Is misschien niet zo gegaan als gehoopt, maar een echte fan is Kirsten wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja toch weer een "halve" fok!ker blij gemaakt.. hoop ik
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
blij dat mijn zusje in de smaak viel
jah en evert.... en me handschoenen zijn nog niet droog...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg, die sneeuwballen begon Sam mee!
Ik ga denk ook nie..sta maandag al genoeg id kou..
ik ook.... ook al heb ik niet met veel gesproken....... Ik kwam er pas later achter in de backstage ofzo, dat Tom_Tom- schuin achter me zatquote:Op zondag 5 maart 2006 02:38 schreef Andiyan het volgende:
Ik vond iedereen wel oké, voor zover ik kan oordelen.![]()
thnxquote:Op zondag 5 maart 2006 02:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf was je ook erg oke hoor C_d.
ja, geweldige actie van PeRiquote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat ik een aantal mensen niet heb gezien.
PeRi die een stom mens even afbafte.![]()
![]()
Wat zijn FOK!ers eigenlijk gewone mensen hè.![]()
![]()
Die met dat witte overhemd en die supergrote camera.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu weet ik nog steeds niet wie lynx666 is![]()
Wat zei ze nou precies dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, geweldige actie van PeRi ^O
Nu weet ik wel wie lynx666 is maar nu weet ik niet meer wie fir3fly en chansadres zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die met dat witte overhemd en die supergrote camera.![]()
Zat tussen fire3fly en chansadres in![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
iets in de trant van
"hou een keer je kop dicht, want ik probeer te luisteren" volgens mij![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou heb k geen foto genomen van de 2 rijen met FOK! bordjes
fir3fly was een héél klein. zat naast svennie. En chansey was dat gozertje met stekeltjes + brilletje.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu weet ik wel wie lynx666 is maar nu weet ik niet meer wie fir3fly en chansadres zijn
Maar goed.... heeft er iemand nog foto's gemaakt????
goed ideequote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier wel wat foto's met een deel van de Fok!ers erop, volgt later vandaag wel.
Volgens mij waren dat er echt 3 of 4quote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
dat gozertje met stekeltjes + brilletje.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er echt 3 of 4
Hoiquote:
Nee, ik had het ook over Amersfoortquote:Op zondag 5 maart 2006 02:49 schreef Andiyan het volgende:
Sven, er stoppen geen intercity's in Hilversum Noord?![]()
Oh, okay, nee dan is het niet erg slim nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:50 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik had het ook over Amersfoort. Tot daar hebben Fir3fly, WithMe en ik samen gereisd met Globe en Vaduz
.
Ben je het NU al aan het terugkijken?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat komt Houten Hart minder over op TV..vond het STEENgoed id studio!
even snel op idols.nlquote:Op zondag 5 maart 2006 02:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ben je het NU al aan het terugkijken?![]()
Kan me best voorstellen dat het op tv minder goed klinkt. Kijk morgenmiddag wel ofzo als ik tijd heb.
Nee, ik lig ergens in een sloot nu.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoi! De weg naar huis nog kunnen vinden?
Ook al.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik lig ergens in een sloot nu..
Ik inmiddels wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef Svensational het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat de moeder van Lurling een snor heeft?
Boeiendquote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef alwaysthebest het volgende:
D'r keek iemand echt boos toen ik met mijn raffaster aan het zwaaien was tussen alle floortjesterren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |