Mwah, de kans dat dat gebeurt is wel erg klein. Desondanks moeten we natuurlijk gewoon winnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:26 schreef Merkie het volgende:
Misschien gaat PSV wel een hele slechte periode tegemoet net zoals Ajax dat heeft gehad.
Dus je dacht hier serieus aan dat het niet zo erg zou zijn om te verliezen omdat je dan Utrecht helpt boven Ajax te komen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:23 schreef Fok_you het volgende:
maakt opzich niet zo gek veel meer uit is het niet... al is het natuurlijk mooi de ongeslagen status te behouden thuis.... andere kant; groningen en heerenveen verloren; utrecht kan de puntjes wel gebruiken om die joden richting 6 te schoppen
nee doe toch maar 3-1
utrecht is tofvquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus je dacht hier serieus aan dat het niet zo erg zou zijn om te verliezen omdat je dan Utrecht helpt boven Ajax te komen?
Maar wel aanwezig. Gewoon zo goed mogelijk presteren. Boeie wat PSV doet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:28 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Mwah, de kans dat dat gebeurt is wel erg klein. Desondanks moeten we natuurlijk gewoon winnen.
[me=mister_popcorn stapt zo in de trein!quote:Op zondag 5 maart 2006 09:41 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG] stapt zo in de auto![/me]
Feyenoord moet 'gewoon' zorgen dat ze die tweede plaats iig vasthouden...
hahaha, mister_popcorn en computers....quote:Op zondag 5 maart 2006 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
* mister_popcorn stapt zo in de trein!
en inderdaad, die 2e plek moet behouden worden.
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hahaha, mister_popcorn en computers treinen....![]()
De mijne welquote:Op zondag 5 maart 2006 14:36 schreef Salsagirl het volgende:
Olee olee olee...
3-0..
mijn dag kan niet meer stuk![]()
Utrecht is ook een stinkclub, boeiend dat winst voor hun slecht is voor Ajax. We moesten gewoon winnen, as usual, en dat hebben we ook gedaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef Fok_you het volgende:
[..]
utrecht is tofv![]()
ajax zuigt![]()
wij hebben niets meer te halen![]()
maar laat het toch maar gewoon 3-1 worden![]()
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:28 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Mwah, de kans dat dat gebeurt is wel erg klein. Desondanks moeten we natuurlijk gewoon winnen.
Dan moet Ajax ons volgende week maar helpenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou het nog kunnen?
neequote:Op zondag 5 maart 2006 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou het nog kunnen?
Ajax gaat niet winnen. Hooguit een gelijkspel. Maar ik denk winst voor psvquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dan moet Ajax ons volgende week maar helpen
ajax mist te veel spelers om ook maar enigzins kans te maken... eitje voor psv waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Ajax gaat niet winnen. Hooguit een gelijkspel. Maar ik denk winst voor psv
Helaas wel ja. Maar boeiend, we staan en blijven 2e.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ajax mist te veel spelers om ook maar enigzins kans te maken... eitje voor psv waarschijnlijk.
Psv is veel te sterk om van ajax te verliezenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Merkie het volgende:
Ajax is best goed bezig de laatste wedstrijden. Zou kennen misschien wel.
Niet zo gek ook als je tegen de 5 ondersten speelt.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Merkie het volgende:
Ajax is best goed bezig de laatste wedstrijden. Zou kennen misschien wel.
Wie missen ze dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ajax mist te veel spelers om ook maar enigzins kans te maken... eitje voor psv waarschijnlijk.
big brother is watching youquote:Op zondag 5 maart 2006 16:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie missen ze dan?
trommels
Had minstens een nulletje of 5 mogen zijn. Greene ook sterk op t middenveld. Hoogtepunt was de opgestoken duim/middelvinger na mijn sneeuwbal op Terol![]()
![]()
Nu maakt één wedstrijd nog geen zomer, maar hij speelde zeer verdienstelijk. Hopen dat hij dit kan volhouden....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Collen maakte zijn uitverkiezing dus wel waar Frank?
Ben ik niet helemaal met je eens, in de 1e helft gaf hij behoorlijk wat lekkere passes weg ver over het middenveld!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:33 schreef Erasmusch het volgende:
Opbouwend was ie niet echt sterk, gewoon lekker zagen en wegrammen.
Psv wordt te veel opgehemeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Psv is veel te sterk om van ajax te verliezen
Ik had pas de 2e helft door dat ie meedeedquote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, in de 1e helft gaf hij behoorlijk wat lekkere passes weg ver over het middenveld!
Op E zag ik de eerste helft alle acties over rechts op het middenveld!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef Erasmusch het volgende:
Ik had pas de 2e helft door dat ie meedeed![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze was best leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens. Als Ajax, Feyenoord of AZ goed speelt en PSV wat minder kunnen ze allen PSV makkelijk hebben.quote:
Jammer voor die gozer, hij was zo lekker bezig bij RKC...quote:Seizoen De Ceulaer voorbij
RKC Waalwijk kan het gehele seizoen niet meer beschikken over Benjamin de Ceulaer. De Belgische aanvaller, die eigendom is van Feyenoord, brak in de wedstrijd tegen ADO Den Haag zijn linkerkuitbeen en zal vandaag nog geopereerd moeten worden.
De Ceulaer kwam in de wedstrijd tegen ADO Den Haag in botsing met ploeggenoot Ruud Berger en kermde van de pijn. De Belg werd met een brancard van het veld gebracht en met spoed naar een ziekenhuis vervoerd.
Vermoed wordt dat De Ceulaer, die een sterk seizoen speelde bij RKC, er in het beste geval zes weken uitligt. Dat is waarschijnlijk niet genoeg om eventueel te kunnen deelnemen aan de play-offs.
Wat een grafzooi inderdaad. En dequote:Op zondag 5 maart 2006 18:37 schreef Cart_man het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien, interesseert me geen flikker meer, gaat nergens om. psv is kampioen en wij worden 2de, 3de, 4de of 5de, punt.
Bron voetbalzone.nlquote:'Feyenoord aast op Balaban'
Robert Smid | 05-03-2006 18:17:35
Feyenoord zou opnieuw geïnteresseerd zijn in de diensten van de Kroaat Bosko Balaban. De 27-jarige spits, op dit moment uitkomend voor Club Brugge, heeft een aflopend contract en kan dus transfervrij overgenomen worden.
Het is niet de eerste keer dat Feyenoord gecharmeerd is van Balaban. Zo zou hij vorig seizoen ook al meerdere malen gevolgd zijn door de technische staf van Feyenoord.
Balaban, die een aantal jaren geleden faalde bij Aston Villa, kwam in de zomer van 2004 over van Dinamo Zagreb en ging zijn geluk beproeven in de Belgische competitie. Bij Club Brugge heeft de Kroaat na 44 wedstrijden 20 maal het doel van de tegenstander getroffen.
Kotsen op de wc, ken dat ook. Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef footbal_lad het volgende:
Heb gewoon de tweede goal gemist GVD.Zat ik op de WC te kotsen!Ga nooit in de kou en mét 'n kater naar 't voetballen.Kankerzooi zeg....
Trouwens Greene speelde 'n dijk van 'n wedstrijd als centrale middenvelder.....
Zo ben ik niet...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kotsen op de wc, ken dat ook. Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...
Ik vind Greene sowieso opvallend goed spelen zowel aanvallend als verdedigend. Volgens mij zou hij nog makkelijk rechtsbuiten kunnen staan joh.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef footbal_lad het volgende:
Trouwens Greene speelde 'n dijk van 'n wedstrijd als centrale middenvelder.....
Ik ga ze zeker niet bijwonen. Blijf wel hangen in de kroeg. Ben overigens wel benieuwd hoeveel die kaartjes gaan kosten voor de playoffs. Zullen wel weer belachelijke prijzen voor gevraagd worden...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef Staanplaats het volgende:
Of ik ze zelf ga bijwonen, ben ik nog steeds niet uit..
quote:Feyenoord evenaart puntenaantal van vorig seizoen
Met de overwinning op FC Utrecht heeft Feyenoord nu 62 punten. Daarmee evenaren ze nu al het puntenaantal waarmee de ploeg vorig seizoen eindigde. Het Feyenoord van Erwin Koeman heeft nu nog zeven duels om het veel beter te doen als vorig seizoen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:55 schreef Cart_man het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoeveel die kaartjes gaan kosten voor de playoffs. Zullen wel weer belachelijke prijzen voor gevraagd worden...
ja, heb me kapot gelachenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week een gek met een megafoon in het uitvak haha
idd, Groningen heeft niets te verliezen dus dat is ook hun voordeelquote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef ASroma het volgende:
weet je wat het met de playoffs is. Tis de psychologische factor die de grootste rol zal spelen. Een Groningen dat meer dan 15 punten achterstaat kan toch nog voor CL gaan. Die zullen er vol voor gaan en er echt voor knokken. Terwijl een Feijenoord een lamlendig gevoel overzich heen krijgt omdat ze een alles en niets wedstrijden moeten spelen met ploegen die het gehele seizoen slechter waren maar wel dezelfde kansen krijgen. Zo kan je zomaar zien dat een Groningen of Ajax toch nog met de buit ervandoor gaat.
Maar goed ze zeggen niet voor niks als je zo goed bent win je op dat moment ook wel!
ja daar heb je ook gelijk in... Ik kan me wel voorstellen dat clubs die 8e of 9e staan dat het daar een groot feest is bij de play-offs, maar clubs die normaliter al europees hadden maar nu ineens die playoffs moeten spelen zullen wel minder steun krijgen denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef snabbi het volgende:
Dat is het hele rotte aan die playoffs, niemand wil gaan om te laten zien dat je er tegen bent, maar iedereen wil toch gaan omdat je je club niet in de steek laat.
dat gevoel heb ik ook ga waarschijnlijk toch welquote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef snabbi het volgende:
Dat is het hele rotte aan die playoffs, niemand wil gaan om te laten zien dat je er tegen bent, maar iedereen wil toch gaan omdat je je club niet in de steek laat.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...
Tuurlijk, op papier is het nog mogelijk. Maar laten we eerlijk zijn, psv zal nog weinig punten laten liggen. Dan zou ajax zondag daar moeten winnen zal Feijenoord ook zelf moeten winnen van psv. Dan zijn er al 6 punten minder in dat verschil maar moet Feijenoord verder wel alles winnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
PyTh, OT: kom je vrijdag?
En jongens, nu al ouwehoeren over deplayoffs? Jullie kunnen toch nog kampioen worden?
Ajax komt niet naar ons, wij gaan daar heen.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tuurlijk, op papier is het nog mogelijk. Maar laten we eerlijk zijn, psv zal nog weinig punten laten liggen. Dan zou ajax zondag daar moeten winnen zal Feijenoord ook zelf moeten winnen van psv. Dan zijn er al 6 punten minder in dat verschil maar moet Feijenoord verder wel alles winnen.
dat laatste geld voor mijquote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef Shreyas het volgende:
Dus zondag zijn alle Feyenoorders even voor Ajax?
Of geloven jullie (en terecht) toch niet meer in de landstitel?
Van mijn leven niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef Shreyas het volgende:
Het is klote dat die 7 punten er geen 6 zijn... als ajax dan wint, heb je de titel gewoon opeens in eigen hand als je wint van PSV.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord had al jaren niet meer gewonnen in de arena.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat laatste geld voor mij
psv heeft al jaren niet meer verloren in a'dam
Vorig jaar was het 0-4quote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
PSV heeft vorig jaar in de arena voor de eerste keer (sinds 1996) in de competitie verloren van ajax.
Voor de fruitschaal ook al 2x meen ik.
Ik vergis me inderdaad 1 jaarquote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 0-4
In februari 2004 verloren we 2-1.
Ben jij Luni op het forum van Lunatic News?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel leuke wedstrijd, volgende week misschien ajax die wint van psv zou mooi zijn,
fotoverslag online op www.fr-fotopage.nl
Boefje!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kotsen op de wc, ken dat ook. Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...
maar ook niet verloren volgens mij................quote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord had al jaren niet meer gewonnen in de arena.
helaas klopt dit nietquote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef Luni het volgende:
[..]
maar ook niet verloren volgens mij................
En 1 keer halve finale beker, seizoen 2001-2002quote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
PSV heeft vorig jaar in de arena voor de eerste keer (sinds 1996) in de competitie verloren van ajax.
Voor de fruitschaal ook al 2x meen ik.
quote:Cardiff City heeft vandaag bekend gemaakt dat men Glenn Loovens van Feyenoord definitief overgenomen heeft.
Glenn Loovens wordt momenteel verhuurd door Feyenoord en er was al eerder sprake van dat Cardiff pogingen deed om Loovens te kunnen behouden.
Cardiff City deelde mede dat men met Feyenoord een overeenkomst heeft gesloten over de transfer voor een bedrag van 250.000 Engelse Pond. (circa 365.000 euro).
De 22-jarige verdediger maakte dit seizoen een zeer goede indruk op de manager van Cardiff genaamd Dave Jones. Glenn Loovens had volgens de berichtgeving ook al eerder aangegeven graag bij de club uit de Championship te blijven spelen.
quote:Bron: FR4ever
Datum: Maandag 6 Maart 2006 16:31:33
Theo Lucius is niet blij met PSV. De 29-jarige speler komt weinig tot niet meer aan spelen toe en het deul van gisteren heeft hem een hoop duidelijk gemaakt. Hij is boos op de Eindhovenaren, omdat afgelopen zomer buitenlandse interesse was voor hem, maar op verzoek van de club bleef.
Er gaat al langer het gerucht dat Lucius naar Feyenoord zou gaan. Dit werd stevig ontkent, maar zo zou er al bij de familie Koeman thuis in samenzijn van Wim Jansen een gesprek zijn geweest tussen Theo Lucius en zaakwaarnemer. ,,Er is van een transfer nog geen sprake, maar er zijn gesprekken geweest over eventueel hoe en wat", aldus Lucius.
quote:Salomon Kalou zal in samenwerking met zijn advocaat de eisen van minister Rita Verdonk opnieuw gaan aanvechten. De politicus wil de Feyenoord-spits een inburgeringstoets laten afleggen en moet hij bewijzen voor langere tijd in Nederland te blijven spelen. Donderdag zou de hoorzitting bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst plaatsvinden, maar hier wordt vanaf gezien door het 'kamp-Kalou'.
"We zullen de minister schriftelijk meedelen dat Kalou niet aan de gestelde eisen kan voldoen", laat advocaat Jelle Kroes weten. "We gaan de argumenten en voorwaarden opnieuw aan de kaak stellen. Salomon is enorm teleurgesteld over de gang van zaken, de laatste brief van Verdonk was zeer ongunstig voor hem."
Verder stelt Kroes: "We zullen alles in het werk te stellen om de minister in te laten zien dat ze niet meer om de naturalisatie heen kan." Over veertien weken begint het wereldkampioenschap in Duitsland, voor die tijd hoopt de 20-jarige Kalou in het bezit te zijn van het Nederlands staatsburgerschap.
Zeik niet zo, Loek. Twee miljoen voor een speler die zelden in het eerste heeft gespeeld is wel erg veel. Geschikte speler voor die competitie. Cardiff heeft nog kans om te promoveren naar de Premier Leauge ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef Fok_you het volgende:
[..]die jongen staat goed te ballen; gerucht ging zelfs dat ze hem terugwillen en vervolgens krijgen ze er zo weinig voor
ajax zou er zo 2 miljoen voor hebben gevangen
Inderdaad, ze moeten een keer een linksback zoeken. Nu worden er spelers gezocht voor posities die vrij goed bezet zijn. Maarja, 't is ook nog maar een gerucht natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
Apart dat ze nu ook eventueel Theo willen. Dat zou betekenen dat volgend jaar Greene wellicht vast op het middenveld gaat spelen. Al zei Erwin dat Greene het vorig jaar een stuk minder deed op het middenveld en dat er dus niet teveel van hem verwacht mag worden.
\quote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
PyTh, OT: kom je vrijdag?
En jongens, nu al ouwehoeren over deplayoffs? Jullie kunnen toch nog kampioen worden?
quote:Voornaam: Glenn
Achternaam: Loovens
Geboortedatum: 22-09-1983
Geboorteplaats: Doetinchem,
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2001/02 Feyenoord 8 0 Eredivisie
2002/03 Feyenoord 12 0 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 1 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 24 2 Eerste divisie
2004/05 Feyenoord 6 0 Eredivisie
2004/05 De Graafschap 11 0 Eredivisie
subtielquote:
Dat was ook niet letterlijk zo, ik bedoel gewoon dat 365.000 erg weinig is, en dat feyenoord zich naar mijn inzien te zwak opstelt bij transfers. hij speelt daar erg goed en ze willen hem heel erg graag houden, als je je wat sterker opstelt en meer aanzien heb als club van je gewoon meer. Bij een transfer als deze is het niet zo belangrijk, het zal een paar honderd duizend schelen. Bij een toptransfer kan het verschil miljoenen zijn....quote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef Staanplaats het volgende:
2 mijloen voor Loovens? Voel is aan je pepernoot man haha, krijgt geen club.
Gun hem het beste daar, net als Feijenoord. Kosten hoef je nu ook niet meer te maken, en je krijgt een vergoeding. Niet zeiken, toch?
Inderdaad, ik vind Greene zich nog steeds goed ontwikkelen en de verdediger die we nu hebben. Het lijkt me ook niet dat ze op basis van 1 wedstrijd beslissen dat Greene best als middenvelder doorkan. Daarbij is die wedstrijd pas van gisteren, en zijn die onderhandelingen vast niet van vandaag...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
Apart dat ze nu ook eventueel Theo willen. Dat zou betekenen dat volgend jaar Greene wellicht vast op het middenveld gaat spelen. Al zei Erwin dat Greene het vorig jaar een stuk minder deed op het middenveld en dat er dus niet teveel van hem verwacht mag worden.
Hoe weet jij nou dat Feijenoord zich zwak opstelt bij transfers. Zit je er soms zelf bij.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Dat was ook niet letterlijk zo, ik bedoel gewoon dat 365.000 erg weinig is, en dat feyenoord zich naar mijn inzien te zwak opstelt bij transfers. hij speelt daar erg goed en ze willen hem heel erg graag houden, als je je wat sterker opstelt en meer aanzien heb als club van je gewoon meer. Bij een transfer als deze is het niet zo belangrijk, het zal een paar honderd duizend schelen. Bij een toptransfer kan het verschil miljoenen zijn....
maargoed dat is mijn bescheiden mening, als jij het er niet mee eens ben is het je goed recht 14.gif
Wil je niet samen gaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Erasmusch het volgende:
kga dr in principe ook niet heen. Maar moet nog kijken of ik thuis kan blijven als we joden thuis op een zaterdagavond krijgen...
quote:
Oproep: Neem knuffels mee voor Anouk Schreuder
[Bron: FR-Fans.nl]
Aanstaande zondag voordat Feyenoord tegen Rkc Waalwijk speelt zal Alfred Schreuder op de middenstip steunbetuigingen in ontvangst nemen. Feyenoord riep de supporters op om steunbetuigingen in te sturen voor Alfred Achreuders zieke dochtertje Anouk. FR-Fans.nl wil daar nog een extra oproep aan toevoegen: Neem voor de dochter van Alfred Schreuder een knuffel mee en gooi deze over de gracht richting het veld!
waarom zou hij wegwillenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Paauwe wil wellicht weg na dit seizoen. Zal hij dit keer echt gaan?
quote:
Op zich wel een mooi gebaar, maar iets soortgelijks is al een keer bij RKC georganiseerd. Maargoed.quote:
Is ook nog steeds geblesseerd zeggen ze. Of dat ook helemaal zo is weet ik niet, maar zou wel zo moeten zijn. wel apart, een heel seizoen aan de kant voor iets waarvan werd verwacht dat het een week of 6 zou zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt ie zelf niet daarom of is ie nog/weer geblesseerd?
quote:Kees Jansma, perschef van het Nederlands elftal, leit vanavond op verzoek van bondscoach Marco van Basten weten dat het verzoek voor versnelde naturalisatie was uitgegaan van Salomon Kalou zelf. Zijn partij zou Van Basten hebben benaderd met de vraag of zij hem zouden willen steunen in zijn verzoek om Nederlander te worden. Daar ging de bondscoach graag in mee. De partij Kalou heeft altijd laten weten dat de Nederlandse bondscoach Kalou heeft gevraagd om Nederlander te worden.
heel slechtquote:Op maandag 6 maart 2006 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de dochter van Schreuder, is er een update?
Dat geeft de betrouwbaarheid van dat soort berichten aan...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef Fok_you het volgende:
valt het trouwens niemand op dat tegenwoordig 'niets meer bekend zou worden van de transferplannen voor dat het vaststond' a la Vlaar (en de aankoop/huur die niet kwam), maar dat de geruchtenmachine over balaban, lucius, braafheid etc nu juist overuren draait?
Wat is er mis met een kussengevecht?quote:Opnieuw meubilair gesloopt in Legioenzaal
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Afgelopen zondag na de wedstrijd Feyenoord-Utrecht was de Legioenzaal weer geopend voor de supporters.
Tot onze verbazing (FSV) en die van de beheerders (Rob en Floris) waren er toch weer supporters die het nodig vinden om in hun eigen supportershome het meubilair te vernielen.
Als de beheerders hier iets van zeggen krijgen zij allerlei verwensingen naar hun hoofd en gaat het gewoon door, dit is ontoelaatbaar en overbodig.
De FSV wil daarom de supporters oproepen om onder elkaar toezicht te houden, zodat het meubilair heel blijft en de muurschilderingen onaangetast.
Gaat het bewust vernielen toch door, zal de FSV op wedstrijddagen stoppen met evenementen te organiseren in de Legioenzaal.
Wij rekenen op uw medewerking.
Bestuur, Feyenoord Supportersvereniging.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al iets bekend over het oefenprogramma deze zomer?
Nu nog de uitwedstrijden van déze zomerquote:07-03-2006: Groot internationaal toernooi (2007) in De Kuip
Feyenoord kondigt voor augustus 2007 een groot internationaal voetbaltoernooi aan in de eigen Kuip. De Rotterdamse club treft in het 'World Port Tournament' dan gerenommeerde tegenstanders uit andere havensteden, meldt dinsdag de Feyenoord Krant. Namen van deelnemende clubs zijn nog niet bekend, maar commercieel directeur Woerts zegt in de krant dat hij streeft naar zo aansprekend mogelijke tegenstanders uit Europese havensteden. "Liverpool en Barcelona zouden ideaal zijn. HSV zou ook aardig zijn”.
Helemaal nieuw voor Rotterdam is het initiatief natuurlijk niet. Vanaf 1978 was De Kuip gedurende tien jaar het toneel van het AD-toernooi, waaraan vele Europese en Zuid-Amerikaanse topploegen deelnamen.
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
[..]
Nu nog de uitwedstrijden van déze zomer![]()
Rechten dan naar RTL of Talpa. Wel goed afgekeken van Ajax hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
[..]
Andersom hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rechten dan naar RTL of Talpa. Wel goed afgekeken van Ajax hoor
FC Antwerp...........quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Andersom he![]()
Wel raar dat ze nu al de gewilde ploegen noemen. Kan het alleen maar tegenvallen als ze straks komen aanzetten met Celta de Vigo en Hansa Rostock oid
Leuk. Zou tof zijn als Liverpool en Barcelona komen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
[..]
Heel Utrecht was natuurlijk matig zondag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:59 schreef Luni het volgende:
Tja Lucius, paar maanden geleden zat hij nog bij Voetbal Inside en was P$V de enige club in Nederland waar hij voor willen spelen, er was geen denken aan dat hij zou willen vertrekken.
Braafheid vond ik afgelopen zondag vrij matig spelen, zie hem voor de rest vrij weinig spelen, weet niet of hij een versterking is.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord ontkent intresse in lucius
Gozer,je weet niet waar je over lult.Feyenoord heeft jarenlang 't AD-toernooi gehad,maar daar kwam wegens sponsorproblemen een eind aan.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
hij leest niet verder dan de titelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Gozer,je weet niet waar je over lult.Feyenoord heeft jarenlang 't AD-toernooi gehad,maar daar kwam wegens sponsorproblemen een eind aan.....![]()
Jij ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
Die jongen is totaal geen versterking en moet ver uit de Kuip blijven.
Nouja, dat overdreven anti-yvette gedoe is ook een beetje overdreven. Ze is de laatste tijd wel gekalmeerd. Ik ben het wel met haar eens dat Braafheid geen topper zal zijn.quote:
Dat is niet in 1 dag gebeurd ofzo. Daar zijn een aantal reacties van haar kant overheen gegaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, dat overdreven anti-yvette gedoe is ook een beetje overdreven. Ze is de laatste tijd wel gekalmeerd. Ik ben het wel met haar eens dat Braafheid geen topper zal zijn.
Jij bent net zoals al die andere joodjes op voetbalzone. Al die joden zitten maar van nageaapt van Ajax etc. Maar als je je klassiekers kent weet je dat Feyenoord vele male eerder was met een groot toernooi in de zomer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie won er als eerste club uit NL de EC1?De Uefa-cup?Wereldcup?Kort termijn geheugen in A'dam....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:27 schreef Cart_man het volgende:
Joh, niet op ingaan. Zo zijn 'ze' nou eenmaal. Ze waren met alles het eerste, hebben de allerbeste spits, hadden als eerste een toernooi met grote ploegen etc. etc. Vermoeiend allemaal.
met engelsen? wij zijn geen ajax heh, wij laten ze ons bier niet op drinken,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Leuk iniatief zo'n toernooi. Als ze zorgen voor enkele aansprekende tegenstanders, heb je ten eerste een goede voorbereiding, en je kunt lekker in de stad zuipen met Engelsen!
quote:Terug 06-03-2006: 'Ado Den Haag wil jeugdspeler Mitchell Schet huren' Print dit bericht
Ado Den Haag heeft zich bij Feyenoord gemeld om jeugdspeler Mitchell Schet te huren voor komend seizoen, meldt de website Voetbalcenter.nl. De 18-jarige buitenspeler van Feyenoord A1 heeft nog een contract in De Kuip dat loopt tot medio 2009. De rechtsbuiten heeft dit seizoen te duchten met de concurrentie van Castelen en Boussaboun. Volgend jaar zal daar hoogstwaarschijnlijk ook nog Benjamin de Ceulaer bijkomen.
Voor zijn ontwikkeling zou een jaar op het hoogste niveau goed zijn, maar of hij zelf open staat voor een verhuur aan Ado Den Haag is nog niet bekend. Vorig seizoen tekende de aanvaller een contract voor vier jaar bij de Rotterdammers. De aanvaller begon zijn voetballoopbaan bij CTO ´70 in Duivendrecht en vertrok daarna naar Abcoude. Op zijn twaalfde vertrok hij naar FC Utrecht, waar hij vier seizoen voor uitkwam.
quote:OOK BRAAFHEID VAN FC UTRECHT IN BEELD
Feyenoord is in de markt om Theo Lucius van PSV over te nemen. De Brabander wil Eindhoven ondanks een doorlopend contract tot medio 2007 komende zomer verlaten nu hij naar eigen zeggen op een zijspoor is geraakt. Erwin Koeman voerde vorige week samen met doelman Patrick Lodewijks een gesprek met Lucius, die dolgraag naar Rotterdam wil. Lucius is een oude bekende voor Koeman. Beiden werkten eerder samen bij PSV.
Het is de derde maal dat Lucius in verband met een overgang naar Feyenoord wordt gebracht. Vorige winter wilde Ruud Gullit de middenvelder, die ook als back uit de voeten kan, naar De Kuip halen. Afgelopen zomer was er sprake van dat Lucius bij een ruil met Salomon Kalou zou worden betrokken, maar nu lijkt een transfer dichterbij dan ooit.
Lucius ziet een buitenlands avontuur niet zo zitten en wil het liefst in Nederland blijven. Ajax sluit hij uit en vandaar is Feyenoord z’n eerste keus. Koeman is op zoek naar een verdedigende middenvelder voor volgend seizoen en het is een pre dat Lucius ook in de achterhoede kan spelen. Een andere speler, die Feyenoord hoopt aan te trekken is FC Utrechtlinksachter Edson Braafheid.
Bron: Telegraaf
quote:Feyenoord-trainer Erwin Koeman twijfelt nog of hij Patrick Paauwe aankomend weekend weer op zal stellen. De oud-aanvoerder van de Rottedammers keert weer terug naar een schorsing, maar zijn vervanger afgelopen weekend, Serginho Greene, speelde op die positie een prima wedstrijd.
Volgens Koeman zag hij afgelopen zondag tegen FC Utrecht het beste Feyenoord van dit seizoen. En dat terwijl hij toch moest improviseren op de rechtsbackpositie (Collen) en de plek van de verdedigende middenvelder (Greene). Toch was de jonge coach enthousiast en wil hij mogelijk vast houden aan de basiself van afgelopen zondag.
Dat zou betekenen dat Paauwe weer naar de bank zou verhuizen. De verdediger/middenvelder heeft eerder al aangegeven mogelijk te willen vertrekken uit De Kuip, maar een vertrek lijkt nu wel heel dichtbij te komen. Koeman heeft echter nog geen defintieve keuze gemaakt over zijn beste opstelling.
quote:Feyenoord meldde het onlangs zelf al in de Feyenoord Krant, al was toen nog niet zeker of de trip doorgang kan vinden vanwege het drukke programma en interlandverplichtingen van spelers. Volgens De Telegraaf gaat Feyenoord nu echter zeker naar Sjanghai eind mei. Als onderdeel van een Rotterdamse handelsmissie zal feyenoord volgens de krant deelnemen aan de Sjanghai Cup.
quote:Afgelopen seizoen werd hij door Feyenoord aangetrokken, maar direct werd besloten om Benjamin de Ceulaer een jaar bij RKC te stallen. Inmiddels zegt de Belgische rechtsbuiten klaar te zijn voor de stap naar De Kuip. Voorlopig zal hij zich echter bezig moeten gaan houden met de kuitbeenbreuk die hij afgelopen weekend opliep.
Over zijn periode blij RKC Waalwijk is De Ceulaer zeer tevreden. “Ik ben op dit moment zelfs clubtopschutter, terwijl ze in België dachten dat ik niet kon scoren. Ik heb hier rust gevonden,” zegt de trotse De Ceulaer in Het Nieuwsblad.
”Ik ben tevreden over dit seizoen. Al is deze blessure een domper. Ook Feyenoord en RKC zijn tevreden. Op het einde van de maand moet duidelijk worden waar ik volgend jaar zal spelen. Ik hoop bij Feyenoord. Ik voel me klaar voor die stap.
quote:KOEMAN: GEEN CONTACT GEWEEST MET LUCIUS
Feyenoord ontkent dat Erwin Koeman en Patrick Lodewijks een gesprek hebben gehad met Theo Lucius om de PSV´er te polsen voor een eventuele overgang van Eindhoven naar De Kuip, zoals vandaag in de media werd gesuggereerd. Lucius staat wel op de lange lijst van spelers die Feyenoord met belangstelling volgt, maar er is nooit sprake geweest van enig contact tussen een vertegenwoordiger van Feyenoord en Theo Lucius.
quote:Terug 07-03-2006: Feyenoord nog niet akkoord met Cardiff City? Print dit bericht
De Britse website TeamTalk meldt dat Feyenoord heeft ontkent het al eens te zijn met Cardiff City over een definitieve transfer van Glenn Loovens naar de club uit Wales. Gisteren werden in Engeland berichten verspreid waarin te lezen stond dat Feyenoord het eens was geworden met Cardiff en dat de Rotterdammers 350.000 euro zouden ontvangen voor de verkoop van de verdediger.
Feyenoord zelf heeft (bijvoorbeeld op de officiele website) nog niets laten weten over de situatie rond Loovens. Wel liet men eerder dit seizoen weten dat er waarschijnlijk tot aan komende zomer wordt gewacht met een beslissing over Loovens. Dan is namelijk ook zijn verhuurperiode bij Cardiff City voorbij.
quote:Terug 07-03-2006: 'Patrick Lodewijks moet mee naar het Wk' Print dit bericht
[Bron: AD.nl]
Patrick Lodewijks moet als doelman mee naar het WK voetbal, zo vinden de lezers van AD.nl massaal. Uit een poll en een discussie, waar bijna 14.000 mensen aan deelnamen, blijkt dat liefst 20% van de stemmers vindt dat de doelman van Feyenoord mee moet
naar Duitsland. Momenteel maakt de routinier geen deel uit van het keurkorps van bondscoach Marco van Basten.
Onbetwiste nummer één in de poll is Edwin van der Sar (Manchester United) met 57% van de stemmen. Op nummer drie staat AZ-doelman Henk Timmer met 11%, gevolgd door ajax-goalie maarten stekelenburg (9%) en Everton-doelman Sander Westerveld (3%).
quote:Dembele kan ook terug naar vaderland
Bron: FRGoals.nl
Datum: Dinsdag 7 Maart 2006 19:39:27
WillemII-speler Dembele kan naast de interesse van Ajax, Feyenoord, Real Madrid en AZ nu ook rekenen op de interesse van Club Brugge. De spits verkoos Willem II afgelopen zomer boven een transfer naar RKC Waalwijk, in Tilburg presteert Dembele zeer goed en dat wekte de interesse van menig topteam.
Naast de bovengenoemde clubs toonde Celta De Vigo en AS Monaco eerder ook al interesse. De spits heeft bij de Tricolores nog een doorlopend contract en de clubs moeten dus een ruime transfersom op tafel leggen willen ze hem overnemen.
Bij Feyenoord is Dembele de beoogde opvolger voor Kalou, de Ivoriaan is momenteel nog steeds bezig om met Oranje naar het WK te gaan. Echter lijkt zijn naturalisatie-missie mis te lopen waardoor een eventuele toptransfer naar het buitenland dreigt te mislukken.
quote:Feyenoord opent seizoen tegen Premier League club
Feyenoord opent het volgend seizoen met een thuiswedstrijd tegen een ploeg uit de Premier League. De kans is groot dat dat Middlesbrough wordt. De Rotterdammers zijn inmiddels in verregaande onderhandeling met de ploeg uit het Riverside stadion, waar onder anderen ex-Feyenoorder en international George Boateng onder contract staat. Ook vorig seizoen opende Feyenoord het seizoen tegen een Engelse tegenstander. Toen was het Fulham dat op bezoek kwam.
Het werd destijds 2-2 dankzij twee goals van Kuyt.
Als Feyenoord en Middlesbrough tot overeenstemming komen, betekent dat de tijdelijke terugkeer van George Boateng in De Kuip. Hij speelde tussen 1994 en 1997, met een korte tussenstop bij Excelsior, voor Feyenoord en kwam in het roodwitte shirt tot 94 wedstrijden. In december l997 vertrok Boateng uit De Kuip en tekende een contract bij Coventry City. Na twee seizoenen werd het Aston Villa en tegenwoordig speelt de international al drieënhalf seizoen voor Middlesbrough.
De naam Boateng viel afgelopen week nog tijdens de traditionele persconferentie, toen Erwin Koeman werd gevraagd of de middenvelder geen goede versterking zou zijn voor Feyenoord. 'Natuurlijk', antwoordde de coach toen, 'maar Boateng verdient miljoenen in Engeland. Dan houdt het voor ons dus wel op.'
quote:Bron: FRGoals.nl
Datum: Dinsdag 7 Maart 2006 19:54:12
FIFA is bereid om een latere deadline in te stellen op welke datum de bondscoaches hun WK-selecties gereed moeten hebben. Dit is een opsteker voor kamp-Kalou, vorige week meldde minister Verdonk namelijk dat Salomon Kalou alleen in aanmerking komt voor het Nederlands paspoort als hij de inburgeringstest voldoende afrond.
Die test kan hij begin mei afleggen, de huidige deadline voor de selecties is 15 mei waardoor zijn deelname in gevaar komt. Als de FIFA instemt met een nieuwe datum zal die rond eind mei of zelf begin juni liggen.
“We kennen nu de wensen van de bondscoaches. We zullen het intern bediscuteren. De uiteindelijke beslissing wordt genomen op 16 maart”, aldus Lennart Johansson, vice-voorzitter van de FIFA.
en tot zover mijn inbrengquote:Feyenoord en Shanghai United hebben overeenstemming bereikt over de datum waarop beide ploegen elkaar mogelijk aan het einde van het seizoen zullen ontmoeten. Als beide clubs tot akkoord komen over een aantal details, zal de ploeg van Erwin Koeman op 30 mei een wedstrijd spelen in China. De Rotterdamse club neemt de uitnodiging die het heeft ontvangen om in de Chinese havenstad een wedstrijd te spelen zeer serieus.
De trip naar Shanghai zal worden afgelegd in het kader van de samenwerking tussen Rotterdam en Shanghai, twee zustersteden met een grote haven als gemeenschappelijke factor. Het elftal van Erwin Koeman zal onderdeel uitmaken van een Rotterdamse handelsdelegatie, waarvan ook burgemeester Ivo Opstelten deel zal uitmaken.
Bron: Feyenoord Krant
Nee man, pauperclubs.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
niet echt bijzondere club neem dan is arsenal,chelsea,manchester utd,liverpool
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Borough.Die hadden we vorig jaar kenne spelen,als we van Sporting hadden gewonnen.Teams als West Ham,Portsmouth en Leeds(hopelijk promoveren ze) vind ik ook wel aardig.....quote:
pff ja man, vooral chelsea, zo veel geld uitgeven en dan nog zo slecht spelen en er uit gekickt worden door barcaquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Vd topteams geniet alleen United mijn voorkeur.Daar bewaar ik nog goede herinneringen aan en volgens mij kunnen die gasten zich Feyenoord Rotterdam nog héél goed herinneren...![]()
Geen problemen met deze ploeg. Hebben ook een leuke aanhang.quote:
Feyenoord opent seizoen tegen Middlesbrough
Feyenoord speelt de traditionele openingswedstrijd voorafgaand aan het seizoen 2006/2007 tegen het Engelse Middlesbrough. Op zondag 6 augustus om 14:30 uur nemen de Rotterdammers het op tegen de club waar momenteel oud-Feyenoorder George Boateng onder contract staat.
Het openingsduel is zoals elk jaar ook nu gratis te bezoeken door seizoenkaarthouders. Vorig seizoen opende Feyenoord ook al tegen een Britse ploeg. Toen was Fulham (2-2) de tegenstander. Dit seizoen kwam Hertha BSC op bezoek.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Middlesbrough is zeker.
[..]
Geen problemen met deze ploeg. Hebben ook een leuke aanhang.
quote:07-03-2006: Feyenoord: Knuffels en dergelijke wel in de bakken!
Feyenoord heeft vanmorgen zeer positief gereageerd op onze actie om Alfred Schreuder komende zondag te steunen door het geven van knuffels. Wel gaf de club ons mee dat supporters de steunbetuigingen bij de speciale verzamelplekken (rondom De Kuip) moeten inleveren en dat niet alles op het veld gegooid wordt! Hou je daar dus aan!
Ook zondag worden dus weer een aantal verzamelpunten ingericht. Supporters die nog niets hebben ingeleverd hebben hier dus tot en met zondag nog de tijd voor. Uiteraard zijn ook bijdragen van scholen, voetbalverenigingen, enz. meer dan welkom. Wat Feyenoord betreft worden Alfred en zijn gezin bedolven onder de steunbetuigingen!
Het is de bedoeling om de steunbetuigingen in de rust van Feyenoord-Rkc Waalwijk aan Alfred aan te bieden. Uiteraard rekenen we op massale deelname van Het Legioen.
owquote:08-03-2006: Evander Sno voelt zich goed in Breda
[Bron: FR-Fans.nl, Bsiderats.nl]
Evander Sno, door Feyenoord verhuurd aan Nac Breda, heeft een duidelijk toekomstbeeld, zo laat hij weten in Voetbal International. Het liefst wil hij naar een topclub. Een langer verblijf in Breda is echter ook geen probleem voor de 18-jarige verdediger/middenvelder.
"Dat ik op mijn achttiende al in de Eredivisie speel is mooi, maar juist doordat ik nog zoveel jaren voor de boeg heb, mag ik van mezelf niet tevreden zijn. Het niveau van Nac mág mijn eindstation simpelweg niet zijn. Natuurlijk doe ik er alles aan om deze club in de Eredivisie te houden, maar ik moet ook aan mijn eigen ontwikkeling denken. Of ik er voor voel na dit seizoen in Breda te blijven? Ze hebben een optie tot koop en ik heb het hier goed naar mijn zijn, dus waarom niet? Ik kan hier nog heel veel bagage meenemen voor op mijn weg naar de top. Maar uiteindelijk is mijn doel pas bereikt als ik bij een buitenlandse topclub internationaal naam en faam heb gemaakt."
Nou... Ik heb 4 wedstrijden dit seizoen van het 2de elftal gezien en telkens viel hij mij in positive zin op. Maar dan stond hij wel centraal in de verdediging.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo goed is meneer van der sno nou ook weer niet, Feyenoord kan hem wel missen.
Amsterdam heb 't, en anders jatten ze 't welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:27 schreef Cart_man het volgende:
Joh, niet op ingaan. Zo zijn 'ze' nou eenmaal. Ze waren met alles het eerste, hebben de allerbeste spits, hadden als eerste een toernooi met grote ploegen etc. etc. Vermoeiend allemaal.
Al met al toch 'n mooie tegenstander.Hebben idd 'n fanatieke aanhang.Hoop dan ook dat ze met veel man komen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Middlesbrough is zeker.
[..]
Het verschil is groot hoor. Tussen de beloftencompetitie en de Eredivisie. Toen ik hem hier zag in de beloftenbeker jong fcdb - jong feyenoord viel hij mij ook in positieve zin op, maar bij NAC valt hij mij nog een beetje tegen. Nog niet goed genoeg voor Feyenoord 1 in ieder geval.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef Loesj het volgende:
[..]
Nou... Ik heb 4 wedstrijden dit seizoen van het 2de elftal gezien en telkens viel hij mij in positive zin op. Maar dan stond hij wel centraal in de verdediging.
Bij NAC staat hij niet centraal achterin. Misschien is dat het probleem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het verschil is groot hoor. Tussen de beloftencompetitie en de Eredivisie. Toen ik hem hier zag in de beloftenbeker jong fcdb - jong feyenoord viel hij mij ook in positieve zin op, maar bij NAC valt hij mij nog een beetje tegen. Nog niet goed genoeg voor Feyenoord 1 in ieder geval.
Idd.Zo jong en dan al zo'n grote bek?Dat doet 'ie maar in A'dam maar niet bij ons....quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Het niveau van Ajax is dan ook drastisch gedaalde de afgelopen decennia.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Bij Ajax kwam hij ook niet voor niets niet in aanmerking voor een contract...
Tegen Feyenoord speelde hij heel goed, maar ja dan doet hij ook een paar stapjes harder.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Engelsen kennende zal dat wel het geval zijn.........quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
.Hoop dan ook dat ze met veel man komen...
Ferne Snoyl speelde vorig jaar met Den Bosch ook heel goed tegen Feyenoord. En de rest van het seizoen deed hij het ook verdienstelijk. Maar is uiteindelijk toch niet in aanmerking gekomen voor een vaste basisplaats.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord speelde hij heel goed, maar ja dan doet hij ook een paar stapjes harder.
lekker loos 5.000 knuffels in een bak flikkeren zodat hij in een vrachtwagentje naar huis mag in plaats van een gewone auto.... vervolgens garage open, deur vrachtwagen open, storten maar....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Sorry????
O je doelde op de reactie van Feyenoord zelf, ik dacht al.
doe er es wat aan, altijd weer die kutkikkersquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in april/mei weer
Klopt inderdaad, heeft verschillende oorzaken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:54 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij zit Boro stadium nooit vol in de Uefa en PL.
Daarom zit Boro nog in de UEFA Cupquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Middlesbrough is zeker.
[..]
Jezus, nóg een centrale verdediger? Dan kan Bahía zeker weer weg? We hadden een goede centrale verdediger, Saïdi, maar die is weggegaan. Waarom zouden ze dan in godsnaam Opdam halen? Ik hoop maar dat dit slechts een gerucht is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef Loesj het volgende:
Feyenoord serieus geïnteresseerd in Opdam
[Bron: FR4ever.nl]
Feyenoord heeft serieuze interesse in Barry Opdam. De Rotterdammers wilden de centrale verdediger van AZ in de transferperiode ook al halen, maar toen was drie miljoen euro te weinig.
De international zou graag bij AZ willen blijven, maar ziet een avontuur ook wel zitten "Ik zit hier goed, maar Feyenoord is natuurlijk een véél grotere club dan AZ.
''Ik sluit het niet uit maar met Vlaar en Bahia heeft Feyenoord al een goede centrale verdediging in huis.
quote:Evander Sno baalt stevig van publicatie
Feyenoorder Evander Sno voelt zich in diskrediet gebracht door een artikel in het weekblad Voetbal International. Op de cover van het magazine staat dat hij ’de enige Feyenoorder is die van ajax houdt’.
De 18-jarige speler, formeel nog A-junior en door Feyenoord tijdelijk uitgeleend aan NAC waar hij inmiddels in het eerste elftal speelt, gaf voor de tweede keer in zijn nog prille loopbaan een groot interview. ,,Maar die tekst heb ik nooit gebruikt,’’ zegt Sno. Door een deel van de Feyenoord-aanhang wordt hij sinds de publicatie op supporterswebsites verketterd. Ook bij Feyenoord kwamen boze reacties binnen.
Sno voelt zich er ellendig door en vindt dat de waarheid geweld is aangedaan. Zijn vader kan er niet van slapen. ,,Ik heb er een jaar geleden bewust voor gekozen om van ajax naar Feyenoord over te stappen. Dat durft en doet niemand. Ik wél. De interviewer vroeg of ik voor bepaalde mensen bij ajax nog een warm gevoel had. Dat klopt. Vrienden van me spelen er nog, dus dat leek me een eerlijk antwoord. Nu word ik zo neergezet. Dat verdien ik niet. Ik ben Feyenoorder en nu even uitgeleend aan NAC. Op een dag hoop ik ook gewoon in de Kuip te spelen.’’
Dat zou wel klote voor die jongen zijn, heeft hem nu al veel diskrediet opgeleverd. En daar kom je als ex-Ajacied bij Feyenoord niet zo makkelijk meer vanaf gok ik....quote:
naief en onervaren, dat zekerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef Erasmusch het volgende:
Wel dom van m iig. Maar bv Greene zal vast ook nog wat neusjes kennen
Als Kuyt en Kalou vertrekken is het toch wel fijn een beetje spits te hebben denk je niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:34 schreef Loesj het volgende:
[..]
Bron? We hebben hem helemaal niet nodig.
Rare opdrukking op de cover van de Vi.quote:
Wat is dan de bron?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kuyt en Kalou vertrekken is het toch wel fijn een beetje spits te hebben denk je niet?
Of wil je met Ali of Pierre in de spits gaan spelen?![]()
quote:Sno hekelt interview VI
NAC-speler Evander Sno voelt zich in diskrediet gebracht door weekblad VI. De 18-jarige Sno zegt dat teksten die in het tijdschrift staan nooit door hem gebruikt zijn. Het gaat daarbij vooral om een zin op de kaft van het weekblad.
'Feyenoorder met Ajax-hart', dat was de kop die op de kaft van VI prijkte. Sno is hier helemaal niet over te spreken. De aan NAC verhuurde speler wordt nu op supporterswebsites van Feyenoord verketterd. Ook bij Feyenoord zelf kwamen kwade brieven en telefoontjes binnen. Sno zegt dat hij die tekst nooit gebruikt heeft.
"Ik heb er een jaar geleden bewust voor gekozen om van Ajax naar Feyenoord over te stappen. Dat durft en doet niemand. Ik wél. De interviewer vroeg of ik voor bepaalde mensen bij Ajax nog een warm gevoel had. Dat klopt. Vrienden van me spelen er nog, dus dat leek me een eerlijk antwoord. Nu word ik zo neergezet. Dat verdien ik niet. Ik ben Feyenoorder en nu even uitgeleend aan Nac. Op een dag hoop ik ook gewoon in de Kuip te spelen", aldus Sno over het interview.
Weer een naam toegevoegd aan het rijtje linksbacks...quote:10-03-2006 Ook van Mosselveld kan aan rijtje worden toegevoegd
[Bron: FR4ever.nl]
De geruchtengang rondom de nieuwe linksback lijkt maar geen eind te krijgen. Wanneer eerder al een waslijst van spelers werden genoemd (ondermeer Opdam, Leiwakabessy en Braafheid) kan er nu weer een nieuwe naam aan worden toegevoegd, Frank van Mosselveld, verdediger van Willem II.
Het is een jongen voor de toekomst, uit de eigen kweek van de Tilburgers en heeft alle jeugdelftallen van Oranje doorlopen, alleen speelt hij nu niet wekelijks bij zijn club Willem II. In tegenstelling tot Feyenoord, is zijn positie bij Willem II overbezet; Willem II heeft Victoria, van der Haar en van Mosselveld, maar die zit momenteel met een blessure.
Frank van Mosselveld zou zijn bekeken tijdens de wedstrijd Willem II – NAC maar daar viel hij naar een half uur al uit met een blessure. Frank van Mosselveld heeft nog een contract tot en met 2008.
Dit gerucht gonsde al langer toen Mark Wotte nog Technisch Directeur was in de Kuip, de oud-trainer kende hem nog uit zijn Willem II tijd.
FR4ever.nl wist eerder dan Johan Derksen te vertellen dat Lucius in contact is gewoon met Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weer een naam toegevoegd aan het rijtje linksbacks...
Vraag me trouwens af waar deze site dit allemaal vandaan haalt. Volgens mij zitten ze de hele dag nieuwsberichten te verzinnen...
PSV Netwerk ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Loesj het volgende:
[..]
FR4ever.nl wist eerder dan Johan Derksen te vertellen dat Lucius in contact is gewoon met Feyenoord.
Bedoeld wordt zeker dat Wotte het contract van Van Mosselveld nog kende uit zijn WillemII-tijd?quote:Dit gerucht gonsde al langer toen Mark Wotte nog Technisch Directeur was in de Kuip, de oud-trainer kende hem nog uit zijn Willem II tijd.
Wie is Mosselveld?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef yvette1982 het volgende:
Mosselveld en Braafheid zijn matige voetballers. Hopelijk kloppen die geruchten niet en gaan ze op zoek naar goede spelers. Dat niveau van deze kneuzen haal ik ook nog wel.
verdediger van Willem 2, geloof 21 jaar oud.quote:
Het ging me er meer om dat deze jongen Van Mosselveld heetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
verdediger van Willem 2, geloof 21 jaar oud.
is me niet bepaald opgevallen die knul ooit.
Nee, dat is Michael Jansen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Braafheid is gewoon een goede linksback, de beste haalbare linksback uit de eredivisie
Drenthe wil ik ook nog wel meer zien ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:46 schreef rotskibo het volgende:
Beter geven ze Drenthe gewoon een kans.
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef Canisfire het volgende:
Drenthe wil ik ook nog wel meer zien ja.
Is toch echt een jongen uit de Feyenoord jeugd he.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............
Dat hoor je te weten. Ook al is het voor je tijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zou ook niet zo 1, 2, 3 weten wie 't is heur. Ja oud-spelert van Feyenoord maar zou z'n gezicht niet herkennen. Is van voor mijn tijd
.
Geef eens wat voorbeelden van goede, haalbare, linksbacks dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef yvette1982 het volgende:
Mosselveld en Braafheid zijn matige voetballers. Hopelijk kloppen die geruchten niet en gaan ze op zoek naar goede spelers. Dat niveau van deze kneuzen haal ik ook nog wel.
Gio!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
Geef eens wat voorbeelden van goede, haalbare, linksbacks dan?
Hij zei haalbaarquote:
Hij zei haalbaar. Gio zie ik, jammergenoeg, nog niet dit seizoen komen.quote:
Je bent 12?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zou ook niet zo 1, 2, 3 weten wie 't is heur. Ja oud-spelert van Feyenoord maar zou z'n gezicht niet herkennen. Is van voor mijn tijd
.
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n gozer dat niet weet.Als er iemand 'n échte Feyenoord-speler was dan was 't Ruudje Heus 't wel....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n gozer dat niet weet.Als er iemand 'n échte Feyenoord-speler was dan was 't Ruudje Heus 't wel....
Welke Paul?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''
Idd.Die jonge gasten zouden verplicht 'n stoomcursus "Feyenoord-geschiedenis" moeten krijgen.Volgens mij weten sommige van die gastjes niet eens dat Fräser vroeger voor Feyenoord gespeeld heb....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''
Waarvan wil je die betalen. En waarom zou hij Bayern München willen inruilen voor Feijenoord...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Loesj het volgende:
Zou Makaay geen optie zijn voor in de spits volgend seizoen als Kuijt of Kalou weg gaat?
Terug van een banquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarvan wil je die betalen. En waarom zou hij Bayern München willen inruilen voor Feijenoord...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Ja dit is voor het eerst in mijn leven dat ik hoop dat ajax wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]
een feyenoorder die hoopt dat ajax wint is geen feyenoorder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Feijenoorder die Feijenoord met een kleine letter f schrijft is ook geen Feijenoorder.
A.M.A.B
Nooit zou ik hopen dat ajaks wint. Na een paar wedstrijdjes te winnen wanen die lui zich al winnaar van de CL. Het word hoog tijd dat ze weer met beide beentjes op de grond komen te staan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Ja dit is voor het eerst in mijn leven dat ik hoop dat ajax wint.
Nederlanders of mogen buitenlanders ook van jou?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
Talentvol hoeft niet meteen te betekenen dat hij ook geschikt is voor de basis van Feijenoord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Derijck heeft ook al een optie tot koop. Hoe kun je nou in godsnaam NAC een optie tot koop geven op 18 jarige talentvolle spelers?
Het liefst Nederlands. Om maar mee te gaan met het beleid van Feijenoord. Maar een buitenlander die echt direct een versterking is mag ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nederlanders of mogen buitenlanders ook van jou?
Snoyl.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een van de betere linksbacks van Nederland. Ik vind hem absoluut beter dan Bosschaart bijvoorbeeld. Buiten Snoyl zie ik binnen Nederland heel weinig alternatieven.quote:
Het is ook zeker wel een aaridge verdediger en hij is ook veel beter dan Bosschaart, maar toch vind ik hem niet geschikt als basisspeler.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een van de betere linksbacks van Nederland. Ik vind hem absoluut beter dan Bosschaart bijvoorbeeld. Buiten Snoyl zie ik binnen Nederland heel weinig alternatieven.
De subtoppers hebben vrijwel zonder uitzondering allemaal hele beperkte linksbacks. Heubach, Lachambre, Van Haaren.... Geen spelers waar Feyenoord wat mee kan.
Ik denk dat het de beste optie is voor Feyenoord op dit moment. Een buitenlander als Bruno Basto bleek ook niet beter te zijn dan Snoyl of Bosschaart.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is ook zeker wel een aaridge verdediger en hij is ook veel beter dan Bosschaart, maar toch vind ik hem niet geschikt als basisspeler.
Niet op dit moment, maar wellicht in de toekomst. Anders had je ze 6mnd geleden beter in adam en Brussel kunnen laten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Talentvol hoeft niet meteen te betekenen dat hij ook geschikt is voor de basis van Feijenoord.
Amenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:20 schreef Irrem het volgende:
[..]
Nooit zou ik hopen dat ajaks wint. Na een paar wedstrijdjes te winnen wanen die lui zich al winnaar van de CL. Het word hoog tijd dat ze weer met beide beentjes op de grond komen te staan.
En wat als ajaks wint? Feyenoord heeft echt nog een zwaar programma voor de boeg. Als ik me niet vergis AZ-uit, PSV- uit, Heerenveen-uit. Allemaal wedstrijden waar we punten kunnen verliezen.
Als we kampioen willen worden hadden we, zoals zo vaak gezegd, van Ado, Rbc enz. moeten winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |