Vuur en sneeuw gaat mijns inziens niet echt goed samenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:58 schreef superhero87 het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk om in de sneeuw vast te zitten in Hilversum![]()
Met zn allen een kampvuurtje maken![]()
Wat voor filmpjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef dolfg het volgende:
Ja, ik ga dan wel niet mee met deze meet... Maar ik ben er wel morgen!
Met de kids en mijn collega's van IdtV/RTL4.
Een goeie vriend va me draait morgenavond de achter de schermen filmpjes en ik hoop jullie ook te zien. CDP is altijd herkenbaar, dus dat moet wel lukken.![]()
Ja, nog maar een week tot eindelijk de finale isquote:
Jij ook op je feestje, en hou de boel heel hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef BVO het volgende:
Veel plezier alvast!
Ik zou het wel doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef sbientje het volgende:
ik zit nog steeds te twijfelen of ik mij n fok-shirt aan zal doen
onder iets anders danquote:
En dan tijdens de show, als je in beeld bent, je superman moment waarbij je hetgeen wat eroverheen zit kapotscheurt en je FOK!shirt onthuld wordtquote:
Waarom kan jij eigenlijk niet als ik vragen magquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef BVO het volgende:
Veel plezier alvast!
Heb een feestje vanavondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom kan jij eigenlijk niet als ik vragen mag![]()
Jammer, ik kan zelf ook niet mee..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb een feestje vanavond.
En dat stond al een hele tijd vast en kan ik eigenlijk niet missen, daarom dus.
Vind het nu ook wel jammer, maar goed, het is niet anders he.
Heb jij zo'n HoT sHiT ding?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef sbientje het volgende:
ik zit nog steeds te twijfelen of ik mij n fok-shirt aan zal doen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef WithMe het volgende:
Ik moet nog wat voorbereidingen treffen en daarna ga ik maar eens op pad. Tot vanmiddag/vanavond mensen!
neh, op die van mij staat alleen FOK!quote:
Da's al beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
neh, op die van mij staat alleen FOK!
Ja had ik al gelezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:49 schreef chansadres het volgende:
Peri, daarvoor heb je connectie's nodig. Ik heb een vaste Hilversum verblijfplaats voor zulke dingen
ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij vertrekken om 16.00 uur hier.
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag! Is het station (Hilversum noord) ver van het mediapark af?
Van die schoolreisje touringcarsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat mediapark, staan daar gewoon de hele tijd van die busjes enzo, die op en neer rijden?
Nee ik moet duidelijkheid hebben in verband met mijn vervoerquote:
Gewoon als er een touringcar volzit rijdt ie naar studio 22, het wijst zich allemaal vanzelfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat mediapark, staan daar gewoon de hele tijd van die busjes enzo, die op en neer rijden?
Ik weet niet of ik dat kan regelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef PeRi het volgende:
Chauffeur regelen? Die een rondje Nederland doet vannacht en ons thuisbrengt?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:37 schreef chansadres het volgende:
Ik ben weg, zie jullie vanavond!
Tot dan!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:37 schreef chansadres het volgende:
Ik ben weg, zie jullie vanavond!
Hoe laat moet jij weg? Volgens mij is het een wedstrijd tussen ons, wie het laatst vertrektquote:
jah is vies voor de mensjes om mij heenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, in bad, anders riek je.
* Tha_Erik herinnert nogmaals de kaartjesquote:
Oh jij wint, op een half uur naquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euh, mal sehen...
We vertrekken om 17.27 (18.01 in H'sum) of 17.57 (18.34 in H'sum). Ik denk dus 17.27. Anders zijn we te laat..
Vla? Douchen? Douchen met vla?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh jij wint, op een half uur na.
Ik heb net gedoucht met frambozenvla, als je iets zoets ruikt, ben ik het.
Sorry, ik kon het beeld niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Frambozenvla-achtige tuli. Geen echte natuurlijk .
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het beeld niet onderdrukken.
Vla
jah ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had ook een rok aan, maar was beetje koud merkte ik net. Dus verander het maar even in een broek.
Johquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Boeiend, bijna alle jongens lopen er casual bij, dus dat maakt niet zoveel uit.
Toppers!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:23 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Maar ze zijn er hoor!!!
CooL! die hebben vanavond een spannende show gezien, de lat lag behoorlijk hoog.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef Ayaxola het volgende:
Sowieso GJ, de rest herken ik niet zo snel denk ik, -Vaduz- wel natuurlijk.
Maar GJ had ik al eerder gezien bij Idols zelf.
Ja, maar vond het denk ik niet de leukste liveshow eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
CooL! die hebben vanavond een spannende show gezien, de lat lag behoorlijk hoog.
Zijn ze er ook bij als de finale is?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, maar vond het denk ik niet de leukste liveshow eigenlijk.
uuhhm okay. Voor de kaartjes mogen ze wel heel snel zijn, het zal wel storm lopen op de finale kaartjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
NeeMisschien een paar omdat ze een kaartje kopen ofzo, maar verder niet.
Dan hebben ze ze denk ik al gekochtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay. Voor de kaartjes mogen ze wel heel snel zijn, het zal wel storm lopen op de finale kaartjes.
Cool, moest je nog lang wachten?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik sta met Marescha, Floortje en Ellen op de foto
we reden 00.50 wegquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
Marescha is idd lief, sta ook met haar op de foto
nog op de foto met Kirsten?quote:
quote:
quote:
Naar -Vaduz- dacht ikquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:23 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Maar ze zijn er hoor!!!
Half drie zei je, gekquote:Op zondag 5 maart 2006 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij zijn ook thuis, zeer voorspoedig gegaan allemaal!
Periquote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef sbientje het volgende:
MARESCHAAAAAAA ken je tom en sven nog?
ja!
DIE ZITTEN HIERRR!!!!!
Hoezo kende ze die, is ze op FOK! geweest danquote:Op zondag 5 maart 2006 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tom kreeg 3 zoenen..en ze kende de quote uit Sven's sig zei ze later nog tegen me!
Een vriendin van haar had het haar een paar keer verteld over die quote..ze vond m tofquote:Op zondag 5 maart 2006 01:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo kende ze die, is ze op FOK! geweest dan?
meen je dat?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een vriendin van haar had het haar een paar keer verteld over die quote..ze vond m tof
Ze zou ons maandag koffie komen brengen tussen de repetities door, heeft ze beloofd
Dat zei zequote:
Wel goede smaak dan.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat kind achter onsmet dr "Rafi!" moest zo dood!
Ze was irritaaaant!quote:
d'r zaten id een paar irritante schreeuwers op de rij achter onsquote:Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat kind achter onsmet dr "Rafi!" moest zo dood!
Goeienacht, het was echt tof!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
d'r zaten id een paar irritante schreeuwers op de rij achter ons
o.a. mijn zusje + vriendin, mijn god.. ultieme schaammomenten daarquote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
d'r zaten id een paar irritante schreeuwers op de rij achter ons
Neuh, Kirsten heb ik niet gehoord, die was vrij depressief trouwens op het eindquote:Op zondag 5 maart 2006 02:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry
Waren het niet Kirsten en Co?
En je hebt haar niet eens getroost?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, Kirsten heb ik niet gehoord, die was vrij depressief trouwens op het eind.
Nog leuker dat andere mensen schijnbaar dachten dat je van de productie was ofzo, en ook zo'n ster probeerden te krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook leuk toen ik de sterren ging uitdelen en de halve tribune zat:
Ik, Ik, Ik, Ik !
Ik moest de trein halenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je hebt haar niet eens getroost?
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog leuker dat andere mensen schijnbaar dachten dat je van de productie was ofzo, en ook zo'n ster probeerden te krijgen
Ja wij hadden 10jarige gillende bakvismeisjes voor ons, en die wilden ook nog een ster toen CDP ze uitdeelde terwijl ze al een heel leger aan floortjesterren hadden.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog leuker dat andere mensen schijnbaar dachten dat je van de productie was ofzo, en ook zo'n ster probeerden te krijgen
Had c_a nou haar ster aan iemand anders gegeven?quote:
GE-weldig om te zienquote:Marescha is er =![]()
en Serge ook! =![]()
![]()
Ja aan de aanhanger van shining_star..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had c_a nou haar ster aan iemand anders gegeven?
Klopt. er waren minder onderlinge gesprekken dan ik vooraf had gedacht. En er was ook geen groepsfoto.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb sommige mensen trouwens helemaal niet gesproken. C_d amper, shining_star alleen op het station op de heenweg, Timmai en Kirsten niet....
ik had ook veel mensen die waarvan ik nou niet wist of dat het iemand van Fok! was of aanhangquote:Op zondag 5 maart 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb sommige mensen trouwens helemaal niet gesproken. C_d amper, shining_star alleen op het station op de heenweg, Timmai en Kirsten niet....
klopt idd, heb ook niet iedereen gesproken, maar dat was natuurlijk ook best wel moeilijkquote:Op zondag 5 maart 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik stelde me gewoon aan iedereen voor. Behalve aan WithMe, Kirsten en jou.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik had ook veel mensen die waarvan ik nou niet wist of dat het iemand van Fok! was of aanhang
Serge gaf ook een gore knipoog aan iemand om me heenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zat ook best kut..had ook wel wat meer in t midden willen zitten maar nu heb k een Floortje foto waar ze kijkt en Ellen bleef knipogen
Serge had wel een lekker mokkel mee, al zeg ik hetquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
Serge gaf ook een gore knipoog aan iemand om me heen
Kirsten was ook zeer sociaal trouwens, ik heb geen bedankt (ofzoiets) gehoord toen ik haar een kaart gafquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik stelde me gewoon aan iedereen voor. Behalve aan WithMe, Kirsten en jou.
En ze ging ook niet bij ons zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Kirsten was ook zeer sociaal trouwens, ik heb geen bedankt (ofzoiets) gehoord toen ik haar een kaart gaf![]()
Wel stom dat je al je spullen vergeten wasquote:Op zondag 5 maart 2006 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op een gegeven moment werd ik een beetje belaagd i/d foyer..allemaal mensen naar mij en c_a toe..wel grappig hoe er een clubje buiten stond te wachten en sbientje al binnen
Mwjah de giraf was ik idd vergetenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel stom dat je al je spullen vergeten was
En je sterrenlijst.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah de giraf was ik idd vergeten
Ja, mn printer is kapoetquote:
Ik heb je niet eens gedag gezegd, we moesten rennen voor de treinquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om de reacties te lezen.
Gelukkig was het zusje van C_D een zeer goede plaatsvervanger voor de foto.
het zusje van C_Dquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om de reacties te lezen.
Gelukkig was het zusje van C_D een zeer goede plaatsvervanger voor de foto.
het was wel een grappig gezichtquote:Op zondag 5 maart 2006 02:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens gedag gezegd, we moesten rennen voor de trein. Bleek dat het zo'n irritante stoptrein te zijn, als we 10 minuten hadden gewacht hadden we in de intercity gezeten...
Dank jequote:
Hoiquote:
Evert ookquote:
blij dat mijn zusje in de smaak vielquote:
ik zei toch al.... ze doet het alleen maar voor het kaartje.... maar niemand luisterdequote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Kirsten was ook zeer sociaal trouwens, ik heb geen bedankt (ofzoiets) gehoord toen ik haar een kaart gaf![]()
mwaoh, ik vond dat de muziek in de studio veel te hard was, ik hoorde de kandidaten amper zingen...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Timmai het volgende:
Die band was trouwens echt onwijs tof, en het klinkt trouwens allemaal zoveel beter daar dan op TV
ik had het alleen bij Floortje bij What A Feeling volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwaoh, ik vond dat de muziek in de studio veel te hard was, ik hoorde de kandidaten amper zingen...
moest eerst even sam afzetten thuis en we zijn langs benzinestation gereden... we hadden honger en dorstquote:
naja toch weer een "halve" fok!ker blij gemaakt.. hoop ikquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zei toch al.... ze doet het alleen maar voor het kaartje.... maar niemand luisterde![]()
Ik heb ook echt gegeten net!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moest eerst even sam afzetten thuis en we zijn langs benzinestation gereden... we hadden honger en dorstga zo ook maar slapen..... ben echt dood
![]()
Indeed yes.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Timmai het volgende:
Die band was trouwens echt onwijs tof, en het klinkt trouwens allemaal zoveel beter daar dan op TV
ik kreeg een sms dat ik in beeld ben geweest..... morgen eerst maar eens kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het was tof.![]()
En blijkbaar in beeld geweest.![]()
Is misschien niet zo gegaan als gehoopt, maar een echte fan is Kirsten wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja toch weer een "halve" fok!ker blij gemaakt.. hoop ik
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
blij dat mijn zusje in de smaak viel
jah en evert.... en me handschoenen zijn nog niet droog...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg, die sneeuwballen begon Sam mee!
Ik ga denk ook nie..sta maandag al genoeg id kou..
ik ook.... ook al heb ik niet met veel gesproken....... Ik kwam er pas later achter in de backstage ofzo, dat Tom_Tom- schuin achter me zatquote:Op zondag 5 maart 2006 02:38 schreef Andiyan het volgende:
Ik vond iedereen wel oké, voor zover ik kan oordelen.![]()
thnxquote:Op zondag 5 maart 2006 02:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf was je ook erg oke hoor C_d.
ja, geweldige actie van PeRiquote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat ik een aantal mensen niet heb gezien.
PeRi die een stom mens even afbafte.![]()
![]()
Wat zijn FOK!ers eigenlijk gewone mensen hè.![]()
![]()
Die met dat witte overhemd en die supergrote camera.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu weet ik nog steeds niet wie lynx666 is![]()
Wat zei ze nou precies dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, geweldige actie van PeRi ^O
Nu weet ik wel wie lynx666 is maar nu weet ik niet meer wie fir3fly en chansadres zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die met dat witte overhemd en die supergrote camera.![]()
Zat tussen fire3fly en chansadres in![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
iets in de trant van
"hou een keer je kop dicht, want ik probeer te luisteren" volgens mij![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou heb k geen foto genomen van de 2 rijen met FOK! bordjes
fir3fly was een héél klein. zat naast svennie. En chansey was dat gozertje met stekeltjes + brilletje.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu weet ik wel wie lynx666 is maar nu weet ik niet meer wie fir3fly en chansadres zijn
Maar goed.... heeft er iemand nog foto's gemaakt????
goed ideequote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier wel wat foto's met een deel van de Fok!ers erop, volgt later vandaag wel.
Volgens mij waren dat er echt 3 of 4quote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
dat gozertje met stekeltjes + brilletje.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er echt 3 of 4
Hoiquote:
Nee, ik had het ook over Amersfoortquote:Op zondag 5 maart 2006 02:49 schreef Andiyan het volgende:
Sven, er stoppen geen intercity's in Hilversum Noord?![]()
Oh, okay, nee dan is het niet erg slim nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:50 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik had het ook over Amersfoort. Tot daar hebben Fir3fly, WithMe en ik samen gereisd met Globe en Vaduz
.
Ben je het NU al aan het terugkijken?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat komt Houten Hart minder over op TV..vond het STEENgoed id studio!
even snel op idols.nlquote:Op zondag 5 maart 2006 02:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ben je het NU al aan het terugkijken?![]()
Kan me best voorstellen dat het op tv minder goed klinkt. Kijk morgenmiddag wel ofzo als ik tijd heb.
Nee, ik lig ergens in een sloot nu.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoi! De weg naar huis nog kunnen vinden?
Ook al.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik lig ergens in een sloot nu..
Ik inmiddels wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef Svensational het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat de moeder van Lurling een snor heeft?
Boeiendquote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef alwaysthebest het volgende:
D'r keek iemand echt boos toen ik met mijn raffaster aan het zwaaien was tussen alle floortjesterren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |