quote:
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:06 schreef Suikeroom het volgende:
ik vond tann wel dik hoor maar dan heb ik het niet over haar figuur![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef DanielleNaomi het volgende:
Allo allemaal
Tan heb je je site al gechecked?
Jaaaaa dat ene je weet welquote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef tann het volgende:
[..]
zal zo dan maar ff kijken...bedoel je dat ene?
wel je slang goed bijhouden heh .. was gewoon een flauw woordgrapjequote:
Pardon? Ik mag doodvallen, ik scheld niet, ik wens niemand dood, welke reden moet ik kappen dan?quote:
de subtiele uitleg: je gaat te vaak te ver off topicquote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pardon? Ik mag doodvallen, ik scheld niet, ik wens niemand dood, welke reden moet ik kappen dan?
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Click here to watch BB-Candyshop
Click here to watch BB-love-is-in-the-air
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
Click here to watch BB-money-Roels
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
Click here to watch BB-kung-fu-fighting[/url
[url=http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_leave_your_hat_on.wmv]http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_leave_your_hat_on.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance_now.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Josti_paragnosti2.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_leave_your_hat_on.wmv
http://www.yourfilehost.com/kill.php?
ff snel gechecked, vette shit man! had niet verwacht dat het op die manier was, kbewaar het bij de rest....quote:
LS, jij verdient inmiddels jouw eigen topic, man!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
hey, daar is ze..... vertellllllllllllllllllllllllllllllllll
Hoe was het met Marja? En weet je man (Gerrit) ondertussen al wat je allemaal doet????
VERTEL VERTEL VERTEL
nou...........kben toch bang dat ie mn teugeltjes bedoelt, mn moeder zei vandaag nog dat mn hangbuikje al weg was, maar dat die teugels er nog zaten en dat ik er maar niet op moest rekenen dat dat nog weg ging..........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld als in vet leuk
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Het is nog best lastig.
slangquote:Op zondag 5 maart 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel je slang goed bijhouden heh .. was gewoon een flauw woordgrapje![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zijn echt gave filmpjes PCEend heb me kapot gelachen hier had ze al een keer eerder voorbij zien komen heb je echt heel leuk gedaan
Popi jopi dialect.quote:
Ja was echt gaaf gedaan hehquote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
ff snel gechecked, vette shit man! had niet verwacht dat het op die manier was, kbewaar het bij de rest....![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zijn echt gave filmpjes PCEend heb me kapot gelachen hier had ze al een keer eerder voorbij zien komen heb je echt heel leuk gedaan
snap em nog steeds niet, wel je slang goed bij houden, leg toch maar ff uit.........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is engels voor straattaal, scherp blijven!![]()
waar ken ik die avater toch van??quote:Op zondag 5 maart 2006 01:26 schreef natronic het volgende:
He he.. eindelijk gelukt om mij aan te melden na tig e-mail adressen uit te proberen
Hij bedoelde niet letterlijk vet, maar vet in de zin van 'vette shit, man!'.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:27 schreef tann het volgende:
[..]
snap em nog steeds niet, wel je slang goed bij houden, leg toch maar ff uit.........
hoi hoi.............wie is da dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:27 schreef natronic het volgende:
Hei Tann je moet de groeten hebben van mijn maatje
Valentino?quote:
ja maar die slang dan??????????????quote:Op zondag 5 maart 2006 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij bedoelde niet letterlijk vet, maar vet in de zin van 'vette shit, man!'.
quote:
quote:
'TVP' betekent 'Terug Vind Post'.quote:
ha, ik ga me opgeven, maar dan zonder de hormonen..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
In augustus begint bb6 weer niets voor jouw pceens hahah maken we filmpjes van jou met z'n allen![]()
Groet hier je stalkerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
LS, jij verdient inmiddels jouw eigen topic, man!
Dat je ons op de hoogte kunt houden van jouw lichaamsgeur, financieele problemen, doorgezaagde tafels en dwangbevelen van de politie!![]()
ja duhquote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef natronic het volgende:
.. zie avatar hehehe
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
In augustus begint bb6 weer niets voor jouw pceens hahah maken we filmpjes van jou met z'n allen![]()
oke, snap em ook, ff de kluts kwijt van die rossi avater........excuse me, sla nog al op tilt hierzo................quote:Op zondag 5 maart 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
'TVP' betekent 'Terug Vind Post'.
Zodat je het topic terug kunt vinden als je op 'My Active Topics' klikt boven aan het scherm.![]()
welke kroeg dan? dus je moest niet de groetjes doenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:35 schreef natronic het volgende:
Nee dat niet maar ik ken hem wel van de "kroeg" waar we vaak komen
Rossi nie.................quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef natronic het volgende:
By the way om even geen verwarring te zaaien.. ik woon in italie
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Click here to watch BB-Candyshop
_knip_
Fuck effe een tering-eind op, vieze geile kut-Italiaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:38 schreef natronic het volgende:
Een leuke tent in Milaan, maar de volgende keer als ik hem tegen het lijf loop zal ik er aan denken.
Saluti per Tanja di Grande Fratello 5
nee, want daar ben je klemgeluld enwil je geen antwoorden meer geven op mijn vragen, dus nu pak je Danielle maarquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:38 schreef natronic het volgende:
Een leuke tent in Milaan, maar de volgende keer als ik hem tegen het lijf loop zal ik er aan denken.
Saluti per Tanja di Grande Fratello 5
Ze vroegen erom, ik moet de fans toch tevreden stellenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
hoi
zeg, PC eend, valt niet op he11 minuten nadat ik je onsterfelijk heb verklaard
![]()
Hoezo *knip* ???quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
<knip>
Je zit te zuigen... Nuf is nufquote:Op zondag 5 maart 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoezo *knip* ???
Scheld ik iemand uit? Doe ik iets buiten de FAQ om????
APK het spijt me, voor als je het nog niet wist, ik ben smooooooooooooooor verliefd op rossi...............sorry sorry...........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck effe een tering-eind op, vieze geile kut-Italiaan.![]()
Tan is van mij.![]()
ben benieuwd wie daar na het bokje is, ik, jij, daan, oetele, kaasdip......whos next.......quote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, want daar ben je klemgeluld enwil je geen antwoorden meer geven op mijn vragen, dus nu pak je Danielle maarPak dan eerst mij aan en ga hier gewoon in op mijn vragen
![]()
hierrrrrrrrrrrrr blijven, niet weg gaan.............hmmmmmmmmmmmm die avater............quote:Op zondag 5 maart 2006 01:43 schreef natronic het volgende:
Nou nou APK.. Pim Fortuijn gestemd? Ben geen italiaan niet vies maar over mijn geiligheid valt niet te klagen.
trouwens, tzijn grapjes tussen mij en APKtje, om die te snappen moet je een aantal topics terug lezen...toch APKquote:Op zondag 5 maart 2006 01:43 schreef natronic het volgende:
Nou nou APK.. Pim Fortuijn gestemd? Ben geen italiaan niet vies maar over mijn geiligheid valt niet te klagen.
hehehehe ze is toch net zwanger geweest??? Die rossi jaagt hem volgens mij net zo snel er in als ie rijdtquote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hee Natronic Als Tann nou op vakantie komt bij jou , regel jij voor haar een ontmoeting met Rossi hihihihi een meet en greet![]()
ghequote:Op zondag 5 maart 2006 01:44 schreef Kaat38 het volgende:
mijn hemel ik wandel ff binnen en zie acuut tann op een wolk!!!!!!!! moet dat nou?solly, hele gesprekstof nie gelezen nog
hmmmmmmmm, optrekje idd.........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:45 schreef natronic het volgende:
In London.. niet dat ik weet. Hij zal er heus wel een optrekje hebben met zijn "snel" verdiende geld
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tannquote:Op zondag 5 maart 2006 01:52 schreef tann het volgende:
[..]
gheeen wolk van groningen tot italie, als ik rossi hoor, zie of wat dan ook gaan alle bellen rinkelen!
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef natronic het volgende:
Wis je niet dat niet op de motor gaat racen? Hij druk aan het testen bij Ferrari
tuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
Mogguh dames!
Ik heb jullie oh zo geliefde mod flugeltjje tijdens een crewmeeting (waar ik als worm-vormig aanhangsel ook meemocht komen) gemeet.
Wat een leuke mod hebben jullie hier, dus wel lief voor haar blijven doen, hoor.
Ik zoog niets, maar het is me duidelijk. Een discussie mag hier niet, want stel je voor dat Tanja zich aangesproken voelt.quote:
ow maak me gek zeg...............quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hee Natronic Als Tann nou op vakantie komt bij jou , regel jij voor haar een ontmoeting met Rossi hihihihi een meet en greet![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef avonne het volgende:
Hallo Tanja,
Leuk dat je hier bent. Toen je je eerste berichtjes postte geloofde ik niet dat jij het was, dus heb ik zo goed als alles gemist. Tja, ik vind HBB geen ruk aan, dus kom niet veel langs. En af en toe kan ik ook niet tegen het gezeik en geouwehoer van een aantal mensen hier.![]()
Wou even zeggen dat ik van je genoten heb in BB5. Het was allemaal een hele belevenis, ook voor ons kijkers.![]()
Dan is het okay. Kunnen we niet alleen samen voetbal kijken maar ook F1 volgend jaar als hij bij Ferrari rijdt.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef tann het volgende:
[..]
APK het spijt me, voor als je het nog niet wist, ik ben smooooooooooooooor verliefd op rossi...............sorry sorry...........
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef natronic het volgende:
APK ik begrijp dat je uit noorden komt.. Groningen? Aangezien ik ook uit de buurt kom mag je wel iets aardiger tegn mij doen.
Hey jij ook hier?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tann
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:49 schreef natronic het volgende:
[..]
hehehehe ze is toch net zwanger geweest??? Die rossi jaagt hem volgens mij net zo snel er in als ie rijdt
Leeuwarden.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef natronic het volgende:
APK ik begrijp dat je uit noorden komt.. Groningen? Aangezien ik ook uit de buurt kom mag je wel iets aardiger tegn mij doen.
Nee ben geboren in Assen, niet zo ver vandaan.. maar dat is al weer een tijd geleden dat ik daar wasquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey jij ook hier?
Kom ik ff bakkie doen, tot zooooo.....
kan ik die foto niet ff van je krijgen? die je als avater hebt? als je dan off line bent kan ik toch blijven kijken..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef natronic het volgende:
Nou ik kan wel tegen een stootje hoor en des nooods ram ik hem gewoon de esc toets in z'n hol
Vinden wij Groningers van die Fraise stiefkoppn :pquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef Kaat38 het volgende:
goedesmollegens zeg, maar ben totaalllllllllllllll loss, ik gaat slapen! trusssssssssssst lieve gastjes, mag ik even zwaaien? doe het toch wel want ik vind het nog steeds prettig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Met heeel veel fantasie lijkt APK ook wel op hem hoor Tann
Zou leuk zijn he zo een meet met je idoolquote:
Manu ?? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 adem in, adem uit, adem in , adem uitquote:
Dat kan... maar je kunt ook tig fansites bekijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
kan ik die foto niet ff van je krijgen? die je als avater hebt? als je dan off line bent kan ik toch blijven kijken..
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetjequote:Op zondag 5 maart 2006 01:55 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmmmmmmmm APK, die rossi is toch heel ander typ
( beetje doetje is het )
Eneuh APK uit Groningen ??????????? dach ut niet, das een ras echte Amsterdammer, wij Groningers zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel subtieler
ik adem heel veel en ik maak me nergens druk over (vind het alleen een beetje vervelend voor DN)quote:Op zondag 5 maart 2006 02:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Manu ?? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 adem in, adem uit, adem in , adem uit
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is het okay. Kunnen we niet alleen samen voetbal kijken maar ook F1 volgend jaar als hij bij Ferrari rijdt.![]()
dat zal wel ja...........quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef natronic het volgende:
Allen jammer dat ie al voorzien is van een goddelijk lekker wijf...
Smaken verschillen Tan, hou meer van dat ruige gedoequote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetje![]()
.. maar wel een klein opneukertjequote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
dank je voor pic annelies, en rossi is geen doetje![]()
kzal wel es kijken een keer, ben benieuwd...quote:Op zondag 5 maart 2006 01:57 schreef natronic het volgende:
Moet je maar eens googlen op Martina Stella.... jummie.. daar wordt ik heel blij van
aha, hoelang woon je al in Italie dan? en wrom?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
[..]
Nee ben geboren in Assen, niet zo ver vandaan.. maar dat is al weer een tijd geleden dat ik daar was
beetje nutteloos, hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
-knip-
-knip-
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance_now.wmv
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
-knip-
of je broerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Danielle gaat zo ff HAARFIJN uitleggen hoe je roddels de wereld in kan helpen.
tsk tsk tskquote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje nutteloos, hoor
"" Sorry, this file has been deleted.""
![]()
nee joh, doe et in mn broek.............quote:Op zondag 5 maart 2006 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou leuk zijn he zo een meet met je idool![]()
APK toch ook?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef tann het volgende:
[..]
kzal wat rustiger doen........rossi heeft al een vriendin
![]()
ken ze allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 02:02 schreef natronic het volgende:
[..]
Dat kan... maar je kunt ook tig fansites bekijken
Hoe plemp ik dat ding online???
Geheimen??quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff ter verduidlijking, dit is allemaal te danken aan Tanja....
Danielle en oetelke profiteerden ervan
Tanja zoekt maar naar één van die onbekende verwekkers.
Maar, DanielleNaomi haar man krijgt geheimen te horen
En Oetelke??? ..............Ik ben open en eerlijk, maar Tanja je had niet met mjn privé moeten lopen spotten.
Ik hoop dat één van de 5 verwekkers dit leest. En het kind opeist. Je weet het DNA..... En dan kom je erachter. Ik weet dat jij het niet wil weten wie de vader is.... Maar een vader heeft recht op een kind.
die weet wel beter, echt, en haar husband ookquote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik adem heel veel en ik maak me nergens druk over (vind het alleen een beetje vervelend voor DN)![]()
quote:
En jij op een goede psychiater.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar een vader heeft recht op een kind.
nee hoor...............gewoon mezelf....quote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef natronic het volgende:
Heb ff dit forum afgeschuimd maar je schijnt wel de populairste after BB5 te zijn
al zo'n 5 jaar.... heb mijn huidige vrouw daar leren kennen en na drie jaar en twee auto's elke maand een weekend samen zijn ben ik maar verhuisd.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
aha, hoelang woon je al in Italie dan? en wrom?
... al moet ik toegeven dat ik erg gecharmeerd was van Roelquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
knip
en plop... Dat was toch écht nóg een druppelquote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef flugeltje het volgende:
LS, gratis advies van mij....
Als ik jou was zou ik ff gaan wieberen... M'n emmertje is namelijk vol
leuk joh, oude versie of ook een zwanger erin, of een met HIV zoals in Belgie?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:11 schreef natronic het volgende:
Pas geleden is hier Big Brother 6 begonnen..
En je was zo vrolijkquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
en plop... Dat was toch écht nóg een druppel![]()
Ga je meedoen met de F1 Manager?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef tann het volgende:
en GP, blijf het mooi vinden...ook zonder Rossi
nee, hoor, ik dacht alleen even "als ie er zo trots op is moet ik ook eens die anderen eens bekijken". Nou, ik was snel klaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
tsk tsk tskdan moet ik meer moeite doen, nou ff geen zin in, of wou je 1 nog heel graag zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |