Ik vergis me inderdaad 1 jaarquote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 0-4
In februari 2004 verloren we 2-1.
Ben jij Luni op het forum van Lunatic News?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel leuke wedstrijd, volgende week misschien ajax die wint van psv zou mooi zijn,
fotoverslag online op www.fr-fotopage.nl
Boefje!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kotsen op de wc, ken dat ook. Ik doe meestal andere dingen op de wc, hehehe...
maar ook niet verloren volgens mij................quote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord had al jaren niet meer gewonnen in de arena.
helaas klopt dit nietquote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef Luni het volgende:
[..]
maar ook niet verloren volgens mij................
En 1 keer halve finale beker, seizoen 2001-2002quote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
PSV heeft vorig jaar in de arena voor de eerste keer (sinds 1996) in de competitie verloren van ajax.
Voor de fruitschaal ook al 2x meen ik.
quote:Cardiff City heeft vandaag bekend gemaakt dat men Glenn Loovens van Feyenoord definitief overgenomen heeft.
Glenn Loovens wordt momenteel verhuurd door Feyenoord en er was al eerder sprake van dat Cardiff pogingen deed om Loovens te kunnen behouden.
Cardiff City deelde mede dat men met Feyenoord een overeenkomst heeft gesloten over de transfer voor een bedrag van 250.000 Engelse Pond. (circa 365.000 euro).
De 22-jarige verdediger maakte dit seizoen een zeer goede indruk op de manager van Cardiff genaamd Dave Jones. Glenn Loovens had volgens de berichtgeving ook al eerder aangegeven graag bij de club uit de Championship te blijven spelen.
quote:Bron: FR4ever
Datum: Maandag 6 Maart 2006 16:31:33
Theo Lucius is niet blij met PSV. De 29-jarige speler komt weinig tot niet meer aan spelen toe en het deul van gisteren heeft hem een hoop duidelijk gemaakt. Hij is boos op de Eindhovenaren, omdat afgelopen zomer buitenlandse interesse was voor hem, maar op verzoek van de club bleef.
Er gaat al langer het gerucht dat Lucius naar Feyenoord zou gaan. Dit werd stevig ontkent, maar zo zou er al bij de familie Koeman thuis in samenzijn van Wim Jansen een gesprek zijn geweest tussen Theo Lucius en zaakwaarnemer. ,,Er is van een transfer nog geen sprake, maar er zijn gesprekken geweest over eventueel hoe en wat", aldus Lucius.
quote:Salomon Kalou zal in samenwerking met zijn advocaat de eisen van minister Rita Verdonk opnieuw gaan aanvechten. De politicus wil de Feyenoord-spits een inburgeringstoets laten afleggen en moet hij bewijzen voor langere tijd in Nederland te blijven spelen. Donderdag zou de hoorzitting bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst plaatsvinden, maar hier wordt vanaf gezien door het 'kamp-Kalou'.
"We zullen de minister schriftelijk meedelen dat Kalou niet aan de gestelde eisen kan voldoen", laat advocaat Jelle Kroes weten. "We gaan de argumenten en voorwaarden opnieuw aan de kaak stellen. Salomon is enorm teleurgesteld over de gang van zaken, de laatste brief van Verdonk was zeer ongunstig voor hem."
Verder stelt Kroes: "We zullen alles in het werk te stellen om de minister in te laten zien dat ze niet meer om de naturalisatie heen kan." Over veertien weken begint het wereldkampioenschap in Duitsland, voor die tijd hoopt de 20-jarige Kalou in het bezit te zijn van het Nederlands staatsburgerschap.
Zeik niet zo, Loek. Twee miljoen voor een speler die zelden in het eerste heeft gespeeld is wel erg veel. Geschikte speler voor die competitie. Cardiff heeft nog kans om te promoveren naar de Premier Leauge ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef Fok_you het volgende:
[..]die jongen staat goed te ballen; gerucht ging zelfs dat ze hem terugwillen en vervolgens krijgen ze er zo weinig voor
ajax zou er zo 2 miljoen voor hebben gevangen
Inderdaad, ze moeten een keer een linksback zoeken. Nu worden er spelers gezocht voor posities die vrij goed bezet zijn. Maarja, 't is ook nog maar een gerucht natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
Apart dat ze nu ook eventueel Theo willen. Dat zou betekenen dat volgend jaar Greene wellicht vast op het middenveld gaat spelen. Al zei Erwin dat Greene het vorig jaar een stuk minder deed op het middenveld en dat er dus niet teveel van hem verwacht mag worden.
\quote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
PyTh, OT: kom je vrijdag?
En jongens, nu al ouwehoeren over deplayoffs? Jullie kunnen toch nog kampioen worden?
quote:Voornaam: Glenn
Achternaam: Loovens
Geboortedatum: 22-09-1983
Geboorteplaats: Doetinchem,
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2001/02 Feyenoord 8 0 Eredivisie
2002/03 Feyenoord 12 0 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 1 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 24 2 Eerste divisie
2004/05 Feyenoord 6 0 Eredivisie
2004/05 De Graafschap 11 0 Eredivisie
subtielquote:
Dat was ook niet letterlijk zo, ik bedoel gewoon dat 365.000 erg weinig is, en dat feyenoord zich naar mijn inzien te zwak opstelt bij transfers. hij speelt daar erg goed en ze willen hem heel erg graag houden, als je je wat sterker opstelt en meer aanzien heb als club van je gewoon meer. Bij een transfer als deze is het niet zo belangrijk, het zal een paar honderd duizend schelen. Bij een toptransfer kan het verschil miljoenen zijn....quote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef Staanplaats het volgende:
2 mijloen voor Loovens? Voel is aan je pepernoot man haha, krijgt geen club.
Gun hem het beste daar, net als Feijenoord. Kosten hoef je nu ook niet meer te maken, en je krijgt een vergoeding. Niet zeiken, toch?
Inderdaad, ik vind Greene zich nog steeds goed ontwikkelen en de verdediger die we nu hebben. Het lijkt me ook niet dat ze op basis van 1 wedstrijd beslissen dat Greene best als middenvelder doorkan. Daarbij is die wedstrijd pas van gisteren, en zijn die onderhandelingen vast niet van vandaag...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
Apart dat ze nu ook eventueel Theo willen. Dat zou betekenen dat volgend jaar Greene wellicht vast op het middenveld gaat spelen. Al zei Erwin dat Greene het vorig jaar een stuk minder deed op het middenveld en dat er dus niet teveel van hem verwacht mag worden.
Hoe weet jij nou dat Feijenoord zich zwak opstelt bij transfers. Zit je er soms zelf bij.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Dat was ook niet letterlijk zo, ik bedoel gewoon dat 365.000 erg weinig is, en dat feyenoord zich naar mijn inzien te zwak opstelt bij transfers. hij speelt daar erg goed en ze willen hem heel erg graag houden, als je je wat sterker opstelt en meer aanzien heb als club van je gewoon meer. Bij een transfer als deze is het niet zo belangrijk, het zal een paar honderd duizend schelen. Bij een toptransfer kan het verschil miljoenen zijn....
maargoed dat is mijn bescheiden mening, als jij het er niet mee eens ben is het je goed recht 14.gif
Wil je niet samen gaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Erasmusch het volgende:
kga dr in principe ook niet heen. Maar moet nog kijken of ik thuis kan blijven als we joden thuis op een zaterdagavond krijgen...
quote:
Oproep: Neem knuffels mee voor Anouk Schreuder
[Bron: FR-Fans.nl]
Aanstaande zondag voordat Feyenoord tegen Rkc Waalwijk speelt zal Alfred Schreuder op de middenstip steunbetuigingen in ontvangst nemen. Feyenoord riep de supporters op om steunbetuigingen in te sturen voor Alfred Achreuders zieke dochtertje Anouk. FR-Fans.nl wil daar nog een extra oproep aan toevoegen: Neem voor de dochter van Alfred Schreuder een knuffel mee en gooi deze over de gracht richting het veld!
waarom zou hij wegwillenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Paauwe wil wellicht weg na dit seizoen. Zal hij dit keer echt gaan?
quote:
Op zich wel een mooi gebaar, maar iets soortgelijks is al een keer bij RKC georganiseerd. Maargoed.quote:
Is ook nog steeds geblesseerd zeggen ze. Of dat ook helemaal zo is weet ik niet, maar zou wel zo moeten zijn. wel apart, een heel seizoen aan de kant voor iets waarvan werd verwacht dat het een week of 6 zou zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt ie zelf niet daarom of is ie nog/weer geblesseerd?
quote:Kees Jansma, perschef van het Nederlands elftal, leit vanavond op verzoek van bondscoach Marco van Basten weten dat het verzoek voor versnelde naturalisatie was uitgegaan van Salomon Kalou zelf. Zijn partij zou Van Basten hebben benaderd met de vraag of zij hem zouden willen steunen in zijn verzoek om Nederlander te worden. Daar ging de bondscoach graag in mee. De partij Kalou heeft altijd laten weten dat de Nederlandse bondscoach Kalou heeft gevraagd om Nederlander te worden.
heel slechtquote:Op maandag 6 maart 2006 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de dochter van Schreuder, is er een update?
Dat geeft de betrouwbaarheid van dat soort berichten aan...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef Fok_you het volgende:
valt het trouwens niemand op dat tegenwoordig 'niets meer bekend zou worden van de transferplannen voor dat het vaststond' a la Vlaar (en de aankoop/huur die niet kwam), maar dat de geruchtenmachine over balaban, lucius, braafheid etc nu juist overuren draait?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |