Nou... Ik heb 4 wedstrijden dit seizoen van het 2de elftal gezien en telkens viel hij mij in positive zin op. Maar dan stond hij wel centraal in de verdediging.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo goed is meneer van der sno nou ook weer niet, Feyenoord kan hem wel missen.
Amsterdam heb 't, en anders jatten ze 't welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:27 schreef Cart_man het volgende:
Joh, niet op ingaan. Zo zijn 'ze' nou eenmaal. Ze waren met alles het eerste, hebben de allerbeste spits, hadden als eerste een toernooi met grote ploegen etc. etc. Vermoeiend allemaal.
Al met al toch 'n mooie tegenstander.Hebben idd 'n fanatieke aanhang.Hoop dan ook dat ze met veel man komen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Middlesbrough is zeker.
[..]
Geen problemen met deze ploeg. Hebben ook een leuke aanhang.
Het verschil is groot hoor. Tussen de beloftencompetitie en de Eredivisie. Toen ik hem hier zag in de beloftenbeker jong fcdb - jong feyenoord viel hij mij ook in positieve zin op, maar bij NAC valt hij mij nog een beetje tegen. Nog niet goed genoeg voor Feyenoord 1 in ieder geval.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef Loesj het volgende:
[..]
Nou... Ik heb 4 wedstrijden dit seizoen van het 2de elftal gezien en telkens viel hij mij in positive zin op. Maar dan stond hij wel centraal in de verdediging.
Bij NAC staat hij niet centraal achterin. Misschien is dat het probleem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het verschil is groot hoor. Tussen de beloftencompetitie en de Eredivisie. Toen ik hem hier zag in de beloftenbeker jong fcdb - jong feyenoord viel hij mij ook in positieve zin op, maar bij NAC valt hij mij nog een beetje tegen. Nog niet goed genoeg voor Feyenoord 1 in ieder geval.
Idd.Zo jong en dan al zo'n grote bek?Dat doet 'ie maar in A'dam maar niet bij ons....quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Het niveau van Ajax is dan ook drastisch gedaalde de afgelopen decennia.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Bij Ajax kwam hij ook niet voor niets niet in aanmerking voor een contract...
Tegen Feyenoord speelde hij heel goed, maar ja dan doet hij ook een paar stapjes harder.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Engelsen kennende zal dat wel het geval zijn.........quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
.Hoop dan ook dat ze met veel man komen...
Ferne Snoyl speelde vorig jaar met Den Bosch ook heel goed tegen Feyenoord. En de rest van het seizoen deed hij het ook verdienstelijk. Maar is uiteindelijk toch niet in aanmerking gekomen voor een vaste basisplaats.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord speelde hij heel goed, maar ja dan doet hij ook een paar stapjes harder.
lekker loos 5.000 knuffels in een bak flikkeren zodat hij in een vrachtwagentje naar huis mag in plaats van een gewone auto.... vervolgens garage open, deur vrachtwagen open, storten maar....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Sorry????
O je doelde op de reactie van Feyenoord zelf, ik dacht al.
doe er es wat aan, altijd weer die kutkikkersquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in april/mei weer
Klopt inderdaad, heeft verschillende oorzaken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:54 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij zit Boro stadium nooit vol in de Uefa en PL.
Daarom zit Boro nog in de UEFA Cupquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Middlesbrough is zeker.
[..]
Geen problemen met deze ploeg. Hebben ook een leuke aanhang.
Jezus, nóg een centrale verdediger? Dan kan Bahía zeker weer weg? We hadden een goede centrale verdediger, Saďdi, maar die is weggegaan. Waarom zouden ze dan in godsnaam Opdam halen? Ik hoop maar dat dit slechts een gerucht is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef Loesj het volgende:
Feyenoord serieus geďnteresseerd in Opdam
[Bron: FR4ever.nl]
Feyenoord heeft serieuze interesse in Barry Opdam. De Rotterdammers wilden de centrale verdediger van AZ in de transferperiode ook al halen, maar toen was drie miljoen euro te weinig.
De international zou graag bij AZ willen blijven, maar ziet een avontuur ook wel zitten "Ik zit hier goed, maar Feyenoord is natuurlijk een véél grotere club dan AZ.
''Ik sluit het niet uit maar met Vlaar en Bahia heeft Feyenoord al een goede centrale verdediging in huis.
quote:Evander Sno baalt stevig van publicatie
Feyenoorder Evander Sno voelt zich in diskrediet gebracht door een artikel in het weekblad Voetbal International. Op de cover van het magazine staat dat hij ’de enige Feyenoorder is die van ajax houdt’.
De 18-jarige speler, formeel nog A-junior en door Feyenoord tijdelijk uitgeleend aan NAC waar hij inmiddels in het eerste elftal speelt, gaf voor de tweede keer in zijn nog prille loopbaan een groot interview. ,,Maar die tekst heb ik nooit gebruikt,’’ zegt Sno. Door een deel van de Feyenoord-aanhang wordt hij sinds de publicatie op supporterswebsites verketterd. Ook bij Feyenoord kwamen boze reacties binnen.
Sno voelt zich er ellendig door en vindt dat de waarheid geweld is aangedaan. Zijn vader kan er niet van slapen. ,,Ik heb er een jaar geleden bewust voor gekozen om van ajax naar Feyenoord over te stappen. Dat durft en doet niemand. Ik wél. De interviewer vroeg of ik voor bepaalde mensen bij ajax nog een warm gevoel had. Dat klopt. Vrienden van me spelen er nog, dus dat leek me een eerlijk antwoord. Nu word ik zo neergezet. Dat verdien ik niet. Ik ben Feyenoorder en nu even uitgeleend aan NAC. Op een dag hoop ik ook gewoon in de Kuip te spelen.’’
Dat zou wel klote voor die jongen zijn, heeft hem nu al veel diskrediet opgeleverd. En daar kom je als ex-Ajacied bij Feyenoord niet zo makkelijk meer vanaf gok ik....quote:
naief en onervaren, dat zekerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef Erasmusch het volgende:
Wel dom van m iig. Maar bv Greene zal vast ook nog wat neusjes kennen
Als Kuyt en Kalou vertrekken is het toch wel fijn een beetje spits te hebben denk je niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:34 schreef Loesj het volgende:
[..]
Bron? We hebben hem helemaal niet nodig.
Rare opdrukking op de cover van de Vi.quote:
Wat is dan de bron?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kuyt en Kalou vertrekken is het toch wel fijn een beetje spits te hebben denk je niet?
Of wil je met Ali of Pierre in de spits gaan spelen?![]()
quote:Sno hekelt interview VI
NAC-speler Evander Sno voelt zich in diskrediet gebracht door weekblad VI. De 18-jarige Sno zegt dat teksten die in het tijdschrift staan nooit door hem gebruikt zijn. Het gaat daarbij vooral om een zin op de kaft van het weekblad.
'Feyenoorder met Ajax-hart', dat was de kop die op de kaft van VI prijkte. Sno is hier helemaal niet over te spreken. De aan NAC verhuurde speler wordt nu op supporterswebsites van Feyenoord verketterd. Ook bij Feyenoord zelf kwamen kwade brieven en telefoontjes binnen. Sno zegt dat hij die tekst nooit gebruikt heeft.
"Ik heb er een jaar geleden bewust voor gekozen om van Ajax naar Feyenoord over te stappen. Dat durft en doet niemand. Ik wél. De interviewer vroeg of ik voor bepaalde mensen bij Ajax nog een warm gevoel had. Dat klopt. Vrienden van me spelen er nog, dus dat leek me een eerlijk antwoord. Nu word ik zo neergezet. Dat verdien ik niet. Ik ben Feyenoorder en nu even uitgeleend aan Nac. Op een dag hoop ik ook gewoon in de Kuip te spelen", aldus Sno over het interview.
Weer een naam toegevoegd aan het rijtje linksbacks...quote:10-03-2006 Ook van Mosselveld kan aan rijtje worden toegevoegd
[Bron: FR4ever.nl]
De geruchtengang rondom de nieuwe linksback lijkt maar geen eind te krijgen. Wanneer eerder al een waslijst van spelers werden genoemd (ondermeer Opdam, Leiwakabessy en Braafheid) kan er nu weer een nieuwe naam aan worden toegevoegd, Frank van Mosselveld, verdediger van Willem II.
Het is een jongen voor de toekomst, uit de eigen kweek van de Tilburgers en heeft alle jeugdelftallen van Oranje doorlopen, alleen speelt hij nu niet wekelijks bij zijn club Willem II. In tegenstelling tot Feyenoord, is zijn positie bij Willem II overbezet; Willem II heeft Victoria, van der Haar en van Mosselveld, maar die zit momenteel met een blessure.
Frank van Mosselveld zou zijn bekeken tijdens de wedstrijd Willem II – NAC maar daar viel hij naar een half uur al uit met een blessure. Frank van Mosselveld heeft nog een contract tot en met 2008.
Dit gerucht gonsde al langer toen Mark Wotte nog Technisch Directeur was in de Kuip, de oud-trainer kende hem nog uit zijn Willem II tijd.
FR4ever.nl wist eerder dan Johan Derksen te vertellen dat Lucius in contact is gewoon met Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weer een naam toegevoegd aan het rijtje linksbacks...
Vraag me trouwens af waar deze site dit allemaal vandaan haalt. Volgens mij zitten ze de hele dag nieuwsberichten te verzinnen...
PSV Netwerk ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Loesj het volgende:
[..]
FR4ever.nl wist eerder dan Johan Derksen te vertellen dat Lucius in contact is gewoon met Feyenoord.
Bedoeld wordt zeker dat Wotte het contract van Van Mosselveld nog kende uit zijn WillemII-tijd?quote:Dit gerucht gonsde al langer toen Mark Wotte nog Technisch Directeur was in de Kuip, de oud-trainer kende hem nog uit zijn Willem II tijd.
Wie is Mosselveld?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef yvette1982 het volgende:
Mosselveld en Braafheid zijn matige voetballers. Hopelijk kloppen die geruchten niet en gaan ze op zoek naar goede spelers. Dat niveau van deze kneuzen haal ik ook nog wel.
verdediger van Willem 2, geloof 21 jaar oud.quote:
Het ging me er meer om dat deze jongen Van Mosselveld heetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
verdediger van Willem 2, geloof 21 jaar oud.
is me niet bepaald opgevallen die knul ooit.
Nee, dat is Michael Jansen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Braafheid is gewoon een goede linksback, de beste haalbare linksback uit de eredivisie
Drenthe wil ik ook nog wel meer zien ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:46 schreef rotskibo het volgende:
Beter geven ze Drenthe gewoon een kans.
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef Canisfire het volgende:
Drenthe wil ik ook nog wel meer zien ja.
Is toch echt een jongen uit de Feyenoord jeugd he.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............
Dat hoor je te weten. Ook al is het voor je tijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zou ook niet zo 1, 2, 3 weten wie 't is heur. Ja oud-spelert van Feyenoord maar zou z'n gezicht niet herkennen. Is van voor mijn tijd
.
Geef eens wat voorbeelden van goede, haalbare, linksbacks dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef yvette1982 het volgende:
Mosselveld en Braafheid zijn matige voetballers. Hopelijk kloppen die geruchten niet en gaan ze op zoek naar goede spelers. Dat niveau van deze kneuzen haal ik ook nog wel.
Gio!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
Geef eens wat voorbeelden van goede, haalbare, linksbacks dan?
Hij zei haalbaarquote:
Hij zei haalbaar. Gio zie ik, jammergenoeg, nog niet dit seizoen komen.quote:
Je bent 12?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zou ook niet zo 1, 2, 3 weten wie 't is heur. Ja oud-spelert van Feyenoord maar zou z'n gezicht niet herkennen. Is van voor mijn tijd
.
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n gozer dat niet weet.Als er iemand 'n échte Feyenoord-speler was dan was 't Ruudje Heus 't wel....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij wist alleen niet wie Ruud Heus was, de cultuurbarbaar..............
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n gozer dat niet weet.Als er iemand 'n échte Feyenoord-speler was dan was 't Ruudje Heus 't wel....
Welke Paul?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''
Idd.Die jonge gasten zouden verplicht 'n stoomcursus "Feyenoord-geschiedenis" moeten krijgen.Volgens mij weten sommige van die gastjes niet eens dat Fräser vroeger voor Feyenoord gespeeld heb....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over een paar jaar vragen de jeud spelers ook ''Paul wie?''
Waarvan wil je die betalen. En waarom zou hij Bayern München willen inruilen voor Feijenoord...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Loesj het volgende:
Zou Makaay geen optie zijn voor in de spits volgend seizoen als Kuijt of Kalou weg gaat?
Terug van een banquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarvan wil je die betalen. En waarom zou hij Bayern München willen inruilen voor Feijenoord...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Ja dit is voor het eerst in mijn leven dat ik hoop dat ajax wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]
een feyenoorder die hoopt dat ajax wint is geen feyenoorder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Feijenoorder die Feijenoord met een kleine letter f schrijft is ook geen Feijenoorder.
A.M.A.B
Nooit zou ik hopen dat ajaks wint. Na een paar wedstrijdjes te winnen wanen die lui zich al winnaar van de CL. Het word hoog tijd dat ze weer met beide beentjes op de grond komen te staan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Ja dit is voor het eerst in mijn leven dat ik hoop dat ajax wint.
Nederlanders of mogen buitenlanders ook van jou?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
Talentvol hoeft niet meteen te betekenen dat hij ook geschikt is voor de basis van Feijenoord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Derijck heeft ook al een optie tot koop. Hoe kun je nou in godsnaam NAC een optie tot koop geven op 18 jarige talentvolle spelers?
Het liefst Nederlands. Om maar mee te gaan met het beleid van Feijenoord. Maar een buitenlander die echt direct een versterking is mag ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nederlanders of mogen buitenlanders ook van jou?
Snoyl.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een van de betere linksbacks van Nederland. Ik vind hem absoluut beter dan Bosschaart bijvoorbeeld. Buiten Snoyl zie ik binnen Nederland heel weinig alternatieven.quote:
Het is ook zeker wel een aaridge verdediger en hij is ook veel beter dan Bosschaart, maar toch vind ik hem niet geschikt als basisspeler.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een van de betere linksbacks van Nederland. Ik vind hem absoluut beter dan Bosschaart bijvoorbeeld. Buiten Snoyl zie ik binnen Nederland heel weinig alternatieven.
De subtoppers hebben vrijwel zonder uitzondering allemaal hele beperkte linksbacks. Heubach, Lachambre, Van Haaren.... Geen spelers waar Feyenoord wat mee kan.
Ik denk dat het de beste optie is voor Feyenoord op dit moment. Een buitenlander als Bruno Basto bleek ook niet beter te zijn dan Snoyl of Bosschaart.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is ook zeker wel een aaridge verdediger en hij is ook veel beter dan Bosschaart, maar toch vind ik hem niet geschikt als basisspeler.
Niet op dit moment, maar wellicht in de toekomst. Anders had je ze 6mnd geleden beter in adam en Brussel kunnen laten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Talentvol hoeft niet meteen te betekenen dat hij ook geschikt is voor de basis van Feijenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |