Het zal wel aan mij liggen... maar dat speeddaten lijkt me dus helemaal niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Haha, ja daarna waren de minuten om en ging ik door naar de volgende....![]()
(duidelijk weekend MissJ. gaat maar weer op haar onderlip bijten)
Manu heb je mijn mailtje nog gezien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Manu82 het volgende:
Kijk dat begrijp ik tenminste, maar 3 minuten? Hmm.. dat zou weleens een record kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef MissJ. het volgende:
[..]
....eeeh.....aait Muerte nog maar eens over zijn bolletje....ja tuurlijk knul.....speeddaten. (al noemde ik dat destijds gewoon een vluggertje)
Lost kijken, vandaag weer begonnen jah!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is de rest van de 40 idioten eigelijk?
Nee, en dat hele verhaal van dat je maar 30 seconden nodig heeft en een inwendige liefdeskaart hebt is de grootste onzin die ik gehoord hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen... maar dat speeddaten lijkt me dus helemaal niks
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tapt nog een pilsje voor Manu....(a beer)...ja sorry Manu, maar Humphrey is the man hé. Die wil Monique weer thuis.
Precies... zo is het. Liefde moet groeien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, en dat hele verhaal van dat je maar 30 seconden nodig heeft en een inwendige liefdeskaart hebt is de grootste onzin die ik gehoord hebt.
De meeste mannen waar ik wat mee heb gehad (en dat viel heus wel mee hoor...er bestaan meer AJAX supporters) daar werd ik verliefd op na een paar weken. Mijn eigen man was jarenlang mijn buurjongen.
Diegene waar ik meteen als een blok voor viel werd nooit wat.
Ik viel wel als een blok voor m'n mannetje. Zag hem, liep spontaan rood aan en zijn vanaf dat moment samenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, en dat hele verhaal van dat je maar 30 seconden nodig heeft en een inwendige liefdeskaart hebt is de grootste onzin die ik gehoord hebt.
De meeste mannen waar ik wat mee heb gehad (en dat viel heus wel mee hoor...er bestaan meer AJAX supporters) daar werd ik verliefd op na een paar weken. Mijn eigen man was jarenlang mijn buurjongen.
O okee...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lost kijken, vandaag weer begonnen jah!![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan moeten het er inderdaad weinig zijn
nope nog niet, zit nu op m'n buitenland msn/mailquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Manu heb je mijn mailtje nog gezien?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan moeten het er inderdaad weinig zijn
Eindelijk zag iemand mijn grapje...........hé ik heb een leven gehad!!!!! (voor ik een idioot werd.quote:
Ik heb medelijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
En Henk thanks, zal straks even doen, maar ben bang dat ik zo weer naar de l loze laptop wordt verbannen
Ik wel en ik dacht FB ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iedereen die ooit een mail heeft gestuurd naar HBB eigenlijk een mailtje gehad over die laatste kaartjes?
eigenlijk zijn het ook een stelletje hufters, eerst mijn mails niet doorlaten maar nu dat emailadres wel gebruiken om dingen te verkopenquote:
Iemand die het snapt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lost kijken, vandaag weer begonnen jah!![]()
Hij lijkt wel een beetje op Pascal van Blof, maar volgens mij is die getrouwdquote:
Daar probeert die op te lijken maar die is veeel leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Pascal van Blof, maar volgens mij is die getrouwd
die is inderdaad leuker, 1 keer bij een optreden van hun vooraan gestaan was echt cool en dat hij dan ook snel even bier gaat drinken en roken tijdens nummersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Daar probeert die op te lijken maar die is veeel leuker.
(zal ik zeggen dat je een klootzak bent, zal je janken, zal je schelden........van verdriet.....)
Nee, juist niet heb ik het idee, eerder een medewerker van Jensen of zoiets. Ssst gaan we kijken of die ergens een verborgen camera draagt........(in een huis met 40 camera;s)quote:
Er wordt wat afgelachen zeg!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo ben ik weer en ben er klaar voor![]()
![]()
hoe vond je de nieuwe aflevering arliator?
Ik heb nooit een mail gestuurd...quote:
Nee, of je die brief had gehad van Vera over het gala. Als jij dat niet was was het dacht ik Muerte?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb nooit een mail gestuurd...![]()
Ik heb niks gehad... denk dat je Muerte bedoeld dan jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, of je die brief had gehad van Vera over het gala. Als jij dat niet was was het dacht ik Muerte?
Ik ook in ieder geval.
Ik niet was volgens mij Teamlead.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, of je die brief had gehad van Vera over het gala. Als jij dat niet was was het dacht ik Muerte?
Ik ook in ieder geval.
Ik was het niet... het was die neger daarquote:
Beroepsreflex.quote:
Die komt zo weer binnen met zijn peniskoker....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was het niet... het was die neger daar![]()
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.
Of Sjet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij nader inzien toch melke.
Nee joh, het was CW, ik haal die twee wel vaker door elkaar.quote:
Een SuperMOM doet zoiets nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wrom nie????
Nee hoor, maar heb wel ook zo'n mail gehad
Je moet eens weten wat een SuperMOM allemaal doetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een SuperMOM doet zoiets niet![]()
Waarom niet?
Daarom niet!![]()
ben allang vergeten waarover het gaat, geen zin om terug te kijken
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?quote:
Over mij dromen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat een SuperMOM allemaal doet![]()
ging geloof ik over een mail van Big Brother over de laatste kaartjes voor het Gala
Ik zag het, heb het ook gecapt, maar ik plaats ze maar niet.quote:
Je hebt drie minuten...............quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja hallo en wie gaf als eerste het goede antwoord? nou? nou?
Wat heb ik gewonnen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |