quote:
quote:
Naar -Vaduz- dacht ikquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:23 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Maar ze zijn er hoor!!!
Half drie zei je, gekquote:Op zondag 5 maart 2006 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij zijn ook thuis, zeer voorspoedig gegaan allemaal!
Periquote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef sbientje het volgende:
MARESCHAAAAAAA ken je tom en sven nog?
ja!
DIE ZITTEN HIERRR!!!!!
Hoezo kende ze die, is ze op FOK! geweest danquote:Op zondag 5 maart 2006 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tom kreeg 3 zoenen..en ze kende de quote uit Sven's sig zei ze later nog tegen me!
Een vriendin van haar had het haar een paar keer verteld over die quote..ze vond m tofquote:Op zondag 5 maart 2006 01:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo kende ze die, is ze op FOK! geweest dan?
meen je dat?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een vriendin van haar had het haar een paar keer verteld over die quote..ze vond m tof
Ze zou ons maandag koffie komen brengen tussen de repetities door, heeft ze beloofd
Dat zei zequote:
Wel goede smaak dan.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat kind achter onsmet dr "Rafi!" moest zo dood!
Ze was irritaaaant!quote:
d'r zaten id een paar irritante schreeuwers op de rij achter onsquote:Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat kind achter onsmet dr "Rafi!" moest zo dood!
Goeienacht, het was echt tof!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
d'r zaten id een paar irritante schreeuwers op de rij achter ons
o.a. mijn zusje + vriendin, mijn god.. ultieme schaammomenten daarquote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
d'r zaten id een paar irritante schreeuwers op de rij achter ons
Neuh, Kirsten heb ik niet gehoord, die was vrij depressief trouwens op het eindquote:Op zondag 5 maart 2006 02:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry
Waren het niet Kirsten en Co?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |