Ik ben bang dat je die niet gaat halen...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, zo te zien moet ik echt de trein van 23.04 halen. Hoop dat dat gaat lukken.
Anders moet mijn medereiziger mij maar even in huis halen.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je die niet gaat halen...
Er gaat om 0:01 nog een trein riching Den Bosch, kun je die niet nemen?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik toch echt eerder weg moeten.![]()
Ik moet eigenlijk naar eindhoven, maar als het echt moet denk ik wel. Toch nog maar even vragen of ik anders in den bosch kan blijven.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Er gaat om 0:01 nog een trein riching Den Bosch, kun je die niet nemen?
Ik hoop dat het kan, het zou echt zonde zijn als je de uitslag zou moeten missen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar eindhoven, maar als het echt moet denk ik wel. Toch nog maar even vragen of ik in anders in den bosch kan blijven.![]()
Jaaa!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kijk er echt heel erg naar uit... nog maar een paar dagen
ja, zal ik doen, was ff snel een postje tussendoor. ga nu slapen, en hopen 'da'k morgen niet meer duizelig benquote:
Me 2.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:52 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop dat Christon er is
Ik heb er ook super veel zin in
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:19 schreef Andiyan het volgende:
23:45 vertrekken is best wel te doen.
Die trein ging toch niet meer? De regeling was veranderd? Richting Utrecht kwam ik op 23:31.. Maar aners wil ik zeker weten de 18 over ook!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, mooi dat alles geregeld is. Ik zou nog wel antwoord willen op m'n vraag, of er veel kans is dat we nog de trein van 23u18 kunnen halen. Dat moet ik ff weten, zodat ik contant geld bij me heb voor de taxi (die erg duur is).
Ja als ik bij de NS reisplanner Hilversum Noord naar Den Haag C deed, liet hij de ene keer die van 23.18 zien en de andere keer weer nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die trein ging toch niet meer? De regeling was veranderd? Richting Utrecht kwam ik op 23:31.. Maar aners wil ik zeker weten de 18 over ook!
Ik hoop ook dat Christon er is.... en Sergequote:Op maandag 27 februari 2006 23:52 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop dat Christon er is
Ik heb er ook super veel zin in
Serieus?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdomme. Die laatste trein vanuit H'sum Noord is opeens geschrapt richting Amsterdam..
Nu gaat ie al om 00.15 ipv 00.45!
Voor mij wel natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, maar wacht, de uitslag is om 23.00 afgelopen, geen paniek..
Ik moet niets.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet weer met iedereen op de foto?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |