Ja, maar ik ben de plot een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
Hij heeft toch alleen Menno eruit gesoept zoals gevraagd?
Niet zeiken het getuigt in ieder geval van een beetje zelfspotquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de plot een beetje kwijt.
Welke plot? Is het hier nog ontopic offuh....???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de plot een beetje kwijt.
Zie je mij zeikenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef Manu82 het volgende:
Niet zeiken het getuigt in ieder geval van een beetje zelfspot
Was jij dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik pis ook altijd bij jullie (niet zo'n lange rij)
[afbeelding]
Zie het als 1% charme-offensief. En 99% medelijden, omdat niemand de moeite wilde doen om aan jouw verzoek gehoor te geven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zit LS heel veel moeite te doen terwijl ik zit te eten.
Volgens de handleiding blijf je trouwens een enge stalker, LS
Dat je nu weer aardig tegen mij gaat doen past ook in het profiel.
En dat zeg je tegen mijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die achterste
Maar het gaat hier over Tanja
Welk verzoek?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zie het als 1% charme-offensief. En 99% medelijden, omdat niemand de moeite wilde doen om aan jouw verzoek gehoor te geven.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef APK het volgende:
Kan iemand Menno effe uit die foto linksboven soepen?![]()
Niet ? damnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef APK het volgende:
Ja maar, ja maar.....
LS......
Die ovetotar is David Beckham hoor.
Dat ben ik niet. [afbeelding]
zo dan:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef APK het volgende:
Ja maar, ja maar.....
LS......
Die ovetotar is David Beckham hoor.
Dat ben ik niet. [afbeelding]
Die engerd met die pet op linksboven kan ik nog mee leven, maar die lelijke vent in het midden doet pijn aan mijn ogen....quote:
En weer een kloon bekendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef Mike1964 het volgende:
Oeps, reactie hierboven was van mij. Per ongeluk met de username van mijn vriendin gepost...
Beste APK, zou ik een foto uit jouw fotoboek mogen gebruiken, om aan jouw verzoek te kunnen voldoen om Menno van de originele foto te verwijderen, en jou ervoor in de plaats te mogen zetten?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:10 schreef APK het volgende:
Je mag eigenlijk niet ongevraagd foto's van fokkers uit hun fotoboek plaatsen. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |