Wat hebbie gedaon weiffie?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef Bluezz het volgende:
ailantjsie, je stadsjie was weer verrukkelijk gister
Lekker spareribs gegeten?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef golfer het volgende:
Forumcrewmeet.
Eerst zuipen in de beurs, toen eten bij broadway.
2 uur over de terugweg gedaan*** werkzaamheden bij de ****
Dit is bloes op golfers pc
Niemand was bezopen, alleen zijn we de muziekmod nog steeds kwijtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:59 schreef VoreG het volgende:
Brr bezopen crew in Utrecht. Gelukkig was ik er niet
Is dat niet eentonig??quote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef pascalheister het volgende:
March of the Penguins
Wat een prachtige docu
nee joh, je moet er natuurlijk wel een beetje geduld voor hebben, maar het zit echt prachtig in elkaarquote:
Sorryquote:
Moet je niet de Nederlandse versie gaan zien met commentaar van Urbanus..... da's pas slechtquote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef pascalheister het volgende:
March of the Penguins
Wat een prachtige docu
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zegquote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet je niet de Nederlandse versie gaan zien met commentaar van Urbanus..... da's pas slecht
Hele mooie docu.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zeg
heb de US versie gezien met commentaar van Morgan Freeman, dat is stukken beter![]()
Ik heb ook de US-versie in het vliegtuig gezien .. vond het ook goedquote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat net even te surfen en hoorde op de site van a-film idd een stukje mijn god zeg
heb de US versie gezien met commentaar van Morgan Freeman, dat is stukken beter![]()
West 1 lag er al sinds vrijdag uitquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Klaas Jan.
Eilanden nog gevoetbald?
MUZ user-reviews, deel 2 alweer.
2005 al zo oud danquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hele mooie docu.
Maar al wel een jaartje oud toch? Niet echt nieuw ofzo.
De ribjes zijn in Broadway goed te doen!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stom stom stom ja... maar ik zag al visioenen van enorme lappen vleeSCH
Lappen vleesquote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stom stom stom ja... maar ik zag al visioenen van enorme lappen vleeSCH
Kuitbeen toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat Benjamin de Ceulaer waarschijnlijk zijn been heeft gebroken tijdens RKC-ADO .. Brrrrrrr
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef golfer het volgende:
Ik zie trouwens dat vanavond Peking Express weer begint.
Is zeker de moeite van het volgen waard.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik dat dit jaar maar eens ga volgen. Lijkt me toch wel leuk.
Zeker als er personen in rond lopen die elkaar niet zo mogenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Is zeker de moeite van het volgen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |