Kutsmoes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oja, jij bent ook al een tijdje een PI-man.!!
Ik bedoelde "![]()
![]()
![]()
", maar daar is geen PI van.
![]()
Vrouwelijke en mannelijke stalkers, bedoelt ie?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh nee.... daar waren goeie redenen voor
Oeh... betere smoes!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik was zo ontroerd om je terug te zien.![]()
Ja, toch? Ik vond in ieder geval van wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh nee.... daar waren goeie redenen voor
Wat wilde je zeggen over de moeder van Floortje en aanwezige Fok!kers?quote:
Immer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef static het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
Dat kun je in IDO nalezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen over de moeder van Floortje en aanwezige Fok!kers?
ik ook... aangezien ik dezelfde reden hebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ja, toch? Ik vond in ieder geval van wel.
Nou dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook... aangezien ik dezelfde reden heb
Ik ook altijd!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
kut ik krijg net 'n berichtje van 'n vriendin die woest is, omdat ik d'r verjaardag vergeten ben....
na al die jaren zou ze toch moeten weten dat ik verjaardagen áltijd vergeet
Werkt niet. Dan denk ik "dat regel ik straks wel" en dan vergeet ik het weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Airelle het volgende:
Zet het in je telefoon. Doe ik ook altijd...
Mmm... alarmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Werkt niet. Dan denk ik "dat regel ik straks wel" en dan vergeet ik het weer![]()
als je later groot bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Nou dan.Wanneer gaan we foto's uitwisselen?
![]()
heb nou eens geduld jijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
Morgen dus?
Ik loop al wijn weg te zetten sinds 14 uur vanmiddagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
gelukkig zijn we [Diz, Zhen, me] niet naar de liveshow gegaan,
nu kunnen we ons tenminste meteen bezatten.....![]()
Ja joh.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb nou eens geduld jij
btw straks Boudewijn op nd2 [hh, dat wel]
op d'r tweede optreden en d'r rothumeur na....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:07 schreef Airelle het volgende:
Raf was leuk vanavond ja.
Je houd niet zo van Floortjes he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
op d'r tweede optreden en d'r rothumeur na....
maar dat laatste houden we maar even op zwangerschapshormomen
bij gebrek aan beter mag ze winnen volgende week...
en zo staat ze, net als twee maanden terug, ineens weer bovenaan mn lijstje
mwah de eerste weken van de liveshows was ze favoriet, maar ze is gewoon te mutserig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef Airelle het volgende:
Je houd niet zo van Floortjes he?. Mij is het op dit moment om het even wie er wint volgende week.
Ken je die reclame niet?quote:
Raf is swingender. En gekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mwah de eerste weken van de liveshows was ze favoriet, maar ze is gewoon te mutserig.
daarnaast vind ik haar stemgeluid niet prettig, ze krijst zo
[in het begin deed ze dat minder, of het viel me niet op, maar nu stoort het me echt]j
Raf maakt ook nog wel foutjes, maar zingt over het algemeen aangenamer.......
maar al met al is het mij ook om het even nu
Ik kom wel even mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb besloten........ dat ik naar bed gaFriends
kijken
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:26 schreef Renesite het volgende:
Bupa.
Laat je jezelf van je goede kant zien?
Eindelijk
Je moet BdG kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb besloten........ dat ik naar bed gaFriends
kijken
prima, bed is groot genoegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:31 schreef Paltos het volgende:
Ik kom wel even mee.
Voor Friends natuurlijk.![]()
België!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
Oh, die heb ik al een keer gezien! Maar het blijft mooi!
Ik heb ook een keer een optreden van Herman van Veen in België gezien op de Belgische televisie!Dat was mooooooooooooi!
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
België!![]()
![]()
Herman van Veen.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Scherp.
Opbokken met die teringmongool van een Paltos.
Je wordt trouwens flink gedisst, Paltosje!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef P8 het volgende:
[..]
-10 respect voor paltos![]()
jezus man, je kan niet eens een dure auto betalen, ga krassen ofzo![]()
![]()
Hij lult.quote:
Trusten, Air!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:37 schreef Airelle het volgende:
Nou, sleep well mensen!
Oh die eerste had ik nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hij zegt!![]()
![]()
[..]
[..]
Je wordt trouwens flink gedisst, Paltosje!
Dan neem je het op.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb geen ontvangst in de slaapkamer, alleen maar video
Wat een lul!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij lult.Dat kan best!
Ten minste, als die 'apostrof' eigenlijk een enkele aanhalingsteken is.
Je bent het sulletje van de klas!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat een lul!
Ik nog zo vriendelijk reageren!Wat ben ik een mietje.
![]()
Wat dacht je van een video-recorder?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar misschien heeft ze wel geen dvdspelert.
Hoe durf je jezelf de distancieren met hemquote:
w-w-w-w-a-t-???????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dacht je van een video-recorder?
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat bazel je, vuile mongool. Of wou je misschien een punt achter de smiley die überhaupt toch niet gebruikt mocht worden, kneus.![]()
quote:
Wauw.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Jij mag voortaan naast mij zitten in de klas
!
Ik word meteen teruggedisst in dat topic.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Jij mag voortaan naast mij zitten in de klas
!
Wordt, vuile kneus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wauw.
Dat word me een potje gezellig.
Alsof ik als 17 jarige onvolwassene de televisie mag regelen in de huizelijke kamer.quote:
Jij bent al zeventien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik als 17 jarige onvolwassene de televisie mag regelen in de huizelijke kamer.
Ik ga naar bed;W
Hoi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij bent al zeventien?![]()
Dat lijkt me nou zo oud!
Ik weet het!quote:
Nou, wat is er op tv?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Jullie missen heel wat, hoor!
Ga ik toch op TMF naar Lange Baas kijken, kutpuber!quote:
Jij bent té ontwikkelt voor mequote:Op zondag 5 maart 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga ik toch op TMF naar Lange Baas kijken, kutpuber!
Nou, zoiets toch.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Paltos het volgende:
Als een vlinder op het water, met z'n vleugels van papier..!
Het is toch Ontwikkelte?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Paltos het volgende:
Als een vlinder op het water, met z'n vleugels van papier..!
Nee!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kan je geloven dat die kerel ouder is dan PALTOS?![]()
Doe niet zo ingewikkeld!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is toch Ontwikkelte?
Als een wikkel om een mars?
Nou ja, eigenlijk is het 'Zo te sterven op het water met je vleugels van papier'.quote:
Nu nog steeds! Dat weet je best, poepelewoepsie.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi. Mn vaste slowchatkliek is dood geloof ik.
Ik wist dat ik deels fout was.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het 'Zo te sterven op het water met je vleugels van papier'.
Jij bent Fries.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi. Mn vaste slowchatkliek is dood geloof ik.
Poedelewoepsiequote:Op zondag 5 maart 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu nog steeds! Dat weet je best, poepelewoepsie.
Ik maak zelf wel uit hoe ik je noem, klamme kutviool.quote:
Ja, geen dank 14.gif-in-de-grond-van-friesland.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het mogen gebruiken voor het wapen van de ommelanden als vlag
Ik ben geen fikkiequote:Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit hoe ik je noem, klamme kutviool.
Stem jezelf dan beter afquote:
Dat is ook zo!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik wist dat ik deels fout was.!!
Maar toch beter dan het op te zoeken hé.
Bij ons in Frieslnd bestaat Groen lInks geeneensquote:
Grienen met de oat morn muts opquote:Op zondag 5 maart 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ons in Frieslnd bestaat Groen lInks geeneensBij ons komen ze er gewoon voor uit dat het jankzakken zijn.
http://www.grienlinks.nl
"In dat regel"?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
In dat regel is het vreemder dat je wel op andermans reply's reageert, terwijl je mijn reactie probeerde te vermijden. Uiteindelijk lukt het je om na 2 uur een paar riedeltjes en wat gescheld uit te persen.
Da's toch veelzeggend?
"in dat regel" is fout.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:15 schreef Paltos het volgende:
Bubie? Ik denk dat die meneer met groen in z'n naam een foutje maakte in een reply, maar ik durf het niet te zeggen want ik ben niet helemaal zeker!!!
Wat vind jij?
[..]
"In dat regel"?
En getallen tot twintig voluit??
Ik was trouwens gezellig beneden aan het eten met gasten van m'n ouders!![]()
En hij durft zoiets te beweren.![]()
Oké.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"in dat regel" is fout.
'2 uur' mag je in principe wel zo schrijven.
Pak hem dus alleen maar op "in dat regel".
Heb je ook een centraal SMS nummer?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"in dat regel" is fout.
'2 uur' mag je in principe wel zo schrijven.
Pak hem dus alleen maar op "in dat regel".
Toffe scheldwoordjes heb ik, hè?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oké.![]()
Ik heb "klamme kutviool" gebruikt.![]()
0900-BUPAquote:Op zondag 5 maart 2006 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je ook een centraal SMS nummer?
Wel eens makkelijk in een PW enzo 14.gif.
Al heb ik een keihoge () 6.4 gehaald
Jep. Dat moet.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:24 schreef Paltos het volgende:
Hij zei: 'Nou ?'.
Moet je normaal niet het leesteken vlak achter de letter zetten?![]()
Zeg dat er bij, en hij lacht je recht in je smoel uitquote:Op zondag 5 maart 2006 00:27 schreef Paltos het volgende:
Ik denk dat hij gepwned is.
Ja, hhhhhhoezo? Ik hhhhhehehehehijg altijhijhijhijd!quote:
Best wel een inspanning he, typenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hhhhhhoezo? Ik hhhhhehehehehijg altijhijhijhijd!
Daarom zeg ik het ook hier.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg dat er bij, en hij lacht je recht in je smoel uit
hAHAHAHAHhahahahahahahHAHahah!11oneoenownoeiznienizniez!11!!11eizn!11!!quote:
Ja!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:41 schreef Paltos het volgende:
Heb jij die foto van F al gezien terwijl ze op de grond ligt helemaal zat?
Whehe, briljant toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
De Donner rap is hier op nationale radio te horen geweest.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
En dat mario spelletje nog meer.![]()
Vooral die kloof tussen arm en rijk.![]()
quote:
Ik kijk al een half uurquote:Op zondag 5 maart 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Je kijkt!
![]()
!!!!
Ik reik een meisje mijn koperen hand!
Ze schelden vooral jullie politici uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hebben jullie ook zulke debiele politici in België?
Oh ja, Freya.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ze schelden vooral jullie politici uit.![]()
En ze hebben hier een gewoonte belangrijke gevangenen te laten ontsnappen.![]()
En onze vice-premier is nog maar 29!![]()
Nou, dat is het zowat.
Oja, het Vlaams Belang heeft in mijn regio 35% vd stemmen.![]()
Ja, duh! Ik houd toch niet écht van je!quote:
Euh, en die Turkse.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, Freya.
Whehe, Dutroux anyone?
Ja, maar wel een lekkere!
Wiewatwaarwatdan?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Euh, en die Turkse.![]()
Volop in het nieuws, maar haar naam ontglipt me.![]()
HET IS AFGELOPEN! JOU SCHULD!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, duh! Ik houd toch niet écht van je!
Nou, Erdal was een zogenaamde 'potentiële terroriste'. De politie was haar al dagen in het oog aan't houden omdat ze moest uitgeleverd worden aan Turkije maar nog niet zomaar opgepakt mocht worden.quote:
Och, potentiële terroristen kwijtraken gebeurt hier ook zo vaak, hoor!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, Erdal was een zogenaamde 'potentiële terroriste'. De politie was haar al dagen in het oog aan't houden omdat ze moest uitgeleverd worden aan Turkije maar nog niet zomaar opgepakt mocht worden.
En toen was ze ineens weg!Al die Turken van: "Belgjes, wat doe je?
"
De ministers van: "Bassie, we hadden maar 10 man ingezet, dus het was makkelijk om te ontsnappen en -euh- niet onze schuld of zo."
Dat is alles.![]()
Dat jij nog vrij rondloopt zegt genoeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, potentiële terroristen kwijtraken gebeurt hier ook zo vaak, hoor!![]()
Whehe!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat jij nog vrij rondloopt zegt genoeg.
En Yildiz.
![]()
![]()
Je was een terrorist van mijn hart!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Ik ben geen (potentiële) terrorist, hoor!![]()
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:02 schreef Paltos het volgende:
Mijn buurjongen is jarig!
Whehe, wat klinkt dat gaar uit mijn mond.![]()
Hoi!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef Svensational het volgende:
Ha.
atbquote:
Dat gaat snelquote:
Ik ben er al een tijdjequote:
hihi vergeten moest uiteraard vergeven zijn... en ja, gelukkig ging het snel...quote:
en sta je nog met de mama van Floortje op de foto??quote:Op zondag 5 maart 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
Hihihi ik heb net de schoonmama van FlyingFox gezien.
Nee, maar ze zat wel dichtbijquote:Op zondag 5 maart 2006 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
en sta je nog met de mama van Floortje op de foto??![]()
Ik kan toch niet door iedereen heen rennen, twee rijen naar beneden vallen om met dat mens op de foto te gaan, ze zouden me meteen wegsturen denk ik en op het eind moesten we weg voor de trein.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou moe, ik had je stoerder ingeschat hoor
Whihihihi.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan toch niet door iedereen heen rennen, twee rijen naar beneden vallen om met dat mens op de foto te gaan, ze zouden me meteen wegsturen denk ik en op het eind moesten we weg voor de trein..
Ik heb wel voor Sven en Tom naar Marescha geschreeuwd, iets wat Sven me niet geheel in dank afnam. En naar de bakvissen achter Sven en mij, dat ze hun mond moesten houden, want we werden echt doof
.
Bij idols-publiek kun je alles verwachten.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:31 schreef PeRi het volgende:
Nee het is echt niet grappig!
. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die zo ontzettend kunnen kletsen en schreeuwen, door alles heen.
.
waarom denk je dat ik daar niet heen wilquote:Op zondag 5 maart 2006 11:31 schreef PeRi het volgende:
Nee het is echt niet grappig!
. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die zo ontzettend kunnen kletsen en schreeuwen, door alles heen.
.
Wat moet je met de moeder van Floortje dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik daar niet heen wil
maar ik vind 't wel goed dat je er wat van gezegd
dat maakt het moeder-van-Floortje debacel weer een beetje goed, want daar had ik echt op ingezet
Het geluid was in het begin echt heel hard, je hoorde de bass/muziek meer de deelnemers, maar na het tweede liedje ofzo was het gefikst en hoorde je ze heel goed. Het was echt heel gaaf.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bij idols-publiek kun je alles verwachten.. Denk ik zo...
Kon je de deelnemers wel goed horen dan?
Die is echt zo stom en lelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat moet je met de moeder van Floortje dan?
Oh. Tofquote:Op zondag 5 maart 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het geluid was in het begin echt heel hard, je hoorde de bass/muziek meer de deelnemers, maar na het tweede liedje ofzo was het gefikst en hoorde je ze heel goed. Het was echt heel gaaf.
Niks, maar ik wilde gewoon met dr op de fotoquote:Op zondag 5 maart 2006 11:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
I agree. Maar wat wilde je daar op dat moment aan gaan doen dan?
Die moeder deed ook een heel raar dansje toen Floortje door wasquote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks, maar ik wilde gewoon met dr op de foto. Maar ik zag de kans niet.
Oh en wat me ook opviel was dat er echt telkens een camera bij hun was. Ik kreeg echt het idee dat die ouders een reallife tvshow hebben ofzo.
Oh shit, helemaal vergeten; ik sta niet op de foto met Tomquote:Op zondag 5 maart 2006 11:39 schreef Airelle het volgende:
Nu natuurlijk nog wat leuke foto's van jou, Tom en Sven.
Kut!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh shit, helemaal vergeten; ik sta niet op de foto met Tom.
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh shit, helemaal vergeten; ik sta niet op de foto met Tom.
Oh, tjah. Had je daar geen foto van kunnen maken dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
We hadden het te druk met andere zaken, denk ik.
Nederlanders geilen op engelse termen/namen.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:45 schreef Paltos het volgende:
Waarom noemen jullie dat eigenlijk zo stoer 'Idols', bij ons was dat gewoon 'Idool'.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, tjah. Had je daar geen foto van kunnen maken dan?.
quote:Wat niet mag:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum. Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
0,6?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:52 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers: 0,6 miljoen kijkers (voorheen bij VARA 2,4 miljoen)
De Leeuw: 1,2 miljoen kijkers
Nou ja, 668.000, een historisch dieptepuntquote:
Zal hem leren.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja, 668.000, een historisch dieptepunt.
Ik heb niet gekeken, maar de reacties in het topic wel. Ging ie Erben Wennemars belachelijk maken omdat ie stottert (origineel...). Edwin de Roy van Zuydewijn was als imitatie te gast, ging Spijkerman zeggen dat hij het alleen voor het geld doet (!), dat gesteggel tegen het koningshuis.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef Airelle het volgende:
Wehehehehehe, salonsocialist... whehehehehehehe!!!
Nu 'ie bij Talpa zit he? Dan is er nog wel een beetje geld vrij voor een facelift. Die kop kan echt niet meer...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar de reacties in het topic wel. Ging ie Erben Wennemars belachelijk maken omdat ie stottert (origineel...). Edwin de Roy van Zuydewijn was als imitatie te gast, ging Spijkerman zeggen dat hij het alleen voor het geld doet (!), dat gesteggel tegen het koningshuis.
Elke kijker minder is een botoxinjectie minder van John, dus vandaar dat ie er zo uit ziet.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nu 'ie bij Talpa zit he? Dan is er nog wel een beetje geld vrij voor een facelift. Die kop kan echt niet meer...
Hmmz. Ach ik kijk het toch niet (meer).quote:Op zondag 5 maart 2006 12:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Elke kijker minder is een botoxinjectie minder van John, dus vandaar dat ie er zo uit ziet.
Boeiend, (bijna) niemand ziet het tochquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef pberends het volgende:
Het cabaret is ronduit amateuristisch. Eerst deed die ene dude De Roy supergoed na, nu hebben ze opeens een andere, veel slechtere dude die hem ook weer nadoet. Dat is gewoon ongeloofwaardig.
Viel het mee of tegen?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:15 schreef Duiveltja het volgende:
Meet was leuk
Sven hoe had jij me dan voorgesteld?
Was het een mod-bijeenkomst?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:24 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het ook een erg gezellige meet in Utrecht.
Jammer dat Sven zo vroeg weg moest, want ik heb amper met hem kunnen kletsen.
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Viel niet tegen. Het was leuk om iedereen eens een keer in het echt te zien.
Ja, dat half uurtje ging wel snel voorbij iddquote:Op zondag 5 maart 2006 12:24 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het ook een erg gezellige meet in Utrecht.
Jammer dat Sven zo vroeg weg moest, want ik heb amper met hem kunnen kletsen.
Nu moet je weer een nieuwe avatar nemenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat half uurtje ging wel snel voorbij idd!
Oh ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nu moet je weer een nieuwe avatar nemen.
Ellen. Ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wie is dat in je avatar dan?
En zij is uit Idols?
Ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wie is dat in je avatar dan?
En zij is uit Idols?
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Denk je dat het oké is met één kusje?.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een kop koffie zou een beter begin zijn.
HOUD JE MOND!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Paltos het volgende:
[ [afbeelding] ]
Morgen weer naar school. [afbeelding]
![]()
Ik HAD ook een week vakantie ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had een week vakantie. [afbeelding][afbeelding]
Nee, maar ik moet nog heeeeel veel doen voor schoolquote:Op zondag 5 maart 2006 13:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, morgen niet meer, hé? [afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet nog heeeeel veel doen voor school.
Ja bah!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]!
Ik ook trouwens. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Bupatih het volgende:
Boh, gek, check die Paltos weer eens ge0wned worden!
quote:
Wanneer ga je trouwen?quote:
Waar?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Sta ik toch nog op de foto.
Tof he!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Die smiley-hallo-ik-ben-er-weer-variant kenden we nog niet.
Morgenquote:
Ik had er ook een! Maar die zie je niet want Timmai zit in beeldquote:Op zondag 5 maart 2006 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Duh, da's de enige duidelijke met raffaster.![]()
Zat je naast hem?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had er ook een! Maar die zie je niet want Timmai zit in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |