Wat hebbie gedaon weiffie?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef Bluezz het volgende:
ailantjsie, je stadsjie was weer verrukkelijk gister
Lekker spareribs gegeten?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef golfer het volgende:
Forumcrewmeet.
Eerst zuipen in de beurs, toen eten bij broadway.
2 uur over de terugweg gedaan*** werkzaamheden bij de ****
Dit is bloes op golfers pc
Niemand was bezopen, alleen zijn we de muziekmod nog steeds kwijtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:59 schreef VoreG het volgende:
Brr bezopen crew in Utrecht. Gelukkig was ik er niet
Is dat niet eentonig??quote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef pascalheister het volgende:
March of the Penguins
Wat een prachtige docu
nee joh, je moet er natuurlijk wel een beetje geduld voor hebben, maar het zit echt prachtig in elkaarquote:
Sorryquote:
Moet je niet de Nederlandse versie gaan zien met commentaar van Urbanus..... da's pas slechtquote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef pascalheister het volgende:
March of the Penguins
Wat een prachtige docu
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zegquote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet je niet de Nederlandse versie gaan zien met commentaar van Urbanus..... da's pas slecht
Hele mooie docu.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zeg
heb de US versie gezien met commentaar van Morgan Freeman, dat is stukken beter![]()
Ik heb ook de US-versie in het vliegtuig gezien .. vond het ook goedquote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zeg
heb de US versie gezien met commentaar van Morgan Freeman, dat is stukken beter![]()
West 1 lag er al sinds vrijdag uitquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Klaas Jan.
Eilanden nog gevoetbald?
MUZ user-reviews, deel 2 alweer.
2005 al zo oud danquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hele mooie docu.
Maar al wel een jaartje oud toch? Niet echt nieuw ofzo.
De ribjes zijn in Broadway goed te doen!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stom stom stom ja... maar ik zag al visioenen van enorme lappen vleeSCH
Lappen vleesquote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stom stom stom ja... maar ik zag al visioenen van enorme lappen vleeSCH
Kuitbeen toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat Benjamin de Ceulaer waarschijnlijk zijn been heeft gebroken tijdens RKC-ADO .. Brrrrrrr
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef golfer het volgende:
Ik zie trouwens dat vanavond Peking Express weer begint.
Is zeker de moeite van het volgen waard.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.
Zeker als er personen in rond lopen die elkaar niet zo mogenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Is zeker de moeite van het volgen waard.
Dan heb je al twee goede series gemistquote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.
Oke,quote:Op zondag 5 maart 2006 16:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heb je al twee goede series gemistEerste en tweede editie waren leuk
The Sopranos in Amerika.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt een mooi TV seizoen aan, Wie is de Mol, Peking Expres en nog wat meer.
Niet neergeschoten?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik ben aangeschoten
door wie?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik ben aangeschoten
Dat laat ik in het middenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing!!11111!1!11!!1!1
Wat zit er omheen dan?quote:
welke sombreroquote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet zo stoer he, of ik pak je sombrero af en breek je elektrische gitaar
Uyteraard.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ha Tolk, in jubelstemming?
Heb je er een paar klappen op gehad danquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef Gollemrulez het volgende:
nog 12 minuut 43 en dan is mn Lasagne Bolognese klaar.... Niet moeilijk doen als jeje voortanden moet ontzien, lijkt me...
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt een mooi DVD seizoen aan, Sam Peckinpah's Legendary Westerns Collection, Tennessee Williams Film Collection, en nog wat meer.
Nee ongelukje op de voetbaltraining afgelopen donderdag. Knalde met mn hoofd (neus/ mond) tegen het voorhoofd van een ander (een medespeler nog wel....). Dit leverde me een mooi bebloed hoofd op, en twee voortanden die een stuk naar achterstonden. Ik ging er vanuit dat ze niet meer te redden waren, maar zowaar wis en waarachtig dacht de tandarts daar die avond anders over. Doordat ik ooit bij de orthodontist een spalkje (draadje met lijm) achter mn 4 voortanden heb gekregen, waren mn tanden niet gebroken. De tandarts zei geloof ik wel 6 keer op zn Zuid-Afrikaans dat ik geluk heb gehad. Hij kon mn tanden terug drukken (ze stonden meer dan 0,5 cm naar achter) in de oude positie en het geknapte draadje weer vastmaken. Ik mag ze alleen de eerste tijd niet gebruiken en mn tandvlees is aan gort en mn neus een paar maten groterquote:Op zondag 5 maart 2006 18:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je er een paar klappen op gehad dan
Je zou de volgende keer haast een bitje gebruiken.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee ongelukje op de voetbaltraining afgelopen donderdag. Knalde met mn hoofd (neus/ mond) tegen het voorhoofd van een ander (een medespeler nog wel....). Dit leverde me een mooi bebloed hoofd op, en twee voortanden die een stuk naar achterstonden. Ik ging er vanuit dat ze niet meer te redden waren, maar zowaar wis en waarachtig dacht de tandarts daar die avond anders over. Doordat ik ooit bij de orthodontist een spalkje (draadje met lijm) achter mn 4 voortanden heb gekregen, waren mn tanden niet gebroken. De tandarts zei geloof ik wel 6 keer op zn Zuid-Afrikaans dat ik geluk heb gehad. Hij kon mn tanden terug drukken (ze stonden meer dan 0,5 cm naar achter) in de oude positie en het geknapte draadje weer vastmaken. Ik mag ze alleen de eerste tijd niet gebruiken en mn tandvlees is aan gort en mn neus een paar maten groter. Maarja het kan dus ergerder.
Auw.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee ongelukje op de voetbaltraining afgelopen donderdag. Knalde met mn hoofd (neus/ mond) tegen het voorhoofd van een ander (een medespeler nog wel....). Dit leverde me een mooi bebloed hoofd op, en twee voortanden die een stuk naar achterstonden. Ik ging er vanuit dat ze niet meer te redden waren, maar zowaar wis en waarachtig dacht de tandarts daar die avond anders over. Doordat ik ooit bij de orthodontist een spalkje (draadje met lijm) achter mn 4 voortanden heb gekregen, waren mn tanden niet gebroken. De tandarts zei geloof ik wel 6 keer op zn Zuid-Afrikaans dat ik geluk heb gehad. Hij kon mn tanden terug drukken (ze stonden meer dan 0,5 cm naar achter) in de oude positie en het geknapte draadje weer vastmaken. Ik mag ze alleen de eerste tijd niet gebruiken en mn tandvlees is aan gort en mn neus een paar maten groter. Maarja het kan dus ergerder.
Ik heb er meer verstand van dan ik zelf weet.quote:
Net op tijd wakker voor Peking Express dus, tong.quote:
Maar dit is zeker de moeite waardquote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
Nog nooit naar gekeken.Je kunt niet alles volgen
Oh, ik dacht dat je dat vorig jaar ook gevolgd had.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
Nog nooit naar gekeken.Je kunt niet alles volgen
KJH is echt een raar fenomeen daar in Amsterdam.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef Noca het volgende:
Jemig, wint Ajax zo maar even met 6-0. Gaat iets helemaal verkeerd daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |