Wat hebbie gedaon weiffie?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef Bluezz het volgende:
ailantjsie, je stadsjie was weer verrukkelijk gister
Lekker spareribs gegeten?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef golfer het volgende:
Forumcrewmeet.
Eerst zuipen in de beurs, toen eten bij broadway.
2 uur over de terugweg gedaan*** werkzaamheden bij de ****
Dit is bloes op golfers pc
Niemand was bezopen, alleen zijn we de muziekmod nog steeds kwijtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:59 schreef VoreG het volgende:
Brr bezopen crew in Utrecht. Gelukkig was ik er niet
Is dat niet eentonig??quote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef pascalheister het volgende:
March of the Penguins
Wat een prachtige docu
nee joh, je moet er natuurlijk wel een beetje geduld voor hebben, maar het zit echt prachtig in elkaarquote:
Sorryquote:
Moet je niet de Nederlandse versie gaan zien met commentaar van Urbanus..... da's pas slechtquote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef pascalheister het volgende:
March of the Penguins
Wat een prachtige docu
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zegquote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet je niet de Nederlandse versie gaan zien met commentaar van Urbanus..... da's pas slecht
Hele mooie docu.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zeg
heb de US versie gezien met commentaar van Morgan Freeman, dat is stukken beter![]()
Ik heb ook de US-versie in het vliegtuig gezien .. vond het ook goedquote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zeg
heb de US versie gezien met commentaar van Morgan Freeman, dat is stukken beter![]()
West 1 lag er al sinds vrijdag uitquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Klaas Jan.
Eilanden nog gevoetbald?
MUZ user-reviews, deel 2 alweer.
2005 al zo oud danquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hele mooie docu.
Maar al wel een jaartje oud toch? Niet echt nieuw ofzo.
De ribjes zijn in Broadway goed te doen!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stom stom stom ja... maar ik zag al visioenen van enorme lappen vleeSCH
Lappen vleesquote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stom stom stom ja... maar ik zag al visioenen van enorme lappen vleeSCH
Kuitbeen toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat Benjamin de Ceulaer waarschijnlijk zijn been heeft gebroken tijdens RKC-ADO .. Brrrrrrr
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef golfer het volgende:
Ik zie trouwens dat vanavond Peking Express weer begint.
Is zeker de moeite van het volgen waard.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.
Zeker als er personen in rond lopen die elkaar niet zo mogenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Is zeker de moeite van het volgen waard.
Dan heb je al twee goede series gemistquote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.
Oke,quote:Op zondag 5 maart 2006 16:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heb je al twee goede series gemistEerste en tweede editie waren leuk
The Sopranos in Amerika.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt een mooi TV seizoen aan, Wie is de Mol, Peking Expres en nog wat meer.
Niet neergeschoten?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik ben aangeschoten
door wie?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik ben aangeschoten
Dat laat ik in het middenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing!!11111!1!11!!1!1
Wat zit er omheen dan?quote:
welke sombreroquote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet zo stoer he, of ik pak je sombrero af en breek je elektrische gitaar
Uyteraard.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ha Tolk, in jubelstemming?
Heb je er een paar klappen op gehad danquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef Gollemrulez het volgende:
nog 12 minuut 43 en dan is mn Lasagne Bolognese klaar.... Niet moeilijk doen als jeje voortanden moet ontzien, lijkt me...
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt een mooi DVD seizoen aan, Sam Peckinpah's Legendary Westerns Collection, Tennessee Williams Film Collection, en nog wat meer.
Nee ongelukje op de voetbaltraining afgelopen donderdag. Knalde met mn hoofd (neus/ mond) tegen het voorhoofd van een ander (een medespeler nog wel....). Dit leverde me een mooi bebloed hoofd op, en twee voortanden die een stuk naar achterstonden. Ik ging er vanuit dat ze niet meer te redden waren, maar zowaar wis en waarachtig dacht de tandarts daar die avond anders over. Doordat ik ooit bij de orthodontist een spalkje (draadje met lijm) achter mn 4 voortanden heb gekregen, waren mn tanden niet gebroken. De tandarts zei geloof ik wel 6 keer op zn Zuid-Afrikaans dat ik geluk heb gehad. Hij kon mn tanden terug drukken (ze stonden meer dan 0,5 cm naar achter) in de oude positie en het geknapte draadje weer vastmaken. Ik mag ze alleen de eerste tijd niet gebruiken en mn tandvlees is aan gort en mn neus een paar maten groterquote:Op zondag 5 maart 2006 18:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je er een paar klappen op gehad dan
Je zou de volgende keer haast een bitje gebruiken.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee ongelukje op de voetbaltraining afgelopen donderdag. Knalde met mn hoofd (neus/ mond) tegen het voorhoofd van een ander (een medespeler nog wel....). Dit leverde me een mooi bebloed hoofd op, en twee voortanden die een stuk naar achterstonden. Ik ging er vanuit dat ze niet meer te redden waren, maar zowaar wis en waarachtig dacht de tandarts daar die avond anders over. Doordat ik ooit bij de orthodontist een spalkje (draadje met lijm) achter mn 4 voortanden heb gekregen, waren mn tanden niet gebroken. De tandarts zei geloof ik wel 6 keer op zn Zuid-Afrikaans dat ik geluk heb gehad. Hij kon mn tanden terug drukken (ze stonden meer dan 0,5 cm naar achter) in de oude positie en het geknapte draadje weer vastmaken. Ik mag ze alleen de eerste tijd niet gebruiken en mn tandvlees is aan gort en mn neus een paar maten groter. Maarja het kan dus ergerder.
Auw.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee ongelukje op de voetbaltraining afgelopen donderdag. Knalde met mn hoofd (neus/ mond) tegen het voorhoofd van een ander (een medespeler nog wel....). Dit leverde me een mooi bebloed hoofd op, en twee voortanden die een stuk naar achterstonden. Ik ging er vanuit dat ze niet meer te redden waren, maar zowaar wis en waarachtig dacht de tandarts daar die avond anders over. Doordat ik ooit bij de orthodontist een spalkje (draadje met lijm) achter mn 4 voortanden heb gekregen, waren mn tanden niet gebroken. De tandarts zei geloof ik wel 6 keer op zn Zuid-Afrikaans dat ik geluk heb gehad. Hij kon mn tanden terug drukken (ze stonden meer dan 0,5 cm naar achter) in de oude positie en het geknapte draadje weer vastmaken. Ik mag ze alleen de eerste tijd niet gebruiken en mn tandvlees is aan gort en mn neus een paar maten groter. Maarja het kan dus ergerder.
Ik heb er meer verstand van dan ik zelf weet.quote:
Net op tijd wakker voor Peking Express dus, tong.quote:
Maar dit is zeker de moeite waardquote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
Nog nooit naar gekeken.Je kunt niet alles volgen
Oh, ik dacht dat je dat vorig jaar ook gevolgd had.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
Nog nooit naar gekeken.Je kunt niet alles volgen
KJH is echt een raar fenomeen daar in Amsterdam.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef Noca het volgende:
Jemig, wint Ajax zo maar even met 6-0. Gaat iets helemaal verkeerd daar.
raar? ja dat is al zo lang geleden voor julliequote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
KJH is echt een raar fenomeen daar in Amsterdam.
Nee Heerenveen heeft hem uitgevonden. Volgens mij doet ie het vooral zelf, maar het kan aan mij liggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
Heerlijk hoe ze in Amsterdam ineens doen alsof zij Huntelaar hebben uitgevonden
Gaan we naar Madurodam, is Maduro daar helemaal niet maar is ie in de Arena.
Hallo
SCH we zijn jullie dankbaar hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
Heerlijk hoe ze in Amsterdam ineens doen alsof zij Huntelaar hebben uitgevonden
Gaan we naar Madurodam, is Maduro daar helemaal niet maar is ie in de Arena.
Hallo
Werd jij wou wat gevraagd? Lelijke racistische homofobe apen zijn in Hools niet welkomquote:Op zondag 5 maart 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee Heerenveen heeft hem uitgevonden. Volgens mij doet ie het vooral zelf, maar het kan aan mij liggen.
AF!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Werd jij wou wat gevraagd? Lelijke racistische homofobe apen zijn in Hools niet welkom
Hij was al goed voordat ie bij ons kwam, maar waarom zou ie ineens in Oranje moeten als ie het goed doet bij Ajax terwijl ie er bij ons al 17 inlegde?quote:
Ik verlaag me niet tot jouw niveau, dan krijg ik pijn aan m'n kont.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Werd jij wou wat gevraagd? Lelijke racistische homofobe apen zijn in Hools niet welkom
Ach ik vind het allang mooi dat Derksen riep dat Huntelaar geen kans zou krijgen in de top en hij nu het tegendeel bewijstquote:Op zondag 5 maart 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was al goed voordat ie bij ons kwam, maar waarom zou ie ineens in Oranje moeten als ie het goed doet bij Ajax terwijl ie er bij ons al 17 inlegde?
omdat ie bij ajax speeltquote:Op zondag 5 maart 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was al goed voordat ie bij ons kwam, maar waarom zou ie ineens in Oranje moeten als ie het goed doet bij Ajax terwijl ie er bij ons al 17 inlegde?
Neequote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik eens een colaatje voor de verandering?
Die lange rooie is engquote:
IDD, heb voor straf Pepsi gekocht.... Was achteraf toch niet zo'n heel goed ideequote:Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Die nieuwe flessen zijn stom, vind ik.
En belachelijk veel duurder. Zullen ze echt snel iets aan moeten veranderen. Niemand gaat 40cent meer neerleggen voor Coca Cola.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Die nieuwe flessen zijn stom, vind ik.
Dat is mooi voor u...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
bier is vies
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
bier is vies
En roosvicee natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik stem voor! Alleen nog meer bier, water, thee en bier
Jouw pus? Daar ligt Cultheld onder?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef SCH het volgende:
Dat hoopje pus dat daar in de hoek ligt is trouwens cultheld![]()
* clauwheee er een beeld bij krijgtquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef SCH het volgende:
Dat hoopje pus dat daar in de hoek ligt is trouwens cultheld![]()
Ik voel me niet aangesproken.quote:
Staat hier ook op het programma voor Studio Voetbal.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
zo nog even de hh van koefnoen op ned 2 kijken
Prachtige filmquote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef pascalheister het volgende:
Wat een geweldige acteur blijft Jack Nicholson ook, nu ook weer bij anger management op rtl 5
quote:
Lang geleden dat we tegelijk op Fok zatem.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef appelsientje het volgende:
Heb nog maar een paar min.
Alles goed met iedereen ?
Hey ja dat is waar ookquote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lang geleden dat we tegelijk op Fok zatem.
Alles goed met mij hoor
pinguins zijn de gaafste beesten die er zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef pascalheister het volgende:
March of the Penguins
Wat een prachtige docu
Het is voor mij al morgenquote:
Oke, de 15e deze maand moet je ook even online proberen te komenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey ja dat is waar ook
Maar over 2 maanden ben ik weer thuisen dan komt het allemaal goed
Duckie!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:oi
vandaag verjaardagsvisite gehad, familie danwas erg gezellig. Heerlijk middagje zuipen
[..]
pinguins zijn de gaafste beesten die er zijn
Brrr dan moet ik al weer bijna wakker zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is voor mij al morgenhet is hier maandag
Ik zal mijn best doenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, de 15e deze maand moet je ook even online proberen te komen![]()
Oke, is ook leukquote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen
Maar als het mee zit ben ik dan ergens aan het lopen...
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Brrr dan moet ik al weer bijna wakker zijn
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientjeuh!
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Duckie!!!Alles goed ?
tijd gelden
Ja geweldigquote:
Van Morrisonquote:Op zondag 5 maart 2006 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sjalalalalaaaaaaalalalala
Alive and kickingquote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj leeft ook nog steeds
gezellig
Als ik opeens weg val... dat betekent dat mijn geld op is
quote:
Hij was inderdaad erg leuk dit keer.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Koefnoen was geweldig golfer. Ik lag in een deuk gisteren.
Jan van Staa zit bij Cafe de Sport.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was inderdaad erg leuk dit keer.
Nu even naar die saaie Gert-Jan Verbeek kijken.
Eng is 'ie zeker, een vent niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:
maxime verhagen is een enge vent
quote:
Mag ik deze post in het goktopic gebruiken? Zorgt weer voor enig vermaak daar.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Tilburg
Nummer 70 in laten vullen op je toto papiertje ipv 69 is NIET oke. In plaats van winst voor Real werd het winst voor Samp tegen Juve.
70 euro
Zeker een piepkleintjequote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
Welterusten, ik laat de oscars toch maar aan me voorbij gaan.
Desmond heeft vandaag zijn eerste haring gegeten.
zul je zien dat je niet voor 12 uur kan slapenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef Gollemrulez het volgende:
* GR gaat voor het eerst sinds maanden weer eens voor 12 uur slapen, tzal wat worden
door werk en carnaval kon ik nog niet naar het postkantoor, dus dat gebeurt of morgen of overmorgenquote:
Ik vind de videorecorder ongeveer de beste uitvinding ever sinds het buskruit.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar Café de Sport. We zijn hookt aan de treurbuis
Noteer 27 maart maar in je agenda Tong.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
door werk en carnaval kon ik nog niet naar het postkantoor, dus dat gebeurt of morgen of overmorgen
Waarom moet tong mijn verjaardag noteren?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Noteer 27 maart maar in je agenda Tong.
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eeerder 1 aprilquote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens SCH alleen op een Duitse commerciële zender. Op de Radio heeft de NCRV wel een Oscar nacht.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Oscar uitreikingen nog ergens te volgen?
Jon is een heldquote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben alleen benieuwd naar het verhaal van Jon Stewart trouwens. Oscars zelf kunnen me gestolen worden .... en Jon is gaaf
Moet je in de kantine zijn denk ik, niet hier.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:35 schreef dndiek het volgende:
Mogguh
Mag ik nog een kop sterke koffie, voordat mijn college begint ?
Ik zat te denken aan koffie met een scheut drank erin en ik dacht dat ik die hier wel kon krijgenquote:Op maandag 6 maart 2006 08:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet je in de kantine zijn denk ik, niet hier.
Hier niks.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:59 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met de FP aan de hand?
Niksquote:Op maandag 6 maart 2006 08:59 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met de FP aan de hand?
en m'n cache is net geleegdquote:FOK! is momenteel onbereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens..
quote:
Win ik wel mooi zo'n xbox ding computerquote:Op maandag 6 maart 2006 10:06 schreef Lionheaad het volgende:
Ha bah, nou begint iedereen weer op elkaar te lijken
hoi, kun je je alweer op straat vertonen?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen...!
Het is iets beter, voor mijn gevoel. En toch zeiden m'n collega's: Wat heb jiiiiiiiijjj nouquote:Op maandag 6 maart 2006 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hoi, kun je je alweer op straat vertonen?
Ik heb duidelijk iets gemist....moet ik teruglezen of wil je me nog ff informerenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is iets beter, voor mijn gevoel. En toch zeiden m'n collega's: Wat heb jiiiiiiiijjj nou![]()
![]()
Het zou zomaar iets te maken kunnen hebben met 5-0quote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist....moet ik teruglezen of wil je me nog ff informeren![]()
Alweerquote:Strenge aanpak roekeloos gedrag tijdens WK
Door: Jeroen de Laat
06/03/2006 10:15
Spelers die tijdens het WK in Duitsland een grove tackle maken of een elleboogje uitdelen, zullen zonder pardon van het veld worden gestuurd. Ook het shirtje-trekken en het wegspelen van de bal na het fluitje van de scheidsrechter zullen zwaarder bestraft worden.
"De spelers die aan het toernooi deelnemen gelden als rolmodellen voor miljoenen andere spelers over de hele wereld", aldus president Sepp Blatter van de FIFA. "Het is dus zeer belangrijk dat het WK een positief voorbeeld geeft." Ook zal er tijdens het evenement apparatuur worden getest om uit te sluiten of een bal al dan niet over de doellijn is geweest. Er zal gebruik worden gemaakt van een speciale chip in de bal of camera's die op de doellijn worden geplaatst.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zou zomaar iets te maken kunnen hebben met 5-0
Vrijdag/zaterdag ging m'n gezicht helemaal irriteren, opzetten, onder de bulten, zeer doen, jeuken..kortom, ik zie er niet uit. Allergische reactie waarschijnlijk, van een gezichtsbehandeling (tja,quote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist....moet ik teruglezen of wil je me nog ff informeren![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vrijdag/zaterdag ging m'n gezicht helemaal irriteren, opzetten, onder de bulten, zeer doen, jeuken..kortom, ik zie er niet uit. Allergische reactie waarschijnlijk, van een gezichtsbehandeling (tja,)
Normaal doe ik dat ook nooit, het gaat nooit verder dan wenkbrauwen epileren en kleuren, maar ik had dit voor m'n verjaardag gekregen. En bedanktquote:Op maandag 6 maart 2006 10:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ach, het gaat toch altijd om de innerlijke schoonheid
![]()
Fijne kado's krijg jijquote:Op maandag 6 maart 2006 10:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook nooit, het gaat nooit verder dan wenkbrauwen epileren en kleuren, maar ik had dit voor m'n verjaardag gekregen. En bedankt
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Fijne kado's krijg jij![]()
die grap is natuurlijk ook al gemaakt![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef dndiek het volgende:
SCH, heb jij je AS Roma-sjaal na gisteren al verbrand??
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]De liefde is zo groot dat ik niet eens weet wat ze hebben gedaan.
Wat is conjacquote:Op maandag 6 maart 2006 08:51 schreef Lionheaad het volgende:
Koffie met een scheutje conjac...daar warm je wel van op
Overmatig is echt lelijk, van die vrouwen die nog amper wenkbrauwen hebben. Of vrouwen die het zelf doen maar het niet kunnen.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Zozo al je 3e wedstrijd die je bijwoont dit jaar SCH, meer dan de gemiddelde fokker![]()
![]()
Zeker maar niet de mooiste, hij had hem wel voor de regie mogen hebben en Brokeback voor de film.quote:
Ow maar dat doe ik ook niet hoor, dat vind ik ook spuuglelijk. Wil alleen niet als Bert van Ernie rondlopen, that's allquote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Overmatig is echt lelijk, van die vrouwen die nog amper wenkbrauwen hebben. Of vrouwen die het zelf doen maar het niet kunnen.
En ik moet toch wat tegengas geven, voor de rest zit iedereen hier toch maar te kwijlen en te slijmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |