sgoed.............zal vrij houden dan..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal toppie, kanjer!![]()
Barcelona-Chelsea?![]()
daar gaat ie weer...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet lezen.![]()
Ik geef slechts toe dat ik regelmatig moeite heb om normaal te doen tegen (domme) mensen.![]()
als je ergens boven staat en er niet op in gaat, dan zwijg je dus en ga je dat niet posten, want nu ga je er wel op inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
daar gaat ie weer...sta hier ver boven, ga er niet meer op in
ga er niet MEER op in....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je ergens boven staat en er niet op in gaat, dan zwijg je dus en ga je dat niet posten, want nu ga je er wel op in![]()
maar lees ik nou dat tann en apk hun 1e date hebben gehad? oehh spannend![]()
Die zijn meestal heet he? Tann...zo ja wel goed blazen van te voren!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
tann eet je welles bitterballen?
Niet van mijquote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja???? VAL DOOD!!!!!
Edit: Dat mag volgens teamlead. Je mag dat nu zeggen.....
omdat bitterballen lekker zijn.. pssst niet reageren hier op bepaalde individuenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:24 schreef rianne06 het volgende:
wrm dat?
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:24 schreef rianne06 het volgende:
wrm dat?
bron: HBB [FB] Wanted: Mod. Dead or alive.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn nog steeds not done
maar "val dood" is een redelijk normaal gebezigde uitdrukking
en per definitie is modden subjectief
Straks gebeurt het nog echt en heb je alleen nog maar die ene ex (die vond dat jij stinkt) om te stalken.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja???? VAL DOOD!!!!!
Tann is beter gewend van Fok geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja???? VAL DOOD!!!!!
Edit: Dat mag volgens teamlead. Je mag dat nu zeggen.....
ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloofquote:
Ben jij soms Roeland?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof
wat een zaadnummer![]()
Telepatisch bericht??? Die belde ik net om mijn boek terug te vragen... hahahahaquote:Op zondag 5 maart 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Straks gebeurt het nog echt en heb je alleen nog maar die ene ex (die vond dat jij stinkt) om te stalken.
Gaan we nou aardig doenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
PCeend moet ook zijn bek houden, en filmpjes gaan spammen.....
Dus jij hoeft ff nog niet dood te vallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |