dat wou ik doen, maar kwam net tekort. ach ja heb tenminste Rosberg. Zo te zien is Williams een koopje in de managerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb goed gewisseld met de Cosworth Williams motoren ipv de Ferrari Red Bull motoren
ja rossberg had ik ook willen hebben, maar dat wilde net niet. nu maar hopen dat ik 7 miljoen winst maak deze keer, dan kan ik hem kopen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
dat wou ik doen, maar kwam net tekort. ach ja heb tenminste Rosberg. Zo te zien is Williams een koopje in de manager
Dan is het inderdaad een bagger race voor je geweest. Ik heb nog enigzins punten gescoord.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:49 schreef dennistd het volgende:
Oeh, wat een bagger race voor mijn punten....
Klien
Rosberg
STR
STR
Bridgestone
Ik ben benieuwd hoe je daar nu over denktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef Sally het volgende:
En ik blijf erbij... een goede motor levert meer punten op dan 1 goede coureur. Iig in de qualifying. De puntentelling is hetzelfde bij deze onderdelen. Tijdens de race levert de coureur natuurlijk het meeste op, maar dan nog haal je met bijvoorbeeld een 1e en 3e plaats evenveel punten als met een 1e coureur. Ook een 2e en 4e plek is nog altijd goed voor 111 ptn, bijna net zoveel als plekje 2 bij de coureurs. Oké, tuurlijk heb je nog een tweede coureur, maar in het begin van de manager heb je nog niet genoeg geld om 2 goeie coureurs te kopen, wel voor een béétje goede motor.
Ik heb in de poll voor de teamsamenstelling gekozen voor een goede (dure) motor, terwijl de meerderheid toch koos voor allemaal goedkope onderdelen.
En...
Let's face it: ik heb nu al 93 puntjes verzameld in de qualy!![]()
Lang leve de Williams Cosworth motor!![]()
![]()
>> Ben toch benieuwd naar wat anderen hiervan vinden, keuze voor alles goedkoop, of 1 duur onderdeel. En welk onderdeel dan? <<
Apart forumtopic, misschien?
75quote:Op zondag 19 maart 2006 10:15 schreef WEST het volgende:
65 punten ja
-10 voor klien zijn bandquote:
band was ook lekquote:
maar zal verliespunten opleveren ik beide dingen van STRquote:Op zondag 19 maart 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Het was geen fout in de band, die gast reed gewoon tegen raikonen aanDe koppeling hoort overigens bij chassis en niet bij motor.
Klopt. Met een tijd van 1:34.803.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:56 schreef teigan het volgende:
alonso toch?
Voor de 2e race achter elkaar meer punten gescoord, mijn seizoen kan nu al niet meer stukquote:Op zondag 19 maart 2006 10:13 schreef WEST het volgende:
142 moet ik zien waarmee speed uitgevallen is![]()
Tja, tja, wat kan ik zeggen... Ik hb tenminste nog Michelin banden, die trekken het een klein beetje weer op. Maar verder is het huilen met de pet op...quote:Op zondag 19 maart 2006 09:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je daar nu over denkt
motorpech:quote:Op zondag 19 maart 2006 10:13 schreef WEST het volgende:
142 moet ik zien waarmee speed uitgevallen is![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, tja, wat kan ik zeggen... Ik hb tenminste nog Michelin banden, die trekken het een klein beetje weer op. Maar verder is het huilen met de pet op...![]()
![]()
![]()
Edit: iig nog 177 puntjes bij elkaar gesprokkeld! Michelin: I love you![]()
![]()
![]()
Fout: koppeling = motor, hydraulica = chassisquote:Op zondag 19 maart 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Het was geen fout in de band, die gast reed gewoon tegen raikonen aanDe koppeling hoort overigens bij chassis en niet bij motor.
't lag wel aan z'n chassis:quote:
Dank u, dank uquote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]177 met 2 x -15 voor Cosworth Williams???
netjes!
Daar ging nog 15 punten af, dus Crazy houdt 193 pnt over..quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 uur schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als het goed is 208 punten, kan eventueel nog een paar punten afgaan voor Speed (waarom viel hij uit?). Wel balen dat Heidfeld net uitviel, dat scheelt me een hoop en nu kan ik die ene wissel niet doen![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb goed gewisseld met de Cosworth Williams motoren ipv de Ferrari Red Bull motoren
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Voor de 2e race achter elkaar meer punten gescoord, mijn seizoen kan nu al niet meer stuk![]()
Das bullshit, niemand valt uit met een lekke band. Je zet er gewoon een nieuwe onder.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar issie niet door uitgevallen
[..]
Dus jij vindt het dan wel logisch dat je met uitval voor een kapotte motor -15 krijgt en voor een lekke band -10 als je daar gewoon mee door kunt rijden? Zal wel kut zijn geweest dan vorig jaar met 4 lekke banden in één race voor Ferrari.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef HPoi het volgende:
[..]
Das bullshit, niemand valt uit met een lekke band. Je zet er gewoon een nieuwe onder.
Vorig jaar was het bij wisselen van banden strafpunten. (behalve bij regen) En als je eraf schiet door een lekke band dan rag je meestal gewoon door de grindbak heen. Of je moet de muur geraakt hebben maar dat is door een lekke band een kans van 0,1%.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus jij vindt het dan wel logisch dat je met uitval voor een kapotte motor -15 krijgt en voor een lekke band -10 als je daar gewoon mee door kunt rijden? Zal wel kut zijn geweest dan vorig jaar met 4 lekke banden in één race voor Ferrari.
Lekke band > baan afschieten > uitvallen = -10, dacht ik.
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke bandquote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef HPoi het volgende:
[..]
Vorig jaar was het bij wisselen van banden strafpunten. (behalve bij regen) En als je eraf schiet door een lekke band dan rag je meestal gewoon door de grindbak heen. Of je moet de muur geraakt hebben maar dat is door een lekke band een kans van 0,1%.
Ja klopt. Maar dan is die regel gewoon bullshit.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke band
Klien is niet door een lekke band uitgevallen dus vat ik het zo op dat Michelin daar geen strafpunten voor krijgt. Misschien begrijp ik de regels niet goed maar m'n Nederlands iig wel
Hopelijk komt ziggy of nuon daar binnenkort duidelijkheid over scheppenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan is die regel gewoon bullshit.![]()
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hopelijk komt ziggy of nuon daar binnenkort duidelijkheid over scheppen
ik vind het wel kloppen ... als je door iemand anders z'n rotzooi rijdt en je krijgt een lekke band terwijl je toch de race kunt vervolgen na een bandenwissel (dat mocht ook in 2005) > klets! > meteen -10 ... terwijl het geen constructiefout is... dat zou vaag zijn en heeft niets met je bandenkeuze te maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo staat het in de manager : Uitval door lekke band
Klien is niet door een lekke band uitgevallen dus vat ik het zo op dat Michelin daar geen strafpunten voor krijgt. Misschien begrijp ik de regels niet goed maar m'n Nederlands iig wel
Denk eens aan raikkonen vorig jaar op de nurburgring volgens mij.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens ziggy geen strafpunten. Op de F1manager site reactie van hem gehad. Maar is wel een slechte regel vind ik.![]()
![]()
Kimi was een flatspot op de band geen lek. Door de fibraties brak de wielophanging af. Das heeeeel wat anders.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
[..]
Denk eens aan raikkonen vorig jaar op de nurburgring volgens mij.
Wat was daar de oorzaak van? Juist, de banden.
yeah, right ... hydraulica vonkenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:36 schreef HPoi het volgende:
Ik zie dat de officiele Formula 1 site nu aangeeft dat Mark Webber is uitgevallen met een Hydraulica probleem. Webber zegt dit ook in interviews.
Maarquote:
dat was dus gisteren, vandaag zegt de calculator 193quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef D.Rose het volgende:
178 volgens de calculator.
Niet veel, maar als ik andere scores zie mag ik niet klagen........al doe ik dat wel natuurlijk
en nog 12 dagen te gaan om je cash op te maken ... ze mogen wel opschietenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef OiOiOi het volgende:
Het is al 20.45 maar nog steeds geen punten erbij...
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en nog 12 dagen te gaan om je cash op te maken ... ze mogen wel opschieten
Ikke:quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef OiOiOi het volgende:
309 puntjes in totaal en op plaats 937 in overall. Voor het eerst dat ik meedoe, geen flauw idee of dit goed is
Verstandig ... met het schuiven van materieel en coureurs schiet je nu niets op.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef OiOiOi het volgende:
Ik heb 7.960.000 budget over. Kan alleen niets interessant kopen. Ik wacht op de volgende race om daarna wat behoorlijks te kopen
Dat plus dat ik niet denk dat er grote verschillen zijn in punten nu (in de manager) dus iedereen zit denk ik met hetzelfde probleem: niet genoeg geld om te verbeteren.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef OiOiOi het volgende:
Bij omruilen zit je natuurlijk te kijken met die transfer kosten. Zonde om te veel te wisselen
Ik ben niet een echte fan van formule 1 en ik heb er zeer weinig verstand van. Met een paar vrienden ingeschreven en nu fanatiek met z'n allen kijken. Ik heb een BMW moter gekocht...vette pech dus al twee keer. Heb wel net Rosbergen aangeschaft tussen de kwalificatie en de race. Helaas viel hij tijdens de race uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat plus dat ik niet denk dat er grote verschillen zijn in punten nu (in de manager) dus iedereen zit denk ik met hetzelfde probleem: niet genoeg geld om te verbeteren.
Meesten zitten nu wel met Rosberg en KlienDat zijn verreweg de beste coureurs voor wat ze kostten. Zelfde geldt eigenlijk ook voor chassis en motor. (STR)
Same here!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef OiOiOi het volgende:
Ik heb 7.960.000 budget over. Kan alleen niets interessant kopen. Ik wacht op de volgende race om daarna wat behoorlijks te kopen
Yup ... ik heb ook pech met Rosberg. En vele anderen met onsquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef OiOiOi het volgende:
[..]
Ik ben niet een echte fan van formule 1 en ik heb er zeer weinig verstand van. Met een paar vrienden ingeschreven en nu fanatiek met z'n allen kijken. Ik heb een BMW moter gekocht...vette pech dus al twee keer. Heb wel net Rosbergen aangeschaft tussen de kwalificatie en de race. Helaas viel hij tijdens de race uit.
Dan had je daar dus geen last van want aankopen na de kwali's tellen niet mee voor het weekendquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef OiOiOi het volgende:
Heb wel net Rosbergen aangeschaft tussen de kwalificatie en de race. Helaas viel hij tijdens de race uit.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan had je daar dus geen last van want aankopen na de kwali's tellen niet mee voor het weekend
quote:Het samenstellen van je team en de spelregels
[bla]
Het is mogelijk je team te wijzigen tot elke zaterdag 00:01 uur in een GP-weekeinde. De wijzigingen die je hierna doet, gelden automatisch voor de volgende race. De punten zullen op de maandag na de race om 20:00 uur doorgevoerd worden, op basis van de officiële uitslag van de FIA die op maandag om 20:00 wordt gepubliceerd. Protesten of wijzigingen na maandag 20:00 uur worden niet meegenomen in de puntenberekening.
Bedoel je deze: http://sport.fok.nl/f1/stats/users/1/50/1/2quote:Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
is er ook een soort rondeklassement voor Maleisië?
Ja, dank jequote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bedoel je deze: http://sport.fok.nl/f1/stats/users/1/50/1/2
Ik ook preciesquote:Op zondag 19 maart 2006 16:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar
Ik had er 79
Maar vorige race had ik er wel 223
Same here.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef wamp1e het volgende:
rofl heb ik speed genomen voor albers om wat geld te besparen en omdat midland kut is.
haalt albers 25 ofzo en speed maar 4, UL.
mja 189 punten is niet slecht
Ik zit met hetzelfde in m'n hoofd: gewoon Williams houden. De betrouwbaarheid voor de 2e race is twijfelachtig, dus dan kan ik 'm daarna wel wisselen, vangt-ie nu nog wat puntjes in Ausland!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:49 schreef Atreidez het volgende:
Cossworth Williams rijdt met 2 nieuwe motoren en zijn een stuk sneller..
Michelin lijkt dus de veilige keus te worden dit weekend.quote:During the winter the Bridgestone teams reported that the problem they were having was getting heat into the tyres in cooler temperatures (a problem which affected Toyota even in the heat of Bahrain) and Melbourne will offer us the chance to see whether Bridgestone has come up with a good compound for the European season.
Melbourne is verplaatst omdat deze samen viel met de Gemenebest Spelen en er dus niet genoeg politie op de been gebracht kon worden om deze race als eerste van het seizoen te houden. Dit dus op verzoek van de organisatie zelf en niet van de FIA.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Googolplexian het volgende:
Mijn tip voor deze ronde:
Rosberg,
Klien,
Williams
Cosworth Williams,
Michelin
Zelf heb ik helaas niet de centen voor dit team.
Motivatie: Volgens mij heeft de FIA express met de kalender geknoeid. Vroegàh was Melbourne de eerste en nu dus niet. Nu heeft de FIA eerst de vuilste race op de kalender gezet gevolgd door de warmste race. Het was te verwachten dat veel motoren plof zouden doen (zelfs Ferrari had 3 wissels).
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |