Deze smilies worden zo vaak gebruikt om topics kapot te maken. Kan daar geen ban voor komen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Koewam het volgende:![]()
![]()
Sorry, die smileys verwoorden mijn gedachte over dit topic.
Alleen enge mensen noemen anderen superieur. Je kunt wel een superieur zijn, maar dat is dan gewoon een benaming, net als baas, chef, afdelingsleider enz.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:58 schreef The_Mavericks het volgende:
terwijl hij zelf eigenlijk niet superieur is
Sneu ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef The_Mavericks het volgende:
scrub, ik zoek de psychologische benaming
jij begrijpt het niet daarom zal ik een voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef Jesse- het volgende:
Ga maar tegen je baas zeggen dat je een vervelend team-lid hebt dat overal alle fouten uit haalt.
Je hebt vast veel succes [afbeelding]
persoon b (de zeikerd) stuurt een email naar persoon A om te zeggen dat hij "ff" verkeerd heeft gezet en dat het "even" moet zijn.quote:daar zal dan nog wel ff naar moeten worden gekeken
ik bedoelde eigenlijk:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:23 schreef Sade het volgende:
[..]
Alleen enge mensen noemen anderen superieur. Je kunt wel een superieur zijn, maar dat is dan gewoon een benaming, net als baas, chef, afdelingsleider enz.![]()
Misschien kun je zoeken op de naam Belbin. Hij heeft allemaal verschillende mensen in teamrollen ingedeeld, waarschijnlijk kun je het daarbij wel vinden.
Op je werk gebruik je ook geen 'ff' maar gewoon 'even'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
jij begrijpt het niet daarom zal ik een voorbeeld geven.
persoon A maakt een notie.
een quote uit die notie:
[..]
persoon b (de zeikerd) stuurt een email naar persoon A om te zeggen dat hij "ff" verkeerd heeft gezet en dat het "even" moet zijn.
dit doet hij dus continu, over lullige dingetjes.
het gevolg is dat iedereen mij loopt te mailen of ik er iets aan kan doen, ik heb hem er al op gewezen maar hij blijft het nog steeds doen.
binnenkort moet ik een rapport schrijven en dan moet ik het wel aankaarten.
het was een informele notie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op je werk gebruik je ook geen 'ff' maar gewoon 'even'
wij doen niet aan bezuinigen, we zijn geen supermarkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef Thisbe het volgende:
De juiste benaming voor mensen die taalfouten en andere missers corrigeren is: "intellectueel"
Wellicht kunnen de mensen bij jullie die spelfouten maken wegbezuinigd worden?![]()
Wil je AUB hoofdletters gebruiken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
wij doen niet aan bezuinigen, we zijn geen supermarkt.
een oedipus complex lijer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef The_Mavericks het volgende:
scrub, ik zoek de psychologische benaming
Scherp.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef Koewam het volgende:
[..]
Onder zakelijke omstandigheden gebruiken wij geen lachebekjes.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:08 schreef scrub_nurse het volgende:
mierenneuker?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
een zeikerd.
quote:
Ik doe ook een poging...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef foetre het volgende:
een muggezifter
ik kan ook kinderachtig doen.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik kan ook kinderachtig doen.
zo rij ik in een auto die jij niet kan betalen.
en heb ik onlangs nog een audi gekocht voor mijn vriendin die jij ook niet kan betalen.
zo nu genoeg gekindert.
ik wou de benaming weten zodat ik het probleem beter kan aanpakken, ik wil het probleem namelijk niet verplaatsen naar een andere unit.
en nee ik wil niet intellectueel doen bij mijn baas, ik wil eerst kijken of ik het probleem zelf kan oplossen.
Dit is niet kinderachtig, dit is gewoon gestoordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef The_Mavericks het volgende:
en heb ik onlangs nog een audi gekocht voor mijn vriendin die jij ook niet kan betalen.
Ik geloof je als je ook een audi voor mij kooptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
zo nu genoeg gekindert.
ik wou de benaming weten zodat ik het probleem beter kan aanpakken, ik wil het probleem namelijk niet verplaatsen naar een andere unit.
en nee ik wil niet intellectueel doen bij mijn baas, ik wil eerst kijken of ik het probleem zelf kan oplossen.
Lul toch niet zo slap. Je hebt gewoonweg de kloten niet om de persoon in kwestie als een muggenzifter te kunnen belabelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik stel een normale vraag en iedereen loopt te klootzakken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is niet kinderachtig, dit is gewoon gestoord
Dju! Wat moet ik nou zeggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
zo nu genoeg gekinderD, als dat überhaupt een woord is.
nee, want het rapport gaat alleen naar mijn baas als ik het probleem niet zelf oplos.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:01 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap. Je hebt gewoonweg de kloten niet om de persoon in kwestie als een muggenzifter te kunnen belabelen.
Wat je wél wilt, is een wit voetje halen bij je baas, en wel door zulke termen te gaan gebruiken. Ga toch dood, sneue azijnpisser.
interesseert me niet, zoals ik al eerder stelde, ik post een vraag en allerlei mensen lopen te klootzakken, als ik vraag om moppen van diepvries niveau ga ik wel naar onz.quote:Dju! Wat moet ik nou zeggen. ! !
Ik heb iig de voldoening dat ik beter spel. Beter dan geld.
Vertel dan eens waarom je per sé die ene psychologische benaming nodig hebt. Alsof het probleem er minder om wordt, dikke lul drie bier.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:02 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nee, want het rapport gaat alleen naar mijn baas als ik het probleem niet zelf oplos.
ga alsjeblieft niet praten over dingen waar je niets van weet.
muhahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef The_Mavericks het volgende:
vriendelijk verzoek aan de modjes om em open te latenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:05 schreef The_Mavericks het volgende:
topic kan trouwens wel dicht, bedankt voor het antwoord wat ik zocht.
Ja, wil je even een of andere term op de 'ziekte' van je collega plakken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:02 schreef The_Mavericks het volgende:
interesseert me niet, zoals ik al eerder stelde, ik post een vraag en allerlei mensen lopen te klootzakken, als ik vraag om moppen van diepvries niveau ga ik wel naar onz.
wat loop je eigenlijk te zeiken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Vertel dan eens waarom je per sé die ene psychologische benaming moet weten. Alsof het probleem er minder om wordt, laat me niet lachen.
Nou =
Een zin hoort niet met een apostrof te eindigen, simpele ziel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, wil je even een of andere term op de 'ziekte' van je collega plakken.![]()
Staat mooi in je rapport zeker, dat natuurlijk alleen naar de baas gaat 'als je het zelf niet oplost'.![]()
-10 respect voor paltosquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel gelijk, in mijn geval.![]()
![]()
Dat was het punt niet, maar jouw niveau schijnt ontoereikend te zijn om dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef P8 het volgende:
[..]
-10 respect voor paltos![]()
jezus man, je kan niet eens een dure auto betalen, ga krassen ofzo![]()
![]()
Helaas, die probeer je te ontwijken door een lekker vage reply te gaan geven. Rapport, baas, etc. Daar hebben we natuurlijk niks aan, sufkop.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:06 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
wat loop je eigenlijk te zeiken?
het antwoord staat al in 1 van mijn post, ga je aub inlezen.
Sorry, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:08 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Een zin hoort niet met een apostrof te eindigen, simpele ziel.
Hoe zit 't dan met jouw niveau?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:10 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
Dat was het punt niet, maar jouw niveau schijnt ontoereikend te zijn om dat te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |