nee en neuken ook niet hehhee (volgens die ouwe ss'er)quote:Op zondag 5 maart 2006 02:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor het zingen de kerk uit is in italie niet echt toegestaan heh![]()
Als het nieuwe aanwas oplevert vindt ie het bestquote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef natronic het volgende:
[..]
nee en neuken ook niet hehhee (volgens die ouwe ss'er)
nog meer van die kleine schreuwende italiaantjesquote:Op zondag 5 maart 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het nieuwe aanwas oplevert vindt ie het best![]()
Tis een multinationalquote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef natronic het volgende:
[..]
nog meer van die kleine schreuwende italiaantjes
Truste...gastquote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
hihi ik ga denk ik ook zo slapenlaters!!
suikerdroomsquote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
hihi ik ga denk ik ook zo slapenlaters!!
nou ik zit lekker aan de vino.. hiksquote:Op zondag 5 maart 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb een dubbel expresso op en ben klaarwakker.
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat er zo nog wel een 'fan' terug komt
hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:54 schreef natronic het volgende:
Is Tann er nog? Ga je ook nog naakt op de site Ruud?
ben hier nog maar net lid en waarschijnlijk mis ik iets. Opheldering????????????'quote:
..was maar een vraag..... dido schijnt het toch te doen?quote:
ja idd, maar was vergeten APK tequote:
yuuuuuuuuuuuuuuh, sommige users hebben meerder uuuuuuuuuh users........klonen.......snapie? de rest mag manu uitleggen....quote:Op zondag 5 maart 2006 02:58 schreef natronic het volgende:
[..]
ben hier nog maar net lid en waarschijnlijk mis ik iets. Opheldering????????????'
Dido wil haar doos laten zien voor 5000¤quote:
zoiets hoorde ik ook, maar ik heb niet zoon goddelijk lichaam als did......dus denk niet dat ze me vragen..........zo nu ga ik echt pitten.........trustequote:Op zondag 5 maart 2006 02:59 schreef natronic het volgende:
[..]
..was maar een vraag..... dido schijnt het toch te doen?
Zeg vooral niks over mijquote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef tann het volgende:
[..]
ja idd, maar was vergeten APK te![]()
, en wou nog ff zeker weten dat die Italiaanse ff de groeten overbrengt aan Rossi, en ff wil vragen of ie toch niet nog een jaartje GP wil rijden.....helemaal met die nieuwe toestand ben ik benieuwd of Ros nog steeds nummer 1 is..........dat was het wel, ow, en ik ben benieuwd hoe die aan dat van Ruud komt, want ik weet van niks...
zat maar een beetje te stangen.... over Ruudquote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef tann het volgende:
[..]
ja idd, maar was vergeten APK te![]()
, en wou nog ff zeker weten dat die Italiaanse ff de groeten overbrengt aan Rossi, en ff wil vragen of ie toch niet nog een jaartje GP wil rijden.....helemaal met die nieuwe toestand ben ik benieuwd of Ros nog steeds nummer 1 is..........dat was het wel, ow, en ik ben benieuwd hoe die aan dat van Ruud komt, want ik weet van niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |