ghi, dank u!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
sssssorry, sssssssssssschat.
Ik zal verder niets verklappen of doorsturen van die foto's.![]()
Je weet wat er qua chantage weer tegenover staat met naaktfoto's?quote:
En weg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.
supermodje to the rescue gevraagd.quote:
Zijn er echt mensen die dat hetnet gebruiken dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Offtopic,Donderdag via clubs een chat met Roeljaja zelfs Roel is gezwicht voor clubs
oh ooooooooooow, nou zijn in elk geval mooier als toen ik zwanger was, behalve die teugels dan.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]Die zijn al richting Wilma Nanninga!
Je gaat toch niet met een aantal mongolen de strijd aan op een of andere chat als hij gewoon hier post?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Offtopic,Donderdag via clubs een chat met Roeljaja zelfs Roel is gezwicht voor clubs
Heb hem verwijderd, je hebt gelijk, die is baggerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
nee van mij ook niet, maar die is vet bewerkt, die onderkin aaaaaaaaah
En om een veel onschuldiger tekst, dan wat er toen werd geplaatst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je zien dat jij er wèl voor geband wordt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef Annelies-G het volgende:
Jij was wel een verrekte mooie zwangere vrouw hoor ! je mag trots zijn op je ( toen) zwangere buik
Heb ik ook, we levellen weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
Die neukteugels van je zijn nog prima hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:12 schreef tann het volgende:
oh ooooooooooow, nou zijn in elk geval mooier als toen ik zwanger was, behalve die teugels dan.....![]()
nah ik zie niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
Er is nog een leven buiten FOKquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een aantal mongolen de strijd aan op een of andere chat als hij gewoon hier post?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb van 2 personen foto's gekregen van de carnavalsoptocht in Groesbeek waar iemand Tanja als thema had.
Ik heb ze op de website geplaatst bij het nieuws , maar misschien vinden jullie het ook wel leuk om ze hier te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind er geen klote anquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb van 2 personen foto's gekregen van de carnavalsoptocht in Groesbeek waar iemand Tanja als thema had.
Ik heb ze op de website geplaatst bij het nieuws , maar misschien vinden jullie het ook wel leuk om ze hier te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wat er qua chantage weer tegenover staat met naaktfoto's?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |