ja kl****naam hé. Ik had hem zelf niet beter kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...magnidinges is positief...de enige valse noot binnen dit topic is pinball....hebbie van hem ook nog wat logs?
Als je lief doet haal ik die Eurootjes morgen wel weer even weg met Photoshop.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:48 schreef tann het volgende:
hm,jammer, dan zal ik het doen met deze..tnhx
Wie was dat eik ook alweer? die naam zegt me wel wat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
ja kl****naam hé. Ik had hem zelf niet beter kunnen bedenken![]()
ik vind hem wel grappig met die eurootjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als je lief doet haal ik die Eurootjes morgen wel weer even weg met Photoshop.![]()
Maar ik vind deze leuker.
dat is 'grutte Pier' in het Italiaans.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie was dat eik ook alweer? die naam zegt me wel wat.
Er stond een fout in mijn partituur, ik denk dat iemand hem had herschreven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
Neuh...magnidinges is positief...de enige valse noot binnen dit topic is pinball....hebbie van hem ook nog wat logs?
nee ik ben nog steeds niet opstap geweest, doe ik ook niet zolang ik borstvoeding geef......ivm alcohol..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:53 schreef CartWOman het volgende:
Tann, ben je alweer eens op stap geweest in Stad? En wie past er dan op Jos?
liiiiiiiiieeeeeeeefquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als je lief doet haal ik die Eurootjes morgen wel weer even weg met Photoshop.![]()
Maar ik vind deze leuker.
Ik heb jeuk op mijn rug en kan er net niet bij.quote:
uuuuuuuh nee doe dat maar niet, dan krijg ik ruzie met vrouwlief ben ik bang..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb jeuk op mijn rug en kan er net niet bij.
Wil jij effe krabben?
Ziet ze toch nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef tann het volgende:
[..]
uuuuuuuh nee doe dat maar niet, dan krijg ik ruzie met vrouwlief ben ik bang..
Heet dat blad zo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef Danaa het volgende:
Wat een rust deze avond, dit was mijn eerste en laatste berichtje voor vandaag.
Wat ik alleen wou vragen is of iemand weet waar je het blad kinderen kan kopen![]()
Ben je lesbo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef tann het volgende:
uuuuuuuh nee doe dat maar niet, dan krijg ik ruzie met vrouwlief ben ik bang..
quote:
Haha! Gefopt!quote:
Maar met 2 vrouwen toch niet?quote:
amateurquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:38 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
nee was niet bij mn ouders, huisje half schoon gemaakt....leuke pic trouwens![]()
welke foto van mij zat daar in verwerkt? kwam me niet bekend voor....
Deez bewaar ik!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef bhs het volgende:
Even die Euro-tekentjes, en de mee-eter, weg geretoucheerd. Photoshoppen is niet echt mijn ding, maar ik wordt er wel steeds beter in.
[afbeelding]
Je bent linksonder een vlekje vergeten!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef bhs het volgende:
Even die Euro-tekentjes, en de mee-eter, weg geretoucheerd. Photoshoppen is niet echt mijn ding, maar ik wordt er wel steeds beter in.
[afbeelding]
dank je...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef Pinball het volgende:
Het origineel staat op de talpa site toch?
[afbeelding]
Omdat je ruzie met vrouwlief zou krijgen.quote:
met die van jou, niet met die van mij toch...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je ruzie met vrouwlief zou krijgen.![]()
Eigenlijk wel een hele aparte vraag dit, in verband metquote:
quote:A woman taking part in the Dutch edition of the Big Brother reality television show has given birth to a baby girl in the studio.
Wil je nog meer caps hebben?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef tann het volgende:
mooi zo, maar met neusbel vind ik het toch mooier
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef tann het volgende:
[..]
mooi zo, maar met neusbel vind ik het toch mooier
Ach, die van mij is maar 1.50mtr, die kun jij makkelijk aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef tann het volgende:
met die van jou, niet met die van mij toch...![]()
leuke avater van Lies!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:16 schreef bhs het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een hele aparte vraag dit, in verband met
[..]
doe maar leuk!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wil je nog meer caps hebben?
Ik heb er nog wel een paar, al zijn ze niet allemaal zo charmant als die van de Talpa site.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, die van mij is maar 1.50mtr, die kun jij makkelijk aan. [afbeelding]
Ja, dankzij Liesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef tann het volgende:
leuke avater van Lies!
dankzij Lies?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef bhs het volgende:
[..]
Ja, dankzij LiesIk heb er ook eentje van J**st, hebben?
Leuke avatar dankzij lies. Ik graaf de rest ook ff op in het kader van de nostalgie:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef tann het volgende:
dankzij Lies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |