En je hebt haar niet eens getroost?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, Kirsten heb ik niet gehoord, die was vrij depressief trouwens op het eind.
Nog leuker dat andere mensen schijnbaar dachten dat je van de productie was ofzo, en ook zo'n ster probeerden te krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook leuk toen ik de sterren ging uitdelen en de halve tribune zat:
Ik, Ik, Ik, Ik !
Ik moest de trein halenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je hebt haar niet eens getroost?
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog leuker dat andere mensen schijnbaar dachten dat je van de productie was ofzo, en ook zo'n ster probeerden te krijgen
Ja wij hadden 10jarige gillende bakvismeisjes voor ons, en die wilden ook nog een ster toen CDP ze uitdeelde terwijl ze al een heel leger aan floortjesterren hadden.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog leuker dat andere mensen schijnbaar dachten dat je van de productie was ofzo, en ook zo'n ster probeerden te krijgen
Had c_a nou haar ster aan iemand anders gegeven?quote:
GE-weldig om te zienquote:Marescha is er =![]()
en Serge ook! =![]()
![]()
Ja aan de aanhanger van shining_star..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had c_a nou haar ster aan iemand anders gegeven?
Klopt. er waren minder onderlinge gesprekken dan ik vooraf had gedacht. En er was ook geen groepsfoto.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb sommige mensen trouwens helemaal niet gesproken. C_d amper, shining_star alleen op het station op de heenweg, Timmai en Kirsten niet....
ik had ook veel mensen die waarvan ik nou niet wist of dat het iemand van Fok! was of aanhangquote:Op zondag 5 maart 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb sommige mensen trouwens helemaal niet gesproken. C_d amper, shining_star alleen op het station op de heenweg, Timmai en Kirsten niet....
klopt idd, heb ook niet iedereen gesproken, maar dat was natuurlijk ook best wel moeilijkquote:Op zondag 5 maart 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik stelde me gewoon aan iedereen voor. Behalve aan WithMe, Kirsten en jou.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik had ook veel mensen die waarvan ik nou niet wist of dat het iemand van Fok! was of aanhang
Serge gaf ook een gore knipoog aan iemand om me heenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zat ook best kut..had ook wel wat meer in t midden willen zitten maar nu heb k een Floortje foto waar ze kijkt en Ellen bleef knipogen
Serge had wel een lekker mokkel mee, al zeg ik hetquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
Serge gaf ook een gore knipoog aan iemand om me heen
Kirsten was ook zeer sociaal trouwens, ik heb geen bedankt (ofzoiets) gehoord toen ik haar een kaart gafquote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik stelde me gewoon aan iedereen voor. Behalve aan WithMe, Kirsten en jou.
En ze ging ook niet bij ons zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Kirsten was ook zeer sociaal trouwens, ik heb geen bedankt (ofzoiets) gehoord toen ik haar een kaart gaf![]()
Wel stom dat je al je spullen vergeten wasquote:Op zondag 5 maart 2006 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op een gegeven moment werd ik een beetje belaagd i/d foyer..allemaal mensen naar mij en c_a toe..wel grappig hoe er een clubje buiten stond te wachten en sbientje al binnen
Mwjah de giraf was ik idd vergetenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel stom dat je al je spullen vergeten was
En je sterrenlijst.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah de giraf was ik idd vergeten
Ja, mn printer is kapoetquote:
Ik heb je niet eens gedag gezegd, we moesten rennen voor de treinquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om de reacties te lezen.
Gelukkig was het zusje van C_D een zeer goede plaatsvervanger voor de foto.
het zusje van C_Dquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om de reacties te lezen.
Gelukkig was het zusje van C_D een zeer goede plaatsvervanger voor de foto.
het was wel een grappig gezichtquote:Op zondag 5 maart 2006 02:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens gedag gezegd, we moesten rennen voor de trein. Bleek dat het zo'n irritante stoptrein te zijn, als we 10 minuten hadden gewacht hadden we in de intercity gezeten...
Dank jequote:
Hoiquote:
Evert ookquote:
blij dat mijn zusje in de smaak vielquote:
ik zei toch al.... ze doet het alleen maar voor het kaartje.... maar niemand luisterdequote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Kirsten was ook zeer sociaal trouwens, ik heb geen bedankt (ofzoiets) gehoord toen ik haar een kaart gaf![]()
mwaoh, ik vond dat de muziek in de studio veel te hard was, ik hoorde de kandidaten amper zingen...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Timmai het volgende:
Die band was trouwens echt onwijs tof, en het klinkt trouwens allemaal zoveel beter daar dan op TV
ik had het alleen bij Floortje bij What A Feeling volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwaoh, ik vond dat de muziek in de studio veel te hard was, ik hoorde de kandidaten amper zingen...
moest eerst even sam afzetten thuis en we zijn langs benzinestation gereden... we hadden honger en dorstquote:
naja toch weer een "halve" fok!ker blij gemaakt.. hoop ikquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zei toch al.... ze doet het alleen maar voor het kaartje.... maar niemand luisterde![]()
Ik heb ook echt gegeten net!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moest eerst even sam afzetten thuis en we zijn langs benzinestation gereden... we hadden honger en dorstga zo ook maar slapen..... ben echt dood
![]()
Indeed yes.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Timmai het volgende:
Die band was trouwens echt onwijs tof, en het klinkt trouwens allemaal zoveel beter daar dan op TV
ik kreeg een sms dat ik in beeld ben geweest..... morgen eerst maar eens kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het was tof.![]()
En blijkbaar in beeld geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |