat is door een lekke band een kans van 0,1%.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus jij vindt het dan wel logisch dat je met uitval voor een kapotte motor -15 krijgt en voor een lekke band -10 als je daar gewoon mee door kunt rijden? Zal wel kut zijn geweest dan vorig jaar met 4 lekke banden in één race voor Ferrari.
Lekke band > baan afschieten > uitvallen = -10, dacht ik.
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke bandquote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef HPoi het volgende:
[..]
Vorig jaar was het bij wisselen van banden strafpunten. (behalve bij regen) En als je eraf schiet door een lekke band dan rag je meestal gewoon door de grindbak heen. Of je moet de muur geraakt hebben maar dat is door een lekke band een kans van 0,1%.
Ja klopt. Maar dan is die regel gewoon bullshit.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke band
Klien is niet door een lekke band uitgevallen dus vat ik het zo op dat Michelin daar geen strafpunten voor krijgt. Misschien begrijp ik de regels niet goed maar m'n Nederlands iig wel
Hopelijk komt ziggy of nuon daar binnenkort duidelijkheid over scheppenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan is die regel gewoon bullshit.![]()
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hopelijk komt ziggy of nuon daar binnenkort duidelijkheid over scheppen
ik vind het wel kloppen ... als je door iemand anders z'n rotzooi rijdt en je krijgt een lekke band terwijl je toch de race kunt vervolgen na een bandenwissel (dat mocht ook in 2005) > klets! > meteen -10 ... terwijl het geen constructiefout is... dat zou vaag zijn en heeft niets met je bandenkeuze te maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |