geen doekoes voor, ben daarom ook geen vipperquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er een hele boel mijn filmpjes zijn 25 FPS
oh ja is coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:35 schreef tann het volgende:
[..]
sorry.....durf het niet aan... wat was de naam ook alweer van die rapper? kan ik anders zelf ff downloaden..
Ik weet hem alweer:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:39 schreef tann het volgende:
uuuuuh kweet em ook ff nie zo gauw, Lies wel, was daar goe in![]()
dankiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja is coolhier staat meer over hem..
http://www.statemagazine.(...)a%5Barticleid%5D=720
WTF is een vipperquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef tann het volgende:
[..]
geen doekoes voor, ben daarom ook geen vipper
ach, als et niet stinkt heb ik et liever andersom....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet hem alweer:
Liever 1 in de hand dan de geur van 10.
en dan gaat het niet over vogels![]()
![]()
moe je joost ff vrage denk....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is een vipper
En het zou heel misschien doekoes kunnen opleveren weet je nog, al ben ik bang van niet
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef APK het volgende:
Kan iemand Menno effe uit die foto linksboven soepen?![]()
Ik heb nog 110 MB aan caps, mail maar als je ze wilt hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef tann het volgende:
had je nog meer fotoos trouwens? was wel ff benieuwd naar die chagarijnige pics..
Omdat jij me altijd pest en nu ik hier toch ben waar blijven die sjagie foto's van Tanja?? Ik bedoel dat waren de meeste foto's toch?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef tann het volgende:
ach, als et niet stinkt heb ik et liever andersom....komen wel waar het horen moet
![]()
van dat clubs snap ik ook niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is een vipper
En het zou heel misschien doekoes kunnen opleveren weet je nog, al ben ik bang van niet
sorry hoor, maar hier kan ik dan wel weer om lachen, ik met apk op de bank en ruzie met ls ipv rob....quote:
tof, doe ik morgen ff, ga zo te bed..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb nog 110 MB aan caps, mail maar als je ze wilt hebben.
een voor een....een voor eenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
10? die kan je niet aan, opschepster.![]()
Dat was je zelfs in de Woeste Hoeve teveel.![]()
Ging ergens anders over, maar de clubs sucken iidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
van dat clubs snap ik ook niksniet echt toegankelijk of ging dit alweer heeeel ergens anders over
![]()
Ik heb nog iets van 15 gig avi 25 fps, beat thatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb nog 110 MB aan caps, mail maar als je ze wilt hebben.
Kun je in het fotoalbum komen ? zoja dan kun je ze zelf beter kopieeren, jij weet welke je hebt en welke niet.....scheelt mij pokkel vol werkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
(griepje = virus in bestand)![]()
btw, die site heb ik trouwens, ben je bezig met kopieeren? anders ga ik het maar ff doen voordat ze weg zijn...
What's in a name?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
sorry hoor, maar hier kan ik dan wel weer om lachen, ik met apk op de bank en ruzie met ls ipv rob....![]()
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.quote:
Clubs is leuk , ligt eraan waar je het voor gebruikt , mijn reden was toendertijd maf maar blijf der lekker rondhoppenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging ergens anders over, maar de clubs sucken iid
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging ergens anders over, maar de clubs sucken iid
1 avondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.
Toch weer 500 euro op een avond verdienen.
Meer dan je kreeg voor een avondje zwanger zijn in BB5.
![]()
volgens mij kan dat, kijk morgen wel ff goed...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kun je in het fotoalbum komen ? zoja dan kun je ze zelf beter kopieeren, jij weet welke je hebt en welke niet.....scheelt mij pokkel vol werkals je er niet in kan komen doe ik het graag voor je hoor
Daar moest ik al een keer zo om lacjhenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmd
Hebben we het nog steeds over BB?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
Ik heb nog iets van 15 gig avi 25 fps, beat that
doe er maar een l nulletje bij ...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.
Toch weer 500 euro op een avond verdienen.
Meer dan je kreeg voor een avondje zwanger zijn in BB5.
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:57 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij kan dat, kijk morgen wel ff goed...
Sommige clubs hebben toegang tot het fotoalbum beperkt tot vip clupper maar in jou geval lijkt het me dat je er zo in kan .quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmd
Oké, schat.quote:
kga pitte trouwens, tot morgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef tann het volgende:
Nu voel ik me gedupeerd. Duizenden mp3's gedownload zonder te betalen zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
dat van bhs was maar een grapje hoormaar ja moet je maar zelf weten.. ik ben geen internetfreak hoor
en ik heb al duizenden mp3's gedownload en volgens mij doet mn copmuter het prima
Mama mia hoe gaat het?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
Waar zijn die honderden sjagie caps nou?
Wil je die zien voor het slapen gaan ? raad het je niet aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
Waar zijn die honderden sjagie caps nou?
bij wijze van... vooral dingen van indie labels trouwens, wat ik wel op vinyl koopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:05 schreef bhs het volgende:
[..]
Nu voel ik me gedupeerd. Duizenden mp3's gedownload zonder te betalen zeker?
Zit LS heel veel moeite te doen terwijl ik zit te eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |