Wie is Mosselveld?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef yvette1982 het volgende:
Mosselveld en Braafheid zijn matige voetballers. Hopelijk kloppen die geruchten niet en gaan ze op zoek naar goede spelers. Dat niveau van deze kneuzen haal ik ook nog wel.
verdediger van Willem 2, geloof 21 jaar oud.quote:
Het ging me er meer om dat deze jongen Van Mosselveld heetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
verdediger van Willem 2, geloof 21 jaar oud.
is me niet bepaald opgevallen die knul ooit.
Nee, dat is Michael Jansen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Braafheid is gewoon een goede linksback, de beste haalbare linksback uit de eredivisie
Drenthe wil ik ook nog wel meer zien ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:46 schreef rotskibo het volgende:
Beter geven ze Drenthe gewoon een kans.
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef Canisfire het volgende:
Drenthe wil ik ook nog wel meer zien ja.
Is toch echt een jongen uit de Feyenoord jeugd he.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............
Dat hoor je te weten. Ook al is het voor je tijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zou ook niet zo 1, 2, 3 weten wie 't is heur. Ja oud-spelert van Feyenoord maar zou z'n gezicht niet herkennen. Is van voor mijn tijd
.
Geef eens wat voorbeelden van goede, haalbare, linksbacks dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef yvette1982 het volgende:
Mosselveld en Braafheid zijn matige voetballers. Hopelijk kloppen die geruchten niet en gaan ze op zoek naar goede spelers. Dat niveau van deze kneuzen haal ik ook nog wel.
Gio!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
Geef eens wat voorbeelden van goede, haalbare, linksbacks dan?
Hij zei haalbaarquote:
Hij zei haalbaar. Gio zie ik, jammergenoeg, nog niet dit seizoen komen.quote:
Je bent 12?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zou ook niet zo 1, 2, 3 weten wie 't is heur. Ja oud-spelert van Feyenoord maar zou z'n gezicht niet herkennen. Is van voor mijn tijd
.
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n gozer dat niet weet.Als er iemand 'n échte Feyenoord-speler was dan was 't Ruudje Heus 't wel....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n gozer dat niet weet.Als er iemand 'n échte Feyenoord-speler was dan was 't Ruudje Heus 't wel....
Welke Paul?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''
Idd.Die jonge gasten zouden verplicht 'n stoomcursus "Feyenoord-geschiedenis" moeten krijgen.Volgens mij weten sommige van die gastjes niet eens dat Fräser vroeger voor Feyenoord gespeeld heb....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |