Beroepsreflex.quote:
Die komt zo weer binnen met zijn peniskoker....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was het niet... het was die neger daar![]()
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.
Of Sjet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.
Nee joh, het was CW, ik haal die twee wel vaker door elkaar.quote:
Een SuperMOM doet zoiets nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wrom nie????
Nee hoor, maar heb wel ook zo'n mail gehad
Je moet eens weten wat een SuperMOM allemaal doetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een SuperMOM doet zoiets niet![]()
Waarom niet?
Daarom niet!![]()
ben allang vergeten waarover het gaat, geen zin om terug te kijken
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?quote:
Over mij dromen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat een SuperMOM allemaal doet![]()
ging geloof ik over een mail van Big Brother over de laatste kaartjes voor het Gala
Ik zag het, heb het ook gecapt, maar ik plaats ze maar niet.quote:
Je hebt drie minuten...............quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?
Wat heb ik gewonnen?![]()
Een tip van Miss J?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?
Wat heb ik gewonnen?![]()
Niet iedereen volgens mij, Holt gaat zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Gaan ze nu stappen?? De kroeg in in "Aalsmeer" ??????? En wij dan? Naar lege streams kijken?
Gratis winkelen in mijn favoriete winkel?quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zag het, heb het ook gecapt, maar ik plaats ze maar niet.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Gaan ze nu stappen?? De kroeg in in "Aalsmeer" ??????? En wij dan? Naar lege streams kijken?
Hmmm uit Amstelveen, 3 jaar jonger....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Over mij dromen?![]()
ik eigenwijs, toch teruggelezen, ik weet het weer
Braaaaaaffff.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gratis winkelen in mijn favoriete winkel?![]()
Alleen de daters toch. Dus John en Fer ook als ik het goed heb begrepen, rest gaat zo slapen volgens mij. Dus zal vrij leeg worden op de streams waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Heb het te laat gehoord, anders was ik ook wel even gaan stappen in Aalsmeer, weet exact waar die kroeg is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Oeh!quote:
Met die Viola geile regie zie ik het nog gebeuren dat ze 4 streams op een slapende kliko zettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Holt blijft iig volgens mij dus geen logo's
Nu weet ik zeker dat je gaat dromen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm uit Amstelveen, 3 jaar jonger....![]()
![]()
Ze noemden net de naam.. maar die is me ontschoten.quote:
Joppequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze noemden net de naam.. maar die is me ontschoten.
Ben ik ook bang voor ja... de gangmakers zijn weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen de daters toch. Dus John en Fer ook als ik het goed heb begrepen, rest gaat zo slapen volgens mij. Dus zal vrij leeg worden op de streams waarschijnlijk ja![]()
Nope, is slaapkamerstreamverbod als er geslapen word, dus nachtstand en wasdroger op achtergrondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met die Viola geile regie zie ik het nog gebeuren dat ze 4 streams op een slapende kliko zetten![]()
Of de gang, schijnt ook erg populair te wezenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, is slaapkamerstreamverbod als er geslapen word, dus nachtstand en wasdroger op achtergrond
Laf?quote:
We zullen het zo wel zienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of de gang, schijnt ook erg populair te wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |