quote:
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:06 schreef Suikeroom het volgende:
ik vond tann wel dik hoor maar dan heb ik het niet over haar figuur![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef DanielleNaomi het volgende:
Allo allemaal
Tan heb je je site al gechecked?
Jaaaaa dat ene je weet welquote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef tann het volgende:
[..]
zal zo dan maar ff kijken...bedoel je dat ene?
wel je slang goed bijhouden heh .. was gewoon een flauw woordgrapjequote:
Pardon? Ik mag doodvallen, ik scheld niet, ik wens niemand dood, welke reden moet ik kappen dan?quote:
de subtiele uitleg: je gaat te vaak te ver off topicquote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pardon? Ik mag doodvallen, ik scheld niet, ik wens niemand dood, welke reden moet ik kappen dan?
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Click here to watch BB-Candyshop
Click here to watch BB-love-is-in-the-air
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
Click here to watch BB-money-Roels
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
Click here to watch BB-kung-fu-fighting[/url
[url=http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_leave_your_hat_on.wmv]http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_leave_your_hat_on.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance_now.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Josti_paragnosti2.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_leave_your_hat_on.wmv
http://www.yourfilehost.com/kill.php?
ff snel gechecked, vette shit man! had niet verwacht dat het op die manier was, kbewaar het bij de rest....quote:
LS, jij verdient inmiddels jouw eigen topic, man!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
hey, daar is ze..... vertellllllllllllllllllllllllllllllllll
Hoe was het met Marja? En weet je man (Gerrit) ondertussen al wat je allemaal doet????
VERTEL VERTEL VERTEL
nou...........kben toch bang dat ie mn teugeltjes bedoelt, mn moeder zei vandaag nog dat mn hangbuikje al weg was, maar dat die teugels er nog zaten en dat ik er maar niet op moest rekenen dat dat nog weg ging..........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld als in vet leuk
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Het is nog best lastig.
slangquote:Op zondag 5 maart 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel je slang goed bijhouden heh .. was gewoon een flauw woordgrapje![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zijn echt gave filmpjes PCEend heb me kapot gelachen hier had ze al een keer eerder voorbij zien komen heb je echt heel leuk gedaan
Popi jopi dialect.quote:
Ja was echt gaaf gedaan hehquote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
ff snel gechecked, vette shit man! had niet verwacht dat het op die manier was, kbewaar het bij de rest....![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zijn echt gave filmpjes PCEend heb me kapot gelachen hier had ze al een keer eerder voorbij zien komen heb je echt heel leuk gedaan
snap em nog steeds niet, wel je slang goed bij houden, leg toch maar ff uit.........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is engels voor straattaal, scherp blijven!![]()
waar ken ik die avater toch van??quote:Op zondag 5 maart 2006 01:26 schreef natronic het volgende:
He he.. eindelijk gelukt om mij aan te melden na tig e-mail adressen uit te proberen
Hij bedoelde niet letterlijk vet, maar vet in de zin van 'vette shit, man!'.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:27 schreef tann het volgende:
[..]
snap em nog steeds niet, wel je slang goed bij houden, leg toch maar ff uit.........
hoi hoi.............wie is da dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:27 schreef natronic het volgende:
Hei Tann je moet de groeten hebben van mijn maatje
Valentino?quote:
ja maar die slang dan??????????????quote:Op zondag 5 maart 2006 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij bedoelde niet letterlijk vet, maar vet in de zin van 'vette shit, man!'.
quote:
quote:
'TVP' betekent 'Terug Vind Post'.quote:
ha, ik ga me opgeven, maar dan zonder de hormonen..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
In augustus begint bb6 weer niets voor jouw pceens hahah maken we filmpjes van jou met z'n allen![]()
Groet hier je stalkerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
LS, jij verdient inmiddels jouw eigen topic, man!
Dat je ons op de hoogte kunt houden van jouw lichaamsgeur, financieele problemen, doorgezaagde tafels en dwangbevelen van de politie!![]()
ja duhquote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef natronic het volgende:
.. zie avatar hehehe
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
In augustus begint bb6 weer niets voor jouw pceens hahah maken we filmpjes van jou met z'n allen![]()
oke, snap em ook, ff de kluts kwijt van die rossi avater........excuse me, sla nog al op tilt hierzo................quote:Op zondag 5 maart 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
'TVP' betekent 'Terug Vind Post'.
Zodat je het topic terug kunt vinden als je op 'My Active Topics' klikt boven aan het scherm.![]()
welke kroeg dan? dus je moest niet de groetjes doenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:35 schreef natronic het volgende:
Nee dat niet maar ik ken hem wel van de "kroeg" waar we vaak komen
Rossi nie.................quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef natronic het volgende:
By the way om even geen verwarring te zaaien.. ik woon in italie
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Click here to watch BB-Candyshop
_knip_
Fuck effe een tering-eind op, vieze geile kut-Italiaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:38 schreef natronic het volgende:
Een leuke tent in Milaan, maar de volgende keer als ik hem tegen het lijf loop zal ik er aan denken.
Saluti per Tanja di Grande Fratello 5
nee, want daar ben je klemgeluld enwil je geen antwoorden meer geven op mijn vragen, dus nu pak je Danielle maarquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:38 schreef natronic het volgende:
Een leuke tent in Milaan, maar de volgende keer als ik hem tegen het lijf loop zal ik er aan denken.
Saluti per Tanja di Grande Fratello 5
Ze vroegen erom, ik moet de fans toch tevreden stellenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
hoi
zeg, PC eend, valt niet op he11 minuten nadat ik je onsterfelijk heb verklaard
![]()
Hoezo *knip* ???quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
<knip>
Je zit te zuigen... Nuf is nufquote:Op zondag 5 maart 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoezo *knip* ???
Scheld ik iemand uit? Doe ik iets buiten de FAQ om????
APK het spijt me, voor als je het nog niet wist, ik ben smooooooooooooooor verliefd op rossi...............sorry sorry...........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck effe een tering-eind op, vieze geile kut-Italiaan.![]()
Tan is van mij.![]()
ben benieuwd wie daar na het bokje is, ik, jij, daan, oetele, kaasdip......whos next.......quote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, want daar ben je klemgeluld enwil je geen antwoorden meer geven op mijn vragen, dus nu pak je Danielle maarPak dan eerst mij aan en ga hier gewoon in op mijn vragen
![]()
hierrrrrrrrrrrrr blijven, niet weg gaan.............hmmmmmmmmmmmm die avater............quote:Op zondag 5 maart 2006 01:43 schreef natronic het volgende:
Nou nou APK.. Pim Fortuijn gestemd? Ben geen italiaan niet vies maar over mijn geiligheid valt niet te klagen.
trouwens, tzijn grapjes tussen mij en APKtje, om die te snappen moet je een aantal topics terug lezen...toch APKquote:Op zondag 5 maart 2006 01:43 schreef natronic het volgende:
Nou nou APK.. Pim Fortuijn gestemd? Ben geen italiaan niet vies maar over mijn geiligheid valt niet te klagen.
hehehehe ze is toch net zwanger geweest??? Die rossi jaagt hem volgens mij net zo snel er in als ie rijdtquote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hee Natronic Als Tann nou op vakantie komt bij jou , regel jij voor haar een ontmoeting met Rossi hihihihi een meet en greet![]()
ghequote:Op zondag 5 maart 2006 01:44 schreef Kaat38 het volgende:
mijn hemel ik wandel ff binnen en zie acuut tann op een wolk!!!!!!!! moet dat nou?solly, hele gesprekstof nie gelezen nog
hmmmmmmmm, optrekje idd.........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:45 schreef natronic het volgende:
In London.. niet dat ik weet. Hij zal er heus wel een optrekje hebben met zijn "snel" verdiende geld
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tannquote:Op zondag 5 maart 2006 01:52 schreef tann het volgende:
[..]
gheeen wolk van groningen tot italie, als ik rossi hoor, zie of wat dan ook gaan alle bellen rinkelen!
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef natronic het volgende:
Wis je niet dat niet op de motor gaat racen? Hij druk aan het testen bij Ferrari
tuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
Mogguh dames!
Ik heb jullie oh zo geliefde mod flugeltjje tijdens een crewmeeting (waar ik als worm-vormig aanhangsel ook meemocht komen) gemeet.
Wat een leuke mod hebben jullie hier, dus wel lief voor haar blijven doen, hoor.
Ik zoog niets, maar het is me duidelijk. Een discussie mag hier niet, want stel je voor dat Tanja zich aangesproken voelt.quote:
ow maak me gek zeg...............quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hee Natronic Als Tann nou op vakantie komt bij jou , regel jij voor haar een ontmoeting met Rossi hihihihi een meet en greet![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef avonne het volgende:
Hallo Tanja,
Leuk dat je hier bent. Toen je je eerste berichtjes postte geloofde ik niet dat jij het was, dus heb ik zo goed als alles gemist. Tja, ik vind HBB geen ruk aan, dus kom niet veel langs. En af en toe kan ik ook niet tegen het gezeik en geouwehoer van een aantal mensen hier.![]()
Wou even zeggen dat ik van je genoten heb in BB5. Het was allemaal een hele belevenis, ook voor ons kijkers.![]()
Dan is het okay. Kunnen we niet alleen samen voetbal kijken maar ook F1 volgend jaar als hij bij Ferrari rijdt.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef tann het volgende:
[..]
APK het spijt me, voor als je het nog niet wist, ik ben smooooooooooooooor verliefd op rossi...............sorry sorry...........
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef natronic het volgende:
APK ik begrijp dat je uit noorden komt.. Groningen? Aangezien ik ook uit de buurt kom mag je wel iets aardiger tegn mij doen.
Hey jij ook hier?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tann
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:49 schreef natronic het volgende:
[..]
hehehehe ze is toch net zwanger geweest??? Die rossi jaagt hem volgens mij net zo snel er in als ie rijdt
Leeuwarden.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef natronic het volgende:
APK ik begrijp dat je uit noorden komt.. Groningen? Aangezien ik ook uit de buurt kom mag je wel iets aardiger tegn mij doen.
Nee ben geboren in Assen, niet zo ver vandaan.. maar dat is al weer een tijd geleden dat ik daar wasquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey jij ook hier?
Kom ik ff bakkie doen, tot zooooo.....
kan ik die foto niet ff van je krijgen? die je als avater hebt? als je dan off line bent kan ik toch blijven kijken..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef natronic het volgende:
Nou ik kan wel tegen een stootje hoor en des nooods ram ik hem gewoon de esc toets in z'n hol
Vinden wij Groningers van die Fraise stiefkoppn :pquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef Kaat38 het volgende:
goedesmollegens zeg, maar ben totaalllllllllllllll loss, ik gaat slapen! trusssssssssssst lieve gastjes, mag ik even zwaaien? doe het toch wel want ik vind het nog steeds prettig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tann
Zou leuk zijn he zo een meet met je idoolquote:
Manu ?? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 adem in, adem uit, adem in , adem uitquote:
Dat kan... maar je kunt ook tig fansites bekijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
kan ik die foto niet ff van je krijgen? die je als avater hebt? als je dan off line bent kan ik toch blijven kijken..
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetjequote:Op zondag 5 maart 2006 01:55 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmmmmmmmm APK, die rossi is toch heel ander typ
( beetje doetje is het )
Eneuh APK uit Groningen ??????????? dach ut niet, das een ras echte Amsterdammer, wij Groningers zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel subtieler
ik adem heel veel en ik maak me nergens druk over (vind het alleen een beetje vervelend voor DN)quote:Op zondag 5 maart 2006 02:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Manu ?? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 adem in, adem uit, adem in , adem uit
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is het okay. Kunnen we niet alleen samen voetbal kijken maar ook F1 volgend jaar als hij bij Ferrari rijdt.![]()
dat zal wel ja...........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef natronic het volgende:
Allen jammer dat ie al voorzien is van een goddelijk lekker wijf...
Smaken verschillen Tan, hou meer van dat ruige gedoequote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetje![]()
.. maar wel een klein opneukertjequote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetje![]()
kzal wel es kijken een keer, ben benieuwd...quote:Op zondag 5 maart 2006 01:57 schreef natronic het volgende:
Moet je maar eens googlen op Martina Stella.... jummie.. daar wordt ik heel blij van
aha, hoelang woon je al in Italie dan? en wrom?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
[..]
Nee ben geboren in Assen, niet zo ver vandaan.. maar dat is al weer een tijd geleden dat ik daar was
beetje nutteloos, hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
-knip-
-knip-
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance_now.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
-knip-
of je broerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Danielle gaat zo ff HAARFIJN uitleggen hoe je roddels de wereld in kan helpen.
tsk tsk tskquote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje nutteloos, hoor
"" Sorry, this file has been deleted.""
![]()
nee joh, doe et in mn broek.............quote:Op zondag 5 maart 2006 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou leuk zijn he zo een meet met je idool![]()
APK toch ook?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef tann het volgende:
[..]
kzal wat rustiger doen........rossi heeft al een vriendin
![]()
ken ze allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 02:02 schreef natronic het volgende:
[..]
Dat kan... maar je kunt ook tig fansites bekijken
Hoe plemp ik dat ding online???
Geheimen??quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff ter verduidlijking, dit is allemaal te danken aan Tanja....
Danielle en oetelke profiteerden ervan
Tanja zoekt maar naar één van die onbekende verwekkers.
Maar, DanielleNaomi haar man krijgt geheimen te horen
En Oetelke??? ..............Ik ben open en eerlijk, maar Tanja je had niet met mjn privé moeten lopen spotten.
Ik hoop dat één van de 5 verwekkers dit leest. En het kind opeist. Je weet het DNA..... En dan kom je erachter. Ik weet dat jij het niet wil weten wie de vader is.... Maar een vader heeft recht op een kind.
die weet wel beter, echt, en haar husband ookquote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik adem heel veel en ik maak me nergens druk over (vind het alleen een beetje vervelend voor DN)![]()
quote:
En jij op een goede psychiater.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar een vader heeft recht op een kind.
nee hoor...............gewoon mezelf....quote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef natronic het volgende:
Heb ff dit forum afgeschuimd maar je schijnt wel de populairste after BB5 te zijn
al zo'n 5 jaar.... heb mijn huidige vrouw daar leren kennen en na drie jaar en twee auto's elke maand een weekend samen zijn ben ik maar verhuisd.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
aha, hoelang woon je al in Italie dan? en wrom?
... al moet ik toegeven dat ik erg gecharmeerd was van Roelquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
knip
en plop... Dat was toch écht nóg een druppelquote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef flugeltje het volgende:
LS, gratis advies van mij....
Als ik jou was zou ik ff gaan wieberen... M'n emmertje is namelijk vol
leuk joh, oude versie of ook een zwanger erin, of een met HIV zoals in Belgie?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:11 schreef natronic het volgende:
Pas geleden is hier Big Brother 6 begonnen..
En je was zo vrolijkquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
en plop... Dat was toch écht nóg een druppel![]()
Ga je meedoen met de F1 Manager?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef tann het volgende:
en GP, blijf het mooi vinden...ook zonder Rossi
nee, hoor, ik dacht alleen even "als ie er zo trots op is moet ik ook eens die anderen eens bekijken". Nou, ik was snel klaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
tsk tsk tskdan moet ik meer moeite doen, nou ff geen zin in, of wou je 1 nog heel graag zien?
Grappige opmerking.... je weet dat ik Remi ben en geen kontakt meer heb met mijn familie...quote:
.. nope.. wel meet een irritante chinese die het waarschijnlijk gaat winnenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef tann het volgende:
[..]
leuk joh, oude versie of ook een zwanger erin, of een met HIV zoals in Belgie?
Als ze ergens in zit moet ze der rap weer uit gaan, Joss is der ook nog hoorquote:
ja roel is ook wel n toffequote:Op zondag 5 maart 2006 02:15 schreef natronic het volgende:
[..]
... al moet ik toegeven dat ik erg gecharmeerd was van Roel
ff een vraagje?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Geheimen??
Laat me niet lachen hahah hij weet dat je op de koffie bent geweest.
dus geheimen??
in je hoofd ja
verder noppes nada
en ja val hem vooral lastig hahahahahahah hij pist je al uit jongen na je telefoontjes
vanaf nu sta je weer op negeer met je leugens en dreigementen
ze staan allemaal opgeslagen , en aangifte is zo gedaan tegen jou!!
oja zijn geen dreigementen van mij
Dus blijf uit de buurt van mij en mijn gezin!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je die NSB-er weer.quote:
gha.......zal ff kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je meedoen met de F1 Manager?http://sport.fok.nl/f1/nieuws/21873
Ik zit in de subleague van Sgop, password kun je daar wel vinden.![]()
HEEJ die NSB'er was ik , niet mijn status aan en ander gevenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je die NSB-er weer.
Val dood, crackhoer!![]()
en bedankt, had je er maar niet over moeten beginnen dat je niet van triootjes hield SS-erquote:Op zondag 5 maart 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je die NSB-er weer.
Val dood, crackhoer!![]()
en had het meest hekel aan dat verwijfde kereltje... hoe heet ie ook al weer.. Jostie.Wat een drop[edit]quote:
nou nou zeg wat een taal voor een dame. Wes lief tegen elkaarquote:Op zondag 5 maart 2006 02:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en bedankt, had je er maar niet over moeten beginnen dat je niet van triootjes hield SS-er![]()
goh............wat vreemd........quote:Op zondag 5 maart 2006 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Grappige opmerking.... je weet dat ik Remi ben en geen kontakt meer heb met mijn familie...
Ik heb geen broer als Roel die wel iemand in elkaar gaat meppen (zoaqls Roel zei, die er wel zorg voor zou dragen)
ik ben een JONGEN/MANquote:Op zondag 5 maart 2006 02:23 schreef natronic het volgende:
[..]
nou nou zeg wat een taal voor een dame. Wes lief tegen elkaar
truste, ik ga ook zoquote:Op zondag 5 maart 2006 02:19 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik duik mijn bed in
trusten allemaal
o... klootzak kun niet ff zehggen dan hahahahaquote:
Dame?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:23 schreef natronic het volgende:
nou nou zeg wat een taal voor een dame. Wes lief tegen elkaar
ik ga gvd wel een mannelijke kloon aanmaken en dan iedereen hier even afzeikenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dame?![]()
Zie je nou wat je voor een imago hebt, Manu?
nee, heb deze naam gekozen omdat ik in Manchester woonquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef natronic het volgende:
manu is hier een koosnaampje voor Manuela
Hij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef natronic het volgende:
manu is hier een koosnaampje voor Manuela
En ik wacht alleen nog op een FA...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht nog ff op antwoord van Danielle hoe ik haar kon bellen, terwijl ik haar nummer niet eens heb.....
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:22 schreef natronic het volgende:
[..]
en had het meest hekel aan dat verwijfde kereltje... hoe heet ie ook al weer.. Jostie.Wat een drop[edit]
blauw of rood? thnx voor de filpmjes trouwens eendje!!! waren erg leukquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
nee, heb deze naam gekozen omdat ik in Manchester woon
ik geef wel ff antwoord, je belde haar man, net zo triest als je mn moeder beldequote:Op zondag 5 maart 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht nog ff op antwoord van Danielle hoe ik haar kon bellen, terwijl ik haar nummer niet eens heb.....
en ik ga te bed, ik begin weer te reageren, niet goed..............en uuuh dinges, doe je de groeten van mij aan Rossi? dikke kus mag ook wel.............quote:
o... vriendje van je ? Ik vind het iig een aarsneuker. Zou hij wat van die 50mille hebben afgestaan aan Roel voor die laatste opdracht met dat kaarten huisquote:Op zondag 5 maart 2006 02:27 schreef tann het volgende:
[..]
laten we het daar maar niet over hebben........
Ik woon in Como vlak bij Milaanquote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Suikeroom het volgende:
natronic ff off topic want dat rijmt op je naam, misschien heb ik het gemist maar waar woon je ergens dan in Italie?
vriendje van me? ajbquote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef natronic het volgende:
[..]
o... vriendje van je ? Ik vind het iig een aarsneuker. Zou hij wat van die 50mille hebben afgestaan aan Roel voor die laatste opdracht met dat kaarten huis
tuurlijk niet.. naat en de niet rokers en de sporters hebben ook niks gekregen.. part of the game!!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef natronic het volgende:
[..]
o... vriendje van je ? Ik vind het iig een aarsneuker. Zou hij wat van die 50mille hebben afgestaan aan Roel voor die laatste opdracht met dat kaarten huis
blauw, woon op 10 minuten afstand van het stadion en werk er zo nu en dan ookquote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
blauw of rood? thnx voor de filpmjes trouwens eendje!!! waren erg leuk![]()
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
ik geef wel ff antwoord, je belde haar man, net zo triest als je mn moeder belde![]()
ok tof..doe de groeten aan Kikiquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
blauw, woon op 10 minuten afstand van het stadion en werk er zo nu en dan ook
geen probleem hoor (zal ook vast niet de reden zijn), wil best doodvallen, moet je alleen wel snel zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
NAh, laat dat VAL DOOD, van Manu maaar zitten, dat trek ik terug....
Roeland!!!! wie anders gast?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:32 schreef natronic het volgende:
vraag mij af als hij eruit was gegaan voor 40mille wie dan gewonnen had
aan de ene kant wel maar aan de andere kant wist die gluiperd niet hoe snel hij Roel moest aanwijzen voor die opdracht.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. naat en de niet rokers en de sporters hebben ook niks gekregen.. part of the game!!
nog 1 keer off-topic: die is niet zo geliefd hier, noemen de fans een lazy bastard en staat ook niet meer altijd in de basisquote:
uit Rotjeknor?quote:
what about Samaras? de man van Heereveen die in de zomer nog een kooltrui onder zn shirtje aanheeftquote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nog 1 keer off-topic: die is niet zo geliefd hier, noemen de fans een lazy bastard en staat ook niet meer altijd in de basis
tja.. dat zie ik elke dag als ik uit het raam kijkquote:
lul dan niet dat je haar nummer niet eens hebt, weer een leugen ontmanteld, tis ook zo makkelijk....quote:Op zondag 5 maart 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff een vraagje?
welke telefoontjes?
Welke dreigementen?
btw, ik heb je foonnummer niet eens.... hoe kan ik dan bellen???
quote]Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat is openbaar bij de site-info
Wist ik toch niet dat dat telefoonnummer van Gerrit was? Dat vertelde ze me pas later...
Samaras zijn debuut is volledig ondergesneeuwd doordat Joe Barton een transferverzoek had ingediend, maar hij doet het redelijk, de laatste wedstrijd dat ik er was had hij gescoord volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
what about Samaras? de man van Heereveen die in de zomer nog een kooltrui onder zn shirtje aanheeft![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen probleem hoor (zal ook vast niet de reden zijn), wil best doodvallen, moet je alleen wel snel zijn
what's going on?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:36 schreef tann het volgende:
[..]
lul dan niet dat je haar nummer niet eens hebt, weer een leugen ontmanteld, tis ook zo makkelijk....![]()
![]()
Coolquote:Op zondag 5 maart 2006 02:36 schreef natronic het volgende:
tja.. dat zie ik elke dag als ik uit het raam kijk
lang verhaal, ff int kort: ik hoef niet te zoeken naar de verwekker van Jos, hij wel naar een goeie psychiaterquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef flugeltje het volgende:
Nou ik ga slapen...
Jullie ook een rustige nacht toegewenst zie med
Voor alle duidelijkheid:quote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef flugeltje het volgende:
Nou ik ga slapen...
Slaap lekker allemaal.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:38 schreef nikky het volgende:
LekkerSimpel heeft niets geleerd van de ban in HBB. Mag nu een week van het forum wegblijven.
whahahahahaquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Cool
Zolang je maar niet meer de penalties neemt is het fine with me.
3 huizen verderquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Cool
Zolang je maar niet meer de penalties neemt is het fine with me.
Nu gaat het losquote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef flugeltje het volgende:
Nou ik ga slapen...
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef tann het volgende:
[..]
truste, ik ga nu ook maar, wat bedoel je met zie med...?
waar is dat topic?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid:
[..]
Slaap lekker allemaal.![]()
was tog ingebroken bij hem? en heeft ie nog die braziliaanse chick?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef flugeltje het volgende:
zie med
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:38 schreef nikky het volgende:
LekkerSimpel heeft niets geleerd van de ban in HBB. Mag nu een week van het forum wegblijven.
Ik heb zo'n voorgevoel dat er zo nog wel een 'fan' terug komtquote:
ah ok... mischien een goede sex therapeut die hem aanraadt beter voor het zingen de kerk uit te gaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef tann het volgende:
[..]
lang verhaal, ff int kort: ik hoef niet te zoeken naar de verwekker van Jos, hij wel naar een goeie psychiater![]()
Ja LS laat zien dat je die ban verdiendquote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat er zo nog wel een 'fan' terug komt
voor het zingen de kerk uit is in italie niet echt toegestaan hehquote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef natronic het volgende:
[..]
ah ok... mischien een goede sex therapeut die hem aanraadt beter voor het zingen de kerk uit te gaan?
ha mij niggah vriend clarence? die heeft bij mij straat verbod.... en volgens mij neukt ie de hele hoerekast af..daarom mist ie altijd de pennaltysquote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was tog ingebroken bij hem? en heeft ie nog die braziliaanse chick?![]()
nee en neuken ook niet hehhee (volgens die ouwe ss'er)quote:Op zondag 5 maart 2006 02:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor het zingen de kerk uit is in italie niet echt toegestaan heh![]()
Als het nieuwe aanwas oplevert vindt ie het bestquote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef natronic het volgende:
[..]
nee en neuken ook niet hehhee (volgens die ouwe ss'er)
nog meer van die kleine schreuwende italiaantjesquote:Op zondag 5 maart 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het nieuwe aanwas oplevert vindt ie het best![]()
Tis een multinationalquote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef natronic het volgende:
[..]
nog meer van die kleine schreuwende italiaantjes
Truste...gastquote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
hihi ik ga denk ik ook zo slapenlaters!!
suikerdroomsquote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
hihi ik ga denk ik ook zo slapenlaters!!
nou ik zit lekker aan de vino.. hiksquote:Op zondag 5 maart 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb een dubbel expresso op en ben klaarwakker.
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat er zo nog wel een 'fan' terug komt
hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:54 schreef natronic het volgende:
Is Tann er nog? Ga je ook nog naakt op de site Ruud?
ben hier nog maar net lid en waarschijnlijk mis ik iets. Opheldering????????????'quote:
..was maar een vraag..... dido schijnt het toch te doen?quote:
ja idd, maar was vergeten APK tequote:
yuuuuuuuuuuuuuuh, sommige users hebben meerder uuuuuuuuuh users........klonen.......snapie? de rest mag manu uitleggen....quote:Op zondag 5 maart 2006 02:58 schreef natronic het volgende:
[..]
ben hier nog maar net lid en waarschijnlijk mis ik iets. Opheldering????????????'
Dido wil haar doos laten zien voor 5000¤quote:
zoiets hoorde ik ook, maar ik heb niet zoon goddelijk lichaam als did......dus denk niet dat ze me vragen..........zo nu ga ik echt pitten.........trustequote:Op zondag 5 maart 2006 02:59 schreef natronic het volgende:
[..]
..was maar een vraag..... dido schijnt het toch te doen?
Zeg vooral niks over mijquote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef tann het volgende:
[..]
ja idd, maar was vergeten APK te![]()
, en wou nog ff zeker weten dat die Italiaanse ff de groeten overbrengt aan Rossi, en ff wil vragen of ie toch niet nog een jaartje GP wil rijden.....helemaal met die nieuwe toestand ben ik benieuwd of Ros nog steeds nummer 1 is..........dat was het wel, ow, en ik ben benieuwd hoe die aan dat van Ruud komt, want ik weet van niks...
zat maar een beetje te stangen.... over Ruudquote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef tann het volgende:
[..]
ja idd, maar was vergeten APK te![]()
, en wou nog ff zeker weten dat die Italiaanse ff de groeten overbrengt aan Rossi, en ff wil vragen of ie toch niet nog een jaartje GP wil rijden.....helemaal met die nieuwe toestand ben ik benieuwd of Ros nog steeds nummer 1 is..........dat was het wel, ow, en ik ben benieuwd hoe die aan dat van Ruud komt, want ik weet van niks...
Meen je niet?quote:
schoonheid zit toch vanbinnen? En wat betreft je lichaam.. lijkt mij dat wel mee te vallen als ik de foto's mag geloven die ik gezien hebquote:Op zondag 5 maart 2006 03:02 schreef tann het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik ook, maar ik heb niet zoon goddelijk lichaam als did......dus denk niet dat ze me vragen..........zo nu ga ik echt pitten.........truste![]()
ken je haar dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Meen je niet?
5 euro hooguit voor die gratekut.
Ik vond het hier al verdacht Coosloosquote:
dat krijg je met al dat gepijp tijdens het rijden...raak je de weg kwijtquote:
Pardon??quote:Op zondag 5 maart 2006 03:12 schreef natronic het volgende:
[..]
dat krijg je met al dat gepijp tijdens het rijden...raak je de weg kwijt [afbeelding]
Weet ik het, misschien om haar te feliciteren ofzoquote:
Waarmee??quote:Op zondag 5 maart 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien om haar te feliciteren ofzo
Joh, alles is virtueel hier.quote:
want?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:36 schreef TanjaFan het volgende:
Maar op een mail krijg je geen amtwoord.
Tja, je zou ook een FOK!ker vanaf 1999-2000 het voordeel van de twijfel geven, tegen iemand (Tanja) die net om het hoekje komt kijken...
Ik ben 2000 uit Spanje in NL gekomen en ik zat toen al op FOK!quote:Op zondag 5 maart 2006 03:41 schreef natronic het volgende:
Bestaat dit forum al zolang dan?
tja.. iets zal de reden wel geweest zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 03:42 schreef TanjaFan het volgende:
Een ban van een week krijg je van Nikky.... Dat puberale meisje heeft zich nooit vertoond in BB-BBH
Ik mag uitgemaakt worden voor wat God heeft verboden, maar krijg een ban zonder uitleg....
dus....mierdaquote:Op zondag 5 maart 2006 03:43 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik ben 2000 uit Spanje in NL gekomen en ik zat toen al op FOK!
Waarom heb je je icon veranderd?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:46 schreef natronic het volgende:
zal weer zo'n cugno zijn die me moderator mag uit hangen
ben ff incognito... psst niet doorvertellenquote:
een ban op de site vann BBH?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
Maar ik wacht nu mailtje wel af, waarom ik een ban heb....
Want heb me helemaal aan de FAQ gehouden... en wens een uitleg wat ik niet van BBH zou hebben geleerd, want er waren mensen die me dood wensen en er nog steeds zijn.
Dus graag ff een uitleg in mijn post...
Je hebt waarschijnlijk gelijk...quote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
Want heb me helemaal aan de FAQ gehouden... en wens een uitleg wat ik niet van BBH zou hebben geleerd, want er waren mensen die me dood wensen en er nog steeds zijn.
mischien moet je fuck aan de faq hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
och jochie, ik wil graag dat je blijft levenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
Es una mierda de bola, se ponen de una manera para distinguir. Debes ser famosa, si no... a la mierda, y no cuentas, aunque estes aqui de unos 6 años...quote:
mooi zo en nu jij maar opzoutenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:50 schreef bhs het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk...
Heh, ik heb geloof ik nog niet 1 keer op je gereageerd. Eens moet de eerste zijn. Wilde alleen even zeggen dat ik zo blij was dat je weg was
lamzak, je laat wel erg merken dat je een kloon bentquote:
Cariño mio, ik heb een leven buiten FOK!... Sorry dat ik een ander topic heb gemist,,,quote:Op zondag 5 maart 2006 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
och jochie, ik wil graag dat je blijft levenzou alleen leuk zijn als je het aandurft om te antwoorden op mijn vragen in het andere topic, waar we de hele discussie hadden
Het is idd haar manier om zich te onderschijden en beroemd zijn ... ach jaquote:Op zondag 5 maart 2006 03:51 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Es una mierda de bola, se ponen de una manera para distinguir. Debes ser famosa, si no... a la mierda, y no cuentas, aunque estes aqui de unos 6 años...
mooi dat je telefoon het nog doetquote:Op zondag 5 maart 2006 03:54 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Cariño mio, ik heb een leven buiten FOK!... Sorry dat ik een ander topic heb gemist,,,
Misschien zou je een URL kunnen plaatsen. Voordat je gaat lopen zeuren dat ik iets mis.
Holy... ik ga al hoor. Dat italiaanse temperament is echt niks voor mij zie ik al weer.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:53 schreef natronic het volgende:
mooi zo en nu jij maar opzouten
had ik het tegen jou dan? waar maak je je druk omquote:Op zondag 5 maart 2006 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak, je laat wel erg merken dat je een kloon bent
Kan ook wel zeg vai a cagare pezzo di merda maar dat vind je denk ik dan niet zo leukquote:Op zondag 5 maart 2006 03:57 schreef bhs het volgende:
[..]
Holy... ik ga al hoor. Dat italiaanse temperament is echt niks voor mij zie ik al weer.
maak me nergens druk om ik constateer alleen ietsquote:Op zondag 5 maart 2006 03:57 schreef natronic het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan? waar maak je je druk om
Je kan wel dansen... Maar zie er niets van jou staan...quote:Op zondag 5 maart 2006 03:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooi dat je telefoon het nog doet![]()
![]()
de link is [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2
er staan zo ongeveer 10 posts van mijquote:Op zondag 5 maart 2006 04:00 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Je kan wel dansen... Maar zie er niets van jou staan...
Joh, ik kan de pakken niet meer aanslepen.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:00 schreef natronic het volgende:
Je moet de dingen met een korreltje zout nemen... het kan mij echt niks schelen wat iemand zegt of doet
Je moet maar zo denken.. lekker simpel allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
er staan zo ongeveer 10 posts van mijlees maar door dus of heb je gezopen ofzo?
Als je die zak maar over je kop houdtquote:Op zondag 5 maart 2006 04:03 schreef natronic het volgende:
laten we het over ........... neuken hebben hehhe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |