Eindelijk iemand die het ziet! leuk he?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet! leuk he?![]()
MissJ, volgens mij zie jij ze vliegenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef MissJ. het volgende:
Bij de jongens op de slaapkamer hoor ik vogels fluiten?????
Die is over 2 dagen weer terug.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Maar de originele versie was ook mooi
![]()
Whehequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef Sjet het volgende:
Ook Ferri een tandje lager gezet, speciaal voor Pearl![]()
[afbeelding]
Ik heb nu nog wat anders gemaakt..... ik geloof dat ik nu begrepen heb wat Frizti bedoelde.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wheheis beter zo Sjet dank je
![]()
dat kenne me ouwe oogies niet meer hebben whahaha lollll![]()
Ja precies nu gaat tie in de juiste volgordequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb nu nog wat anders gemaakt..... ik geloof dat ik nu begrepen heb wat Frizti bedoelde.....
[afbeelding]
Nah ik ook ben ook donker en blauw getint lolllquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb donker haar en blauwe ogen.......het ideaalbeeld van ferry!![]()
Is het al vrijdag danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef melke het volgende:
Hoe is het hier? Het is weeeeekend!!!
Hier is het goehoedddd!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef melke het volgende:
Hoe is het hier? Het is weeeeekend!!!
Met mij is het topquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier is het goehoedddd!!ik weet niet hoe het met alle andere fokkers is maar met mij goed
![]()
met jou ook?
en ja! weekend! lekker hé!
Aso he! Hij voelde zich nu volgens mij sterk omdat iemand met hem mee lulde. Wij kunnen rellen, maar dat sloeg echt alles!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
heb het teruggelezen
stelletje terroristen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef melke het volgende:
[..]
Aso he! Hij voelde zich nu volgens mij sterk omdat iemand met hem mee lulde. Wij kunnen rellen, maar dat sloeg echt alles!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef melke het volgende:
[..]
Hee wormpje! Dat BB Zweden, is dat een of andere naakte BB?
Ja, ze hebben ze wel op de looks geselecteerd hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Melke het is een "gewone" BB.
In de pers is al veel kritiek geweest op deze BB.
Te veel extreme figuren bij elkaar.
Ja wie denkt hij wel niet dat hij is he! Maar goed, weet wel wie het zegt he.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]en dan noemde hij je ook nog kneus, dat mag ik alleen
![]()
ja, maar was bijna aan het denken dat mensen mij gaan gelovenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ja wie denkt hij wel niet dat hij is he! Maar goed, weet wel wie het zegt he.![]()
Ik lig er niet van wakker. Sta boven zulke mensenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar was bijna aan het denken dat mensen mij gaan gelovendit is al de 2e die mijn uitspraken over neemt
Dat niet alleen maar er zit er één bij die is knettergek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ze wel op de looks geselecteerd he![]()
Hoezo is ze dan knettergek? Vind je vast en zeker wel leuk hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar er zit er één bij die is knettergek.
Zeker als dronken is Jessica blond en loopt er altijd luchtig bij.
Ja?! Wat staat er op de planning?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
En al helemaal klaar voor t weekend
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ik lig er niet van wakker. Sta boven zulke mensen![]()
loopt iedereen uit te schelden is al bijna of tot een slaande ruzie gekomen. (weet ik niet zeker)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:26 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo is ze dan knettergek? Vind je vast en zeker wel leuk heJammer dat je het niet verstaat he
Psycho girlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
loopt iedereen uit te schelden is al bijna of tot een slaande ruzie gekomen. (weet ik niet zeker)
Ze is de slaapkamer uitgesleept omdat het bijna weer ruzie was.
Het is jammer dat ik er niks van versta maar de beelden en caps vertellen veel.
Vanavond naar een vriendinnetje, morgen naar m'n vriendje en zondag uit eten!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hier lekker rust en zaterdag lekker wijntje![]()
En jij
Leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:33 schreef melke het volgende:
[..]
Vanavond naar een vriendinnetje, morgen naar m'n vriendje en zondag uit eten!![]()
Ooooh, ik glij van mijn stoel, precies zoals ik hem voorstelde.....wat een kanjer.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:35 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ooooh, ik glij van mijn stoel, precies zoals ik hem voorstelde.....wat een kanjer.![]()
Nog een uurtje of 60, dan is alles voorbij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:35 schreef melke het volgende:
Hoe lang duurt HBB eigenlijk nog?
Dan kunnen ze het BB6 huis gaan opbouwen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nog een uurtje of 60, dan is alles voorbij.
Of Zweden nee niet dat bloot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:38 schreef melke het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het BB6 huis gaan opbouwen!Hummie check de Belgen
![]()
Ja beertje het liep net wat door elkaar, maar is nu goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef lovebear het volgende:
Horen jullie nu ook een achter de schermen geluiden
Of er een film op staat
Hoor nog steeds een film op stream 2quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja beertje het liep net wat door elkaar, maar is nu goed![]()
Vioool kijkt kostte wat het kost naar Rome, al komen er driehonderd gasten.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoor nog steeds een film op stream 2
Lieverdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
Heeft Ferri al beet?
[afbeelding]
Hallo allemaal
owwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoor nog steeds een film op stream 2
Dat zal t zijn dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Vioool kijkt kostte wat het kost naar Rome, al komen er driehonderd gasten.....
Troetelbeeeeeeeeeeeer... wil je met mij (speed) daten?quote:
Heej! Bluequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
Heeft Ferri al beet?
[afbeelding]
Hallo allemaal
De streams zijn weer bagger op 3... en op degene die het goed doen zie je een TV kijkende Frankquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef MissJ. het volgende:
Word het leuk bij John gaat het geluid weer weg komt die kale vloeker weer in beeld die helemaal niet meedoet........?
Die kletst uit zijn nek alleen maar tegen Bonnie.
Hahaha... succes ermee... tot laterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:59 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga hier ook even speed daten ben al bijna 20 jaar getrouwd met die datemaar dat bevalt me prima, tot laterssss
![]()
![]()
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Troetelbeeeeeeeeeeeer... wil je met mij (speed) daten?![]()
![]()
![]()
Okee... spreken we een keer af, als je vriendje het goed vindquote:
Het is Winni de Pooh beer!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Troetelbeeeeeeeeeeeer... wil je met mij (speed) daten?![]()
![]()
![]()
Mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... spreken we een keer af, als je vriendje het goed vind![]()
![]()
Een winni de pooh beer kan ook een troetelbeer zijnquote:
Je bent toch al in love Melke?quote:
Haaai FBquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een winni de pooh beer kan ook een troetelbeer zijn![]()
Hoi Melke
Hahahaha ik een playertje? een anti-playertje dan bedoel jequote:
Shurequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik een playertje? een anti-playertje dan bedoel je
Veel plezier Melke... we zullen ons best doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:05 schreef melke het volgende:
[..]
Shure![]()
Maare ik ga ff naar een vriendinnetje! Gedraag jullie allen en tot vannacht![]()
![]()
Zozo... heb jij een mannetje van 20 jaar... heb je goed gedaan danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaalIk ben even lurken en ga zo Lost kijken, daarna ben ik er weer
![]()
En Manu, lekker dinggggggg![]()
Ik ga Pareltje achterna, ook even mijn mannetje van pas 20 jaar
achterna
Mn Msn staat iig altijd beschikbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... spreken we een keer af, als je vriendje het goed vind![]()
![]()
Ik ben niet zo'n msn-er... maar zal het onthoudenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n msn-er... maar zal het onthouden
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... heb jij een mannetje van 20 jaar... heb je goed gedaan dan![]()
![]()
Is goed... tot later SuperMOM
Whahahaha snapte ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Knap he voor zo'n ouwe doos
Ik bedoelde dus mijn mannetje van al 20 jaar (schrijf ik het weer zo raar??) Nou ja al 20 jaar samen dus pffffff
![]()
Tot straks allen!!![]()
Totstraks supermammaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Knap he voor zo'n ouwe doos
Ik bedoelde dus mijn mannetje van al 20 jaar (schrijf ik het weer zo raar??) Nou ja al 20 jaar samen dus pffffff
![]()
Tot straks allen!!![]()
Vreetkliko gesignaleerd!!!! Hoi Muertequote:
Hoi FB, alles goed?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vreetkliko gesignaleerd!!!! Hoi Muerte
Oh ja, ben ik nog ffquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Muerte het volgende:
Joehoe, mevrouw dat tafeltje staat daar niet goed hoor, dat mag vast niet van Vilola.
[afbeelding]
Zie je nou wel? Dat zei ik toch?![]()
[afbeelding]
Dat is idd erg grappigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja, ben ik nog ffHier moest ik zo om lachen!!!!
![]()
![]()
tot straks![]()
Ben niet weg hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is idd erg grappig![]()
Tot strakkies LiefBeer
Yeah Muerte is nog bij mequote:
Ik ben er ook nog hoor... soms danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Yeah Muerte is nog bij meik voelde me zo verdomd alleen...
When iám feeling blue....all i have to do....is take a look at you...........quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor... soms dan
Ik ben hier al vanaf half vier hoor en ik blijf nog wel even.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Yeah Muerte is nog bij meik voelde me zo verdomd alleen...
Superleuk dezequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:58 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat nu iedereen aan het speeddaten is?????
Then you're not soooooooo blueeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef MissJ. het volgende:
[..]
When iám feeling blue....all i have to do....is take a look at you...........![]()
Met 1 en dezelfde?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Gelukkig het was ineens zo stil.
Goed vetpan aan, bitterballen erin en MissJ. tapt een pilsje voor FB en Muerte.
Gezellie.....speeddaten.........ik heb het wel eens in 3 minuten gedaan....telt dat ook?
Tapt nog een pilsje voor Manu....(a beer)...ja sorry Manu, maar Humphrey is the man hé. Die wil Monique weer thuis.quote:
Biertjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Gelukkig het was ineens zo stil.
Goed vetpan aan, bitterballen erin en MissJ. tapt een pilsje voor FB en Muerte.
Gezellie.....speeddaten.........ik heb het wel eens in 3 minuten gedaan....telt dat ook?
Haha, ja daarna waren de minuten om en ging ik door naar de volgende....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met 1 en dezelfde?
Dank je Miss... smaakt goed![]()
....eeeh.....aait Muerte nog maar eens over zijn bolletje....ja tuurlijk knul.....speeddaten. (al noemde ik dat destijds gewoon een vluggertje)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
BiertjeBitterballetje met mosterd
Speeddaten
![]()
Het zal wel aan mij liggen... maar dat speeddaten lijkt me dus helemaal niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Haha, ja daarna waren de minuten om en ging ik door naar de volgende....![]()
(duidelijk weekend MissJ. gaat maar weer op haar onderlip bijten)
Manu heb je mijn mailtje nog gezien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Manu82 het volgende:
Kijk dat begrijp ik tenminste, maar 3 minuten? Hmm.. dat zou weleens een record kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef MissJ. het volgende:
[..]
....eeeh.....aait Muerte nog maar eens over zijn bolletje....ja tuurlijk knul.....speeddaten. (al noemde ik dat destijds gewoon een vluggertje)
Lost kijken, vandaag weer begonnen jah!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is de rest van de 40 idioten eigelijk?
Nee, en dat hele verhaal van dat je maar 30 seconden nodig heeft en een inwendige liefdeskaart hebt is de grootste onzin die ik gehoord hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen... maar dat speeddaten lijkt me dus helemaal niks
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tapt nog een pilsje voor Manu....(a beer)...ja sorry Manu, maar Humphrey is the man hé. Die wil Monique weer thuis.
Precies... zo is het. Liefde moet groeien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, en dat hele verhaal van dat je maar 30 seconden nodig heeft en een inwendige liefdeskaart hebt is de grootste onzin die ik gehoord hebt.
De meeste mannen waar ik wat mee heb gehad (en dat viel heus wel mee hoor...er bestaan meer AJAX supporters) daar werd ik verliefd op na een paar weken. Mijn eigen man was jarenlang mijn buurjongen.
Diegene waar ik meteen als een blok voor viel werd nooit wat.
Ik viel wel als een blok voor m'n mannetje. Zag hem, liep spontaan rood aan en zijn vanaf dat moment samenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, en dat hele verhaal van dat je maar 30 seconden nodig heeft en een inwendige liefdeskaart hebt is de grootste onzin die ik gehoord hebt.
De meeste mannen waar ik wat mee heb gehad (en dat viel heus wel mee hoor...er bestaan meer AJAX supporters) daar werd ik verliefd op na een paar weken. Mijn eigen man was jarenlang mijn buurjongen.
O okee...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lost kijken, vandaag weer begonnen jah!![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan moeten het er inderdaad weinig zijn
nope nog niet, zit nu op m'n buitenland msn/mailquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Manu heb je mijn mailtje nog gezien?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan moeten het er inderdaad weinig zijn
Eindelijk zag iemand mijn grapje...........hé ik heb een leven gehad!!!!! (voor ik een idioot werd.quote:
Ik heb medelijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
En Henk thanks, zal straks even doen, maar ben bang dat ik zo weer naar de l loze laptop wordt verbannen
Ik wel en ik dacht FB ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iedereen die ooit een mail heeft gestuurd naar HBB eigenlijk een mailtje gehad over die laatste kaartjes?
eigenlijk zijn het ook een stelletje hufters, eerst mijn mails niet doorlaten maar nu dat emailadres wel gebruiken om dingen te verkopenquote:
Iemand die het snapt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lost kijken, vandaag weer begonnen jah!![]()
Hij lijkt wel een beetje op Pascal van Blof, maar volgens mij is die getrouwdquote:
Daar probeert die op te lijken maar die is veeel leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Pascal van Blof, maar volgens mij is die getrouwd
die is inderdaad leuker, 1 keer bij een optreden van hun vooraan gestaan was echt cool en dat hij dan ook snel even bier gaat drinken en roken tijdens nummersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Daar probeert die op te lijken maar die is veeel leuker.
(zal ik zeggen dat je een klootzak bent, zal je janken, zal je schelden........van verdriet.....)
Nee, juist niet heb ik het idee, eerder een medewerker van Jensen of zoiets. Ssst gaan we kijken of die ergens een verborgen camera draagt........(in een huis met 40 camera;s)quote:
Er wordt wat afgelachen zeg!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo ben ik weer en ben er klaar voor![]()
![]()
hoe vond je de nieuwe aflevering arliator?
Ik heb nooit een mail gestuurd...quote:
Nee, of je die brief had gehad van Vera over het gala. Als jij dat niet was was het dacht ik Muerte?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb nooit een mail gestuurd...![]()
Ik heb niks gehad... denk dat je Muerte bedoeld dan jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, of je die brief had gehad van Vera over het gala. Als jij dat niet was was het dacht ik Muerte?
Ik ook in ieder geval.
Ik niet was volgens mij Teamlead.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, of je die brief had gehad van Vera over het gala. Als jij dat niet was was het dacht ik Muerte?
Ik ook in ieder geval.
Ik was het niet... het was die neger daarquote:
Beroepsreflex.quote:
Die komt zo weer binnen met zijn peniskoker....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was het niet... het was die neger daar![]()
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.
Of Sjet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.
Nee joh, het was CW, ik haal die twee wel vaker door elkaar.quote:
Een SuperMOM doet zoiets nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wrom nie????
Nee hoor, maar heb wel ook zo'n mail gehad
Je moet eens weten wat een SuperMOM allemaal doetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een SuperMOM doet zoiets niet![]()
Waarom niet?
Daarom niet!![]()
ben allang vergeten waarover het gaat, geen zin om terug te kijken
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?quote:
Over mij dromen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat een SuperMOM allemaal doet![]()
ging geloof ik over een mail van Big Brother over de laatste kaartjes voor het Gala
Ik zag het, heb het ook gecapt, maar ik plaats ze maar niet.quote:
Je hebt drie minuten...............quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?
Wat heb ik gewonnen?![]()
Een tip van Miss J?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?
Wat heb ik gewonnen?![]()
Niet iedereen volgens mij, Holt gaat zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Gaan ze nu stappen?? De kroeg in in "Aalsmeer" ??????? En wij dan? Naar lege streams kijken?
Gratis winkelen in mijn favoriete winkel?quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zag het, heb het ook gecapt, maar ik plaats ze maar niet.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Gaan ze nu stappen?? De kroeg in in "Aalsmeer" ??????? En wij dan? Naar lege streams kijken?
Hmmm uit Amstelveen, 3 jaar jonger....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Over mij dromen?![]()
ik eigenwijs, toch teruggelezen, ik weet het weer
Braaaaaaffff.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gratis winkelen in mijn favoriete winkel?![]()
Alleen de daters toch. Dus John en Fer ook als ik het goed heb begrepen, rest gaat zo slapen volgens mij. Dus zal vrij leeg worden op de streams waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Heb het te laat gehoord, anders was ik ook wel even gaan stappen in Aalsmeer, weet exact waar die kroeg is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Oeh!quote:
Met die Viola geile regie zie ik het nog gebeuren dat ze 4 streams op een slapende kliko zettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Holt blijft iig volgens mij dus geen logo's
Nu weet ik zeker dat je gaat dromen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm uit Amstelveen, 3 jaar jonger....![]()
![]()
Ze noemden net de naam.. maar die is me ontschoten.quote:
Joppequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze noemden net de naam.. maar die is me ontschoten.
Ben ik ook bang voor ja... de gangmakers zijn weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen de daters toch. Dus John en Fer ook als ik het goed heb begrepen, rest gaat zo slapen volgens mij. Dus zal vrij leeg worden op de streams waarschijnlijk ja![]()
Nope, is slaapkamerstreamverbod als er geslapen word, dus nachtstand en wasdroger op achtergrondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met die Viola geile regie zie ik het nog gebeuren dat ze 4 streams op een slapende kliko zetten![]()
Of de gang, schijnt ook erg populair te wezenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, is slaapkamerstreamverbod als er geslapen word, dus nachtstand en wasdroger op achtergrond
Laf?quote:
We zullen het zo wel zienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of de gang, schijnt ook erg populair te wezen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laf?Op mijn leeftijd heb al meer dan 3 minuten nodig om....
En al dat gedoe voor een vingerhoedje stijfsel en een beetje jeuk aan mijn snikkel. Neuh, dan ga ik wel 3 minuten gratis winkelen.
Hahahahahahahahahaha. Ga wel met je mee, gaan we samen naar Ikea.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
En al dat gedoe voor een vingerhoedje stijfsel en een beetje jeuk aan mijn snikkel. Neuh, dan ga ik wel 3 minuten gratis winkelen.
Tsja, misschien als je wat ouder bent? Wil ik je wel begeleiden en je beschermen tegen de boze buitenwereldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:09 schreef SuperMOM het volgende:
Ken Joppe niet? Maar ja mag ook niet buiten Amsterdam komen van mijn moeder![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
dienstmedeing ik kan de etter naast de k niet meer typen dus die moet je er maar bij denken
Ik ga niet weer mijn brief plaatsen... je weet wel welkequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
dienstmedeing ik kan de etter naast de k niet meer typen dus die moet je er maar bij denken
Die had je toch onder je CTRL+V staan? Gebruik anders het hulptoetsenbord in het menu toegankelijkheid en copy paste hem dan onder je CTRL+Vquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
De etter naast de k???? ooooh die klote L weerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
ja, doe ik normaa ook maar heb daar niet atijd zin in as ik fast typequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die had je toch onder je CTRL+V staan? Gebruik anders het hulptoetsenbord in het menu toegankelijkheid en copy paste hem dan onder je CTRL+V
Is goed, in september ben ik jarig, als jij me begeleid durf in misschien wel buiten Amsterdam de boze buitenwereld in (ben dan tenslotte een jaartje ouder dan hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, misschien als je wat ouder bent? Wil ik je wel begeleiden en je beschermen tegen de boze buitenwereld![]()
Luie flikker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, doe ik normaa ook maar heb daar niet atijd zin in as ik fast type
Ja snap ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, doe ik normaa ook maar heb daar niet atijd zin in as ik fast type
Dat zou inderdaad uniek zijn, ik heb van mijn leven nog nooit een stap in een Ikea winkel gezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha. Ga wel met je mee, gaan we samen naar Ikea.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
quote:
Hahahaha, je moest eens weten hahahahaha. Logjes vol heb ik over de Ikea. Mijn man haat die winkel! Ik had zelfs een Ikeabevalling....hahahaha.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad uniek zijn, ik heb van mijn leven nog nooit een stap in een Ikea winkel gezet.
En nu vind iedereen mij een vreemd figuur, maar ik meen het echt ben er nog nooit binnen geweest en heb nog nooit iets van dat bedrijf in mijn huis gehad.
Niet??? Wat ben jij voor vreemd figuur dan??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad uniek zijn, ik heb van mijn leven nog nooit een stap in een Ikea winkel gezet.
En nu vind iedereen mij een vreemd figuur, maar ik meen het echt ben er nog nooit binnen geweest en heb nog nooit iets van dat bedrijf in mijn huis gehad.
Tip: raam open doen, en naar buiten keilen dat ding dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar ik zit hier ook nogeens kut dus dan heb ik neit vaak zin om vet fast te typen, ik haat deze laptop
Dat scheelt, tegen die tijd ben ik ook alweer een jaartje ouder, dus kan ik je nog begeleiden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is goed, in september ben ik jarig, als jij me begeleid durf in misschien wel buiten Amsterdam de boze buitenwereld in (ben dan tenslotte een jaartje ouder dan he)
Baarkruk van de Ikea????quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahaha, je moest eens weten hahahahaha. Logjes vol heb ik over de Ikea. Mijn man haat die winkel! Ik had zelfs een Ikeabevalling....hahahaha.
OMG! arme man.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahaha, je moest eens weten hahahahaha. Logjes vol heb ik over de Ikea. Mijn man haat die winkel! Ik had zelfs een Ikeabevalling....hahahaha.
Had je nog onderdelen over danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
Auke en Sokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Midden in de Ikea bevallenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
[..]
wanneer het aan mij zou iggen had ik dat fast gedaan maar hij is niet van mij, die is nu schijnbaar ingenomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Tip: raam open doen, en naar buiten keilen dat ding dan.![]()
Ja sorry, maar ik zie dat spul weleens bij anderen, maar ik vind het helemaal drie keer niks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet??? Wat ben jij voor vreemd figuur dan??![]()
Door die vriendinnen van je die zijn overgekomen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wanneer het aan mij zou iggen had ik dat fast gedaan maar hij is niet van mij, die is nu schijnbaar ingenomen
Laat de eigenaar ff zelf met dat ding prutsen dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wanneer het aan mij zou iggen had ik dat fast gedaan maar hij is niet van mij, die is nu schijnbaar ingenomen
Oke toch geen saaie maar irritante avond, beter dan niets zullen we maar zeggenquote:
Hahahaha, lang verhaal.....kwam erop neer dat tijdens de bevalling alle net aangeschafte (onder protest van man) Ikeaonderdelen zoals een bouwlamp die op het kruispunt gerricht stond kapot ging.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Door die vriendinnen van je die zijn overgekomen?
Dat wordt nooit meer een Bjorn of Bennie voor je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahaha, lang verhaal.....kwam erop neer dat tijdens de bevalling alle net aangeschafte (onder protest van man) Ikeaonderdelen zoals een bouwlamp die op het kruispunt gerricht stond kapot ging.
Man liep te vloeken terwijl ik lag te persen, ging de vroedvrouw ook nog mee doen aan de discussie en alles ging over mijn rood aangelopen hoofd over Ikea. Ik heb geschreeuwd! (niet zoals Tanja dus)
nee, want dan moet ik daar zitten en ze zijn niet bereid om van kamer te changenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat de eigenaar ff zelf met dat ding prutsen dan.
daarna nooit meer ikea dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahaha, lang verhaal.....kwam erop neer dat tijdens de bevalling alle net aangeschafte (onder protest van man) Ikeaonderdelen zoals een bouwlamp die op het kruispunt gerricht stond kapot ging.
Man liep te vloeken terwijl ik lag te persen, ging de vroedvrouw ook nog mee doen aan de discussie en alles ging over mijn rood aangelopen hoofd over Ikea. Ik heb geschreeuwd! (niet zoals Tanja dus)
Stuur ze maar een keertje bij mij langs, zal ik ze wel les gevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]die zitten daar nu op met m'n vriendin te msnén met mensen uit N , kunnen ze thuis niet
![]()
Wie nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:25 schreef SuperMOM het volgende:
Die Soka en Auke komen ook alleen maar voor Monique he????
Auke pas 34????????????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |