Ja had ik al gelezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:49 schreef chansadres het volgende:
Peri, daarvoor heb je connectie's nodig. Ik heb een vaste Hilversum verblijfplaats voor zulke dingen
ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij vertrekken om 16.00 uur hier.
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag! Is het station (Hilversum noord) ver van het mediapark af?
Van die schoolreisje touringcarsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat mediapark, staan daar gewoon de hele tijd van die busjes enzo, die op en neer rijden?
Nee ik moet duidelijkheid hebben in verband met mijn vervoerquote:
Gewoon als er een touringcar volzit rijdt ie naar studio 22, het wijst zich allemaal vanzelfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat mediapark, staan daar gewoon de hele tijd van die busjes enzo, die op en neer rijden?
Ik weet niet of ik dat kan regelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef PeRi het volgende:
Chauffeur regelen? Die een rondje Nederland doet vannacht en ons thuisbrengt?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:37 schreef chansadres het volgende:
Ik ben weg, zie jullie vanavond!
Tot dan!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:37 schreef chansadres het volgende:
Ik ben weg, zie jullie vanavond!
Hoe laat moet jij weg? Volgens mij is het een wedstrijd tussen ons, wie het laatst vertrektquote:
jah is vies voor de mensjes om mij heenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, in bad, anders riek je.
* Tha_Erik herinnert nogmaals de kaartjesquote:
Oh jij wint, op een half uur naquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euh, mal sehen...
We vertrekken om 17.27 (18.01 in H'sum) of 17.57 (18.34 in H'sum). Ik denk dus 17.27. Anders zijn we te laat..
Vla? Douchen? Douchen met vla?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh jij wint, op een half uur na.
Ik heb net gedoucht met frambozenvla, als je iets zoets ruikt, ben ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |