Hey jij ook hier?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tann
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:49 schreef natronic het volgende:
[..]
hehehehe ze is toch net zwanger geweest??? Die rossi jaagt hem volgens mij net zo snel er in als ie rijdt
Leeuwarden.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef natronic het volgende:
APK ik begrijp dat je uit noorden komt.. Groningen? Aangezien ik ook uit de buurt kom mag je wel iets aardiger tegn mij doen.
Nee ben geboren in Assen, niet zo ver vandaan.. maar dat is al weer een tijd geleden dat ik daar wasquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey jij ook hier?
Kom ik ff bakkie doen, tot zooooo.....
kan ik die foto niet ff van je krijgen? die je als avater hebt? als je dan off line bent kan ik toch blijven kijken..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef natronic het volgende:
Nou ik kan wel tegen een stootje hoor en des nooods ram ik hem gewoon de esc toets in z'n hol
Vinden wij Groningers van die Fraise stiefkoppn :pquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef Kaat38 het volgende:
goedesmollegens zeg, maar ben totaalllllllllllllll loss, ik gaat slapen! trusssssssssssst lieve gastjes, mag ik even zwaaien? doe het toch wel want ik vind het nog steeds prettig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tann
Zou leuk zijn he zo een meet met je idoolquote:
Manu ?? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 adem in, adem uit, adem in , adem uitquote:
Dat kan... maar je kunt ook tig fansites bekijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
kan ik die foto niet ff van je krijgen? die je als avater hebt? als je dan off line bent kan ik toch blijven kijken..
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetjequote:Op zondag 5 maart 2006 01:55 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmmmmmmmm APK, die rossi is toch heel ander typ
( beetje doetje is het )
Eneuh APK uit Groningen ??????????? dach ut niet, das een ras echte Amsterdammer, wij Groningers zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel subtieler
ik adem heel veel en ik maak me nergens druk over (vind het alleen een beetje vervelend voor DN)quote:Op zondag 5 maart 2006 02:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Manu ?? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 adem in, adem uit, adem in , adem uit
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is het okay. Kunnen we niet alleen samen voetbal kijken maar ook F1 volgend jaar als hij bij Ferrari rijdt.![]()
dat zal wel ja...........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef natronic het volgende:
Allen jammer dat ie al voorzien is van een goddelijk lekker wijf...
Smaken verschillen Tan, hou meer van dat ruige gedoequote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetje![]()
.. maar wel een klein opneukertjequote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetje![]()
kzal wel es kijken een keer, ben benieuwd...quote:Op zondag 5 maart 2006 01:57 schreef natronic het volgende:
Moet je maar eens googlen op Martina Stella.... jummie.. daar wordt ik heel blij van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |