Ja.quote:
Insgelijks.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Om een of andere vage reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:Ik heb lekker een foto van babetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Met een censuur balkje welliswaar...
Ja, ik dus niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb lekker een foto van babette.
Met een censuur balkje welliswaar...
Kijk naar jezelf.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet!
Bovenstaande posts waren dan ook een indirecte uiting van mijn ongenoegen omtrent het ontbreken van een foto van Babette in mijn Fok!-collectie!
alles op z'n tijd, m'n jong.... alles op z'n tijdquote:
je hebt deze week mijn voornaam achterhaald, da's toch ook wel 'n dear diary-moment...quote:Bovenstaande posts waren dan ook een indirecte uiting van mijn ongenoegen omtrent het ontbreken van een foto van Babette in mijn Fok!-collectie!
misschien is het handiger als je je naar IDO begeeft?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:12 schreef Airelle het volgende:
Wat is nou de verrassing Raffa?
Ja, maar daar is het zó stil...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien is het handiger als je je naar IDO begeeft?!
In camenwerking met?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
CB is boos, zoals je ziet.
Ik vond grijs zo saai (vooral icm die achtergrondkleur van FOK!).
Tut tut, de toffe mensen (met uitzondering van babette) weten al hoe ik eruit zie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf.![]()
En begin niet met die onzin van "Moest je maar eerder in m'n fotoboek kijken!!1one!".
O, dat is ook zo ja!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, m'n jong.... alles op z'n tijd
[..]
je hebt deze week mijn voornaam achterhaald, da's toch ook wel 'n dear diary-moment...
en je staat als ENIGE in mijn msn-lijst
in combinatie metquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
In camenwerking met?
Die afko begrijp ik niet.
Ik word hier altijd afgekraakt. Tot op het bot.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut, de toffe mensen (met uitzondering van babette) weten al hoe ik eruit zie.
[..]
O, dat is ook zo ja!
Ik zal geduldig wachten.
C O M B I N A T I E.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
In camenwerking met?
Die afko begrijp ik niet.
Ja nou, die begreep ik niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
C O M B I N A T I E.
Het is een afkorting die vaak gebruikt wordt hoor.
Lief he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja nou, die begreep ik niet.
Dankje voor het uitleggen.![]()
ik herinner mij wel 'n "zoolander"-foto....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut, de toffe mensen (met uitzondering van babette) weten al hoe ik eruit zie.
Ah, oké! Nu begrijp ik het.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:20 schreef Airelle het volgende:
Nee die andere kant, dummie.
Good boyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ah, oké! Nu begrijp ik het.![]()
Whehe, dom van me.
Ik zal hem wel een keer laten zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik herinner mij wel 'n "zoolander"-foto....
weet in onbewust niet veel meer over bupa's gelaattrekken dan ik dacht?!?
Ik las het in dit topic en in je fobo!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:05 schreef Airelle het volgende:
Hoe wist je dat van de film Paltos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |