Mwah, de kans dat dat gebeurt is wel erg klein. Desondanks moeten we natuurlijk gewoon winnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:26 schreef Merkie het volgende:
Misschien gaat PSV wel een hele slechte periode tegemoet net zoals Ajax dat heeft gehad.
Dus je dacht hier serieus aan dat het niet zo erg zou zijn om te verliezen omdat je dan Utrecht helpt boven Ajax te komen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:23 schreef Fok_you het volgende:
maakt opzich niet zo gek veel meer uit is het niet... al is het natuurlijk mooi de ongeslagen status te behouden thuis.... andere kant; groningen en heerenveen verloren; utrecht kan de puntjes wel gebruiken om die joden richting 6 te schoppen
nee doe toch maar 3-1
utrecht is tofvquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus je dacht hier serieus aan dat het niet zo erg zou zijn om te verliezen omdat je dan Utrecht helpt boven Ajax te komen?
Maar wel aanwezig. Gewoon zo goed mogelijk presteren. Boeie wat PSV doet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:28 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Mwah, de kans dat dat gebeurt is wel erg klein. Desondanks moeten we natuurlijk gewoon winnen.
[me=mister_popcorn stapt zo in de trein!quote:Op zondag 5 maart 2006 09:41 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG] stapt zo in de auto![/me]
Feyenoord moet 'gewoon' zorgen dat ze die tweede plaats iig vasthouden...
hahaha, mister_popcorn en computers....quote:Op zondag 5 maart 2006 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
* mister_popcorn stapt zo in de trein!
en inderdaad, die 2e plek moet behouden worden.
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hahaha, mister_popcorn en computers treinen....![]()
De mijne welquote:Op zondag 5 maart 2006 14:36 schreef Salsagirl het volgende:
Olee olee olee...
3-0..
mijn dag kan niet meer stuk![]()
Utrecht is ook een stinkclub, boeiend dat winst voor hun slecht is voor Ajax. We moesten gewoon winnen, as usual, en dat hebben we ook gedaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef Fok_you het volgende:
[..]
utrecht is tofv![]()
ajax zuigt![]()
wij hebben niets meer te halen![]()
maar laat het toch maar gewoon 3-1 worden![]()
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:28 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Mwah, de kans dat dat gebeurt is wel erg klein. Desondanks moeten we natuurlijk gewoon winnen.
Dan moet Ajax ons volgende week maar helpenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou het nog kunnen?
neequote:Op zondag 5 maart 2006 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou het nog kunnen?
Ajax gaat niet winnen. Hooguit een gelijkspel. Maar ik denk winst voor psvquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dan moet Ajax ons volgende week maar helpen
ajax mist te veel spelers om ook maar enigzins kans te maken... eitje voor psv waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Ajax gaat niet winnen. Hooguit een gelijkspel. Maar ik denk winst voor psv
Helaas wel ja. Maar boeiend, we staan en blijven 2e.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ajax mist te veel spelers om ook maar enigzins kans te maken... eitje voor psv waarschijnlijk.
Psv is veel te sterk om van ajax te verliezenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Merkie het volgende:
Ajax is best goed bezig de laatste wedstrijden. Zou kennen misschien wel.
Niet zo gek ook als je tegen de 5 ondersten speelt.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Merkie het volgende:
Ajax is best goed bezig de laatste wedstrijden. Zou kennen misschien wel.
Wie missen ze dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ajax mist te veel spelers om ook maar enigzins kans te maken... eitje voor psv waarschijnlijk.
big brother is watching youquote:Op zondag 5 maart 2006 16:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie missen ze dan?
trommels
Had minstens een nulletje of 5 mogen zijn. Greene ook sterk op t middenveld. Hoogtepunt was de opgestoken duim/middelvinger na mijn sneeuwbal op Terol![]()
![]()
Nu maakt één wedstrijd nog geen zomer, maar hij speelde zeer verdienstelijk. Hopen dat hij dit kan volhouden....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Collen maakte zijn uitverkiezing dus wel waar Frank?
Ben ik niet helemaal met je eens, in de 1e helft gaf hij behoorlijk wat lekkere passes weg ver over het middenveld!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:33 schreef Erasmusch het volgende:
Opbouwend was ie niet echt sterk, gewoon lekker zagen en wegrammen.
Psv wordt te veel opgehemeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Psv is veel te sterk om van ajax te verliezen
Ik had pas de 2e helft door dat ie meedeedquote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, in de 1e helft gaf hij behoorlijk wat lekkere passes weg ver over het middenveld!
Op E zag ik de eerste helft alle acties over rechts op het middenveld!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef Erasmusch het volgende:
Ik had pas de 2e helft door dat ie meedeed![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze was best leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens. Als Ajax, Feyenoord of AZ goed speelt en PSV wat minder kunnen ze allen PSV makkelijk hebben.quote:
Jammer voor die gozer, hij was zo lekker bezig bij RKC...quote:Seizoen De Ceulaer voorbij
RKC Waalwijk kan het gehele seizoen niet meer beschikken over Benjamin de Ceulaer. De Belgische aanvaller, die eigendom is van Feyenoord, brak in de wedstrijd tegen ADO Den Haag zijn linkerkuitbeen en zal vandaag nog geopereerd moeten worden.
De Ceulaer kwam in de wedstrijd tegen ADO Den Haag in botsing met ploeggenoot Ruud Berger en kermde van de pijn. De Belg werd met een brancard van het veld gebracht en met spoed naar een ziekenhuis vervoerd.
Vermoed wordt dat De Ceulaer, die een sterk seizoen speelde bij RKC, er in het beste geval zes weken uitligt. Dat is waarschijnlijk niet genoeg om eventueel te kunnen deelnemen aan de play-offs.
Wat een grafzooi inderdaad. En dequote:Op zondag 5 maart 2006 18:37 schreef Cart_man het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien, interesseert me geen flikker meer, gaat nergens om. psv is kampioen en wij worden 2de, 3de, 4de of 5de, punt.
Bron voetbalzone.nlquote:'Feyenoord aast op Balaban'
Robert Smid | 05-03-2006 18:17:35
Feyenoord zou opnieuw geïnteresseerd zijn in de diensten van de Kroaat Bosko Balaban. De 27-jarige spits, op dit moment uitkomend voor Club Brugge, heeft een aflopend contract en kan dus transfervrij overgenomen worden.
Het is niet de eerste keer dat Feyenoord gecharmeerd is van Balaban. Zo zou hij vorig seizoen ook al meerdere malen gevolgd zijn door de technische staf van Feyenoord.
Balaban, die een aantal jaren geleden faalde bij Aston Villa, kwam in de zomer van 2004 over van Dinamo Zagreb en ging zijn geluk beproeven in de Belgische competitie. Bij Club Brugge heeft de Kroaat na 44 wedstrijden 20 maal het doel van de tegenstander getroffen.
Kotsen op de wc, ken dat ook. Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef footbal_lad het volgende:
Heb gewoon de tweede goal gemist GVD.Zat ik op de WC te kotsen!Ga nooit in de kou en mét 'n kater naar 't voetballen.Kankerzooi zeg....
Trouwens Greene speelde 'n dijk van 'n wedstrijd als centrale middenvelder.....
Zo ben ik niet...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kotsen op de wc, ken dat ook. Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...
Ik vind Greene sowieso opvallend goed spelen zowel aanvallend als verdedigend. Volgens mij zou hij nog makkelijk rechtsbuiten kunnen staan joh.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef footbal_lad het volgende:
Trouwens Greene speelde 'n dijk van 'n wedstrijd als centrale middenvelder.....
Ik ga ze zeker niet bijwonen. Blijf wel hangen in de kroeg. Ben overigens wel benieuwd hoeveel die kaartjes gaan kosten voor de playoffs. Zullen wel weer belachelijke prijzen voor gevraagd worden...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef Staanplaats het volgende:
Of ik ze zelf ga bijwonen, ben ik nog steeds niet uit..
quote:Feyenoord evenaart puntenaantal van vorig seizoen
Met de overwinning op FC Utrecht heeft Feyenoord nu 62 punten. Daarmee evenaren ze nu al het puntenaantal waarmee de ploeg vorig seizoen eindigde. Het Feyenoord van Erwin Koeman heeft nu nog zeven duels om het veel beter te doen als vorig seizoen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:55 schreef Cart_man het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoeveel die kaartjes gaan kosten voor de playoffs. Zullen wel weer belachelijke prijzen voor gevraagd worden...
ja, heb me kapot gelachenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week een gek met een megafoon in het uitvak haha
idd, Groningen heeft niets te verliezen dus dat is ook hun voordeelquote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef ASroma het volgende:
weet je wat het met de playoffs is. Tis de psychologische factor die de grootste rol zal spelen. Een Groningen dat meer dan 15 punten achterstaat kan toch nog voor CL gaan. Die zullen er vol voor gaan en er echt voor knokken. Terwijl een Feijenoord een lamlendig gevoel overzich heen krijgt omdat ze een alles en niets wedstrijden moeten spelen met ploegen die het gehele seizoen slechter waren maar wel dezelfde kansen krijgen. Zo kan je zomaar zien dat een Groningen of Ajax toch nog met de buit ervandoor gaat.
Maar goed ze zeggen niet voor niks als je zo goed bent win je op dat moment ook wel!
ja daar heb je ook gelijk in... Ik kan me wel voorstellen dat clubs die 8e of 9e staan dat het daar een groot feest is bij de play-offs, maar clubs die normaliter al europees hadden maar nu ineens die playoffs moeten spelen zullen wel minder steun krijgen denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef snabbi het volgende:
Dat is het hele rotte aan die playoffs, niemand wil gaan om te laten zien dat je er tegen bent, maar iedereen wil toch gaan omdat je je club niet in de steek laat.
dat gevoel heb ik ook ga waarschijnlijk toch welquote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef snabbi het volgende:
Dat is het hele rotte aan die playoffs, niemand wil gaan om te laten zien dat je er tegen bent, maar iedereen wil toch gaan omdat je je club niet in de steek laat.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...
Tuurlijk, op papier is het nog mogelijk. Maar laten we eerlijk zijn, psv zal nog weinig punten laten liggen. Dan zou ajax zondag daar moeten winnen zal Feijenoord ook zelf moeten winnen van psv. Dan zijn er al 6 punten minder in dat verschil maar moet Feijenoord verder wel alles winnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
PyTh, OT: kom je vrijdag?
En jongens, nu al ouwehoeren over deplayoffs? Jullie kunnen toch nog kampioen worden?
Ajax komt niet naar ons, wij gaan daar heen.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tuurlijk, op papier is het nog mogelijk. Maar laten we eerlijk zijn, psv zal nog weinig punten laten liggen. Dan zou ajax zondag daar moeten winnen zal Feijenoord ook zelf moeten winnen van psv. Dan zijn er al 6 punten minder in dat verschil maar moet Feijenoord verder wel alles winnen.
dat laatste geld voor mijquote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef Shreyas het volgende:
Dus zondag zijn alle Feyenoorders even voor Ajax?
Of geloven jullie (en terecht) toch niet meer in de landstitel?
Van mijn leven niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef Shreyas het volgende:
Het is klote dat die 7 punten er geen 6 zijn... als ajax dan wint, heb je de titel gewoon opeens in eigen hand als je wint van PSV.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord had al jaren niet meer gewonnen in de arena.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat laatste geld voor mij
psv heeft al jaren niet meer verloren in a'dam
Vorig jaar was het 0-4quote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
PSV heeft vorig jaar in de arena voor de eerste keer (sinds 1996) in de competitie verloren van ajax.
Voor de fruitschaal ook al 2x meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |