Als ik jou vraag wanneer jij in Jensen komt weet ik het antwoord al!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik je vraag wanneer je in Jensen komt, antwoord je me zeker niet?![]()
wat heb je tegen menno?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef APK het volgende:
Kan iemand Menno effe uit die foto linksboven soepen?![]()
heb haar zaterdag gezien bij de lunch, en daar voor ff gemaild, maar ik wil heel graag een keer bij haar langskomen...quote:
Ja, ja.quote:
ah deze zijn mooi, maar ik ben ook benieuwd naar nr 1 tm 27...doe es een...leuk man!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Pinball het volgende:
Kolere..
Ik zit net wat oude caps door te spitten, en ik kreeg weer helemaal een flashback.
Wat was je toch een ontzettend chagrijnig stuk vreten.
Ik moest tot 27-9 zoeken voor ik een leuke cap van je vond, daarvoor heb ik er alleen waar je boos, ongeinteresseerd of allebei op staat. Behalve op dag 1, toen heb je ook een paar keer gelachen.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Pinball het volgende:
Kolere..
Ik zit net wat oude caps door te spitten, en ik kreeg weer helemaal een flashback.
Wat was je toch een ontzettend chagrijnig stuk vreten.
Ik moest tot 27-9 zoeken voor ik een leuke cap van je vond, daarvoor heb ik er alleen waar je boos, ongeinteresseerd of allebei op staat. Behalve op dag 1, toen heb je ook een paar keer gelachen.
[afbeelding]
[afbeelding]
hey tanja, ik heb een hele tijd niets neergezet en zette zowiezo niet vaak iets neer maar nu helemaal neit door persoonlijke dingen.....ikk heb wel alles meegelezen. Wat ikw ilde vragen is of dido ook blij was om joss weer te zien, die was ook mee toch naar de lunch???quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef tann het volgende:
[..]
heb haar zaterdag gezien bij de lunch, en daar voor ff gemaild, maar ik wil heel graag een keer bij haar langskomen...
Hoor ik daar stalker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ja.
Jij wilt Dido op jouw feestje.
zoals je al in verschillende topics gemeld hebt.
Ben jij soms ook een enge staker?![]()
moet je ff op haar site kijken...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef rufox het volgende:
had ze nog wat leuks te vertellen?
volgens mij wel, maar heb helaas niet veel met haar gepraat, beetje druk daar, iedereen was druk met iedereen, vond ik wel jammer want ik had me erop verheugd did weer te zien, maar dat komt nog wel es denk..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hey tanja, ik heb een hele tijd niets neergezet en zette zowiezo niet vaak iets neer maar nu helemaal neit door persoonlijke dingen.....ikk heb wel alles meegelezen. Wat ikw ilde vragen is of dido ook blij was om joss weer te zien, die was ook mee toch naar de lunch???
groetjes
vast wel ja.....gewoon blijven mailen en dna komt dat vanzelf wel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar heb helaas niet veel met haar gepraat, beetje druk daar, iedereen was druk met iedereen, vond ik wel jammer want ik had me erop verheugd did weer te zien, maar dat komt nog wel es denk..
Golferquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Ola!
mailen?? stalken die hapquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
vast wel ja.....gewoon blijven mailen en dna komt dat vanzelf wel...
Jaa dido stalkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
Ik vind het een humorloze, gladde, griezel.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
Gefeleciteerd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
Golfer![]()
Ik heb haar weer op msn, eat your heart out![]()
Beter als die van jouquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeleciteerd!
Stuurt ze nou jou ook al die naaktfoto's door of blijven die exclusief voor mij?![]()
welke site is dat dan? die laatste foto is wel erg misvormd....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog een paar leuke gevonden, als ik toestemming krijg van die ene club , waar ik al heeel lang op zit te wachten, sla ik ze allemaal op en maak er wel weer een winrar file van, zitten heeeeeel veel tussen voor, tijdens en na je bevalling tussen, je moeder staat er ook een paar keer leuk op
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef PC eend het volgende:
Beter als die van jou![]()
Ik ben een echte fan
dat kan wel kloppen, maar men is buiten bb echt een hele lieve jongen, hij is hier wel es geweest, en als ik hem dan met jos zag........echt liiieeef.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een humorloze, gladde, griezel.![]()
Ik ken hem niet persoonlijk -jou ook niet trouwens (behalve onze privé-MSN logs) - maar hij zat in het BB huis en dacht het spelletje wel even te winnen met zijn BB-handleiding.
![]()
27-9 is een een datum. Toen zaten jullie bijna een maand in dat huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef tann het volgende:
ah deze zijn mooi, maar ik ben ook benieuwd naar nr 1 tm 27...doe es een...leuk man!
ssssssssstquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeleciteerd!
Stuurt ze nou jou ook al die naaktfoto's door of blijven die exclusief voor mij?![]()
Ben je bekend met Clubs van hetnet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef tann het volgende:
[..]
welke site is dat dan? die laatste foto is wel erg misvormd....
Zo dom was mijn vraag niet hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou vraag wanneer jij in Jensen komt weet ik het antwoord al!![]()
Misschien maak je kans bij Peter R de Vries vanuit de gevangenis.
sssssorry, sssssssssssschat.quote:
Oef die onderste hoefde nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
27-9 is een een datum. Toen zaten jullie bijna een maand in dat huis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
na die vallen toch mee?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
27-9 is een een datum. Toen zaten jullie bijna een maand in dat huis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
Ik zal verder niets verklappen of doorsturen van die foto's.![]()
heb nog 2 sites op die clubs volgens mij, ben geen vip, wel member, hoe word je vip dan..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ben je bekend met Clubs van hetnet?
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=322959
deze dus, weet niet of je als premium clupper in het fotoalbum kunt komen, sommige clubs moet je VIP clupper zijn , kun je niet in het fotoalbum komen geef je maar een gil, kijken we wel ff hoe we dat doen, staan iets van 400 caps
Ik word en beetje bang van die onderstequote:
Door je als VIP aan te melden, kost 2,25 pmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef tann het volgende:
[..]
heb nog 2 sites op die clubs volgens mij, ben geen vip, wel member, hoe word je vip dan..
Welk principequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door je als VIP aan te melden, kost 2,25 pm
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.quote:
ghi, dank u!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
sssssorry, sssssssssssschat.
Ik zal verder niets verklappen of doorsturen van die foto's.![]()
Je weet wat er qua chantage weer tegenover staat met naaktfoto's?quote:
En weg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.
supermodje to the rescue gevraagd.quote:
Zijn er echt mensen die dat hetnet gebruiken dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Offtopic,Donderdag via clubs een chat met Roeljaja zelfs Roel is gezwicht voor clubs
oh ooooooooooow, nou zijn in elk geval mooier als toen ik zwanger was, behalve die teugels dan.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]Die zijn al richting Wilma Nanninga!
Je gaat toch niet met een aantal mongolen de strijd aan op een of andere chat als hij gewoon hier post?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Offtopic,Donderdag via clubs een chat met Roeljaja zelfs Roel is gezwicht voor clubs
Heb hem verwijderd, je hebt gelijk, die is baggerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
nee van mij ook niet, maar die is vet bewerkt, die onderkin aaaaaaaaah
En om een veel onschuldiger tekst, dan wat er toen werd geplaatst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef Annelies-G het volgende:
Jij was wel een verrekte mooie zwangere vrouw hoor ! je mag trots zijn op je ( toen) zwangere buik
Heb ik ook, we levellen weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
Die neukteugels van je zijn nog prima hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:12 schreef tann het volgende:
oh ooooooooooow, nou zijn in elk geval mooier als toen ik zwanger was, behalve die teugels dan.....![]()
nah ik zie niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
Er is nog een leven buiten FOKquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een aantal mongolen de strijd aan op een of andere chat als hij gewoon hier post?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb van 2 personen foto's gekregen van de carnavalsoptocht in Groesbeek waar iemand Tanja als thema had.
Ik heb ze op de website geplaatst bij het nieuws , maar misschien vinden jullie het ook wel leuk om ze hier te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind er geen klote anquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb van 2 personen foto's gekregen van de carnavalsoptocht in Groesbeek waar iemand Tanja als thema had.
Ik heb ze op de website geplaatst bij het nieuws , maar misschien vinden jullie het ook wel leuk om ze hier te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wat er qua chantage weer tegenover staat met naaktfoto's?![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die neukteugels van je zijn nog prima hoor.
leuk man, kvoel me vereerd, kwas eerst bang dat het niet leuk zou zijn, maar dis leuk gedaan,ze staan dus op de site..?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee sorry, zal je eerlijk zegge dat ik toch een beetje bang ben voor een griepje.......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:23 schreef Suikeroom het volgende:
wat een feest hierliedjes al geluisterd tann?
Ja is inderdaad heel leuk gedaan en tuuuuurlijk staan ze ook op de sitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef tann het volgende:
[..]
leuk man, kvoel me vereerd, kwas eerst bang dat het niet leuk zou zijn, maar dis leuk gedaan,ze staan dus op de site..?
Wat doe je hier dan nog !! op bed, kruikie derbij en lekker slapenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
nee sorry, zal je eerlijk zegge dat ik toch een beetje bang ben voor een griepje.......
Je hebt toch geen vreemde vogels in je buurt die je qua vogelgriep kunnen besmetten, behalve pcEenden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef tann het volgende:
nee sorry, zal je eerlijk zegge dat ik toch een beetje bang ben voor een griepje.......
dat van bhs was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog !! op bed, kruikie derbij en lekker slapen
vreemde eend in de bijtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vreemde vogels in je buurt die je qua vogelgriep kunnen besmetten, behalve pcEenden?
Ik heb er weer op msn en hij word gelijk jaloersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vreemde vogels in je buurt die je qua vogelgriep kunnen besmetten, behalve pcEenden?
quote:
Makes perfect sense.quote:ik heb al duizenden mp3's gedownload
(griepje = virus in bestand)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog !! op bed, kruikie derbij en lekker slapen
haha...dreef laatst wel een dode meerkoet in de vijfer....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jaag haar toch niet weg, daar hebben we anderen voor
sorry.....durf het niet aan... wat was de naam ook alweer van die rapper? kan ik anders zelf ff downloaden..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat van bhs was maar een grapje hoormaar ja moet je maar zelf weten.. ik ben geen internetfreak hoor
en ik heb al duizenden mp3's gedownload en volgens mij doet mn copmuter het prima
Ach liever de 1 dooie vogel in de hand dan de geur van 10 ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:34 schreef tann het volgende:
haha...dreef laatst wel een dode meerkoet in de vijfer....
mama waarom ga je nu alweer weg?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Sorry maar vond het erg grappig en ben nu weer weg![]()
uuuuuh kweet em ook ff nie zo gauw, Lies wel, was daar goe inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach liever de 1 dooie vogel in de hand dan de geur van 10 ofzo?
hij was anders..ik weet het, maar kom er nu even niet op.
Ik heb er een hele boel mijn filmpjes zijn 25 FPSquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef tann het volgende:
[..]
had je nog meer fotoos trouwens? was wel ff benieuwd naar die chagarijnige pics..
echt welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:39 schreef tann het volgende:
[..]
uuuuuh kweet em ook ff nie zo gauw, Lies wel, was daar goe in![]()
geen doekoes voor, ben daarom ook geen vipperquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er een hele boel mijn filmpjes zijn 25 FPS
oh ja is coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:35 schreef tann het volgende:
[..]
sorry.....durf het niet aan... wat was de naam ook alweer van die rapper? kan ik anders zelf ff downloaden..
Ik weet hem alweer:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:39 schreef tann het volgende:
uuuuuh kweet em ook ff nie zo gauw, Lies wel, was daar goe in![]()
dankiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja is coolhier staat meer over hem..
http://www.statemagazine.(...)a%5Barticleid%5D=720
WTF is een vipperquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef tann het volgende:
[..]
geen doekoes voor, ben daarom ook geen vipper
ach, als et niet stinkt heb ik et liever andersom....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet hem alweer:
Liever 1 in de hand dan de geur van 10.
en dan gaat het niet over vogels![]()
![]()
moe je joost ff vrage denk....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is een vipper
En het zou heel misschien doekoes kunnen opleveren weet je nog, al ben ik bang van niet
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef APK het volgende:
Ik heb nog 110 MB aan caps, mail maar als je ze wilt hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef tann het volgende:
had je nog meer fotoos trouwens? was wel ff benieuwd naar die chagarijnige pics..
Omdat jij me altijd pest en nu ik hier toch ben waar blijven die sjagie foto's van Tanja?? Ik bedoel dat waren de meeste foto's toch?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef tann het volgende:
ach, als et niet stinkt heb ik et liever andersom....komen wel waar het horen moet
![]()
van dat clubs snap ik ook niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is een vipper
En het zou heel misschien doekoes kunnen opleveren weet je nog, al ben ik bang van niet
sorry hoor, maar hier kan ik dan wel weer om lachen, ik met apk op de bank en ruzie met ls ipv rob....quote:
tof, doe ik morgen ff, ga zo te bed..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb nog 110 MB aan caps, mail maar als je ze wilt hebben.
een voor een....een voor eenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
10? die kan je niet aan, opschepster.![]()
Dat was je zelfs in de Woeste Hoeve teveel.![]()
Ging ergens anders over, maar de clubs sucken iidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
van dat clubs snap ik ook niksniet echt toegankelijk of ging dit alweer heeeel ergens anders over
![]()
Ik heb nog iets van 15 gig avi 25 fps, beat thatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb nog 110 MB aan caps, mail maar als je ze wilt hebben.
Kun je in het fotoalbum komen ? zoja dan kun je ze zelf beter kopieeren, jij weet welke je hebt en welke niet.....scheelt mij pokkel vol werkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
(griepje = virus in bestand)![]()
btw, die site heb ik trouwens, ben je bezig met kopieeren? anders ga ik het maar ff doen voordat ze weg zijn...
What's in a name?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
sorry hoor, maar hier kan ik dan wel weer om lachen, ik met apk op de bank en ruzie met ls ipv rob....![]()
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.quote:
Clubs is leuk , ligt eraan waar je het voor gebruikt , mijn reden was toendertijd maf maar blijf der lekker rondhoppenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging ergens anders over, maar de clubs sucken iid
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging ergens anders over, maar de clubs sucken iid
1 avondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.
Toch weer 500 euro op een avond verdienen.
Meer dan je kreeg voor een avondje zwanger zijn in BB5.
![]()
volgens mij kan dat, kijk morgen wel ff goed...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kun je in het fotoalbum komen ? zoja dan kun je ze zelf beter kopieeren, jij weet welke je hebt en welke niet.....scheelt mij pokkel vol werkals je er niet in kan komen doe ik het graag voor je hoor
Daar moest ik al een keer zo om lacjhenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmd
Hebben we het nog steeds over BB?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
Ik heb nog iets van 15 gig avi 25 fps, beat that
doe er maar een l nulletje bij ...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.
Toch weer 500 euro op een avond verdienen.
Meer dan je kreeg voor een avondje zwanger zijn in BB5.
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:57 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij kan dat, kijk morgen wel ff goed...
Sommige clubs hebben toegang tot het fotoalbum beperkt tot vip clupper maar in jou geval lijkt het me dat je er zo in kan .quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmd
Oké, schat.quote:
kga pitte trouwens, tot morgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef tann het volgende:
Nu voel ik me gedupeerd. Duizenden mp3's gedownload zonder te betalen zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
dat van bhs was maar een grapje hoormaar ja moet je maar zelf weten.. ik ben geen internetfreak hoor
en ik heb al duizenden mp3's gedownload en volgens mij doet mn copmuter het prima
Mama mia hoe gaat het?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
Waar zijn die honderden sjagie caps nou?
Wil je die zien voor het slapen gaan ? raad het je niet aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
Waar zijn die honderden sjagie caps nou?
bij wijze van... vooral dingen van indie labels trouwens, wat ik wel op vinyl koopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:05 schreef bhs het volgende:
[..]
Nu voel ik me gedupeerd. Duizenden mp3's gedownload zonder te betalen zeker?
Zit LS heel veel moeite te doen terwijl ik zit te eten.quote:
Ja, maar ik ben de plot een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
Hij heeft toch alleen Menno eruit gesoept zoals gevraagd?
Niet zeiken het getuigt in ieder geval van een beetje zelfspotquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de plot een beetje kwijt.
Welke plot? Is het hier nog ontopic offuh....???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de plot een beetje kwijt.
Zie je mij zeikenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef Manu82 het volgende:
Niet zeiken het getuigt in ieder geval van een beetje zelfspot
Was jij dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik pis ook altijd bij jullie (niet zo'n lange rij)
[afbeelding]
Zie het als 1% charme-offensief. En 99% medelijden, omdat niemand de moeite wilde doen om aan jouw verzoek gehoor te geven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zit LS heel veel moeite te doen terwijl ik zit te eten.
Volgens de handleiding blijf je trouwens een enge stalker, LS
Dat je nu weer aardig tegen mij gaat doen past ook in het profiel.
En dat zeg je tegen mijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die achterste
Maar het gaat hier over Tanja
Welk verzoek?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zie het als 1% charme-offensief. En 99% medelijden, omdat niemand de moeite wilde doen om aan jouw verzoek gehoor te geven.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef APK het volgende:
Niet ? damnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef APK het volgende:
Ja maar, ja maar.....
LS......
Die ovetotar is David Beckham hoor.
Dat ben ik niet. [afbeelding]
zo dan:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef APK het volgende:
Ja maar, ja maar.....
LS......
Die ovetotar is David Beckham hoor.
Dat ben ik niet. [afbeelding]
Die engerd met die pet op linksboven kan ik nog mee leven, maar die lelijke vent in het midden doet pijn aan mijn ogen....quote:
En weer een kloon bekendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef Mike1964 het volgende:
Oeps, reactie hierboven was van mij. Per ongeluk met de username van mijn vriendin gepost...
Beste APK, zou ik een foto uit jouw fotoboek mogen gebruiken, om aan jouw verzoek te kunnen voldoen om Menno van de originele foto te verwijderen, en jou ervoor in de plaats te mogen zetten?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:10 schreef APK het volgende:
Je mag eigenlijk niet ongevraagd foto's van fokkers uit hun fotoboek plaatsen. [afbeelding]
Dat heb je al gedaan, tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beste APK, zou ik een foto uit jouw fotoboek mogen gebruiken, om aan jouw verzoek te kunnen voldoen om Menno van de originele foto te verwijderen, en jou ervoor in de plaats te mogen zetten?
Ik wis zo al die foto's van photobucket en zie je ze niet meer. Als je er problemen mee hebt, is dat zo gedaan.quote:
Laat lekker staan joh.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wis zo al die foto's van photobucket en zie je ze niet meer. Als je er problemen mee hebt, is dat zo gedaan.
Hier.quote:
Noooouuu je loopt me te f*ck*.... Werk zelf in een supermarkt en die heeft ze nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Haha! Gefopt!
Dat was dus niet je laatste berichtje.![]()
Maar serieus, waar denk je dat ze dat verkopen? Een beetje supermarkt, een bladenzaak (duh) of een sigarettenboer verkoopt dat gewoon.
Als je er in in een sexshop naar gaat zoeken ben je iig goed ziek.![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hier.
We zitten samen Liverpool-Charlton te kijken.![]()
0-0 nog steeds. Schiet jij 'm straks wèl in het doel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hier.
Wmb welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:27 schreef Sanne het volgende:
Waar moet ik mij melden voor de zaterdagavondrel?
Is dat hier?
Ik geloof het niet San...quote:
Heb jij moeite met lezen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef Kimske het volgende:
Tan al geweest vanaaf?
Dan heb je een groot probleem als 'juf in wording'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:52 schreef Kimske het volgende:
net zoveel als jij moeite hebt met normaal doen tegen anderen![]()
*de chips klaarzet.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:52 schreef Kimske het volgende:
[..]
net zoveel als jij moeite hebt met normaal doen tegen anderen![]()
dus je geeft toe dat je een contactstoornis hebt! Goedzo!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb je een groot probleem als 'juf in wording'![]()
Arme kindertjes.
Jij kunt echt niet lezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef Kimske het volgende:
dus je geeft toe dat je een contactstoornis hebt! Goedzo!Erkenning is de grootste stap, je komt er wel!
heb je het end nog meegekregen? ik niet, hoeveel ist geworden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hier.
Het bleef 0-0quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:05 schreef tann het volgende:
heb je het end nog meegekregen? ik niet, hoeveel ist geworden?
![]()
ja sorry, miste anders de aansluiting, volgende keer kom ik met de auto als weer beter isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Het bleef 0-0
Volgende keer neem je maar een trein later hoor, nu heb ik de helft van de wedtrijd gemist omdat ik jullie naar het station moest brengen.
Helemaal toppie, kanjer!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:14 schreef tann het volgende:
ja sorry, miste anders de aansluiting, volgende keer kom ik met de auto als weer beter is![]()
sgoed.............zal vrij houden dan..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal toppie, kanjer!![]()
Barcelona-Chelsea?![]()
daar gaat ie weer...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet lezen.![]()
Ik geef slechts toe dat ik regelmatig moeite heb om normaal te doen tegen (domme) mensen.![]()
als je ergens boven staat en er niet op in gaat, dan zwijg je dus en ga je dat niet posten, want nu ga je er wel op inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
daar gaat ie weer...sta hier ver boven, ga er niet meer op in
ga er niet MEER op in....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je ergens boven staat en er niet op in gaat, dan zwijg je dus en ga je dat niet posten, want nu ga je er wel op in![]()
maar lees ik nou dat tann en apk hun 1e date hebben gehad? oehh spannend![]()
Die zijn meestal heet he? Tann...zo ja wel goed blazen van te voren!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
tann eet je welles bitterballen?
Niet van mijquote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja???? VAL DOOD!!!!!
Edit: Dat mag volgens teamlead. Je mag dat nu zeggen.....
omdat bitterballen lekker zijn.. pssst niet reageren hier op bepaalde individuenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:24 schreef rianne06 het volgende:
wrm dat?
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:24 schreef rianne06 het volgende:
wrm dat?
bron: HBB [FB] Wanted: Mod. Dead or alive.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn nog steeds not done
maar "val dood" is een redelijk normaal gebezigde uitdrukking
en per definitie is modden subjectief
Straks gebeurt het nog echt en heb je alleen nog maar die ene ex (die vond dat jij stinkt) om te stalken.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja???? VAL DOOD!!!!!
Tann is beter gewend van Fok geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja???? VAL DOOD!!!!!
Edit: Dat mag volgens teamlead. Je mag dat nu zeggen.....
ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloofquote:
Ben jij soms Roeland?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof
wat een zaadnummer![]()
Telepatisch bericht??? Die belde ik net om mijn boek terug te vragen... hahahahaquote:Op zondag 5 maart 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Straks gebeurt het nog echt en heb je alleen nog maar die ene ex (die vond dat jij stinkt) om te stalken.
Gaan we nou aardig doenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
PCeend moet ook zijn bek houden, en filmpjes gaan spammen.....
Dus jij hoeft ff nog niet dood te vallen....
ja, heb het gelezen, weet ff niet meer waar het over ging maar herinner je naam nog, dank je..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:37 schreef rianne06 het volgende:
hey tann. gastenboek nog gelezen? stond 2 keer berichtje in van mij
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Telepatisch bericht??? Die belde ik net om mijn boek terug te vragen... hahahaha
hoezo denk je dat nu weer dan? heb je trouwens nog leuke filpmjes van BB.. upload er gewoon een paar die je de leukste vindt, aangezien dit subforum verdwijnt kan ik het niet meer aan je vragen I guess.. zou cool zijnquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je ergens boven staat en er niet op in gaat, dan zwijg je dus en ga je dat niet posten, want nu ga je er wel op in![]()
maar lees ik nou dat tann en apk hun 1e date hebben gehad? oehh spannend![]()
Vraag Tanja ff ...quote:Op zondag 5 maart 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Straks gebeurt het nog echt en heb je alleen nog maar die ene ex (die vond dat jij stinkt) om te stalken.
uuuh, mn moeder was hier en had macaroni meegenomen, kleertjes geslaagd, had alleen het nodige gekocht, rompertjes en sokjes, en 1 setje, maatje 62/68 is nu compleet...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:49 schreef Kimske het volgende:
[..]
ga er niet MEER op in....
Tann: wat heb je gegeten vanavond!
Ben je donderdag nog geslaagd voor kleertjes??
Omdat je dat ik geloof ik geloof niet zo leuk vindtquote:Op zondag 5 maart 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo denk je dat nu weer dan? heb je trouwens nog leuke filpmjes van BB.. upload er gewoon een paar die je de leukste vindt, aangezien dit subforum verdwijnt kan ik het niet meer aan je vragen I guess.. zou cool zijn![]()
nee, snack niet zoveel, alhoewel ze me heerlijk gesmaakt hadden tijdens de voetbal wedstrijd in BB..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
Is dat rompertje voor HBB nog doorgegaanquote:Op zondag 5 maart 2006 00:36 schreef tann het volgende:
[..]
uuuh, mn moeder was hier en had macaroni meegenomen, kleertjes geslaagd, had alleen het nodige gekocht, rompertjes en sokjes, en 1 setje, maatje 62/68 is nu compleet...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
ha ja, tsneeuwt, wordt tjes helemaal wild van, sleuk, maar Jos moest ook nog ff gevoed worden en schone luier.............tja...........dat gaat toch allemaal ff voor....quote:Op zondag 5 maart 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
Tann is wel een erg groot blokje aan het lopen met Tjesto
Die zitten bij de politie om aangifte te doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
PS. Waar is DanielleNaomi en oetelke?
Durven die hier niet meer te komen??
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
omdat bitterballen lekker zijn.. pssst niet reageren hier op bepaalde individuen![]()
Het ging erover dat ik op het forum van de bb site je gigantisch heb verdedigd haha.....iedereen was tegen je behalve ik op dat moment. was lachen! Vond en vind je een toppertje!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:34 schreef tann het volgende:
[..]
ja, heb het gelezen, weet ff niet meer waar het over ging maar herinner je naam nog, dank je..
oh btw, voorzover je het niet door hebt, ik reageer op je posts in het offtopic topic, maar je durft waarschijnlijk niet meer ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
PS. Waar is DanielleNaomi en oetelke?
Durven die hier niet meer te komen??
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mogen ze aansluiten bij nr. 20 (kan ook 21-22 zijn)quote:Op zondag 5 maart 2006 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Die zitten bij de politie om aangifte te doen.![]()
Je bent toch geen fan ofzo hequote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef rianne06 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ik op het forum van de bb site je gigantisch heb verdedigd haha.....iedereen was tegen je behalve ik op dat moment. was lachen! Vond en vind je een toppertje!
wat is je lievelingskleur was al geweest (waarschijnlijk kimske) dus dit was het beste wat ik kon verzinnenquote:
ach, heb leren scrollen jaquote:Op zondag 5 maart 2006 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tann is beter gewend van Fok geloof ik
Waarom was je toen niet hierquote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef rianne06 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ik op het forum van de bb site je gigantisch heb verdedigd haha.....iedereen was tegen je behalve ik op dat moment. was lachen! Vond en vind je een toppertje!
quote:
nee joh rianne, gewoon lekker blijven, weg gaan en het topic verkloten is juist waar dat individu op uit is, gewoon lekker scrollen, gaat ook stukken sneller soms...........quote:Op zondag 5 maart 2006 00:30 schreef rianne06 het volgende:
nou als het er hier zo aan toe gaat dan ben ik weer vertrokken. Getsie wat een gezeur!
Ja, daar ben ik het eigenlijk best wel mee eensquote:Op zondag 5 maart 2006 00:42 schreef rianne06 het volgende:
nee geen fan. meer dat ik t knap vind dat ze er zich zo door geworsteld heeft. En dat mag toch gezegd worden?
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we nou aardig doen
Dan mag jij van mij doodgaan in je slaap
Bespaar ik je de val![]()
Dat is je aan te zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:36 schreef tann het volgende:
nee, snack niet zoveel
Hij stalkt haar toch nog steeds?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:40 schreef tann het volgende:
die heeft ie toch ook al niet meer, of had ik verkeerd geknip en toegevoegd in het log
![]()
doen joh, SO is wel flex..quote:Op zondag 5 maart 2006 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat je dat ik geloof ik geloof niet zo leuk vindt
Het is allemaal al vaak langsgeweest, maar doe het misschien wel ff in een nieuw topic
noop..quote:Op zondag 5 maart 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is dat rompertje voor HBB nog doorgegaan
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Die zitten bij de politie om aangifte te doen.![]()
oja, nu weet ik het weer...........lief van je..........quote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef rianne06 het volgende:
[..]
Niet altijd hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef Arcee het volgende:
Je reageert echt op élke post, hè Tan?
Eens kijken wanneer deze aan de beurt komt.
jawel hoor, begrijpt ie vast wel, is bezig 2 topics te verkloten.........slimpiequote:Op zondag 5 maart 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh btw, voorzover je het niet door hebt, ik reageer op je posts in het offtopic topic, maar je durft waarschijnlijk niet meer ofzo![]()
![]()
Kap verdomme toch 'es met je gezuig.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht eigenlijk meer op DanielleNaomi en Oetelke.....
Die moeten toch wel heel wat te vertellen hebben, maar zijn ineens heeeeel stil....
quote:
Weet je zeker dat je onpartijdig bent?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kap verdomme toch 'es met je gezuig.![]()
kom je uit groningen trouwens?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:43 schreef rianne06 het volgende:
Was er wel, maar goed had geen zin om te reageren pceend jammer genoeg. Er was ja geen discussie over mogelijk en tja dan ben je snel uitgepoept. Heb me alleen zitten ergeren hier achter de pc want heb wel alles meegelezen.
nee hoor, niet elke..............kijk maar goed.........quote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef Arcee het volgende:
Je reageert echt op élke post, hè Tan?
Eens kijken wanneer deze aan de beurt komt.
Hallooooooooooooo, dat waren toch de mensen die mij beschuldigden..... En waar zijn ze nu?????quote:Op zondag 5 maart 2006 00:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kap verdomme toch 'es met je gezuig.![]()
Nee, Drenthe. Kom er wel vaak vanwege werk enzo. En gaan wel eens stappen in Grun.quote:
en zeker niet op abnormale mensen (nou ja...........mensen...........) bedoel ik jou niet mee overigens, voor alle duidelijkheid...........quote:Op zondag 5 maart 2006 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Op abnormale vragen reageert Tan niet, of met KOEKKOEK![]()
![]()
Dan had ik me wel stil gehouden.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je onpartijdig bent?
dorpsgek, gaat dit over Tanja dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hallooooooooooooo, dat waren toch de mensen die mij beschuldigden..... En waar zijn ze nu?????
flauw ergens van zijn heeft niks met onpartijdig te maken, maar snapt niet iedereen...quote:Op zondag 5 maart 2006 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je onpartijdig bent?
Je bent slank.quote:
Ergo: je zit ordinair uit te lokken. Dit was weer een normaal topic tot jij vanavond wéer begon.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hallooooooooooooo, dat waren toch de mensen die mij beschuldigden..... En waar zijn ze nu?????
dat kon ook idd, kzag het aan een post van je ("er is jageen discussie)quote:Op zondag 5 maart 2006 00:52 schreef rianne06 het volgende:
[..]
Nee, Drenthe. Kom er wel vaak vanwege werk enzo. En gaan wel eens stappen in Grun.
mwah.. ik heb andere caps gezien hoorquote:
ghe...dacht ff dat je op mn figuur duide tijdens de zwangerschap.............heb idd bijna mn oude figuur weer terug............quote:
Haha kan kloppen, dan moet je me eens horen praten dat is helemaal erg. Een accent oei oei oei!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:54 schreef tann het volgende:
[..]
dat kon ook idd, kzag het aan een post van je ("er is jageen discussie)![]()
toen was ik zwangerquote:Op zondag 5 maart 2006 00:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ik heb andere caps gezien hoor
Ja, dit gaat zeker over Tanja, en zeker over mensen die er misbruik van willen maken. Ok, ik , als superstalker. die haar of haar moeder, om het uur belt, en haar doodgooit met mailtjes, buiten beschouwing gelaten, maar die haar in een spiraal van roddels brengt (want zo ben ik), maar als er mensen bij betrokken worden die er NIETS mee te maken hebben. Dan wordt LS beetje boos.quote:
ajoh, wat maakt het uit......quote:Op zondag 5 maart 2006 00:57 schreef rianne06 het volgende:
[..]
Haha kan kloppen, dan moet je me eens horen praten dat is helemaal erg. Een accent oei oei oei!Kan het wel maar heb er vreselijke moeite mee.
kwestie van opvoeding he: thnx pa en ma![]()
Was je zwangerquote:Op zondag 5 maart 2006 00:57 schreef tann het volgende:
[..]
toen was ik zwangerals ik naar Jensen ga zal ik je waarschuwen, moet je dan ff checku of je dat nog steeds denkt
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:57 schreef tann het volgende:
[..]
toen was ik zwangerals ik naar Jensen ga zal ik je waarschuwen, moet je dan ff checku of je dat nog steeds denkt
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:58 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ach.. in BB was ik geen fan van je (om het mild uit te drukken), maar het verschil tussen dik en zwanger zag ik zelfs bij jou nog wel
Je wist onder welke voorwaarden dit topic er nog mocht komen, sindsdien negeert Tanja jou netjes, maar jij moet er wéer over beginnen om een slotje af te dwingen, want daar vraag je nu om. Ik hoop dat je je zin niet krijgt dit keer.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dit gaat zeker over Tanja, en zeker over mensen die er misbruik van willen maken. Ok, ik , als superstalker. die haar of haar moeder, om het uur belt, en haar doodgooit met mailtjes, buiten beschouwing gelaten, maar die haar in een spiraal van roddels brengt (want zo ben ik), maar als er mensen bij betrokken worden die er NIETS mee te maken hebben. Dan wordt LS beetje boos.
Zeg maar gerust... HEEEEEL BOOOSSSS.....
de een wat meer als een ander............quote:Op zondag 5 maart 2006 00:58 schreef rianne06 het volgende:
Maakt nix uit elke gek zijn gebrek.
krijgt ie ook niet.........ssssstquote:Op zondag 5 maart 2006 01:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je wist onder welke voorwaarden dit topic er nog mocht komen, sindsdien negeert Tanja jou netjes, maar jij moet er wéer over beginnen om een slotje af te dwingen, want daar vraag je nu om. Ik hoop dat je je zin niet krijgt dit keer.
PARDON??? ik reageerde op een bericht van iemand anders hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 01:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je wist onder welke voorwaarden dit topic er nog mocht komen, sindsdien negeert Tanja jou netjes, maar jij moet er wéer over beginnen om een slotje af te dwingen, want daar vraag je nu om. Ik hoop dat je je zin niet krijgt dit keer.
Ja, Tanja was niet dik en wel zwanger. Knap, hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:58 schreef teamlead het volgende:![]()
ach.. in BB was ik geen fan van je (om het mild uit te drukken), maar het verschil tussen dik en zwanger zag ik zelfs bij jou nog wel
tis een talentquote:Op zondag 5 maart 2006 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Tanja was niet dik en wel zwanger. Knap, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |