'TVP' betekent 'Terug Vind Post'.quote:
ha, ik ga me opgeven, maar dan zonder de hormonen..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
In augustus begint bb6 weer niets voor jouw pceens hahah maken we filmpjes van jou met z'n allen![]()
Groet hier je stalkerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
LS, jij verdient inmiddels jouw eigen topic, man!
Dat je ons op de hoogte kunt houden van jouw lichaamsgeur, financieele problemen, doorgezaagde tafels en dwangbevelen van de politie!![]()
ja duhquote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef natronic het volgende:
.. zie avatar hehehe
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
In augustus begint bb6 weer niets voor jouw pceens hahah maken we filmpjes van jou met z'n allen![]()
oke, snap em ook, ff de kluts kwijt van die rossi avater........excuse me, sla nog al op tilt hierzo................quote:Op zondag 5 maart 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
'TVP' betekent 'Terug Vind Post'.
Zodat je het topic terug kunt vinden als je op 'My Active Topics' klikt boven aan het scherm.![]()
welke kroeg dan? dus je moest niet de groetjes doenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:35 schreef natronic het volgende:
Nee dat niet maar ik ken hem wel van de "kroeg" waar we vaak komen
Rossi nie.................quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef natronic het volgende:
By the way om even geen verwarring te zaaien.. ik woon in italie
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Click here to watch BB-Candyshop
_knip_
Fuck effe een tering-eind op, vieze geile kut-Italiaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:38 schreef natronic het volgende:
Een leuke tent in Milaan, maar de volgende keer als ik hem tegen het lijf loop zal ik er aan denken.
Saluti per Tanja di Grande Fratello 5
nee, want daar ben je klemgeluld enwil je geen antwoorden meer geven op mijn vragen, dus nu pak je Danielle maarquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:38 schreef natronic het volgende:
Een leuke tent in Milaan, maar de volgende keer als ik hem tegen het lijf loop zal ik er aan denken.
Saluti per Tanja di Grande Fratello 5
Ze vroegen erom, ik moet de fans toch tevreden stellenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
hoi
zeg, PC eend, valt niet op he11 minuten nadat ik je onsterfelijk heb verklaard
![]()
Hoezo *knip* ???quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
<knip>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |