Als ik jou vraag wanneer jij in Jensen komt weet ik het antwoord al!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik je vraag wanneer je in Jensen komt, antwoord je me zeker niet?![]()
wat heb je tegen menno?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef APK het volgende:
Kan iemand Menno effe uit die foto linksboven soepen?![]()
heb haar zaterdag gezien bij de lunch, en daar voor ff gemaild, maar ik wil heel graag een keer bij haar langskomen...quote:
Ja, ja.quote:
ah deze zijn mooi, maar ik ben ook benieuwd naar nr 1 tm 27...doe es een...leuk man!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Pinball het volgende:
Kolere..
Ik zit net wat oude caps door te spitten, en ik kreeg weer helemaal een flashback.
Wat was je toch een ontzettend chagrijnig stuk vreten.
Ik moest tot 27-9 zoeken voor ik een leuke cap van je vond, daarvoor heb ik er alleen waar je boos, ongeinteresseerd of allebei op staat. Behalve op dag 1, toen heb je ook een paar keer gelachen.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Pinball het volgende:
Kolere..
Ik zit net wat oude caps door te spitten, en ik kreeg weer helemaal een flashback.
Wat was je toch een ontzettend chagrijnig stuk vreten.
Ik moest tot 27-9 zoeken voor ik een leuke cap van je vond, daarvoor heb ik er alleen waar je boos, ongeinteresseerd of allebei op staat. Behalve op dag 1, toen heb je ook een paar keer gelachen.
[afbeelding]
[afbeelding]
hey tanja, ik heb een hele tijd niets neergezet en zette zowiezo niet vaak iets neer maar nu helemaal neit door persoonlijke dingen.....ikk heb wel alles meegelezen. Wat ikw ilde vragen is of dido ook blij was om joss weer te zien, die was ook mee toch naar de lunch???quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef tann het volgende:
[..]
heb haar zaterdag gezien bij de lunch, en daar voor ff gemaild, maar ik wil heel graag een keer bij haar langskomen...
Hoor ik daar stalker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ja.
Jij wilt Dido op jouw feestje.
zoals je al in verschillende topics gemeld hebt.
Ben jij soms ook een enge staker?![]()
moet je ff op haar site kijken...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef rufox het volgende:
had ze nog wat leuks te vertellen?
volgens mij wel, maar heb helaas niet veel met haar gepraat, beetje druk daar, iedereen was druk met iedereen, vond ik wel jammer want ik had me erop verheugd did weer te zien, maar dat komt nog wel es denk..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hey tanja, ik heb een hele tijd niets neergezet en zette zowiezo niet vaak iets neer maar nu helemaal neit door persoonlijke dingen.....ikk heb wel alles meegelezen. Wat ikw ilde vragen is of dido ook blij was om joss weer te zien, die was ook mee toch naar de lunch???
groetjes
vast wel ja.....gewoon blijven mailen en dna komt dat vanzelf wel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar heb helaas niet veel met haar gepraat, beetje druk daar, iedereen was druk met iedereen, vond ik wel jammer want ik had me erop verheugd did weer te zien, maar dat komt nog wel es denk..
Golferquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Ola!
mailen?? stalken die hapquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
vast wel ja.....gewoon blijven mailen en dna komt dat vanzelf wel...
Jaa dido stalkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
Ik vind het een humorloze, gladde, griezel.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
Gefeleciteerd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
Golfer![]()
Ik heb haar weer op msn, eat your heart out![]()
Beter als die van jouquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeleciteerd!
Stuurt ze nou jou ook al die naaktfoto's door of blijven die exclusief voor mij?![]()
welke site is dat dan? die laatste foto is wel erg misvormd....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog een paar leuke gevonden, als ik toestemming krijg van die ene club , waar ik al heeel lang op zit te wachten, sla ik ze allemaal op en maak er wel weer een winrar file van, zitten heeeeeel veel tussen voor, tijdens en na je bevalling tussen, je moeder staat er ook een paar keer leuk op
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef PC eend het volgende:
Beter als die van jou![]()
Ik ben een echte fan
dat kan wel kloppen, maar men is buiten bb echt een hele lieve jongen, hij is hier wel es geweest, en als ik hem dan met jos zag........echt liiieeef.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een humorloze, gladde, griezel.![]()
Ik ken hem niet persoonlijk -jou ook niet trouwens (behalve onze privé-MSN logs) - maar hij zat in het BB huis en dacht het spelletje wel even te winnen met zijn BB-handleiding.
![]()
27-9 is een een datum. Toen zaten jullie bijna een maand in dat huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef tann het volgende:
ah deze zijn mooi, maar ik ben ook benieuwd naar nr 1 tm 27...doe es een...leuk man!
ssssssssstquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeleciteerd!
Stuurt ze nou jou ook al die naaktfoto's door of blijven die exclusief voor mij?![]()
Ben je bekend met Clubs van hetnet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef tann het volgende:
[..]
welke site is dat dan? die laatste foto is wel erg misvormd....
Zo dom was mijn vraag niet hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou vraag wanneer jij in Jensen komt weet ik het antwoord al!![]()
Misschien maak je kans bij Peter R de Vries vanuit de gevangenis.
sssssorry, sssssssssssschat.quote:
Oef die onderste hoefde nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
27-9 is een een datum. Toen zaten jullie bijna een maand in dat huis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
na die vallen toch mee?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
27-9 is een een datum. Toen zaten jullie bijna een maand in dat huis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
Ik zal verder niets verklappen of doorsturen van die foto's.![]()
heb nog 2 sites op die clubs volgens mij, ben geen vip, wel member, hoe word je vip dan..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ben je bekend met Clubs van hetnet?
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=322959
deze dus, weet niet of je als premium clupper in het fotoalbum kunt komen, sommige clubs moet je VIP clupper zijn , kun je niet in het fotoalbum komen geef je maar een gil, kijken we wel ff hoe we dat doen, staan iets van 400 caps
Ik word en beetje bang van die onderstequote:
Door je als VIP aan te melden, kost 2,25 pmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef tann het volgende:
[..]
heb nog 2 sites op die clubs volgens mij, ben geen vip, wel member, hoe word je vip dan..
Welk principequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Door je als VIP aan te melden, kost 2,25 pm
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.quote:
ghi, dank u!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
sssssorry, sssssssssssschat.
Ik zal verder niets verklappen of doorsturen van die foto's.![]()
Je weet wat er qua chantage weer tegenover staat met naaktfoto's?quote:
En weg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.
supermodje to the rescue gevraagd.quote:
Zijn er echt mensen die dat hetnet gebruiken dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Offtopic,Donderdag via clubs een chat met Roeljaja zelfs Roel is gezwicht voor clubs
oh ooooooooooow, nou zijn in elk geval mooier als toen ik zwanger was, behalve die teugels dan.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]Die zijn al richting Wilma Nanninga!
Je gaat toch niet met een aantal mongolen de strijd aan op een of andere chat als hij gewoon hier post?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Offtopic,Donderdag via clubs een chat met Roeljaja zelfs Roel is gezwicht voor clubs
Heb hem verwijderd, je hebt gelijk, die is baggerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
nee van mij ook niet, maar die is vet bewerkt, die onderkin aaaaaaaaah
En om een veel onschuldiger tekst, dan wat er toen werd geplaatst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef Annelies-G het volgende:
Jij was wel een verrekte mooie zwangere vrouw hoor ! je mag trots zijn op je ( toen) zwangere buik
Heb ik ook, we levellen weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
Die neukteugels van je zijn nog prima hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:12 schreef tann het volgende:
oh ooooooooooow, nou zijn in elk geval mooier als toen ik zwanger was, behalve die teugels dan.....![]()
nah ik zie niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
Er is nog een leven buiten FOKquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een aantal mongolen de strijd aan op een of andere chat als hij gewoon hier post?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb van 2 personen foto's gekregen van de carnavalsoptocht in Groesbeek waar iemand Tanja als thema had.
Ik heb ze op de website geplaatst bij het nieuws , maar misschien vinden jullie het ook wel leuk om ze hier te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind er geen klote anquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb van 2 personen foto's gekregen van de carnavalsoptocht in Groesbeek waar iemand Tanja als thema had.
Ik heb ze op de website geplaatst bij het nieuws , maar misschien vinden jullie het ook wel leuk om ze hier te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wat er qua chantage weer tegenover staat met naaktfoto's?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |