Kutsmoes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oja, jij bent ook al een tijdje een PI-man.!!
Ik bedoelde "![]()
![]()
![]()
", maar daar is geen PI van.
![]()
Vrouwelijke en mannelijke stalkers, bedoelt ie?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh nee.... daar waren goeie redenen voor
Oeh... betere smoes!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik was zo ontroerd om je terug te zien.![]()
Ja, toch? Ik vond in ieder geval van wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh nee.... daar waren goeie redenen voor
Wat wilde je zeggen over de moeder van Floortje en aanwezige Fok!kers?quote:
Immer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef static het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
Dat kun je in IDO nalezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen over de moeder van Floortje en aanwezige Fok!kers?
ik ook... aangezien ik dezelfde reden hebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ja, toch? Ik vond in ieder geval van wel.
Nou dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook... aangezien ik dezelfde reden heb
Ik ook altijd!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
kut ik krijg net 'n berichtje van 'n vriendin die woest is, omdat ik d'r verjaardag vergeten ben....
na al die jaren zou ze toch moeten weten dat ik verjaardagen áltijd vergeet
Werkt niet. Dan denk ik "dat regel ik straks wel" en dan vergeet ik het weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Airelle het volgende:
Zet het in je telefoon. Doe ik ook altijd...
Mmm... alarmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Werkt niet. Dan denk ik "dat regel ik straks wel" en dan vergeet ik het weer![]()
als je later groot bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Nou dan.Wanneer gaan we foto's uitwisselen?
![]()
heb nou eens geduld jijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
Morgen dus?
Ik loop al wijn weg te zetten sinds 14 uur vanmiddagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
gelukkig zijn we [Diz, Zhen, me] niet naar de liveshow gegaan,
nu kunnen we ons tenminste meteen bezatten.....![]()
Ja joh.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb nou eens geduld jij
btw straks Boudewijn op nd2 [hh, dat wel]
op d'r tweede optreden en d'r rothumeur na....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:07 schreef Airelle het volgende:
Raf was leuk vanavond ja.
Je houd niet zo van Floortjes he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
op d'r tweede optreden en d'r rothumeur na....
maar dat laatste houden we maar even op zwangerschapshormomen
bij gebrek aan beter mag ze winnen volgende week...
en zo staat ze, net als twee maanden terug, ineens weer bovenaan mn lijstje
mwah de eerste weken van de liveshows was ze favoriet, maar ze is gewoon te mutserig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef Airelle het volgende:
Je houd niet zo van Floortjes he?. Mij is het op dit moment om het even wie er wint volgende week.
Ken je die reclame niet?quote:
Raf is swingender. En gekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mwah de eerste weken van de liveshows was ze favoriet, maar ze is gewoon te mutserig.
daarnaast vind ik haar stemgeluid niet prettig, ze krijst zo
[in het begin deed ze dat minder, of het viel me niet op, maar nu stoort het me echt]j
Raf maakt ook nog wel foutjes, maar zingt over het algemeen aangenamer.......
maar al met al is het mij ook om het even nu
Ik kom wel even mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb besloten........ dat ik naar bed gaFriends
kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |